Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Ti co pujdou po motoru nemaj jinou sanci nez jit do koncernu, nemuzu si pomoci ale ty TSI svym jizdnim projevem dokazou silne zakaznika zaujmout, at je na papire cokoliv, tak pocitove ty motoru proste jednou.
Kdo bude chtit mit pakubovku jak vyherni automat a vybavu za malo penez a je jim jedno co je pod kapotou hlavne, ze to otaci kolama, tak si proste koupi Hjundaje, Pazouta ci Rencka. atp.
Nekdo proste ruzny veci neresi, vetsina lidi k tomu pristupuje jako priblizovadlu, hlavne at je to hezky a levny, predevsim at mam co nejvetsi pocit, ze jsem za malo penez dostal hoodne muziky.
Zakaznik proste bude slyset na to, kdyz na jedne strane ma auto v plne palbe a na druhe za stejnou cenu jine auto v skoro v zakladu.
Hlavne mi vadi ze nektere polozky nelze u skody vybrat baz toho aby vas to nutilo pridat jeste neco jineho. Jeden nesmysl, chci cerny skla, ale musim dat el. stahovani zadnich oken, jinak to nejde.
Chci Bolero ale musim dat dalsi 4 repro.  Proste vynucene tahani penez ze zakaznika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím ,že je to vlákno o OIII ale ještě musím napsat. Tu korejskou pětiletou "komplexní" záruku bych (ne)chtěl vidět na vlastní oči. Nedivil bych se kdyby jsme nakonec skončili u prorezavění karoserie směrem ven. O motorech nemá cenu vůbec hovořit. Nejsilnější nafta v podobě 1.7 do i40 je parodie na svižnou jízdu (dokládají i recenze)  Co se týče motorů nemohou se s  německou přesností a progresí zatím měřit. Ono je to také o tom ,že kdyby tady byla pořádná kupní síla jako v Německu musela by škodovka vyrůst nejméně o dvě třídy výš nebo by prostě zanikla a kupovali by jsme si všichni mergly- audi-vw-bmw. Jinak řečeno "škoda-auto" ukazuje jen zlomek toho jak by mohla vypadat a co by mohla dokázat ,kdyby neměla "svázané" ruce  Kdežto hyundai beží celej upocenej na plnej výkon a víc toho v rukávu už prostě nemá. Všechno bude záležet jek se bude dařit naši ekonomice a zemi jako takové. Buď jednou skončíme všichni u korejců kvůli ceně (země třetího světa) a nebo se to někam posune a škodovka bude muset na úroveň německých aut ze vším všudy. Doufám v to druhé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi řekněte proč spousty autosalonu Škoda stavi hned vedle svych salonu nové,nebo jsou dokonce rozděleny na pul(to jsem taky viděl) a jsou tam v 90% auta z produkce Kia a Hyundai,ted během 2 tydnu jsem toto viděl u 5 autosalonu Škoda,prostě toto nebyvalo a asi to o něčem svědči....bohužel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpovím ti tady jen jednou a naposledy - tvoje otázky jsou naprosto irelevantní,protože je tady nikdo nikdy nemůže zodpovědět. A to ty jistě moc dobře víš. Takže tady neustále spamuješ. Tos ještě za tu dobu,co jsi na foru nepochopil? A to pomíjím ty ostatní "perly",kterými oblažuješ zdejší osazenstvo.
EDIT: samozřejmě je to po nasčítání více věcí

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi řekněte proč spousty autosalonu Škoda stavi hned vedle svych salonu nové,nebo jsou dokonce rozděleny na pul(to jsem taky viděl) a jsou tam v 90% auta z produkce Kia a Hyundai,ted během 2 tydnu jsem toto viděl u 5 autosalonu Škoda,prostě toto nebyvalo a asi to o něčem svědči....bohužel.

 

Jo, tu v Ostrave jsem to taky videl. Zvlastni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

add hjondéé a škoda : ...já bych to nehrotil, prostě jenom rejou do konkurence a řekl bych že ne moc šťastným způsobem, viděl jsem i40 vedle Olll, přitom by ji měli srovnávat se SUPll...sám vlastním i20 a už bych to nikdy neudělal, dal jsem ji radši do užívání starouškům, těm do mrtě splňuje jejich "vysoké nároky"...a tu rádoby záruku si lidé, kteří neumí počítat, tedy i já, zaplatí v pravidelných prohlídkách, kterými je podmíněna...soused má služební i30cw a přál bych vám ji vidět na zvedáku, prostě kusovka na tři roky a rychle pryč...a daleko...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Jsem tři dny v O3 kombi 1.4tsi DSG 17" kola. Přešel jsem z O2 1.9tdi DSG 17" kola. Vše se mi zatím líbí, ale podvozek mi příjde příliš tvrdý. Dokonce tvrdší než na O2, kde jsem měl sportovní verzi podvozku. Mohu očekávat po prvních stovkách km nějakou změnu k lepšímu, anebo se s tím musím smířit?

Dnes jsem si zajel na pumpu a upustil kola ze salonu nafoukaných na 2,5 na předepsaných 2,2 což nijak nepomohlo. Na zimu budu mít 16", tak jsem zvědavý na rozdíl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bojlere,a nezdá se ti to dětinské? Mě tedy ano. Nezajímá mě jak se to čte,ale jak se to píše...

 

Takže je taky špatně, když místo Octavia píšeme Oktávka, místo Roomster píšeme jenom Room, místo Felicia píšeme Felda či Filcka atd.? Ostatně pan ředitel Vošický si na správné výslovnosti Hojandé velmi zakládá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže je taky špatně, když místo Octavia píšeme Oktávka, místo Roomster píšeme jenom Room, místo Felicia píšeme Felda či Filcka atd.? Ostatně pan ředitel Vošický si na správné výslovnosti Hojandé velmi zakládá.

Hojandé apod. - já v tom vidím ironický podtext. V tom je ten rozdíl. Nebezpečně se to podobá fanatismu příznivců pouze jedné značky. Pak se divíte,že jsou škodováci terčem posměchu všude možně...  Víc už k tomu nemám co dodat. Pište si to jak chcete,to je vaše věc. Jen to u každého o něčem svědčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hojandé apod. - já v tom vidím ironický podtext. V tom je ten rozdíl. Nebezpečně se to podobá fanatismu příznivců pouze jedné značky. Pak se divíte,že jsou škodováci terčem posměchu všude možně...  Víc už k tomu nemám co dodat. Pište si to jak chcete,to je vaše věc. Jen to u každého o něčem svědčí.

 

Nemám pocit, že by zrovna škodováci používali ekvivalenty výrazů jako filcka, fobie, ochcávka. Z hojandé si dělají lidi prdel právě kvůli hlouposti českého zastoupení. Spoustě lidí lezou kampaně hojandé krkem, poslední exces je podle ohlasů úplný úlet.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Jsem tři dny v O3 kombi 1.4tsi DSG 17" kola. Přešel jsem z O2 1.9tdi DSG 17" kola. Vše se mi zatím líbí, ale podvozek mi příjde příliš tvrdý. Dokonce tvrdší než na O2, kde jsem měl sportovní verzi podvozku. Mohu očekávat po prvních stovkách km nějakou změnu k lepšímu, anebo se s tím musím smířit?

Dnes jsem si zajel na pumpu a upustil kola ze salonu nafoukaných na 2,5 na předepsaných 2,2 což nijak nepomohlo. Na zimu budu mít 16", tak jsem zvědavý na rozdíl.

 

Osobně jsem měl půjčenou 2.0 TDI DSG na 18" kolech a jezdil jsem hlavně po Praze, kde jsou silnice dost strašné. A musím říct, že na seriovém podvozku, ne sportovním, bylo auto velmi tvrdé a co za zvuky vydávala zadní náprava na příčných nerovnostech, tak to bych v autě nechtěl. Je smutné, že i na 17" kolech to není o moc lepší. Možná za X tisíc km ti tlumiče změknou opotřebováním, ale nic velkého bych asi nečekal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože jsem před čtyřma roky řešil co koupit za auto k mé starší Octávce 1,8 T ( nadmíru spolehlivé a skvělé auto) tak jsem udělal výběrový řízení. Tam bylo Mondeo, OII LK combi. Nakonec jsem dal přednost Korejci a to Sorentu koupenému jako nové v Německu a s naprosto plnou výbavou. Jenže o 200 T Kč levnějí než O II Kl combi. Takže za čtyři roky a 100 tkm můžu hodnotit moje rozhodnutí. A vůbec nelituji, naprostá spokojenost, perfektní spolehlivost a bezpečnost ( třikrát se do mě již strefili) a i spotřeba je naprosto perfektní. Co oceňuji tak žádná stopa šetření při výrobě. A jsme u toho.

Takže Škoda u OIII prezentovala že se jí podařilo snižit tloušťku stěny hliníkového bloku motoru na 3 mm a odlehčit ojnice i kliku a minimum. Jenže kam to může vést si přečtěte v posledním Světě Motorů Diesel kde se píše o katastrofální kvalitě nových motorů BMW u kterých praskají odlehčené AL bloky motorů. Někdy nepřežijí ani záruku.

Takže já mám radši litinový poctivý motor, silnej a přitom úspornej. Ostatně Korejci nešetří na těchto namáhaných skupinách a to je hlavní věc. Tady se prezentovalo že nedisponují Korejci výkonem, ale zato asi disponují větší výdrží a spolehlivostí. Ono se nemá šetřit bezhlavě a to bohužel současné Škody je realita dne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...