hanesek Vloženo 18. Červen 2010 Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 Tak zatím je nás vBrně 5 přidá se někdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pat Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Tak zatím je nás vBrně 5 přidá se někdo ? Se mnou počítáš? Jdu do toho taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Tak zatím Brno 26.6.2010 Já Fanymili - potvrzeno Martt - potvrzeno Raider - potvrzeno Santana 2412 ????, Pawelh - potvrzeno Pat -potvrzeno ještě někdo ????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RAIDER Vloženo 22. Červen 2010 Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 Zdravím,tak Brno už se nám blíží, je to teda stoprocentní?? nevadilo kdybych tam dojel trochu později třeba kolem 10-11 páč pojedu až z Opavy?? jinak na Robin Oil v Brně Slatině naviděnou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 22. Červen 2010 Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 Doufám , že platí . To je otázka pro Sleutha . Ten čas nevadí Čipnutí chvíli trvá tak to bude stejně něco trvat než udělá všechny . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanymili Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 (editace) No moment, já myslel, že je to domluvený a jasný???? Já s tím počítám na 100% Přece jen to mám skoro 100 Km... Nerad bych si jen natankoval a jel zpátky Editováno: 23. Červen 2010, autor: fanymili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 25. Červen 2010 Sdílet Vloženo 25. Červen 2010 Tak Cimbu potvrdilo zítřejší termín 26.6. v 9 h tak se těšte . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sleuth Vloženo 25. Červen 2010 Sdílet Vloženo 25. Červen 2010 Můžu potvrdit, že oba termíny jsou 100%. Potvrzené to bylo už 8. června ;-) Přeji všem účastníkům zítřejší akce úspěšný chiptuning! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 26. Červen 2010 Sdílet Vloženo 26. Červen 2010 Tak v Brně po čipu . Moc jsem toho zatím nenajel , ale 1,4 50Kw -57Kw? je poznat síla při nižších otáčkách . Přistihl jsem se dvakrát , že jsem jel na 5 těsně pod 2000 ot. a zjistil jsem to až po přidání .Auto se pomaleji, ale plynule žádný kuckání na tu 5 rozjelo . Takže zatím spokojenost . Co Na to ten kolega s tím stříbrným sedanem 1,4 jak tobě se to líbí ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 Jak vam dopadla uprava, mate uz nejaky dalsi postrehy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 (editace) Já jsem spokojen. Už jsem dříve čipoval 47kW ale teď je čiplá 51kW ještě lepší. Vše kladné už je popsáno zde nebo v sekci F2 a R. Editováno: 28. Červen 2010, autor: martt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spirus Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 ja bych do toho taky sel toho 10.7. mam 1,6 felinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanymili Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 (editace) Hlásí se kolega se stříbrným sedánkem O víkendu jsem ho řádně testoval a můžu říct, že nejvíce je to znát při tahu z nižších otáček a to je super protože při běžným ježdění se vlastně pohybuju kolem těch 2 až 3.5 tis. Jasně, že jsem mu taky dal co proto a i tady je znát zlepšení Nesmím zapomenout, že reakce na plyn se taky zlepšila a to o dost, až jsem se lekl, že mi tam namontoval k plynu lanko. Teďka trošku přeháním Pro ty co o tom zatím jen uvažujou bych napsal asi toto - chipování bylo pro mě i mého sedánka poprvé a s klidným svědomím můžu říct, že za ty peníze bych do toho šel znova. Splnilo to moje očekávání, toť asi tak vše... Editováno: 29. Červen 2010, autor: fanymili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d@nek Vloženo 6. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2010 Zdravím všechny, platí termín chipování 10.7. v Sukoradech? Mám FII, 1,2 51 kW a rád bych se také zůčastnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 7. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2010 Zdravím všechny, platí termín chipování 10.7. v Sukoradech? Mám FII, 1,2 51 kW a rád bych se také zůčastnil. zdravím,protože žádná změna nebyla hlášena,tak Sukorady v sobotu platí,ne?Já s tím počítám a jak jsem tak koukal na potvrzené,tak by nás mělo být 4?Tak to budem za chvilku hotový a můžem trhat asfalt na českých silnicích.Teď už vím,kdo může za rozbité silnice,řidiči s chipnutou Fabií. Tak v sobotu v 9. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 9. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2010 potvrzuju svoji ucast, jen se mi tam nechce od 9h tak ne ze mi vsichni ujedete, nez se tam dostanu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 9. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2010 potvrzuju svoji ucast, jen se mi tam nechce od 9h tak ne ze mi vsichni ujedete, nez se tam dostanu neboj,já tam určitě budu už před 9,nemohu se dočkat .Jestli se tam sejdou ti co se přihlásili,tak by nás mělo být 5.Někdo psal,že jeden trvá 20 minut,tak si to spočítej.Abys nepřijel fakt moc pozdě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 10. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2010 (editace) uprava supr, vypadalo to tam jak sraz felicii Editováno: 10. Červenec 2010, autor: zdesim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pat Vloženo 10. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2010 Takže konečně hlásím zkušenosti po čipu. Ten software je opravdu vyladěný, jízda s autem je po úpravě fakt příjemná. Šel jsem do toho hlavně kvůli klimě, ve městě se zapnutou klimou, pokud jela třeba naplno to nebyl žádnej med. Nyní super, ani pomalu nevím, že je zapnutá Taky mi pasují zvednuté volnoběžné otáčky na cca 800 ot/min, lépe se řadí, hlavně je to fajn při podřazování směrem dolů na dvojku či trojku. Jinak změna směrem k lepšímu je cítit v celém rozsahu otáček. Auto je celkově určitě živější. Ohledně spotřeby - mám evidenci z předchozích let, po nějaké době, až to vyhodnotím, napíšu jak se to projevilo. Pro moji motorizaci (viz. níže) všem doporučuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 10. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2010 Takže na 1,2 vám Janda zvedl volnoběh ? Čekal jsem to ale na mé 1,4 zůstaly stejný . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pat Vloženo 11. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2010 Takže na 1,2 vám Janda zvedl volnoběh ? Čekal jsem to ale na mé 1,4 zůstaly stejný . Ano, má to defaultně nastaveno na 800 ot/min, otáčky lze v určitém rozsahu (nevím ale, zda standardním VAGem) měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 11. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2010 zdravím,tak se taky přidávám se zkušenostmi z čipu.Jak tu kluci psali,hlavně je to znát při nízkých otáčkách,dřív jsem jezdil nejméně 2 500 ot,aby to auto bylo živé,teď bez problémů 2 000.Dokonce jsem zkoušel na 3 kam dolů to ještě půjde,skončil jsem na 1 500,níž jsem neměl srdce.I z těch 1 500 otáček se to klidně a plynule rozjelo.Před čipem jsem si dělal zkoušku,za kolik vteřin se to rozjede z 2 000 na 4 200 na 4,pak i na 5.Po čipu je ten čas zhruba o 3 vteřiny rychlejší.A to jsem před čipem měřil když jsem byl v autě sám,po čipu jsme tam byli 2.Ještě jsem zvědav na spotřebu,ale to bude tak za 14 dní nejdříve.Takže zatím dobrý,jen by mě zajímalo,na kolik je zvednutý volnoběh.To se dovím asi až na technické.Posílám díky organizátorovi,že nám vyjednal cenu a tak vůbec.Původně jsem myslel,že tam pokecám,ale když jsem viděl ten šrumec co tam přijelo Felicií,tak jsem tam nechtěl překážet.Tak zatím čágo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sleuth Vloženo 14. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2010 zdravím,tak se taky přidávám se zkušenostmi z čipu.Jak tu kluci psali,hlavně je to znát při nízkých otáčkách,dřív jsem jezdil nejméně 2 500 ot,aby to auto bylo živé,teď bez problémů 2 000.Dokonce jsem zkoušel na 3 kam dolů to ještě půjde,skončil jsem na 1 500,níž jsem neměl srdce.I z těch 1 500 otáček se to klidně a plynule rozjelo.Před čipem jsem si dělal zkoušku,za kolik vteřin se to rozjede z 2 000 na 4 200 na 4,pak i na 5.Po čipu je ten čas zhruba o 3 vteřiny rychlejší.A to jsem před čipem měřil když jsem byl v autě sám,po čipu jsme tam byli 2.Ještě jsem zvědav na spotřebu,ale to bude tak za 14 dní nejdříve.Takže zatím dobrý,jen by mě zajímalo,na kolik je zvednutý volnoběh.To se dovím asi až na technické.Posílám díky organizátorovi,že nám vyjednal cenu a tak vůbec.Původně jsem myslel,že tam pokecám,ale když jsem viděl ten šrumec co tam přijelo Felicií,tak jsem tam nechtěl překážet.Tak zatím čágo. Díky. Jsem rád, že jste spokojení. Jinak je zajímavé, že se původně nikdo s felicií nehlásil :-D Sám jsem tam bohužel nakonec nebyl, něco mi do toho vlezlo, tak snad příště Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 15. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2010 ahoj,tak to je škoda žes to nestihl.Já jsem včera to projel 200 km a je to znát.Dojel jsem ve 100 kamion,stačilo trochu přišlápnout plyn a hned jsem byl před ním.Na normální jízdu mám pocit že nemusím ani šlapat na plyn a jede to samo.Takže spokojenost,jen jsem ještě zvědav na spotřebu.Jo,ty Feldy to byla nějaká extra akce,ptal jsem se p.Jandy a on říkal,že spojil 2 akce dohromady když už je doma.Měli jsme štestí že jsme přijeli před nimi,jinak jsme tam asi chvíli zůstali.Tak ať ti to příště vyjde,za ty peníze to stojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 15. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2010 Bacha na ten zvýšený volnoběh při měření emisí. Já jsem se nevešel do rozsahu předepsaného výrobcem. Záleží na vybavení STK - zde byla měřící mašina, která rovnou tiskla protokoly, takže měření nešlo nijak obejít. Nakonec to technik vyřešil přidušením přes rychlost. Vyšší volnoběh mi vysvětlil přítomností klimatizace, která není u těchto motorizací běžná. Mám HTP 12V 47kW (BME), dle výrobce je rozsah volnoběhu 650-850 ot. Janda nastavuje dle VAGu 864 ot. Takže pokud vám zvýšený volnoběh vyhovuje, nezapomeňte ho před STK snížit. Já jsem si ho poté snížil natrvalo na nejnižší možný 768 ot. Otáčky se nastavují v přizpůsobení na kanálu č.1. Od Jandy je nastavená hodnota 128, což na mém autě odpovídá 864 ot. Rozsah nastavení je 123 - 138 (768 - 928 ot.). Standardní software ŘJ motoru toto nastavení neumožňuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.