Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

občas se mi zdá, že auto po startu (studeném, i mírně teplém-tj. opětovné startování třeba po hodině) jede motor tiššejí i lépe, něž když se "zahřeje". Nastartuju, vyjedu a držím třeba plnej plyn na trojku od 1500- 3000tis./ot. - zdá se mi, že motor jede lépe a hlavně tišeji - "nehučí", než když toto udělám po pár km(možná i pár minutách)...

Nevíte v čem by to mohlo být?

Napadlo, mě že třeba lambda - ale nevím, jestli i u téhle ŘJ platí, že si do zahřátí lambdy dosazuje "naučené" hodnoty a poté (třeba po těch 3min) začne poslouchat "lambdu"....

Čidlo teploty ukazuje snad správně, žádná chyba v ŘJ.

  • Autor
:feve:

myslim ze moderni lambda je zahrata behen nekolika sec (spis deset),

studeny motor jde lip vzdy,teplota nasavaneho vzduchu nizka,teplota vody taktez,nastaveny rezim sytice...

  • Autor

aLE HLAVNĚ MI JDE O TO, ŽE JE TIŠŠÍ..JAKTO?

tak to bude jak s rozvodama, taky je více slyšíš (když už chrastí), když je motor teplý a tedy i olej zahřátý

aLE HLAVNĚ MI JDE O TO, ŽE JE TIŠŠÍ..JAKTO?

moja HTP sa chová rovnako. Studená vystrelí ako šíp a keď sa zohreje na 50st staváva sa HTPkou.

Tichšie ide podľa mňa kôli tuhšiemu - studenému oleju a lepšie ťahá kôli režim "sytiča" - ach tie emisné predpisy!!!!!! bez nich by to dore bzučalo...

Upraveno od mode

1.2 HTP s plastovym krytem na motoru maji ten problem ze si prisavaji teplo do sani - nekdo vymyslel derovane sani a kdyz se motor ohreje tak se zvysi teplota nasvaneho vzduchu a je problem. DIry staci prelepit paskou a mas par koni navic :-)

1.2 HTP s plastovym krytem na motoru maji ten problem ze si prisavaji teplo do sani - nekdo vymyslel derovane sani a kdyz se motor ohreje tak se zvysi teplota nasvaneho vzduchu a je problem. DIry staci prelepit paskou a mas par koni navic :-)

Motor je určený skôr do mesta. Dierky a umiestnenie sania asi pomáhajú rýchlejšiemu ohriatiu studeného motora, čo má veľký vplyv na "zdravú" prevádzku motora. Samozrejme výkonu na dialnici v lete tomu moc nepomôžu .

Mne sa to zdá dobrý nápad škodovky :palec2:

  • Autor

Já to vidim na tu lambdu...jen mít odvahu risknout nákup, časem to zkusim... ;)

Motor je určený skôr do mesta. Dierky a umiestnenie sania asi pomáhajú rýchlejšiemu ohriatiu studeného motora, čo má veľký vplyv na "zdravú" prevádzku motora. Samozrejme výkonu na dialnici v lete tomu moc nepomôžu .

Mne sa to zdá dobrý nápad škodovky :palec2:

dobry napad skodovky ? spis usetreni termotelesa,zadny motor si nezaslouzi nasavat teply vzduch (i kdyz to vetsina dela pres egr ventil)

docela by ses asi divil jak se zmenilo chovani motoru po zalepeni tech direk,spotreba sla dolu a hlavne zmizela takova ta gumovost po pridani plynu...

dobry napad skodovky ? spis usetreni termotelesa,zadny motor si nezaslouzi nasavat teply vzduch (i kdyz to vetsina dela pres egr ventil)

docela by ses asi divil jak se zmenilo chovani motoru po zalepeni tech direk,spotreba sla dolu a hlavne zmizela takova ta gumovost po pridani plynu...

No pozri, motor je to pre najnižšiu kategóriu a v rámci úspor Skodovky sa mito zdá dobrý nápad voči použitiu prepínania nasávaného vzduchu.

Pri všetkej úcte nechce sa mi veriť že by zalepením týchto dierok citelne stúpol výkon a nebodaj nejaká gumovosť plynu( na HTP ju ani nepozorujem , poznám to iba na starej 1,4MPI - to bol humus-hlavne 50kW)

honzik: To zalepenie dier plati len pre HTPcka alebo je podobny figel aj na 16V? Diky

honzik: To zalepenie dier plati len pre HTPcka alebo je podobny figel aj na 16V? Diky

ja to mam vyzkouseno na 1.2 12V mr 06 na ostatnich jsem nevidel ze by meli derovane sani :-)

moje 1.4 16V ma normalni klapku - tam jsem musel podlozit ten termoclen,uz se utapel v plastu,ale ani kdyz je ted zavreny tak nic na vlastnostech nepozoruji...

dobry napad skodovky ? spis usetreni termotelesa,zadny motor si nezaslouzi nasavat teply vzduch (i kdyz to vetsina dela pres egr ventil)

docela by ses asi divil jak se zmenilo chovani motoru po zalepeni tech direk,spotreba sla dolu a hlavne zmizela takova ta gumovost po pridani plynu...

můžeš hodit nějaké foto o jaké dírky se jedná pls?

můžeš hodit nějaké foto o jaké dírky se jedná pls?

odkazu s dovolenim na obrazek jinde tady (sem si to nevyfotil)

jsou to ty dirky v tom hadu na obrazku vlevo dole..prelepil jsem to hlinikovou paskou (byl to jen pokus a povedl se..)

http://forum.skodahome.cz/uploads/post-8-1127242215.jpg

aha, dík, budu muset mrknout, zda je tam taky mám, nejsem si totiž jistý, alespoň jsem si jich nikdy nevšimnul.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.