Přejít na obsah

funguje lambda po startu?


NNNTomas

Doporučené příspěvky

Zdravím,

občas se mi zdá, že auto po startu (studeném, i mírně teplém-tj. opětovné startování třeba po hodině) jede motor tiššejí i lépe, něž když se "zahřeje". Nastartuju, vyjedu a držím třeba plnej plyn na trojku od 1500- 3000tis./ot. - zdá se mi, že motor jede lépe a hlavně tišeji - "nehučí", než když toto udělám po pár km(možná i pár minutách)...

Nevíte v čem by to mohlo být?

Napadlo, mě že třeba lambda - ale nevím, jestli i u téhle ŘJ platí, že si do zahřátí lambdy dosazuje "naučené" hodnoty a poté (třeba po těch 3min) začne poslouchat "lambdu"....

Čidlo teploty ukazuje snad správně, žádná chyba v ŘJ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aLE HLAVNĚ MI JDE O TO, ŽE JE TIŠŠÍ..JAKTO?

moja HTP sa chová rovnako. Studená vystrelí ako šíp a keď sa zohreje na 50st staváva sa HTPkou.

Tichšie ide podľa mňa kôli tuhšiemu - studenému oleju a lepšie ťahá kôli režim "sytiča" - ach tie emisné predpisy!!!!!! bez nich by to dore bzučalo...

Editováno: , autor: mode
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.2 HTP s plastovym krytem na motoru maji ten problem ze si prisavaji teplo do sani - nekdo vymyslel derovane sani a kdyz se motor ohreje tak se zvysi teplota nasvaneho vzduchu a je problem. DIry staci prelepit paskou a mas par koni navic :-)

Motor je určený skôr do mesta. Dierky a umiestnenie sania asi pomáhajú rýchlejšiemu ohriatiu studeného motora, čo má veľký vplyv na "zdravú" prevádzku motora. Samozrejme výkonu na dialnici v lete tomu moc nepomôžu .

Mne sa to zdá dobrý nápad škodovky :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor je určený skôr do mesta. Dierky a umiestnenie sania asi pomáhajú rýchlejšiemu ohriatiu studeného motora, čo má veľký vplyv na "zdravú" prevádzku motora. Samozrejme výkonu na dialnici v lete tomu moc nepomôžu .

Mne sa to zdá dobrý nápad škodovky :palec2:

dobry napad skodovky ? spis usetreni termotelesa,zadny motor si nezaslouzi nasavat teply vzduch (i kdyz to vetsina dela pres egr ventil)

docela by ses asi divil jak se zmenilo chovani motoru po zalepeni tech direk,spotreba sla dolu a hlavne zmizela takova ta gumovost po pridani plynu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobry napad skodovky ? spis usetreni termotelesa,zadny motor si nezaslouzi nasavat teply vzduch (i kdyz to vetsina dela pres egr ventil)

docela by ses asi divil jak se zmenilo chovani motoru po zalepeni tech direk,spotreba sla dolu a hlavne zmizela takova ta gumovost po pridani plynu...

No pozri, motor je to pre najnižšiu kategóriu a v rámci úspor Skodovky sa mito zdá dobrý nápad voči použitiu prepínania nasávaného vzduchu.

Pri všetkej úcte nechce sa mi veriť že by zalepením týchto dierok citelne stúpol výkon a nebodaj nejaká gumovosť plynu( na HTP ju ani nepozorujem , poznám to iba na starej 1,4MPI - to bol humus-hlavne 50kW)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

honzik: To zalepenie dier plati len pre HTPcka alebo je podobny figel aj na 16V? Diky

ja to mam vyzkouseno na 1.2 12V mr 06 na ostatnich jsem nevidel ze by meli derovane sani :-)

moje 1.4 16V ma normalni klapku - tam jsem musel podlozit ten termoclen,uz se utapel v plastu,ale ani kdyz je ted zavreny tak nic na vlastnostech nepozoruji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobry napad skodovky ? spis usetreni termotelesa,zadny motor si nezaslouzi nasavat teply vzduch (i kdyz to vetsina dela pres egr ventil)

docela by ses asi divil jak se zmenilo chovani motoru po zalepeni tech direk,spotreba sla dolu a hlavne zmizela takova ta gumovost po pridani plynu...

můžeš hodit nějaké foto o jaké dírky se jedná pls?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...