Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jaké máte názory na koupi auta:

1. Fabia 47kW hatch, výbava Classic plus + klimatizace, metalíza, 1,5 roku staré, najeto cca 8 000 km - jedná se o vozidlo, které používal zaměstnanec škodovky a po roce ho vrátil a teď jej autosalon prodává za cenu 199 900, ale cena je podmíněna leasingem.

2. Fiat Punto Classic 5 dveří 44kW výbava podobná Fabii, ale bez klimy, auto je nové, cena 218 900 - cena není podmíněna leasingem

Rozhoduji se mezi těmito 2 vozy, jaké máte na ně názory???

Vloženo

pokial je najazdenych naozaj iba 8tkm tak to nie je zle, klima je vyhoda ( aj pri predaji ). vykonovo je to cca narovnako. na tu fabiu je teda este zaruka, ja by som kupil asi tu fabiu ( vec vkusu ).

p.s.: ved si na skoda fore tak jedine skodovku ( fabiu ) ;):p

Vloženo

Z těchto dvou možností by měla zvítězit Fábie - velk plus je klimatizace a cena je nižší. Na vozidlo by tě měla platit ještě záruka.

Až ho budeš prodávat, jednoznačně vyšší cenu bude mít Fábie. Po zkušenostech s Fiatem Bravou, kterou měla přítelkyně bych už Fiata nikdy nechtěl. Vše je OK je do té doby než skončí záruka ;)

Toť můj názor :)

Vloženo

Co se týká ceny fabie, tak ta je platná přes financování přes Škofin, takže jsem počítal, že člověk přeplatí od 35 000,- do 55 000,- podle toho, jak dlouho splácí - 36 měsíců až 72 měsíců.

Kdežto Fiat Punto je cena při platbě v hotovosti.

Vloženo

Ale určitě by se dala dohodnout ještě z normální částky nějaká sleva, když bys tu Fábii kupoval za hotové. Kamarád nechtěl ŠkoFin, tak usmlouval z normální ceny 10tis. dolů

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Klasika Fabia kombi 1,2 47kW s klimou. Jak říkáš tyhle auta měli zaměstnanci Skodovky - auto mohli používat jeden rok s tím, že platili nějakou měsíční částku, směli najet max. do 20 000km ročně. Pak auto bud odkoupit nebo vrátit. Našli se i nějaký šoumeni, co hranici kilometrů překročili, tak Fábky stáčeli než je vrátili. Jinak bych byl jednoznačně pro Fábii!! Špagety nebrat! Fábka se bude cenově vždycky držet víš. Špageta pujde rapidně dolu. Fábka je držák. Dřív jsem měl 1,2 HTP 47kW elegance a odešly tlaky na jednom válci. Opraveno v záruce.

Vloženo

S tou chválou Fiatu budu asi první. Vůbec bych se nebál jít do Punta. Záleží čistě jenom na tobě. Raději počkej na nějakou akci Fiatu a ber auto s klimou.

Vloženo (editace)

Zdravím.. asi se budu trocha rouhat, jsem přece jen na webu o škodovkách kol117 , zkušenost taková... nejdřív jsem měl jedničkový Punto, moooc spokojenej, maj živý motory, s autem v průběhu tří let nebyl skoro žádnej problém, ale jak pak se blížilo k hranici 200tis. najeto, tak už to bylo dost znát, tak jsem ho střelil, přece jen třídveřák nebyl úplně ideál, teď mám Fábču v kombíku 1.4 16V, zezačátku spokojenost, ale takový ty běžný věci.. na co trpí Fábky, v jednom kuse odchází přední ložiska, momentálně zvlhlo čidlo nebo spíš snímač polohy natočení volantu a pořád spínalo servo, takže světla a palubka blikala jak vánoční stromek, díky velkýmu odběru serva. Trocha mě už štve a tak koukám buď po Grande Puntu a nebo nový Brávo, :specool: Fiaty měly dřív pověst trocha horšího zpracování, ale jelikož konkurence je dost tvrdá, všichni se snaží zlepšovat a kvalitněji vyrábět, Punta bych se nebál....

Editováno: , autor: Jarys

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...