Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Doslovne píšu pravdu, životnosť Škodovky je koľko? 150.000 - 180.000 km...

Citace ze slavného rozhovoru s panem Hrdličkou (týká se původní "řetězové" verze 1.2 TSI):
"Je to jednoduché – u nás je to tak, že životnost turba = životnost motoru. Tak, jak testujeme motory na životnost čtvrt milionu kilometrů, turbo vydrží taky tolik. Není to ozubený řemen nebo jiná výměnná součástka. Záleží samozřejmě taky na údržbě, jestli je mu dopřáván kvalitní olej."

Že by se v koncernu hrubě změnil názor na řemeny? Dělají si z lidí blázny. Skoro všechno je bezúdržbové, doživotní... :kol-44:

to máš jako s převodovkami... teď u scoutu nechám vyměnit při 150 tisících i olej v převodovce, už vidím těch milionu keců o tom že to je bez udržbovy a nevím co dál.

Napríklad, v manuálnych prevodovkách je celoživotná náplň...

Jakub Nabel: Ted otazka, jestli to chapat tak, ze vymysleli nejaky pokrokovy remen, co prezije cele auto nebo tak smejdsky motor, ktery vydrzi tak malo, ze remen neni treba resit. :)

Upraveno od mike_k

Ono to tak ke vsim dozivotnim, proto vaude pisou pravidelnou kontrolu stavu oleje v prevodovce a pripadne doplneni :D

Přijde mně to téma pořád o tom stejném, jenom se mění parametr (olej, olej v převodovce, ....). Doživotní také znamená, že je auto projektované na nájezd xxx kilometrů a nikdo nepočítá s tím, že v dnešní době přesyceného trhu bude někdo provozovat auto nad dejme tomu 250 000km. Výměnou dané náplně sice člověk asi autu prospěje/prodlouží životnost daného dílu. Ale je otázka, jestli to má nějaký ekonomický smysl.

Konfigurátor bych nebral jako seriozní zroj informací. Občas tam jsou pěkné blbosti. Ještě jsem nikde neviděl řemen bezúdržbový. To se tvrdilo vždy jen o řetězech což taky jak víme není tak uplně pravda.

kucí kucí, to je zase rozbor :kol-44:

koncern už řadu let považuje hranici "životnosti motoru" 200.000 km - tolik v průměru jeden majitel s autem nenajezdí (při průměrném ročním nájezdu 20t km to odpovídá stáří vozu 10let). A co každý dělá, když kupuje ojeté auto? Vymění náplně, vymění rozvody atd. atd. Stále ta stejná píseň. Takže z toho přestaňte dělat kovbojku a rozborku :kol-31:

A pokud někdo myslí, že 200.000 km je na výměnu málo, tak např. konkurence má ty životnosti zpravidla i nižší... 120-150t km bez výměny. A je logické, a jedno u jakýho vozu, že když ten řemen budu měnit např. po 90.000 km/120.000km (jako tomu je např. ještě u OII a taky si nikdo nestěžuje :kol-46: ), tak se mi ta životnost motoru prodlouží. I to turbo je "dimenzovaný" na vyšší kilometrový nájezd.

A pokud se někdo rozhodne si vyměnit/nechat vyměnit olej v převodovce, je to jeho rozhodnutí. Ale opravdu platí, že náplň je doživotní - tzn. minimálně na těch 200t km.

Nejaky dalsi typ diskov pre O3? :kol-32:

5528388skodaoctavia2013.jpg

Upraveno od Cjoctavian

Doporučená výměna oleje v převodovce od odborníků nikoli ze škodovky je okolo 100000Km. Přiměřeně ke stáří auta. Je v tom vody , až by jste se divili...

Cjoctavian:

post-66783-0-47279500-1358942542_thumb.j

snahu sice oceňuji, no ty disky se mi vůbec nelíbí..

Dakujem. Zaujalo ma to, lebo tie disky nie su v novom katalogu...

BTW: Mne sa paci ten strieborny v strede ;)

Upraveno od Cjoctavian

snahu sice oceňuji, no ty disky se mi vůbec nelíbí..

jsem stejného nazoru...mě se nejvíc libi na octavce Palasy..

tahle kraska stoji ve vestibulu skodovacke vejsky Na Karmeli v bolce... ve skutecnosti je jeste hezci nez na fotkach. po R10 se jich take prohani dost. brousim si zuby na RS verzi

33nji8n.jpg

xbe25k.jpg

x5d1kh.jpg

2rc3osg.jpg

Takhle vypadá moc hezky, ale jak jsem potkal ty na R10, tak jsem měl to štěstí, že zrovna hned vedle ní jela O2 FL :) a musím tedy říct, že i když má O2 FL 16" plecháče, tak nejsou rozhodně tak zapadlé, jako u O3 :( což tomu autu tedy hodně sundavá krásu :( ale samozřejmě, kdyby se na to dali kola, tak 17" co nejsou tak zalezlé, tak bude O3 vypadat hned více k světu :) třeba jako je na fotkách výše :)

to na te fotce je zelena Arctic??

Béžová cappucino.

Přes všechnu kritiku, kterou však směřuji ke všem autům, abych vyvážil chválu, nutno uznat, že to není špatné auto. A vzhledem k postoji mého nového zaměstnavatele, týkající se nákupu aut vůči době strávené ve firmě se obávám, že se mi nedopřeje ani toho Rapida :kol-26:

tak to musíš ventilovat přes někoho kdo je tam dýl....ty si amatér... :D

At si říká kdo chce, co chce, stejně je hezká...

Zase to bude uspěšné auto,víc, než OII.

Jakub Nabel: Ted otazka, jestli to chapat tak, ze vymysleli nejaky pokrokovy remen, co prezije cele auto nebo tak smejdsky motor, ktery vydrzi tak malo, ze remen neni treba resit. :)

Ford má taky "doživotní" řemen. A jejda. Znamená to - řemen se přetrhne a je po životě motoru?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.