Publikováno Srpen 11, 200520 r Takze v servise som si nechal menit sviecky a pod prvou bol olej asi tak do polky sviecky.Cim to moze byt?Po jeho odsati sa tam uz olej neobjavil.
Srpen 11, 200520 r Autor No proste dal dole fajky zo sviecok a prva sviecka bola ponorena do polovice v oleji.
Srpen 11, 200520 r třeba jen ten důchodce, co to měl před tebou, doléval olej a trochu víc se mu klepaly ruce, takže to preventivně nalil i k té svíčce, případně lil okolo hrdla a ono to steklo tam, kde jsi to našel - která to byla?
Srpen 11, 200520 r Jo a není to ta na tý straně co je nalévací hrdlo oleje motoru? Asi někdo v servise "odborně" měnil nebo doléval olej, ne? Ono přes ten kryt 16V tam není vidět, ale vede to přímo ke svíčkám co jsou uprostřed hlavy.
Srpen 11, 200520 r Autor Z pohladu spredu na motor je to lava prva Ja som uz z toho auta nestastny.Potrebujem dakeho odbornika co sa na to pozrie a nezderie ma z koze(penazi).
Srpen 11, 200520 r Nalévací hrdlo je taky vlevo - to bude tím.... Proč jsi z auta nešťastný?? Já mám 16V hatchback od ledna 01 a zatím to auto krom 3 brzdových spínačů (které vyměníš svépomocí) a spotřebních dílů nepotřebovalo vůbec nic.
Srpen 16, 200520 r Asi tě nepotěšim ale u 16v se to stává, budeš muset rozhodit rozvody a sundat ventilový víko s vačkama a vyměnit těsnění už sem to viděl. Když se podíváš pozorně tak u konce zap. svíčky je hlava dělená a tobě se tam z.urvilo pravděpodobně tesnění těsnění moc nestojí, ale ta práce. Doporučoval bych měnit při rozvodech vše najednou. /nevim kolik máš najeto/
Srpen 27, 200817 r ahoj dneska jsem menil svicky F 2002 najeto 160 tkm a na tretim valci jsme vytahl svicku a normalne zni kapal olej, co to je??: myslel jsme si ze na chvilku budu mit klid od toho auta a zase neco:( jak je to narocne na opravu a co by to mohlo byt diky
Srpen 28, 200817 r Kolega to myslí tak, že kdyby svíčka zapalovala, tak tam asi olej kapat nebude, maximálně tam budou saze nebo tak. Zkus káblík a ještě prohoď svíčky mezi sebou.
Srpen 28, 200817 r Pokud máš možnost tak změř tlaky, vypadá to na stírací kroužek, válec bude mít menší tlak....
Srpen 28, 200817 r jsou to v podstatě dvě závady: 1) do válce teče olej - to je u těhle motorů více méně normální - tipuju, že ti teče do všech válců 2) špatně pálí svíčka - to bych řešil jako první
Srpen 28, 200817 r Ak by mu nepálila sviečka tak to určite zbadá! motor by trhal a mal nepravidelný chod.
Srpen 28, 200817 r svicky jsou tyden stare, menil jsme je a prave proto jsem na to prisel, a ten olej je jen na jedne svicce, ostatni jsou krasne...... vcera jsem dolil olej a po 200km se zatim hladina nezmenila tak uvidim, ten kabel se pokus nejak vymenit.... ZATIM MOC DIKY!!!! a piste dal:)
Srpen 28, 200817 r bud to bude stieraci kruzok alebo sa olej dostava do valca od ventilov , vylagrovane vedenie ventila alebo guferko ?!! mal som to na starej 120-ke vzdy zahadzalo sviecku a prestalo to odpalovat.
Srpen 29, 200817 r takze nikdo neopravoval a nemuze rict co to presne muze byt a kolik to zabere casu jo? Upraveno Srpen 31, 200817 r od Kutil_Tim
Září 2, 200817 r Autor Zkus vyměnit kabel a uvidíš jestli to nepomohlo Tak ja ti poviem uplne presne co to je )) mal som tuto zavadu aj ja,je to tesnenie pod vekom ventilov..Btw nieje to tesnenie ale tesniaca pasta...
Září 2, 200817 r To víš, chčíje tam volej, chtělo by to nechat přetěsnit Ty 4 písty jak se tu někde řešilo a je po problému a nejen tomhle... U mě to pořád přetrvává, ale nějak to neřeším
Září 3, 200817 r Chceš vůbec poradit? Budeš si tady dále dopisovat a nevyzkoušíš nic. Když to bude dělat i s novým kabelem, tak překroužkovat.
Září 3, 200817 r Autor )) skus to co som ti ja poradil..dam na to svoje boty ,ze to je veko ventilov - teda ta tesniaca pasta...
Září 3, 200817 r Když to čtu znovu, tak vlastně nevím, odkud mu olej kape? Jestli přímo z elektrod nebo ze závitu svíčky? To by na ni mohlo téct z nějaké netěsnosti nad svíčkou, takže ventildekl, jak píšeš Ty Bemo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.