Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Při náhodném vyzkoušení dalších konfigurátorů mi nepřijde, že by bylo v zahraničí více možností. Zkuste sami, na tomto linku jich je hned několik:

http://cc-cloud.skoda-auto.com

Určitě se najdou kombinace výbav, které nejsou v nabídce, ale oproti zahraničním značkám u nás je to u Škodovky jak Lego.

Navíc mi málokterý konfigurátor funguje korektně ve firefoxu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono ty výbavy jsou jinak poskládané. Jako test jsem vzal UK konfigurátor. Elegance nemá některé prvky jako u nás (vyhřívání sedadel, LED zadní světla) a chybí některé příplatky jako např. Dynamic. Na druhou stranu jsou tam jiné věci v základu jako Amindsen, Light assist, alarm, sedadla kůže/alcantra apod. Je toho víc, toto je jen výběr.

 

Zajímavé je třeba srovnání motor/cena: u nás rozdíl 1.6/2.0 TDI cca 60k, v UK £900, čili podstatně méně. Naproti tomu v Belgii je ten rozdíl 2700€ což je zase o kus víc než tady.

 

Aneb marketing je silná zbraň :)

Editováno: , autor: attim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to smutný kam to dotáhla Schade, když jsem kupoval O1 tak jako vzor bylo Volvo a kvalita se tomu velice blížila. Ke dílenskému zpracování a výbavě jsem neměl připomínky. K ceně ano, tenkrát tady nás brala Schade na hůl.

Nyní jsou konkurent pro Schade Korejský auta a osekáváním různých drobnůstek a ubráním v kvalitě materiálu dělá vše pro to aby pragmaticky uvažující zákazník šel pro auto jinam. Třeba ten Golf v kombíku v testu byl po všech technických sránkách stovnatelnej s OIII combi, ale materiály, výbava a cena byla lepší. Takže v tomto není co řešit.

A položme si otázku kolik aut by zde Schade prodala bez firemních zákazníků. Fyzické osoby citlivé na cenu by se počítaly tak v tisících za rok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

procenta jsou sviňa zavádějící, pěkný článek, nejvíc firemní flotilové auto Mini  :kol-47:  

 

pokud se u nás prodalo cca 50 tis Škodovek, a privát je cca 30 % je to jednoduchá matematika.... a pokud bylo Octávek 18 tis. ... jsou to stále a jenom tisíce....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, nemyslete si, že firmy taky nekoukají na poměr ceny a kvality.... dále je důležitá taky cena a dostupnost servisu.... ŠA stejně jako u koncových zákazníků těží hodně z historické pozice na trhu.... 

 

Už jsem tady někde psal, že i když je OIII dobré auto, bude jich jezdit méně než OII.... protože i kdyby to nebylo jen o značkách... tak část, řekněme řadových zaměstnanců, co měla teď OII dostane např. Rapida... nebo jiné... protože OIII už je prostě dneska drahé auto.... A většina firem kontroluje náklady, více než dříve, taková je doba.... :rtfm:

 

Byli jste rychlejší ... :kol-28:

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

není to tak úplně pravda, teď nakupovalo RWE fábie combi, kamarád jednu dostal, 1,2 TSI a téměř plná nálož, byl překvapen, asi mají jiného nákupce, neb předtím měli Thalie a Renaulty Kangoo, takže přesednutí do zcela něčeho jiného, nicméně RWE určitě nekupovalo 10 aut, takže cena je potom někde jinde....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mají obdobu, ale včera jsem slyšel zajímavý názor souseda od bráchy. "Svezli jsme se i30(rádoby konkurent Golfu/OIII) a ten "blbý" Rapid je jízdně, pocitově i zpracováním jinde- myšleno líp" toliko citace. A je to člověk co poskákal hodně značek a typů a nemá jako modlu jedno, resp dvě auta, která jsou nejlééépčíí.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim proc by si museli zamestnanci vozit zadky v O III.. rekl bych, ze jim fabie musi uplne stacit... a komu se to nelibi at jezdi sockou.. ono za jednu lepe vybavenou OIII koupis  2 lip vybavene fabky.. na na hrkacku po meste a okoli ti udela fabka stejnou sluzbu jak oktavka..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono to není jen to že na to firma má, záleží v jakém oboru firma podniká, jsou obory, kde naopak není vhodné v českých poměrech ukazovat jak je brán zákazník na hůl a tedy že firma tvoří vyšší zisk než by si zákazníci představovali a proto raději zaměstnanci takových firem jezdí v naoko levnějších vozech, byť hodně dobře vybavených...

 

podobný problém je s vánočními prezenty pro zákazníky a případně akcemi pro zákazníky...

 

někde je dobré se ukázat naopak jsou obory (např. ti co dělají pro státní správu a samosprávu), kde je to silně kontraproduktivní, tedy to nelze jednoznačně paušalizovat....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velké firmy mají slevu klidně 25% z ceníkovky. Ale to jim ostatní značky asi nabídnou taky.

V úrovni Octavie už i zaměstnanci mívají možnost si vybrat ať už výbavu nebo někde i značku. V nejmenované firmě mají na výběr z Hyundai, Škoda a Ford. Musí být stříbrná metalíza a dále se musí vejít do fin. limitu.

 

Mimochodem jsem si byl prohlídnout Golf VII v kombíku a řešení použitá v interiéru jsou totožná. Zadní nápravu ponechme stranou. 

Editováno: , autor: Flag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě, mydlí se to jak maliny v mixéru a efekt je dnes jen o nahánění cen a zákaznickému pocitu "já jsem dobrej jak jsem je natáhl". Auto a jeho koupě je a není jen o ceně, ale hlavně o tom jak celá atrakce proběhne a probíhá při následném provozu a prodeji. Atd, atd atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

někde je dobré se ukázat naopak jsou obory (např. ti co dělají pro státní správu a samosprávu), kde je to silně kontraproduktivní, tedy to nelze jednoznačně paušalizovat....

 

No nevím jestli jsem to pochopil tak, jak jsi to myslel, ale pokud já jsem soukromá firma , tak nevím proč by mělo být nějakému úředníkovi něco do toho, jakým jezdím autem :huh:

 

Naopak mě připadá, že poslední místo kde se budou pořát nakupovat našlapané O III a Sup II (za naše peníze) budou úřady... krásný příklad toho je parkoviště před pražským magistrátem :feve: , protože takovým autem tam jezdí kde jaký zástupce "pana zástupce" - šéfa odboru. Respektive nevím jaký to má přínos pro společnost, případně jaký to má pozitvní vliv na kancelářskou činnost daného člověka, nebo koho potřebuje reprezentovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U soukromé firmy nejde o úředníky, ale o efekt na zákazníky, tak to předpokládám bylo myšleno...

S tím pražským magistrátem a jemu podobným máš bohužel pravdu, ale však to právě mám dojem Hravec ve svém příspěvku kritizoval :) Pozitivní vliv na kacelářskou činnost to nemá žádný :D akorát se utrácejí veřejné peníze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím jestli jsem to pochopil tak, jak jsi to myslel, ale pokud já jsem soukromá firma , tak nevím proč by mělo být nějakému úředníkovi něco do toho, jakým jezdím autem :huh:

 

Naopak mě připadá, že poslední místo kde se budou pořát nakupovat našlapané O III a Sup II (za naše peníze) budou úřady... krásný příklad toho je parkoviště před pražským magistrátem :feve: , protože takovým autem tam jezdí kde jaký zástupce "pana zástupce" - šéfa odboru. Respektive nevím jaký to má přínos pro společnost, případně jaký to má pozitvní vliv na kancelářskou činnost daného člověka, nebo koho potřebuje reprezentovat?

 

je vidět, že Ti je ten obor cizí... věř tomu že je a věř tomu že to má vliv na dost věci a přístup k firmě a požadavky na tu firmu, tím myslím osobní požadavky....

 

ale to pleteš hrušky s jabkama... to že mají magistráty nová auta nemá přeci vliv na to, zda jsou ti úředníci hladní nebo nejsou.... to je na delší debatu a určitě ne na toto fórum, jehož obsah je  které je volně vyhledávatelný...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...