Publikováno Září 2, 200817 r Objevil se problém: při studeným startu se motor lehce chvěje jakoby šel na tři válce.Tak po minutě na volnoběh to přestane.Když to dělá tak je to slyšet i z výfuku ,že běží nepravidelně.Když je zahřátý ,tak to nedělá.Motor 1,4 16V 55kW BKY MR2006 najeto 27000km.Setkal jste se s tím někdo? VAG nic nehlásí a botičkama (el.zapalovače) na svíčkách to není.
Září 2, 200817 r Jemnu nepravidelnost za studena citim aj ja. Vtedy si aj zaklepka trosku. Ono to prestane asi tak po dvoch minutkach. Aj klepanie aj nepravidelny chod. Cievkami to urcite nebude. Ta ked mi odisla, tak motor sa ledva otacal na volnobech. Podla mna to je asi vlastnost motoru. Zatial mam najazdene 160 000km a motor stale v kondici. BKY MR2006
Září 3, 200817 r Autor Vlastnost motoru? No nevím.Před časem to nedělalo. Začlo to tak před měsícem. V servisu tvrdí ,že by to mohl dělat palivový filtr ,který je u tohoto modelu spolu s tlakovým ventilem 3bar. Sada stojí 800kč. Tak to zkusím vyměnit a uvidí se.
Září 3, 200817 r Palivovy filter? To asi nebude ono. Potom by sa to prejavovalo i za tepla a nielen za prveho studeneho startu. Napriklad dneska rano isiel pravidelne. Co som tak odsledoval, tak mne to robi ked prechadza zo sytica na normal rezim. Inak mu staci dat trosku plynu a je klud. Tak drzim palce nech je to len takou banalnou vecou. Ja to zatial neriesim, je to firemne auto a rano mu odpustam nejake to klepkanie a trasenie. Zatial za tych 160 000km urobil svoju pracu stale za 1
Září 7, 200816 r Autor Já to opravit chci,protože to mám soukromý auto a ne služební Zkoušeli jsme ten filtr a tím to fakt není. Dám to do servisu a uvidíme jestli to opraví.
Září 10, 200816 r Autor V servisu mlží a vymýšlejí hrozný hovadiny za spoustu pěněz.Máte někdo real nápad co vyzkoušet?
Září 10, 200816 r Mám ten samý motor navíc s lpg.Přes celou zimu jsem řešil ten samý problém,auto chytlo napoprvé,ale volnoběh šel nepravidelně někdy při rozjezdu i zhasl. Po chvíli stání na volnoběh nebo opětovném nastartování už to jelo normálně.Vyměnil jsem čidlo teploty motoru,podle servisu dost častá závada,jenže to už bylo jaro a ty velké problémy prakticky přestaly.Nedávno jsem ještě vyměnil lambda sondu před katal.( orig.1070kč).V současné době se motor při studeném startu nezachvěje,uvidím v zimě.Mám ještě v plánu vyměnit benz. filtr.
Září 10, 200816 r verich: Tlaky ti nemerali? Neviem, ja by som to typol na zlu mapu v RJ. Mozno by update pomohol.
Září 10, 200816 r Autor verich: Tlaky ti nemerali? Neviem, ja by som to typol na zlu mapu v RJ. Mozno by update pomohol. Na to jsem se ptal.Tlaky v normálu.
Září 10, 200816 r Autor Mám ten samý motor navíc s lpg.Přes celou zimu jsem řešil ten samý problém,auto chytlo napoprvé,ale volnoběh šel nepravidelně někdy při rozjezdu i zhasl. Po chvíli stání na volnoběh nebo opětovném nastartování už to jelo normálně.Vyměnil jsem čidlo teploty motoru,podle servisu dost častá závada,jenže to už bylo jaro a ty velké problémy prakticky přestaly.Nedávno jsem ještě vyměnil lambda sondu před katal.( orig.1070kč).V současné době se motor při studeném startu nezachvěje,uvidím v zimě.Mám ještě v plánu vyměnit benz. filtr. Nad tím čidlem jsem taky uvažoval.Mám to domluvené v jiném servisu ,tak uvidíme.Díky za postřehy.
Září 11, 200816 r Autor napadlo mě ,že kdyby to bylo čidlo teploty neblbnul by náhodou budík teploty na panelu? ten mi ukazuje správně. nebo se mýlím?
Září 11, 200816 r Já si myslím,že čidlo teploty motoru pomáhá nastavovat bohatost směsi paliva.Druhé čidlo je v expan. nádobce(čidlo chladicí kapaliny) a to ukazuje teplotu na panelu.Vyměnit čidlo tep. mot. je snadné(stojí asi200kč) trvá to asi 20min , vyteče trochu kapaliny,která se pak musí dolít,odvzdušní se to samo.Nevím jestli to vyřeší problém,u mě to pomohlo.
Září 12, 200816 r Autor Já to čidlo v etce nějak nemůžu najít je to tohle na obrázku? Stojí ale 654kč.
Září 12, 200816 r Na obrázku je to č.7 (č.dílu 06A919501A).Na intern. se dá sehnat orig. díl už asi od 160kč.Já ho koupil v autodílech i s těsnicím kroužkem za 338kč.
Září 12, 200816 r Autor Na obrázku je to č.7 (č.dílu 06A919501A).Na intern. se dá sehnat orig. díl už asi od 160kč.Já ho koupil v autodílech i s těsnicím kroužkem za 338kč. Dobře zkusím sehnat a vyměním to.Do 500kč do toho jdu i zacenu ,že to nebude tím.
Září 12, 200816 r Tady je odkaz na cenu http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...919501A.Kupovat díly podle etky nelze.Přeji ať to vyjde.
Září 14, 200816 r Autor Je to složité správně poradit,když si s tím neví rady v servisu. Mě to spíš připadá ,že vyzkoušeli ty základní věci a dál se s tím nechtějí zaobírat.
Září 14, 200816 r Ono pokud jim wag vysloveně nevypíše číslo závady,tak to neradí řeší.Já mám příspěvek na lpg foru,kde jsem trochu popsal své problémy.Mě nakonec asi pomohla výměna svíček,auto jezdí doslova jak z praku.Volnoběh drží za studena perfektně.Dal jsem tam předepsané k typu motoru a ne určené na plyn.Jenže to Vám asi nepomůže.V servisu škoda mi řekli,že čidlo tep.motoru je častá příčina špatných studených startů
Září 14, 200816 r No ono sa ani velmi necudujem tym servisom. Ono je to ako hladat ihlu v kope sena. verich: skus este flash riadiacej jednotky motoru. Ked uz ani to nezabere, tak to uz fakt asi nestoji za hladanie tej priciny.
Září 15, 200816 r Autor No ono sa ani velmi necudujem tym servisom. Ono je to ako hladat ihlu v kope sena. verich: skus este flash riadiacej jednotky motoru. Ked uz ani to nezabere, tak to uz fakt asi nestoji za hladanie tej priciny. Co myslíš tím flashem? Nějaký reset na tovární hodnoty nebo čipnutí této jednotky?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.