Flag Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 Při náhodném vyzkoušení dalších konfigurátorů mi nepřijde, že by bylo v zahraničí více možností. Zkuste sami, na tomto linku jich je hned několik: http://cc-cloud.skoda-auto.com Určitě se najdou kombinace výbav, které nejsou v nabídce, ale oproti zahraničním značkám u nás je to u Škodovky jak Lego. Navíc mi málokterý konfigurátor funguje korektně ve firefoxu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 (editace) Ono ty výbavy jsou jinak poskládané. Jako test jsem vzal UK konfigurátor. Elegance nemá některé prvky jako u nás (vyhřívání sedadel, LED zadní světla) a chybí některé příplatky jako např. Dynamic. Na druhou stranu jsou tam jiné věci v základu jako Amindsen, Light assist, alarm, sedadla kůže/alcantra apod. Je toho víc, toto je jen výběr. Zajímavé je třeba srovnání motor/cena: u nás rozdíl 1.6/2.0 TDI cca 60k, v UK £900, čili podstatně méně. Naproti tomu v Belgii je ten rozdíl 2700€ což je zase o kus víc než tady. Aneb marketing je silná zbraň Editováno: 13. leden 2014, autor: attim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 Je to smutný kam to dotáhla Schade, když jsem kupoval O1 tak jako vzor bylo Volvo a kvalita se tomu velice blížila. Ke dílenskému zpracování a výbavě jsem neměl připomínky. K ceně ano, tenkrát tady nás brala Schade na hůl. Nyní jsou konkurent pro Schade Korejský auta a osekáváním různých drobnůstek a ubráním v kvalitě materiálu dělá vše pro to aby pragmaticky uvažující zákazník šel pro auto jinam. Třeba ten Golf v kombíku v testu byl po všech technických sránkách stovnatelnej s OIII combi, ale materiály, výbava a cena byla lepší. Takže v tomto není co řešit. A položme si otázku kolik aut by zde Schade prodala bez firemních zákazníků. Fyzické osoby citlivé na cenu by se počítaly tak v tisících za rok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 a ony se snad v tisících za rok nepočítají? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 Je těžké někde najít informace o podílu firmeních aut, něco je tady (asi z minulého roku) - u škodovky je to tam za první tři měsíce 76% pro firmy...Za celý minulý rok jen souhrn všech výrobců - 63% ve prospěch firemních nákupů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 (editace) procenta jsou sviňa zavádějící, pěkný článek, nejvíc firemní flotilové auto Mini pokud se u nás prodalo cca 50 tis Škodovek, a privát je cca 30 % je to jednoduchá matematika.... a pokud bylo Octávek 18 tis. ... jsou to stále a jenom tisíce.... Editováno: 13. leden 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 A jsme u toho, kdyby ve firmách nebylo nařízené co bude ve flotile, ale bylo to dáno pragmaticky tak by poměry byly zcela jiný. Já osobně za svoje peníze vždy vybírám pečlivě co dostanu při nákupu jako přidanou hodnotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 zase začínáš? a jakože se firmy řídí čím, že nemají rozum a kupuji nesmyslně nikoli co je pro ně výhodné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 A vo vo vo vo tom to celý je - firma nakupuje podle nejnižší ceny, ne podle výbav, protože tomu, kterej zakázku na flotilu vyřizuje, jedno extra vybavený auto stačí - na zbytek hodí kládu, on s nima jezdit nebude. Tudíž celá produkce pro Kocourkovsko vychází z podobnejch úvah... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 (editace) No, nemyslete si, že firmy taky nekoukají na poměr ceny a kvality.... dále je důležitá taky cena a dostupnost servisu.... ŠA stejně jako u koncových zákazníků těží hodně z historické pozice na trhu.... Už jsem tady někde psal, že i když je OIII dobré auto, bude jich jezdit méně než OII.... protože i kdyby to nebylo jen o značkách... tak část, řekněme řadových zaměstnanců, co měla teď OII dostane např. Rapida... nebo jiné... protože OIII už je prostě dneska drahé auto.... A většina firem kontroluje náklady, více než dříve, taková je doba.... Byli jste rychlejší ... Editováno: 13. leden 2014, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 není to tak úplně pravda, teď nakupovalo RWE fábie combi, kamarád jednu dostal, 1,2 TSI a téměř plná nálož, byl překvapen, asi mají jiného nákupce, neb předtím měli Thalie a Renaulty Kangoo, takže přesednutí do zcela něčeho jiného, nicméně RWE určitě nekupovalo 10 aut, takže cena je potom někde jinde.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 jj od svého prodejce vím, že firmy co dříve braly i na operativní leasing desítky aut ročně jsou dnes místo Octávii do Rapidů, nicméně proč ne? podle mě dobré auto za dobrou cenu... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 Rozhodně, mít na auto strop kolem 330, tak je rapin dobrá volba a na cca těch 330 se ve slušné výbavě člověk dostane. Otázka jak dlouho bude Fresh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 (editace) Pro ŠA hrají například služby navíc, jako "Záruka mobility"..., VW to má stejné... nevíte někdo pro srovnání jak to mají např u Hůndaie nebo u Kia ? Editováno: 13. leden 2014, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 (editace) Mají obdobu, ale včera jsem slyšel zajímavý názor souseda od bráchy. "Svezli jsme se i30(rádoby konkurent Golfu/OIII) a ten "blbý" Rapid je jízdně, pocitově i zpracováním jinde- myšleno líp" toliko citace. A je to člověk co poskákal hodně značek a typů a nemá jako modlu jedno, resp dvě auta, která jsou nejlééépčíí. Editováno: 14. leden 2014, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flek Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 myslim ze u flotil je uplne jina cena a pro flotily je vysoka cenikova cena spis vyhodna ... zvysuje odkupni cenu a tim snizuje tco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 nevim proc by si museli zamestnanci vozit zadky v O III.. rekl bych, ze jim fabie musi uplne stacit... a komu se to nelibi at jezdi sockou.. ono za jednu lepe vybavenou OIII koupis 2 lip vybavene fabky.. na na hrkacku po meste a okoli ti udela fabka stejnou sluzbu jak oktavka.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flek Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 ale prece auta se nevybiraji podle toho co chteji zamestnanci (vetsinou) ale proto aby reprezentovali firmu - ze na to ma kdyby si v dane cenove relaci mohli vybirat sami zamestnanci myslim ze bychom videli uplne jina auta 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 (editace) ono to není jen to že na to firma má, záleží v jakém oboru firma podniká, jsou obory, kde naopak není vhodné v českých poměrech ukazovat jak je brán zákazník na hůl a tedy že firma tvoří vyšší zisk než by si zákazníci představovali a proto raději zaměstnanci takových firem jezdí v naoko levnějších vozech, byť hodně dobře vybavených... podobný problém je s vánočními prezenty pro zákazníky a případně akcemi pro zákazníky... někde je dobré se ukázat naopak jsou obory (např. ti co dělají pro státní správu a samosprávu), kde je to silně kontraproduktivní, tedy to nelze jednoznačně paušalizovat.... Editováno: 14. leden 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 (editace) Velké firmy mají slevu klidně 25% z ceníkovky. Ale to jim ostatní značky asi nabídnou taky. V úrovni Octavie už i zaměstnanci mívají možnost si vybrat ať už výbavu nebo někde i značku. V nejmenované firmě mají na výběr z Hyundai, Škoda a Ford. Musí být stříbrná metalíza a dále se musí vejít do fin. limitu. Mimochodem jsem si byl prohlídnout Golf VII v kombíku a řešení použitá v interiéru jsou totožná. Zadní nápravu ponechme stranou. Editováno: 14. leden 2014, autor: Flag 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis001 Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 (editace) Spíše by mne zajímalo kolik z těch 50 000 prodaných Škodovek jsou skutečné prodeje a "prodeje". Editováno: 14. leden 2014, autor: Kubis001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 No právě, mydlí se to jak maliny v mixéru a efekt je dnes jen o nahánění cen a zákaznickému pocitu "já jsem dobrej jak jsem je natáhl". Auto a jeho koupě je a není jen o ceně, ale hlavně o tom jak celá atrakce proběhne a probíhá při následném provozu a prodeji. Atd, atd atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 někde je dobré se ukázat naopak jsou obory (např. ti co dělají pro státní správu a samosprávu), kde je to silně kontraproduktivní, tedy to nelze jednoznačně paušalizovat.... No nevím jestli jsem to pochopil tak, jak jsi to myslel, ale pokud já jsem soukromá firma , tak nevím proč by mělo být nějakému úředníkovi něco do toho, jakým jezdím autem Naopak mě připadá, že poslední místo kde se budou pořát nakupovat našlapané O III a Sup II (za naše peníze) budou úřady... krásný příklad toho je parkoviště před pražským magistrátem , protože takovým autem tam jezdí kde jaký zástupce "pana zástupce" - šéfa odboru. Respektive nevím jaký to má přínos pro společnost, případně jaký to má pozitvní vliv na kancelářskou činnost daného člověka, nebo koho potřebuje reprezentovat? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 14. leden 2014 Sdílet Vloženo 14. leden 2014 U soukromé firmy nejde o úředníky, ale o efekt na zákazníky, tak to předpokládám bylo myšleno... S tím pražským magistrátem a jemu podobným máš bohužel pravdu, ale však to právě mám dojem Hravec ve svém příspěvku kritizoval Pozitivní vliv na kacelářskou činnost to nemá žádný akorát se utrácejí veřejné peníze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 15. leden 2014 Sdílet Vloženo 15. leden 2014 No nevím jestli jsem to pochopil tak, jak jsi to myslel, ale pokud já jsem soukromá firma , tak nevím proč by mělo být nějakému úředníkovi něco do toho, jakým jezdím autem Naopak mě připadá, že poslední místo kde se budou pořát nakupovat našlapané O III a Sup II (za naše peníze) budou úřady... krásný příklad toho je parkoviště před pražským magistrátem , protože takovým autem tam jezdí kde jaký zástupce "pana zástupce" - šéfa odboru. Respektive nevím jaký to má přínos pro společnost, případně jaký to má pozitvní vliv na kancelářskou činnost daného člověka, nebo koho potřebuje reprezentovat? je vidět, že Ti je ten obor cizí... věř tomu že je a věř tomu že to má vliv na dost věci a přístup k firmě a požadavky na tu firmu, tím myslím osobní požadavky.... ale to pleteš hrušky s jabkama... to že mají magistráty nová auta nemá přeci vliv na to, zda jsou ti úředníci hladní nebo nejsou.... to je na delší debatu a určitě ne na toto fórum, jehož obsah je které je volně vyhledávatelný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.