Mr.Pavka Vloženo 13. Červenec 2016 Vloženo 13. Červenec 2016 Tak na konektoru kterej jde do reproduktoru je napsáno tohle všechno- Ten kod 4D0 972 704 je asi (určitě) objednací číslo dílo. Citovat
Dula Vloženo 13. Červenec 2016 Vloženo 13. Červenec 2016 Kup si tenhle konektor, modrou pojistku a 8 pinů (pokud máš repráky i vzadu). http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/FAKRA-konektor-1 Citovat
Mr.Pavka Vloženo 13. Červenec 2016 Vloženo 13. Červenec 2016 Teďka řešim spíš konektor co se strká do repráku. Citovat
Malta Vloženo 13. Červenec 2016 Vloženo 13. Červenec 2016 to je VW číslo ... ale nemohu to provázat s žádným naším číslem , tudíž je to jeden z mála konektorů, který asi neděláme Citovat
Malta Vloženo 13. Červenec 2016 Vloženo 13. Červenec 2016 tedy zřejmě něco takového http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/Kabeladaptery-reproduktoru/Adapter-pro-pripojeni-repro-VW-Skoda-1 Citovat
Mr.Pavka Vloženo 13. Červenec 2016 Vloženo 13. Červenec 2016 Tem co tam mam má 4 díry na vývody ale obsazený sou jenom 2. U pravýho reproduktoru sploujezdce je osazenej vývod č 3 a č1. U řidiče nevim. Holt přinejhorším budu štípat a nebo možná že je rozebiratelnej a ty kovový zobáčky jdou vysadit. A když bych sehnal ty zobáčky co sou v něm a nalisoval je na jiný kabely, tak by to mělo jít nacvaknout. Jak to, že v cizině se to dá koupit a tady ne. Vyz. obrázek staženej ze zahraničního shopu.... Citovat
Dula Vloženo 13. Červenec 2016 Vloženo 13. Červenec 2016 Podle čísla dílu by to mohlo být toto: http://www.cc-autodily.cz/svorkovnice-ploch-kont-7_7 Citovat
Malta Vloženo 13. Červenec 2016 Vloženo 13. Červenec 2016 ty MQS kontakty jdou z konektoru vypíchnout, mají po bocích ty "křidélka" pojistky, ty když se přimáčknou (nejlépe vypichovákem, ale i za pomocí dvou špendlíků lze), k tělu kontaktu, pak je vysuneš z plast.konektoru i s drátem ven Citovat
Mr.Pavka Vloženo 16. Červenec 2016 Vloženo 16. Červenec 2016 Malta-máš SZ A další otázka- Proč maji reproduktory 4 kontakty vůbec? Jako že 2 plusový a dva mínusový? Ale pořád jako nevim proč. Citovat
Malta Vloženo 16. Červenec 2016 Vloženo 16. Červenec 2016 nevede třeba od nich kabeláž k výškáčům? Citovat
Mr.Pavka Vloženo 16. Červenec 2016 Vloženo 16. Červenec 2016 Nevede. Vyz foto výše co sem dal předtim. Citovat
Malta Vloženo 17. Červenec 2016 Vloženo 17. Červenec 2016 tak bych se tím netrápil, zapojíš zase ty dva co před tím a hotovo, třeba nějaký audiofil tu dá odpověď na tvoji otázku Citovat
Mr.Pavka Vloženo 18. Červenec 2016 Vloženo 18. Červenec 2016 Důležitý to ale začíná bej vechvíli, kdy bych chtěl dát neoriginální reproduktory a potřeboval vědět kterej drát je vlastně plus a kterej mínus. Citovat
Malta Vloženo 18. Červenec 2016 Vloženo 18. Červenec 2016 tak to už zase poznáš podle barvy, kterou potáhneš od hnědého konektoru u autorádia. Tam jsou pozice pro plus a mínus, předek a zadek dané, takže pokud použiješ alespoň barevné dráty, musíš vědět kde pak máš plus na straně u repro Citovat
Mr.Pavka Vloženo 22. Červenec 2016 Vloženo 22. Červenec 2016 Tak změřeno. Jazýčky v reproduktoru sou tlustý asi tak nějak 0.8mm vyz foto. Citovat
Dula Vloženo 22. Červenec 2016 Vloženo 22. Červenec 2016 http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0972704-svorkovnice-oe-21181.html http://www.autond.cz/hledani.php?hledej2=1J0972704 Citovat
Malta Vloženo 23. Červenec 2016 Vloženo 23. Červenec 2016 OK, 2,9 to mi stačí ... ale musíž už vydržet, až po mojí dovči Citovat
Mr.Pavka Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Tak sem zavolal známýmu kterej se leta letoucí zabejvá autorádiama a reproduktorama. Vychrlil na mě spoustu věcí o kterých sem ani neměl tušení, že sou pro dobrý hraní důležitý. Je to věda a vysoká škola rádiová. A od mojeho záměru přehodit repro jen tak někam mě razantně vymluvil. Problém je podle něj podle stupně možný příčiny drnčení tapecírunku dveří hlavně v originálním škodováckým rádiu, potom odtlumení dveří a pak originálních reproduktorech. Jako první variantu navrhnul abych za nim někdy zajel a on mi provizorně zapojil nějaký lepší rádio jak to bude hrát. Potom případně odtlumit plechy dveří. A naposled jiný reproduktory. Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Přehoď priority - začni tlumením dveří. Nezatlumenej materiál (jak plech zvenku, tak tapec uvnitř) ti bude drnčet vždycky i se sebelepším rádiem, zesilovačem i reprama. Kvalitu elektroniky můžeš řešit až potom.... 2 Citovat
MaverickCZ Vloženo 2. Březen 2019 Vloženo 2. Březen 2019 Ahoj chci se zeptat chci dát do fabie 2 2008 2din rádio původně tam bylo neoriginál takže koncovky ISO.nové radio je nějaká lepší napodobenina od dynavin má i can bus ale tam je FAKRA koncovka.(ta co bejvá na originálech) moc se mi to přepinovávat nechce (né zlenosti ale spís abych to nějak nep..)je nějaká cesta zapojeni aby valil i ten can bus? Na aliexpressu jsem našel nějakou redukci příjde mi podobná jak originál redukce AZA700002A. Ale nevím jestli pro to půjde i bezúprav i na múj ISO konektor protože já mám osazený každý pin (viz foto) otázka je jaké mám moznosti a nejlépe nějaký návod prosim..tady jsou fotky ISO konektorů v autě a pak i FFAKRY na rádiu Citovat
Dula Vloženo 2. Březen 2019 Vloženo 2. Březen 2019 (editace) Redukce z Aliexpresu bez úprav určitě použít nepůjde. Není v ní osazen pin 16, který je použit pro napájení rádia (žlutý vodič). Ani AZA700002A, ta je pro vozy po FL v r. 2011. Bez schématu zapojení rádia z návodu, ti těžko někdo správně poradí, fotka Fakra konektoru nestačí Jasný je černý vodič (12)- kostra a žlutý vodič (16) napájení. V pozicích (9 H) červený a (10 L) bílý bývá u koncernových vozidel ve Fakra konektoru připojen CAN-BUS 2.0. Otázka je, co má být připojeno na modrý vodič (13). Pravděpodobně napájení antény. Protože tvoje auto nemá CAN-BUS 2.0, ale 1.6, tak asi nastane problém se spouštěním a vypínáním rádia, které je normálně řízeno přes CAN-BUS a je připojeno na trvalé plus . Zřejmě budeš muset ještě pořídit CAN-BUS adaptér pro VW/Škoda 1.6-2.0. Tu redukci by bylo nejlépe vyrobit na míru z jednotlivých komponentů. http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/Mini-ISO-plastovy-kryt-4 http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/Konektor-mini-ISO-samec http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/FAKRA-konektor-strana-automobilu http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/ISO-konektor-1 http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/Plastovy-kryt-ISO-repro-1 http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/ISO-plastovy-kryt http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/ISO-konektor-samec V zapojení ISO konektoru by měl být pin 1 bílofialový - signál rychlosti Gala, sloužící k zesílení rádia v případě zvětšování rychlosti - nezapojuje se do Fakra konektoru Pin 2 by měl být MUTE pro ztlumení rádia v případě použití handsfree. Tady je podezřele tlustý červený drát, ten do Fakry taky nezapojovat. Pin 3 zelenobílý je K diagnostika orig. rádia, do Fakry nepatří. Pin 4 červenohnědý je S kontakt, případně podklíčkové + (15) sloužící k zapnutí rádia, do Fakry se zapojuje na pin 16 Pin 5 modrý bývá připojen k fantómovému napájení zesilovače antény po koaxiálním kabelu. Ve Fakře bývá na pinu 13 Pin 6 šedomodrý slouží k osvětlení rádia při zapnutí obrysových světel - do Fakry se zapojuje na pin 14, zapojovat ho nemusíš, rádio nemá vyvedeno. Pin 7 červený - trvalé napájení (30) - zapojuje se pinu 15 Fakra konektoru, rádio nemá vyvedeno - otázka je, jestli si bude pamatovat naladěné stanice. Pin 8 hnědožlutý - kostra (31) - zapojuje se do pinu 12 Fakra konektoru Editováno: 2. Březen 2019, autor: Dula Citovat
MaverickCZ Vloženo 2. Březen 2019 Vloženo 2. Březen 2019 AhaAhoj chci se zeptat chci dát do fabie 2 2008 2din rádio původně tam bylo neoriginál takže koncovky ISO.nové radio je nějaká lepší napodobenina od dynavin má i can bus ale tam je FAKRA koncovka.(ta co bejvá na originálech) moc se mi to přepinovávat nechce (né zlenosti ale spís abych to nějak nep..)je nějaká cesta zapojeni aby valil i ten can bus? Na aliexpressu jsem našel nějakou redukci příjde mi podobná jak originál redukce AZA700002A. Ale nevím jestli pro to půjde i bezúprav i na múj ISO konektor protože já mám osazený každý pin (viz foto) otázka je jaké mám moznosti a nejlépe nějaký návod prosim..tady jsou fotky ISO konektorů v autě a pak i FFAKRY na rádiu Aha já měl za to že ten malej zelenej je canbus vyvod..a ten modrej je jak říkáš na tu antenu.. Citovat
MaverickCZ Vloženo 2. Březen 2019 Vloženo 2. Březen 2019 A zapojení radia jestli pomůže tady toto? A rádio má canbus taková krabička u na drátech :D Citovat
Dula Vloženo 3. Březen 2019 Vloženo 3. Březen 2019 Aha, takže Fakra konektor není přímo na rádiu, ale visí na nějakých drátech. A je u toho jakási CAN-BUS krabička. Co kdybys ty dráty i s krabičkou vyfotil celý i s těma konektorama co vedou do rádia. Citovat
MaverickCZ Vloženo 3. Březen 2019 Vloženo 3. Březen 2019 Ano fakra je na drátech kde je i ten canbus..zasílám nějaký fotky je tam vyfocenej i ten iso pro jistotu kterej je v tom autě a aji dráty k rádiu a tomu canbusu..doufám že jsem vyfotil vše potřebné.. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.