Leden 22, 201312 r Citace ze slavného rozhovoru s panem Hrdličkou (týká se původní "řetězové" verze 1.2 TSI):"Je to jednoduché – u nás je to tak, že životnost turba = životnost motoru. Tak, jak testujeme motory na životnost čtvrt milionu kilometrů, turbo vydrží taky tolik. Není to ozubený řemen nebo jiná výměnná součástka. Záleží samozřejmě taky na údržbě, jestli je mu dopřáván kvalitní olej."Že by se v koncernu hrubě změnil názor na řemeny? Dělají si z lidí blázny. Skoro všechno je bezúdržbové, doživotní...
Leden 22, 201312 r to máš jako s převodovkami... teď u scoutu nechám vyměnit při 150 tisících i olej v převodovce, už vidím těch milionu keců o tom že to je bez udržbovy a nevím co dál.
Leden 23, 201312 r Jakub Nabel: Ted otazka, jestli to chapat tak, ze vymysleli nejaky pokrokovy remen, co prezije cele auto nebo tak smejdsky motor, ktery vydrzi tak malo, ze remen neni treba resit. Upraveno Leden 23, 201312 r od mike_k
Leden 23, 201312 r Ono to tak ke vsim dozivotnim, proto vaude pisou pravidelnou kontrolu stavu oleje v prevodovce a pripadne doplneni
Leden 23, 201312 r Přijde mně to téma pořád o tom stejném, jenom se mění parametr (olej, olej v převodovce, ....). Doživotní také znamená, že je auto projektované na nájezd xxx kilometrů a nikdo nepočítá s tím, že v dnešní době přesyceného trhu bude někdo provozovat auto nad dejme tomu 250 000km. Výměnou dané náplně sice člověk asi autu prospěje/prodlouží životnost daného dílu. Ale je otázka, jestli to má nějaký ekonomický smysl.
Leden 23, 201312 r Konfigurátor bych nebral jako seriozní zroj informací. Občas tam jsou pěkné blbosti. Ještě jsem nikde neviděl řemen bezúdržbový. To se tvrdilo vždy jen o řetězech což taky jak víme není tak uplně pravda.
Leden 23, 201312 r kucí kucí, to je zase rozbor koncern už řadu let považuje hranici "životnosti motoru" 200.000 km - tolik v průměru jeden majitel s autem nenajezdí (při průměrném ročním nájezdu 20t km to odpovídá stáří vozu 10let). A co každý dělá, když kupuje ojeté auto? Vymění náplně, vymění rozvody atd. atd. Stále ta stejná píseň. Takže z toho přestaňte dělat kovbojku a rozborku A pokud někdo myslí, že 200.000 km je na výměnu málo, tak např. konkurence má ty životnosti zpravidla i nižší... 120-150t km bez výměny. A je logické, a jedno u jakýho vozu, že když ten řemen budu měnit např. po 90.000 km/120.000km (jako tomu je např. ještě u OII a taky si nikdo nestěžuje ), tak se mi ta životnost motoru prodlouží. I to turbo je "dimenzovaný" na vyšší kilometrový nájezd. A pokud se někdo rozhodne si vyměnit/nechat vyměnit olej v převodovce, je to jeho rozhodnutí. Ale opravdu platí, že náplň je doživotní - tzn. minimálně na těch 200t km.
Leden 23, 201312 r Tak s tim převodovym olejem je to trochu jinak kdo už někdy vyměnil olej tak ví o čem mluvím kdo ne tak ať si přečte doporučení pana Sixty(specialsita na převodovky) http://www.autopress.cz/?page=310.nepodcenujte-vymenu-prevodoveho-oleje
Leden 23, 201312 r Doporučená výměna oleje v převodovce od odborníků nikoli ze škodovky je okolo 100000Km. Přiměřeně ke stáří auta. Je v tom vody , až by jste se divili...
Leden 23, 201312 r Dakujem. Zaujalo ma to, lebo tie disky nie su v novom katalogu... BTW: Mne sa paci ten strieborny v strede Upraveno Leden 23, 201312 r od Cjoctavian
Leden 23, 201312 r snahu sice oceňuji, no ty disky se mi vůbec nelíbí.. jsem stejného nazoru...mě se nejvíc libi na octavce Palasy..
Leden 23, 201312 r tahle kraska stoji ve vestibulu skodovacke vejsky Na Karmeli v bolce... ve skutecnosti je jeste hezci nez na fotkach. po R10 se jich take prohani dost. brousim si zuby na RS verzi
Leden 23, 201312 r Takhle vypadá moc hezky, ale jak jsem potkal ty na R10, tak jsem měl to štěstí, že zrovna hned vedle ní jela O2 FL a musím tedy říct, že i když má O2 FL 16" plecháče, tak nejsou rozhodně tak zapadlé, jako u O3 což tomu autu tedy hodně sundavá krásu ale samozřejmě, kdyby se na to dali kola, tak 17" co nejsou tak zalezlé, tak bude O3 vypadat hned více k světu třeba jako je na fotkách výše
Leden 23, 201312 r Přes všechnu kritiku, kterou však směřuji ke všem autům, abych vyvážil chválu, nutno uznat, že to není špatné auto. A vzhledem k postoji mého nového zaměstnavatele, týkající se nákupu aut vůči době strávené ve firmě se obávám, že se mi nedopřeje ani toho Rapida
Leden 23, 201312 r At si říká kdo chce, co chce, stejně je hezká... Zase to bude uspěšné auto,víc, než OII.
Leden 23, 201312 r Jakub Nabel: Ted otazka, jestli to chapat tak, ze vymysleli nejaky pokrokovy remen, co prezije cele auto nebo tak smejdsky motor, ktery vydrzi tak malo, ze remen neni treba resit. Ford má taky "doživotní" řemen. A jejda. Znamená to - řemen se přetrhne a je po životě motoru?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.