Přejít na obsah

Konektor radia


Crake

Doporučené příspěvky

Tem co tam mam má 4 díry na vývody ale obsazený sou jenom 2.  U pravýho reproduktoru sploujezdce je osazenej vývod č 3 a č1.

 

U řidiče nevim.

 

Holt přinejhorším budu štípat a nebo možná že je rozebiratelnej a ty kovový zobáčky jdou vysadit.

 

A když bych sehnal ty zobáčky co sou v něm a nalisoval je na jiný kabely, tak by to mělo jít nacvaknout.

 

Jak to, že v cizině se to dá koupit a tady ne.    Vyz. obrázek staženej ze zahraničního shopu....

 

 

post-85140-0-45400600-1468409667_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem zavolal známýmu kterej se leta letoucí zabejvá autorádiama a reproduktorama.

Vychrlil na mě spoustu věcí o kterých sem ani neměl tušení, že sou pro dobrý hraní důležitý.

Je to věda a vysoká škola rádiová.  A od mojeho záměru přehodit repro jen tak někam mě razantně vymluvil.

Problém je podle něj podle stupně možný příčiny drnčení tapecírunku dveří hlavně v originálním škodováckým rádiu, potom odtlumení dveří a pak originálních reproduktorech.

Jako první variantu navrhnul abych za nim někdy zajel a on mi provizorně zapojil nějaký lepší rádio jak to bude hrát.

Potom případně odtlumit plechy dveří.

A naposled jiný reproduktory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahoj chci se zeptat chci dát do fabie 2 2008 2din rádio původně tam bylo neoriginál takže koncovky ISO.nové radio je nějaká lepší napodobenina od dynavin má i can bus ale tam je FAKRA koncovka.(ta co bejvá na originálech) moc se mi to přepinovávat nechce (né zlenosti ale spís abych to nějak nep..)je nějaká cesta zapojeni aby valil i ten can bus? Na aliexpressu jsem našel nějakou redukci příjde mi podobná jak originál redukce  AZA700002A. Ale nevím jestli pro to půjde i bezúprav i na múj ISO konektor protože já mám osazený každý pin (viz foto) otázka je jaké mám moznosti a nejlépe nějaký návod prosim..tady jsou fotky ISO konektorů v autě a pak i FFAKRY na rádiu

20190226_151442.jpg

20190226_151509.jpg

20190226_151230.jpg

20190225_112744.jpg

Screenshot_20190302-125829_AliExpress.jpg

Screenshot_20190302-125816_AliExpress.jpg

Screenshot_20190302-125825_AliExpress.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Redukce z Aliexpresu bez úprav určitě použít nepůjde. Není v ní osazen pin 16, který je použit pro napájení rádia (žlutý vodič). Ani AZA700002A, ta je pro vozy po FL v r. 2011. Bez schématu zapojení rádia z návodu, ti těžko někdo správně poradí, fotka Fakra konektoru nestačí

Jasný je černý vodič (12)- kostra a žlutý vodič (16) napájení. V pozicích (9 H) červený a (10 L) bílý bývá u koncernových vozidel ve Fakra konektoru připojen CAN-BUS 2.0. Otázka je, co má být připojeno na modrý vodič (13). Pravděpodobně napájení antény. Protože tvoje auto nemá CAN-BUS 2.0, ale 1.6, tak asi nastane problém se spouštěním a vypínáním rádia, které je normálně řízeno přes CAN-BUS a je připojeno na trvalé plus . Zřejmě budeš muset ještě pořídit CAN-BUS adaptér pro VW/Škoda 1.6-2.0.

Tu redukci by bylo nejlépe vyrobit na míru z jednotlivých komponentů.

http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/Mini-ISO-plastovy-kryt-4

http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/Konektor-mini-ISO-samec

http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/FAKRA-konektor-strana-automobilu

http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/ISO-konektor-1

http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/Plastovy-kryt-ISO-repro-1

http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/ISO-plastovy-kryt

http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/FAKRA-a-ISO-komponenty/ISO-konektor-samec

 

V zapojení ISO konektoru by měl být pin 1 bílofialový - signál rychlosti Gala, sloužící k zesílení rádia v případě zvětšování rychlosti - nezapojuje se do Fakra konektoru

Pin 2 by měl být MUTE pro ztlumení rádia v případě použití handsfree. Tady je podezřele tlustý červený drát, ten do Fakry taky nezapojovat.

  Pin 3 zelenobílý je K diagnostika orig. rádia, do Fakry nepatří.  

Pin 4 červenohnědý je S kontakt, případně podklíčkové + (15) sloužící k zapnutí rádia, do Fakry se zapojuje na pin 16

Pin 5 modrý bývá připojen k fantómovému napájení zesilovače antény po koaxiálním kabelu. Ve Fakře bývá na pinu 13

Pin 6 šedomodrý slouží k osvětlení rádia při zapnutí obrysových světel - do Fakry se zapojuje na pin 14, zapojovat ho nemusíš, rádio nemá vyvedeno.

Pin 7 červený - trvalé napájení (30) - zapojuje se pinu 15 Fakra konektoru, rádio nemá vyvedeno - otázka je, jestli si bude pamatovat naladěné stanice.

Pin 8 hnědožlutý - kostra (31) - zapojuje se do pinu 12 Fakra konektoru

 

 

 

Editováno: , autor: Dula
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AhaAhoj chci se zeptat chci dát do fabie 2 2008 2din rádio původně tam bylo neoriginál takže koncovky ISO.nové radio je nějaká lepší napodobenina od dynavin má i can bus ale tam je FAKRA koncovka.(ta co bejvá na originálech) moc se mi to přepinovávat nechce (né zlenosti ale spís abych to nějak nep..)je nějaká cesta zapojeni aby valil i ten can bus? Na aliexpressu jsem našel nějakou redukci příjde mi podobná jak originál redukce  AZA700002A. Ale nevím jestli pro to půjde i bezúprav i na múj ISO konektor protože já mám osazený každý pin (viz foto) otázka je jaké mám moznosti a nejlépe nějaký návod prosim..tady jsou fotky ISO konektorů v autě a pak i FFAKRY na rádiu

 

Aha já měl za to že ten malej zelenej je canbus vyvod..a ten modrej je jak říkáš na tu antenu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...