Přejít na obsah

problem 1,8t přerušovaný zátah


cupijbc

Doporučené příspěvky

Takze panove N75 to neni, otestovano a skubani nepolevilo, kazdopadne se premerovalo pres VAG kolik dava vaha vzduchu a vzhledem k hodnotam ktery by meli byt se podle otacek pohybuju nekdy i 20-30% pod hodnotama ktere by mely byt. Takze pristi tyden prijde na test vaha vzduchu, plus cisteni prostorou kolem svicek a test civek novych. To ale asi vas nebude trapit ty civky a svicky, jelikoz me to tam malinko zkratuje, jelikoz auti ma uz hodne zasebou a chcije to vsude olej takze je tam takova lazen no.

Kazdopadne vas budu dale informovat nepolevim dokud to nebude ok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

vcera dopoledne jsem si procital tohle tema, protoze octa 1,8t AGU r.v.99 zacala taky obcas skubat, at v tahu, nebo na malo plynu po rovine, tepla, studena, pokazdy jindy a vecer to zacalo skubat uz poradne, zacalo to jit na 3 valce a byl jsem rad, ze to dojelo domu. Dneska se na to po praci podivam, doufam ze me neceka nejake nemile prekvapeni. Az do vcera jsem si myslel, za by to mohlo byt tim, ze jsem asi pred mesicem vyjel hodne rezervu a nasalo to nejakej bordel, dneska uz tomu neverim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dělá mi to taky, řekl bych že je to normální...že když je úplně studenej motor, tak to nenechává moc nízký otáčky schválně

navíc si myslím, že opravdu když je motor teplejší a nastartuješ, tak se tohle neděje

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak nakonec vymenen deceleracni ventil a zavada je snad odstranena...zatim vse slape jak ma

tak po vymene deceleracniho ventilu najeto cca 2500km a vse v poradku, cestu do chorvatska a zpet bez nejmensiho problemu, vsem co s tim maji problem preju hodne stesti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já měl úplně stejný problém se škubáním jako je uvedeno v tomto tématu.Už jsem byl taky zoufalý co s tím.Přečetl jsem na foru všechny rady a začal jsem tím,že jsem se pustil do vyčištění škrtící klapky.Nebyla nějak zjevně zanesená jak jsem očekával,ale trochu jsem ji prostě technickým benzinem vypucoval.Když jsem měl klapku venku tak jsem si všiml na trubce sání,že je tam ještě nejaké čidlo(dle ETKY kat.číslo 058 905 379-chtěl jsem tady dát přímo nákres z ETKY,ale neumím to) :blush: a to čidlo bylo zanesený jak prase,tak jsem ho pořádně vykoupal v technickým benzinu,malou štetičkou vypucoval ten odpor nebo co to je,vše smontoval a po škubání ani památky !!

Nevím, možná mi někdo napíše,že to nemá na nic vliv,ale já jsem spokojen,že mě to vyřešilo problém :palec2:

Editováno: , autor: hawkehi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Dám to sem, snad to nevadí, nechce se mi zakládat nové téma.

Tohle se stalo klientovi co si myslel, že si bude auto opravovat sám.

Byl poškozený decelerační ventil a namontován navíc obráceně, takhle to dopadlo.

Dělá to neskutečné pazvuky, teď se bude měnit turbo.

post-12457-1220206539_thumb.jpg

post-12457-1220206549_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zkousel v novem tematu , ale zkusim to tady.

Problem zacal stejne jak u nekterych, v zaberu zacalo cukat.Nakonec to zkoncilo tim , ze proste pri plnem tahu ( akcelerace na max.) kolem 2500 otac. odpusti BOV. Na wagu to pise prekrocen plnici tlak turba a ze je spatny BOV. Byl tam namontovany od BP MIK 2 , vratil jsem na zkousku zpet origo , smazla se chyba , ale stale to dela. Spotreba je perfektni , klidnym tempem se da jet za 6,5l. A bylo na jare menene turbo. Poradi nekdo???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Nic se zatim nezjistilo ale.... U 1,8 se maji menit rozvody co 180 tis. A NEBO co 5 let ( to jsem nevedel).Autu jiz tahne na 6 let.Nemuze byt muj problem zpusoben rozvody.Je to asi hloupe , kdyz nejsou nijak propojeny s turbem .Ale clovek nikdy nevi , tak se ptam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám problém,že ato taky moc netáhne,táhne asi až kolem 3500 otáček a z 1 na 2 to taky škube.Už dřív se mi objevila chyba systém kontroly výfukových plynů a podle VAS v autorizovaném servise škoda my to napsalo chybu Řada 1, přizpůsobení směsi (multiplikativní),Systém s příliš bohatouz směsí.Nemůže to být také tím vadný ventil N75 nebo deceleracni ventil?nebo něco úplně něco jiného?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...