Přejít na obsah

Hromadný chip tuning 1,2 12V


dcdodo

Doporučené příspěvky

Treba na Bosch jednotky to je vyreseno, lze to smaznout a nikdo to pote nepozna. Mam zde treba pripad kdy pan koupil auto z bazaru jiz s chipem a praskla mu klikova hridel vinou vady materialu. Auto v zaruce a v servise museli menit pulmotor.Na likvidaci dojel technik z Bolky protoze cena opravy presahla 100 000,-. to jste mely videt jak byl chlapik rad, ze na mne natrefil abych mu dal ecu do puvodniho stavu, protoze verim ze by mu zaruku neuznaly.Jestli nekomu tech par koni na HTP stoji za to ryziko tak jo. Bohuzel neslysel jsem zatim o tom ze by zapis o prehrani ecu v jednottce siemens co je ve Fabii slo upravit. Ja pokud mi prijede auto v zaruce a nejsem schopnej tohle pote resit tak ho premluvim at opravdu pocka. Ale jsou stejne taci kteri to i tak chcou... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

od casu pridania mojho prispevku ohladne ucasti uz nejaky cas ubehol - situacia sa dost medzicasom zmenila.. ide v podstate o to, ze nemam tu istotu, ze budem mat toto auto dostatocne dlho na to, aby som tu upravu dostatocne vyuzil - mozno uz v lete budem musiet svoje auto predat a v tom pripade do toho chipu nepojdem - je to dane mojou aktualnou financnou situaciou.. o opaku by ma mohla mozno presvedcit iba cena, aj ked neviem.. mam inak fabiu 1 rv. 01/07, 1,2 htp 47kW, najazdenych asi 43800 km..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem o čipu přemýšlel, mám Fabii 1,9 TDi 74kW a nezdá se mi nejvhodnější jezdit pořád s čipem. Přeci jen je tam 36% nárust výkonu a 37,5% nárust kroutícího momentu proti standartu. Vzhledem k tomu že mám představu o tom s jakou rezervou jsou konstruovány díly převodovky a spojky tak do čipu nejdu. Jeden čas jsem ale přemýšlel koupit si novou řídící jednotku a tu nechat načipovat. To by možná vyřešilo vaše problémy se zárukou auta... Teda nevím jestli se záznam o přepisu jednotky neukládá i do jiné jednotky než je řídící jednotka motoru. Na můj motor stojí 3005kč viz link: http://www.cc-autodily.cz/jednotka-ridici-motoru-9_9.html Co říkáš TDIfun na tohle řešení??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem o čipu přemýšlel, mám Fabii 1,9 TDi 74kW a nezdá se mi nejvhodnější jezdit pořád s čipem. Přeci jen je tam 36% nárust výkonu a 37,5% nárust kroutícího momentu proti standartu. Vzhledem k tomu že mám představu o tom s jakou rezervou jsou konstruovány díly převodovky a spojky tak do čipu nejdu. Jeden čas jsem ale přemýšlel koupit si novou řídící jednotku a tu nechat načipovat. To by možná vyřešilo vaše problémy se zárukou auta... Teda nevím jestli se záznam o přepisu jednotky neukládá i do jiné jednotky než je řídící jednotka motoru. Na můj motor stojí 3005kč viz link: http://www.cc-autodily.cz/jednotka-ridici-motoru-9_9.html Co říkáš TDIfun na tohle řešení??

Neni problem, udelam ti presnej klon jednotky a jen si ji prehodis.. kup si jakoukoliv PD jednotku a ja to udelam... Jednu budes mit s chipem a druhou bez... Jen prehodis.. Nebo druha alternativa udelam ti softwer slabsi a je to.. Plno lidi se u mne ptalo na dva sw a pak se stejne priznaly ze by jezdily porad s tou upravenou... Kdyz se to udela s rozumem a ne nejakej brutal spodek kvuli spojky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo neví???? jak to je s Ř.J.???

Standartní zárua 2roky že??

a když je budem prohazovat jednu za druhou jak doplnít servisní intervali a km????

Najde se někdo TDIfun??? odpoví ??? děkuji

Interval je v budicich.. KM nevim jestli ta tva ecu umi zaznamenavat kilaky..Ja benaly nedelam, ale asi zacnu... Az mi za dva mesice dodaji brzdu.. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...o více jak 1/3 nárůst výkonu a točivého momentu? To musí být žúžový. Nezapomeň ještě na nárůst spotřeby nafty o 1/3 a čistících prostředků taky o 1/3, až budeš umývat zadní nárazník a páté dveře od nánosu sazí. (leda bys měl fábku černou, na které by to nebylo vidět) ;)

Chcete fakt čipovat 1.2 red font? U maloobjemovýho atmosféráku se vám to určitě vyplatí :palec2:

Teda, nechci vám do toho kecat, ale pokud toužíte po něčem s brutálnějším zátahem, bych současné hopsadlo prodal a koupil něco výkonnějšího. Vzláště, když dneska jsou ojetiny tak levné (třeba 1.4 16V ... mno, sice toho na výběr moc není...) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,nechci nikomu lezt do organizovani chipu, ale psal jsem si s p. Jandou protoze mi v servisu prehrali jednotku a odepsal mi ze drzi zaruku 5 let na SW tak to prehraje zadarmo a pokud ma nekdo zajem tak za klubovou cenu, ktera je stena jako u predchozich akci. Treba F1 1,2 47kw cena 3000kc bez DPH, ja to mel taky za tu cenu a jak vydite tak se zarukou neni zadnej problem i bez dokladu. pokud se nekomu nechce cekat tak navrhnete termi v horizontu cca 14 dni a ja to snim domluvim. Mira

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem o čipu přemýšlel, mám Fabii 1,9 TDi 74kW a nezdá se mi nejvhodnější jezdit pořád s čipem. Přeci jen je tam 36% nárust výkonu a 37,5% nárust kroutícího momentu proti standartu. Vzhledem k tomu že mám představu o tom s jakou rezervou jsou konstruovány díly převodovky a spojky tak do čipu nejdu. Jeden čas jsem ale přemýšlel koupit si novou řídící jednotku a tu nechat načipovat. To by možná vyřešilo vaše problémy se zárukou auta... Teda nevím jestli se záznam o přepisu jednotky neukládá i do jiné jednotky než je řídící jednotka motoru. Na můj motor stojí 3005kč viz link: http://www.cc-autodily.cz/jednotka-ridici-motoru-9_9.html Co říkáš TDIfun na tohle řešení??

Jo je to nárust výkonu o 36% a taky krouťáku. Jenže maximálního výkonu a maximálního krouťáku. Tzn. že i když budeš mít 200 PS :smich: a pojedeš na půl plynu, tak části přenášející krouťák z motoru na kola budou namáhány stejně, jako v tvojí seriové fábce při plném plynu.

Čip od cimbu tuším není zjistitelný v jednotce. Ovšem při převedení do map by to technik mohl poznat, pokud zná sériové hodnoty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,nechci nikomu lezt do organizovani chipu, ale psal jsem si s p. Jandou protoze mi v servisu prehrali jednotku a odepsal mi ze drzi zaruku 5 let na SW tak to prehraje zadarmo a pokud ma nekdo zajem tak za klubovou cenu, ktera je stena jako u predchozich akci. Treba F1 1,2 47kw cena 3000kc bez DPH, ja to mel taky za tu cenu a jak vydite tak se zarukou neni zadnej problem i bez dokladu. pokud se nekomu nechce cekat tak navrhnete termi v horizontu cca 14 dni a ja to snim domluvim. Mira

Pokud se ti chce to dohodnout tak mužeš já sem tady jen jako kus do počtu pak jsem byl domluvenej s dodem že nám to domluví

a ohledně cen chtěl po mě vypsat lidi a motorizace ale zatím se neozvali všichni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže klucí sem to sčítnul a pokud platí všichni tak 12

JÁ--možná muj brácha ale musím se ho ještě zeptat

DEŽNĚV

MIRA 19

FABOBO

PIŠKOT

SPINESHANK

DENSO

HANZY 1

ELDER

CRETINO

DIPETR

JIRI CZECH

mno tak kdo tohle vlákno sleduje tak to skuste potvrdit ať víme na čem jsme jinak pak všem pošlu ještě sz :palec2:

Jnak čím víc tím líp tak klucí kdo další??

ještě nějaké další ldičky prosím potvrďte a vypište motor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...