Květen 2, 201312 r Mne nejvice stve jak se cele auto dela za chodu. Jak pak k takovym zmenam prijdou ty soucasny majitele. Podle mne upravy nekonci. To same ze treba 1.4 s DSG a jiny mozny konfigurace jdou az pozdeji. Proc Skoda neuvede na trh hotovy auto s hotovou strategii a az do faceliftu s nemenou konfiguraci. Jako kupovat auto s pocitem kdo driv prijde ten nejvic ostrouha je fakt na palici. Upraveno Květen 2, 201312 r od bicista
Květen 2, 201312 r je úsměvné že některé prkotiny,okrasné lišty jsou za příplatek a ještě k tomu jen od určité výbavy..v nejvyšší by to mělo být v ceně..
Květen 2, 201312 r Bohužel u Koncernu je standartem nekonečný ceník příplatů. Já mám radši když je auto tak vybavený že není potřeba moc doobjenávat a ještě k tomu za neakceptovatelný ceny. Třeba v mém případě mimo střešního okna je naprosto plná výbava i celokůže a ani dobjednat nebylo nic možný. Bylo to pro Holandský trh a byly dvě verze a to a manuálem a automatem. To byla jediná volba a tak by to mělo bejt. A když je k tomu skvělá cena a super spokojenost za 4,5 roku tak co si více přát. Sorry Škoda.
Květen 2, 201312 r Výjimečně s manfrotem souhlasím - chrompaket bych uznal pro Eleganci za vhodný jako automatický (s možností zvolit klasickou černou variantu, pokud se právě někomu nelíbí).
Květen 2, 201312 r Bohuzel priplatky za cokoliv a v zakladu holota je obecne nemecka specialita pri prodeji skoro cehokoliv, takze toto moc nelze Skodovce vycitat pri vedomi toho, kdo ji vlastni. Na druhou stranu by se alespon mohli vyhnout excesum typu LED denni svetla za 25 tisic, kdyz to dnes uz kazde normalni auto mimo koncern ma v zakladu i u nejnizsi verze. Upraveno Květen 2, 201312 r od mike_k
Květen 2, 201312 r U mě je všechno o tom za kolik peněz kde co dostanu . Mě vyšla nejlíp OIII z ostatních porovnávaných značek. Nikdo mi za 590 000 ,- neposkládal přesně to co jsem chtěl. Takže skousnu i ten prolis. Konec konců poslední dobou se mi ve "velkoměstě" okoukaly už všechny auta. Všude samý ***LEDKY**** kam se podíváte samej Korejec , Všechny auta na jedno brdo. Většina vyloženě nehezkejch. Ono prostě nejde donekonečna vymejšlet nový linky a tvary. Tohle je debata nad nesmrtelností brouka. OIII za ty prachy s motorem 1.8 tsi dobrá. Upraveno Květen 3, 201312 r od memory2 Přesunuto
Květen 3, 201312 r Jsou barvy kde je chrom bez efektu, viz bílá. Řešení by nylo možnost jako u dřevěného dekoru bez placení za položku, jen možnost áno či nie.
Květen 3, 201312 r Mozna to bude trochu rouhani, ale proto jsem si porizoval O2FL v L&K, a pokud si to nerozmyslim, bude to opet L&K. To je nejvyssi vybava, ne Elegance, predpokladam tedy, ze ten chrompaket i jine (a nove) veci tam budou v zakladu... A vybavovat Eleganci na uroven L&K je holy cenovy nesmysl. Spouste lidi staci (nebo musi stacit) maximalne vybava na urovni Elegance, kdo chce vic, trochu individuality a pritom nezaplatit za Oktavku 1.1 mega, musi pockat na L&K...
Květen 3, 201312 r No otázka je co tam opravdu bude na "víc" u L&K protože jestli to bude jen o asistenčních systémech tak o to já třeba nestojím i kdyby to bylo v L&K výhodnější než to skládat z elegance. V tuhle chvíli mám objednáno v eleganci všechno co chci a přiznám se ,že nevím co by L&K mohla nabídnout víc (krom těch asist.systémů) Trochu doufám ve prospěch budoucích potenciálních zákazníků OIII L&K ,že nabídnou třeba jiné čalounění sedaček , jiné barvy karoserie , jiné obložení vnitřku atd. Pokud ne tak potom postrádám ve výbavě L&K smysl. Upraveno Květen 3, 201312 r od memory2
Květen 3, 201312 r L&K bude v prve rade o dost levnejsi nez Elegance+priplatky. Kdyz si naskladas do Elegance vsechno co nejspise bude mit L&K tak jsi s cenou nekde nad milionem. A i to co v L&K nebude bude vyrazne levnejsi v podobe priplatku. Vem si ze navigace k O2 L&K stala 3000Kc. Nejakou unikatni vybavu bych tam krome napisu L&K a sede kuze na sedadlech necekal. Upraveno Květen 3, 201312 r od mike_k
Květen 3, 201312 r Nějak jsem si dřív nevšiml, že má OIII s 1,8TSI dva "laufy" http://www.auto.cz/skoda-octavia-combi-4x4-prvni-jizdni-dojmy-74297/foto?foto=32... Upraveno Květen 3, 201312 r od NNN
Květen 3, 201312 r No otázka je co tam opravdu bude na "víc" u L&K protože jestli to bude jen o asistenčních systémech tak o to já třeba nestojím i kdyby to bylo v L&K výhodnější než to skládat z elegance. V tuhle chvíli mám objednáno v eleganci všechno co chci a přiznám se ,že nevím co by L&K mohla nabídnout víc (krom těch asist.systémů) Trochu doufám ve prospěch budoucích potenciálních zákazníků OIII L&K ,že nabídnou třeba jiné čalounění sedaček , jiné barvy karoserie , jiné obložení vnitřku atd. Pokud ne tak potom postrádám ve výbavě L&K smysl. Samozrejme nikdo nevime, co bude v LK u treti generace, ale mam LK z O2 FL, a uz jen modrosede kvalitni kozene calouneni ROYALTY a interier v cernem lesklem klavirnim laku me auto dostatecne odlisuje od beznych oktavek, ale to clovek obvykle zjisti az pri usednuti, a to me vubec nevadi. A halda jinak priplatkoveho vybaveni, ktere neni obvykle ani v Eleganci (koukni do meho podpisu). Bohuzel barva nebyla zadna unikatni, to byla skoda, v tomto to bylo nedotazene v kontrastu napr. s vybavove jinak pomerne prazdnou verzi RS... Ale co vim, malokdo chtel na auto zbytecne upozornovat nenechavce, takze v tom je mozny i nejaky zamer. Mimoch., kdyz jsem si pred casem v konfiguratoru udelal Eleganci s mou vybavou, slo to hodne, hodne pres mega.
Květen 3, 201312 r Nějak jsem si dřív nevšiml, že má OIII s 1,8TSI dva "laufy" http://www.auto.cz/skoda-octavia-combi-4x4-prvni-jizdni-dojmy-74297/foto?foto=32... Řeší se to na předchozí straně,konkrétně zde: http://forum.skodahome.cz/topic/46878-octavia-iii/page-162#entry1761675 Upraveno Květen 3, 201312 r od Pawouk
Květen 4, 201312 r Vzhledem k tomu,že mám díky solidnímu prodejci zapůjčenou O III (1,6 TDI / 77kW) mohu s klidným svědomím říct,že se mi mezigenerační posun nezdá až zas tak velký proti II. generaci Octavie.Asi by to chtělo přímé srovnání ve stejné motorizaci a výbavě. Už jsem zde psal,že mě více oslovuje kombi,ale jinak je design zdařilý (až na zadek liftbacku). Líbí se mi grafika přístrojů a palubní deska jako celek. Materiálově (verze Ambition) až zase taková sláva není. Sedačky jsou v mém připadě dobře tvarované - asi mám zrovna do nich postavu. Pokud bych měl hodnotit motor - zde nemohu říct,že by to byl tichošlápek (ale můj úsudek čerpá pouze ze srovnání proti benzínu a navíc z TSI motoru ,což mi nepřipadá vůči Tdi férové).Není to sprinter,ale při běžném užívání,tj. jízda okolo rychlostních předpisů se dokáže odvděčit příjemnou spotřebou okolo 5,0 l/100km (zatím najeto cca.300 km hlavně po dálnici).A ani při 130km/h není hluk od motoru nijak zvlášť nepříjemný. Tolik diskutovaná jednoduchá zadní náprava - na dírách opravdu "dupe" ale domnívám se ,že pokud se auto užívá za použití rozumu -myslím tím běžnou jízdu,tedy ne jako sportovní náčiní,žádný problém bych v tom neviděl. Další poznatky dodám až vůz vrátím.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.