Přejít na obsah

trhanie po ubrati plynu


Rauch

Doporučené příspěvky

zdravim,manzelka ma feliciu r.v97 1.3MPi 50Kw a chcem sa spytat ci sa niekto uz stretol s podobnym problemom...

auto taha tak ako ma bez problemov akceleruje,no po ubrati plynu pri zaradenom rychl.st. zacne necakane sklbat a vobec nejde hladko.

Sviecky su menene aj palivovy filter,jedine co ma napada su rozvody....

Editováno: , autor: Rauch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
ok,ako sa to da najlacnejsie odstranit...?lanko nezadrha....a tie rozvody to nemozu byt??

Felda 1.3 ma rozvodovu retaz a myslim, ze ta nema vplyv na trhanie auta po ubrati plynu. To ,ze retaz je uz vytahana ohlasuje nechutny sramot na volnobeh a nekultivovanost volnobeznych otacok.Vydel by som to na tu skrtiacu klapku- vycistit, nastavit. Podla tvojho popisu zavady ti to jednoducho spaluje stavu, ktora tam po ubrati plynu nema co robit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj,

objevil se mi stejný problém, stejnej motor stejnej ročník. Při ubrání plynu cukne. Ať ubírám sebepomalejc. Škrtící klapku jsem nechal vyčistit asi před 6 měsícema a to cukání se objevilo asi 3 měsíce zpátky. Řeším to přez spojku ale stejně vypadám, jako kdybych neuměl vůbec řídit :D cuká a cuká a cuká....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Taky mám tento problém. Servisman mi říkal že mám opotřebený (vydřený) snímač polohy klapky. Proto pomalu klasají otáčky. A Kolem 2300 otáček bez zatížení to cuká. A taky po ubrání plynu. Prý se to dá řešit koupí nové klapky. Myslím že tím ten motor docela trpí a většina lidí se na to vy... Není tu nějaký machr, který na to má nějakou fintu? Přestane to cukat až koupím novou klapku? Nebo to mám svěřit slavnému servizu ŠKODA... :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mám tento problém. Servisman mi říkal že mám opotřebený (vydřený) snímač polohy klapky. Proto pomalu klasají otáčky. A Kolem 2300 otáček bez zatížení to cuká. A taky po ubrání plynu. Prý se to dá řešit koupí nové klapky. Myslím že tím ten motor docela trpí a většina lidí se na to vy... Není tu nějaký machr, který na to má nějakou fintu? Přestane to cukat až koupím novou klapku? Nebo to mám svěřit slavnému servizu ŠKODA... :help:

Máš motor MPI(lišta na svíčkách) nebo Monomotronik(kabely ke svíčkám).Kdyby to bylo sním.polohy klapky tak by to bylo v diag.závadách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

mam feliciu r.v97 1.3MPi 40Kw a to cukání mi začlo dělat po seřízení motoru (prý jsem měl vůli na ventilech jak prase... - ale to s tím určitě nesouvisí). Kolega říkal, že mu to po seřízení taky dělalo, ale časem se to prý zpravilo samo. Otáčky na volnoběh jsou pravidelné a nízké (nevím kolik, ale oproti předchozímu stavu - paráda), po půlroce cukání se to opravdu zlepšilo, ale místo cuknutí se objevilo "hvízdnutí". Mám strach, že začíná prokluzovat spojka. Ten chlapík u kterého jsem to měl na seřízení říkal,že na tom nic nevidí a že to budem řešit, až to bude něco vážnějšího. Myslím, že změním servismana.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hvízdat při přidání může řemen.U MPI hvízdal motor taky často při netěsném sacím potrubí k hlavě mot..Spojka může pískat při pouštění do záběru.Zkus se podívat na ten řemen.Když to tím nebude tak vymáčkni spojku(aby jsi ji vynechal) a zkus párkrát přidat jestli to ještě píská.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hvízdat při přidání může řemen.U MPI hvízdal motor taky často při netěsném sacím potrubí k hlavě mot..Spojka může pískat při pouštění do záběru.Zkus se podívat na ten řemen.Když to tím nebude tak vymáčkni spojku(aby jsi ji vynechal) a zkus párkrát přidat jestli to ještě píská.

Tak při sešlápnuté spojce a přidání a ubrání plynu žádné hvízdnutí není slyšet. Řemen je taky v pořádku. Cukne mi to jenom za jízdy při úplném povolení plynu. Když pedál povolím jenom mírně, tak se nic neděje a motor přibržďuje. Když ho ale povolím úplně, tak to vždycky jednou cuklo a pak to brzdilo taky bez problémů a bez dalších zvuků. Poslední měsíc to sice cukne menší intenzitou, ale přitom něco hvízdne. Když jedu na dvojku, tak to cuknutí jde cítit víc, ale mírně to cukne a hvízdne i při pětce. Když mám otevřené okýnko, tak to jde slyšet víc.

Editováno: , autor: Torontik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím Vás.

Mám Felinu 1.3 MPI 50kW a stejný problém s tím cukáním, ale ještě se mi k tomu přidalo nepatrné problikávání osvětlení (vnější i vnitřní)

Jakmile auto běží na volnoběh blikání se neprojevuje, ale při zvyšování otáček se zvyšuje i rychlost problikávání.

Měřil jsem alternátor a dává 14,4V netuším, zda je to v pořádku. Napadlo mě, že je to někde špatně ukostřené, ale nic jsem nenašel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Vás.

Mám Felinu 1.3 MPI 50kW a stejný problém s tím cukáním, ale ještě se mi k tomu přidalo nepatrné problikávání osvětlení (vnější i vnitřní)

Jakmile auto běží na volnoběh blikání se neprojevuje, ale při zvyšování otáček se zvyšuje i rychlost problikávání.

Měřil jsem alternátor a dává 14,4V netuším, zda je to v pořádku. Napadlo mě, že je to někde špatně ukostřené, ale nic jsem nenašel.

Tak už jsem závadu odstranil. bylo vadné relátko na alternátoru. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...