Listopad 7, 200816 r A nebo jezdíš slušně, a není ti to nic platné... vpředu TRW kotouče a TRW destičky, najeto pár tisíc a už se ozývají... ale třeba si časem sednou
Listopad 7, 200816 r Neználek napsal ....Můžeš tam dát i 288 x 25 a brzdiče FN3 dostačující a nemusiš dávát na zimu 16 Chápu to tak správně,že když dám na OI(AHF) kotouče z OII (288x25) a brzdiče FN3 tak můžu používat standartní 15 kola (vejde se to tam). A ten brzdič FN3 je taky z OII ? dík za odpověď Upraveno Listopad 7, 200816 r od mva1
Listopad 7, 200816 r Ne, bohuzel nechapes.... Kotouč 288x25 a brzdič FN3 je z 1,8T. Ty máš na TDi 280 kotouč a brzdič FS3. Spolu s tim musíš vyměnit i těhlice a můžeš jezdit na 15 zimákách.
Listopad 9, 200816 r já myslel že na 1.8T nejdou dát klasický plechy 15... Upraveno Listopad 10, 200816 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Listopad 9, 200816 r Tak to jsi myslel špatně. Na 1.8T dával výrobce patnácky. Ty nejdou až na RS, tam min. 16ctky.
Listopad 9, 200816 r Ja ten cely problem vyresil, koupil jsem novou O II. Pred tim jsem menil tehlice i s loziskama brzdice, desticky spodni ulozeni ramen.. A co si myslite ,,, nepomohlo tak sla z domu..
Listopad 11, 200816 r ještě se zeptam, ty moje kotouče jsou cele pokryte zakladem. to se vypálí samo nebo co s tym ? dík
Listopad 11, 200816 r Hej, nic si z toho nerob, na auta sa tak standardne davaju aj priamo vo vyrobe. To aby nebol "ohrdzaveny" ked ho predavaju, na zakaznika to robi lepsi dojem...
Listopad 12, 200816 r ok díky, tak to bude asi chviličku pěknej smrad z brždění doufám že to nesesmáhne destičky
Listopad 12, 200816 r Jsem si vzpoměl, mám schovaný origo kotouče 280mm, jsou trochu jetý, ale jinak bez problémů tedy nezkřivený. Měl jsem je do rezervy ale teď budu dávat brzdy 288mm tak jsou mi nanic. Kdyby někdo chtěl nechám mu je zadara, ať si je zkusí jak budou funogvat u něj ( jestli se zvlní nebo ne ), pro ty kdo s tím mají problémy. Kdyžtak napište.
Listopad 14, 200816 r Daval sem nove Bremba pred dvema lety protoze puvodni kotouce uz byly pod limit a kopaly opravdu silne. Ted je na nich cca 105-110t km. Brzdim velmi slusne a relativne malo. Bremba po vymene byly asi 15-20t km uplne hodne. Po techto km zacaly velmi mirne kopat. Prevazil jsem kola, cimz se kopani kotoucu zmenilo z mirneho na malo znatelne a dal jsem to neresil. Po dalsich 10-15t km kopani uplne zmizelo. Od te doby je na nich asi 70t km naprosto bez problemu. A jak jsem je nedavno meril vydrzi jeste docela hodne.
Prosinec 8, 200816 r mne sa cca po 5 000 km skrutili tiež, nechcel som kupovať nové, tak som ich nechal kamaratovi nech mi ich sústruhom prejde, pracuje v servise Mercedes a majú tam origo sústruh na úpravu kotucov. Od tej doby som najazdil cca 8 000 km a zatial v pohode, môžem povedať, že sa lepšie chovajú po úprave ako keď som ich tam založil nové. Vymenil som aj zadné, tie boli v hroznom stave, možno aj preto boli tie predné viac namáhané a skrutilo ich.
Prosinec 10, 200816 r tak že aby bylo jasno tak čtěte todle http://www.profiautodily.cz/page11.html jestli je to pravda nevím ale asi na tom něco bude
Prosinec 20, 200816 r Mně se začaly kroutit neděrované Zimmermany po 3 tis.km ale nedávám to za vinu kotoučům - ty jsou sami o sobě kvalitní - já měl přední tlumiče KO a s tím to asi souviselo - tlumiče jsem vyměnil i se vším možným, co by mohlo mít na kroucení vliv (horní uložení, čepy atd.) - nyní mám ujeto 10 000 km z 85% ve městě a kotouče jsou perfektní
Prosinec 22, 200816 r Ignáci, a to se ti ty kotouče srovnaly sami, nechal jsi je stočit, nebo křivé vůbec nebyly?
Prosinec 23, 200816 r Dávám za pravdu tomu článečku, mám vyměno za obyč sračku desky i kotoue Ferodo a vše je dobré, vzhledem k tomu že jsem s tím měnil i pár závadotvorných dílů co popisujou v tom článečku, mi nezbývá než tomu věřit a souhlasit. Takže kdo má něco v nepořádku, tak tam asi skutečně může dát třeba pozlacené kotouče a rvát do toho prachy.
Prosinec 23, 200816 r o kolik jsi je nechal stocit? to nevím, o tolik aby byly zase rovné, už si nepamatuji kolik to bylo
Prosinec 23, 200816 r Přechodem na brzdy FNIII a kotouče 288x25,nikde jsem se nedočetl že by mněl s timto typem někdo problémy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.