Přejít na obsah

FS-III 256 na 280???


Kubiik

Doporučené příspěvky

...ještě to bude chtít vyměnit těhlice, 280mm kotouč nevejde do těhlice pro 256mm kotouč.

Pravda, pravda.... 256 ma ine tehlice v provnani s 280...

1J0 407 255 (256) N vs. 1J0 407 255 (256) AJ

Ak by si mal zaujem, este by som nasiel kompletne nastrojene otoce z 280 s Brembo MAX kotucmi a RoadHouse dostickami v super stave... (kotuce+dosticky najazdenych do 10 tis.km)

Mozem ti povedat ze na brzdenie z normalnych rychlosti tam rozdiel oproti terajsim 312 Zimmermann + FE Premier nejaky vyrazny nie je, brzdi to brutalne dobre.... samozrejme vo vyssich rychlostiach na dialnici je silu vacsich kotucov poznat.......... kazdopadne pre teba z 256 na kvalitne 280 to bude velmi vyrazny rozdiel ;)

Editováno: , autor: subz3ro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak stejně mi to asi bude dělat kámoš automechanik, takže o to je postaráno. Nevíte někdo kolik za ty těhlice tak je a jestli se musí vyměnit i ten plechový kryt za kotoučem?

Editováno: , autor: davon
CITACE POSL. PRISPEVKU-neni nutna, ba zakazana!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky už mám doma nachystané 288mm !! už se na ně těším !!

a na kolik Tě to celý vyšlo?

no teď sem se díval a origo škoda 5.157,- což je docela slušná nálož... akorát by mě zajímalo proč jsou na 1,6 dražší než na RS

Editováno: , autor: Kubiik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...