Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Citace ze slavného rozhovoru s panem Hrdličkou (týká se původní "řetězové" verze 1.2 TSI):
"Je to jednoduché – u nás je to tak, že životnost turba = životnost motoru. Tak, jak testujeme motory na životnost čtvrt milionu kilometrů, turbo vydrží taky tolik. Není to ozubený řemen nebo jiná výměnná součástka. Záleží samozřejmě taky na údržbě, jestli je mu dopřáván kvalitní olej."

Že by se v koncernu hrubě změnil názor na řemeny? Dělají si z lidí blázny. Skoro všechno je bezúdržbové, doživotní... :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přijde mně to téma pořád o tom stejném, jenom se mění parametr (olej, olej v převodovce, ....). Doživotní také znamená, že je auto projektované na nájezd xxx kilometrů a nikdo nepočítá s tím, že v dnešní době přesyceného trhu bude někdo provozovat auto nad dejme tomu 250 000km. Výměnou dané náplně sice člověk asi autu prospěje/prodlouží životnost daného dílu. Ale je otázka, jestli to má nějaký ekonomický smysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kucí kucí, to je zase rozbor :kol-44:

koncern už řadu let považuje hranici "životnosti motoru" 200.000 km - tolik v průměru jeden majitel s autem nenajezdí (při průměrném ročním nájezdu 20t km to odpovídá stáří vozu 10let). A co každý dělá, když kupuje ojeté auto? Vymění náplně, vymění rozvody atd. atd. Stále ta stejná píseň. Takže z toho přestaňte dělat kovbojku a rozborku :kol-31:

A pokud někdo myslí, že 200.000 km je na výměnu málo, tak např. konkurence má ty životnosti zpravidla i nižší... 120-150t km bez výměny. A je logické, a jedno u jakýho vozu, že když ten řemen budu měnit např. po 90.000 km/120.000km (jako tomu je např. ještě u OII a taky si nikdo nestěžuje :kol-46: ), tak se mi ta životnost motoru prodlouží. I to turbo je "dimenzovaný" na vyšší kilometrový nájezd.

A pokud se někdo rozhodne si vyměnit/nechat vyměnit olej v převodovce, je to jeho rozhodnutí. Ale opravdu platí, že náplň je doživotní - tzn. minimálně na těch 200t km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle vypadá moc hezky, ale jak jsem potkal ty na R10, tak jsem měl to štěstí, že zrovna hned vedle ní jela O2 FL :) a musím tedy říct, že i když má O2 FL 16" plecháče, tak nejsou rozhodně tak zapadlé, jako u O3 :( což tomu autu tedy hodně sundavá krásu :( ale samozřejmě, kdyby se na to dali kola, tak 17" co nejsou tak zalezlé, tak bude O3 vypadat hned více k světu :) třeba jako je na fotkách výše :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přes všechnu kritiku, kterou však směřuji ke všem autům, abych vyvážil chválu, nutno uznat, že to není špatné auto. A vzhledem k postoji mého nového zaměstnavatele, týkající se nákupu aut vůči době strávené ve firmě se obávám, že se mi nedopřeje ani toho Rapida :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakub Nabel: Ted otazka, jestli to chapat tak, ze vymysleli nejaky pokrokovy remen, co prezije cele auto nebo tak smejdsky motor, ktery vydrzi tak malo, ze remen neni treba resit. :)

Ford má taky "doživotní" řemen. A jejda. Znamená to - řemen se přetrhne a je po životě motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...