Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Bacha na ten zvýšený volnoběh při měření emisí. Já jsem se nevešel do rozsahu předepsaného výrobcem. Záleží na vybavení STK - zde byla měřící mašina, která rovnou tiskla protokoly, takže měření nešlo nijak obejít. Nakonec to technik vyřešil přidušením přes rychlost. Vyšší volnoběh mi vysvětlil přítomností klimatizace, která není u těchto motorizací běžná. :)

Mám HTP 12V 47kW (BME), dle výrobce je rozsah volnoběhu 650-850 ot. Janda nastavuje dle VAGu 864 ot. Takže pokud vám zvýšený volnoběh vyhovuje, nezapomeňte ho před STK snížit. Já jsem si ho poté snížil natrvalo na nejnižší možný 768 ot. Otáčky se nastavují v přizpůsobení na kanálu č.1. Od Jandy je nastavená hodnota 128, což na mém autě odpovídá 864 ot. Rozsah nastavení je 123 - 138 (768 - 928 ot.). Standardní software ŘJ motoru toto nastavení neumožňuje.

Jo,něco jsem už o tom četl,ale můj problém je,že nemám možnost změřit otáčky.To se asi fakt dovím až na STK.Zkusím napsat p.Jandovi na kolik má zvednuté otáčky a případně co s tím.Taky se mohl vejít do těch předepsaných a byl by klid.Tak uvidím.Já totiž klimu nemám,tak nevím na co by to technik na STK svedl ;)

Vloženo

Jak jste vůbec nakonec dopadli s tím DPHčkem? Platili jste za fabky 3000,- bez dokladu?

jo,přesně tak,jen se zeptal jestli s doklady či bez a za odměnu jsem dostal samolepku CIMBU :)

Vloženo

Bacha na ten zvýšený volnoběh při měření emisí. Já jsem se nevešel do rozsahu předepsaného výrobcem. Záleží na vybavení STK - zde byla měřící mašina, která rovnou tiskla protokoly, takže měření nešlo nijak obejít. Nakonec to technik vyřešil přidušením přes rychlost. Vyšší volnoběh mi vysvětlil přítomností klimatizace, která není u těchto motorizací běžná. :)

Mám HTP 12V 47kW (BME), dle výrobce je rozsah volnoběhu 650-850 ot. Janda nastavuje dle VAGu 864 ot. Takže pokud vám zvýšený volnoběh vyhovuje, nezapomeňte ho před STK snížit. Já jsem si ho poté snížil natrvalo na nejnižší možný 768 ot. Otáčky se nastavují v přizpůsobení na kanálu č.1. Od Jandy je nastavená hodnota 128, což na mém autě odpovídá 864 ot. Rozsah nastavení je 123 - 138 (768 - 928 ot.). Standardní software ŘJ motoru toto nastavení neumožňuje.

tak 128 mám i já cca 800 1,4 ale změnit nejdou ? Chip od cimbu snad mám , tyjo to mě pos...

Vloženo (editace)

128 když dám -nebo +tak tlačítka zmizí a v testu píše neznámá nebo tak něco, ale jak píšeš u 1,4 to cimbu nenabízí já myslel , že to dělá automaticky .

Editováno: , autor: hanesek
Vloženo

jo,přesně tak,jen se zeptal jestli s doklady či bez a za odměnu jsem dostal samolepku CIMBU :)

Tak už mám samolepku také a hlavně čip :-)

Čipnul jsem dodatečně tuto sobotu ;-)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

zdravím,tak jsem konečně včera vyjel nádrž po čipu.Najel jsem 200 km mimo Prahu a zbytek po městě a průměrná spotřeba je 5,7.Vzhledem k tomu,že dříve jsem jezdil tak 6,2 až 6,5,tak to vypadá dobře.Je to sice první měření,na konci roku po více nádržích to bude objektivnější,ale je znát,že nemusím točit těch 2 500 otáček a stačí 2 000.Tak mě jen zbývá si někde změřit ten volnoběh.abych pak na stk nekoukal jak blázen :)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak jsem vcera nachipoval FII 51 kW a p.Janda se se mnou loucil vtipkem "a drzte se poradne volantu, uz to neni 'hovno to pojede', ale 'hodne to pojede'" :) Jeste jsem neprovedl zadnou delsi zkusebni jizdu, jenom jsem se vracel z mista chipu domu...par km po meste a musim rict, ze jsem byl trochu zklamanej, protoze jsem vpodstate zadnou zmenu nezaznamenal (cekal jsem, ze to u 1,2 bude male zlepseni, ale na teto kratke ceste to bylo pod moji rozlisovaci uroven)... uvidim po zkusenostech s delsich cest po okreskach, ale tipuju, ze zmena bude velmi subtilni

Vloženo (editace)

U me tedy byla zmena znat okamzite, rozhodne se zlepsil prubeh jak vykonu, tak kroutaku, od 2500 jede velice hezky a spotreba sla taky dolu, cip se rozhodne vyplati... Ale pravda je, ze jsem cipoval 47kW verzi.

Editováno: , autor: Braver
Vloženo

tak jsem najezdil par dalsich kilometru a muzu rict, ze chip je poznat, nikoliv vsak nejakym znatelnym narustem vykonu, ale subjektivne prijemnejsi jizdou. Subjektivne auto proste jede "prijemneji" (je pouzitelnejsi od nizsich otacek, jede "plynuleji") a za tech 3500 kc co jsem za to dal, to myslim stoji....onech cenikovych 5200 kc bych do toho ale asi nevrazil...

Vloženo

tak jsem najezdil par dalsich kilometru a muzu rict, ze chip je poznat, nikoliv vsak nejakym znatelnym narustem vykonu, ale subjektivne prijemnejsi jizdou. Subjektivne auto proste jede "prijemneji" (je pouzitelnejsi od nizsich otacek, jede "plynuleji") a za tech 3500 kc co jsem za to dal, to myslim stoji....onech cenikovych 5200 kc bych do toho ale asi nevrazil...

já jsem rok pročítal všechny možné názory a zkušenosti o čipu a nakonec rozhodlo že cena byla ty 3 tis.,a že se mi moc nelíbili otáčky od 2 500,kdy to teprve začalo tahat.Jezdím tak 2/3 po Praze,před čipem na 3,teď bez problémů 4.Vyjel jsem další nádrž a spotřeba 5,8 a zase většinou po městě.Takže jsem se konečně dostal pod 6 litrů a to mám HTP 3 roky.S výkonem jsem celkem spokojený,jezdím sám nebo max.ve dvou,tak nepotřebuji spoustu koní a protože jsem už starší pán :) dávám přednost plynulé jízdě.Jiank jsem byl i v Chorvatsku,combík plný bagáže a ve dvou lidech a kola na kouli a jelo to kopec nekopec furt pryč.A za 6,3 l.Takže dobrý. :palec2:

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Ahojte, ja som sa tiez rozhodol vcera k tomuto kroku a dufam ze dobre. Nakoľko som ešte veľa nenabehal tak to neviem ešte dobre posúdiť, ale zdá sa mi že voľnobeh je kultivovanejší a motor tiahne od spodu. Robila mi to na SK firma Profitunig. Výkon mal stúpnuť cca o 10 - 15 %, na brzde som nebol, nakoľko sa mi nechcelo platiť dalších 50€ naviac.

Vloženo (editace)

Profituning sk je OK, realita bude cca 10%, ale to je dobré.

V Praze nabízím HTP za jednotnou cenu 3000,- již 3 roky....... Parametry stejné.

www.motorpower.cz

Editováno: , autor: Olin
Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Vloženo

Mna to stálo 120 €. Výkon cca 52 kw a krútiacia moment okolo 123 /keď si prirátam 10 percenté navýšenie výkonu/. Bolo by to dať na brzdu aby vedel aká je realita. Nemáš s tým náhodou nejaké skúsenosti. Chodím aj na 1,4 75 kw ale zdá sa mi v nizších otáčkach lenivejšia, od 4000 tis/min sa to nedá porovnať... :)

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj Tomíno S. , taky sem dlouho zvazoval chip svího drnc drnc brouka a mam v tom konecne jasno. Du do toho z jistotou že si pak budu jen chvalit sviho tatosa. Uz sem se toho tolik nacet tady na fore, ze uz mne nikdo nepremluvi. Ani manzelka. Verim ze se ti to ulezi v hlave a pridas se knam. Zatim se mnej a tesim se na dalsich. Cauky.

-_-:rock::punk:

a co 2.0 103 kw ale DSG ! nerad bych ji oodpravil jaka by byla cena ? za 3000 by to u cimbu bylo super ,je to oct 2

bez filtru pevnych castic mam ji rok a pul mela 69 ted ma 118, 2.0 16 v - bkd

Editováno: , autor: vwberni
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

no vidíte, už jste dva, vypište konkurz, domluvte se odkud kdo jste pro případné zorganizování Čech srazu, Moravy srazu a když vás bude více, tak se spojte s Mr.Cimbu a dohodněte termíny ... jednoduché, jen se toho musí někdo ujmout ;).

Vloženo

Dobré, už jsme tři, oni se nějaký lidi nastřádaj . Jen najít někoho kdo by to tedy uspořádal, já jsem nikdy nic takového nedělal. Kolik musí být minimálně aut ?

Jsem z Rakovníka.

Vloženo

já mám pocit že minulý scuk byl kolem deseti (myšleno český i moravský sraz dohromady), ale možná by bylo lépe napsat panu Jandovi ať napíše min.počet zájemců pro garanci této ceny.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...