piskin8 Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Ahoj, mam taky zvlastny problem. Mám Oktávku 1,6 GLXI 55 kW rok 1998. Pred 2 mesiacmi mi spadli budíky (len prava strana-rychlomer uplne mrtvy a ukazovatel paliva sa obcas prebudil a obcas zaspal) Isiel som vylucovacov metodov od toho najlacnejsieho tak som zohnal za 2 kila cidlo rychlomeru na vrakovisku. No rucicky sa ani nepohli. Dal som auto do servisu a tam mi povedali ze musim vymenit budiky za nove (samozrejme pre nich najlepsia mozna varianta). Ja som ale kupil zase na vrakovisku budiky a vratil som sa do toho servisu. Chlapek mi to za 700 Kc nejakym sposobom nastavil na moje auto (zevraj pretaktoval). Vsetko fungovalo bez problémov 2 mesiace. Az na tu zahadnu udalost. Rano som isiel do prace asi 500 metrov pred firmov mi vyplo radio, potom mi zasvietila kontrolka "ze nemam zapnute pasy", potom mi začala blikat pristrojovka a vypli svetla a nakoniec aj zhasol motor. Zostal som stat s uplne mrtvim autom. Uz som ju nenastartoval. Auto som dotlacil do firmy. O dve hodky som isiel skusit nastartovat a naskocila na prvy pokus. Dal som ale preistotu baterku na nabijacku. Baterka ma pol roka a bolo mi divne ze je vybita. Ale neriesil som dal som ju nabit. Po 14 dnoch to ale zacalo znova tym ze vyplo radio a zacala svietit kontrolka "nezapnute pasy" hned som vypol svetla aby som dosiel do prace, zacal skapinat motor ale to uz som bol v praci. Dal som baterku nabit a isiel som do najblizsieho servisu-po ceste do servisu mi zase spadli budiky a uz sa neprebudili. Tam mi povedali ze alternator dobija v pohode. No nic viac mi nepovedali (myslim si ze nemali cas na ostatne) ze mam navstivit poriadny autoelektro servis. Skusi mi niekto poradit akoby som mal postupovat, aby to nezrujnovalo moju penazenku? Viem, ze tu niekto ponuka opravu budikov ale neviem ci to vyriesi moj problem. Este som sa skusil pozriet ci nahodou neje vadny mikrospinac v kufri na svetlo ale ziarovka ked zavriem kufor zakazdym vypne. Skusi niekto poradit??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 No podla vsetkeho mas problem ako viaceri dalsi, klasika s budikmi. Odkial si? Behni naozaj do dobreho servisu a nechaj si skontrolovat tie "nove" budiky, ich nakodovanie, pirpojenie a tak vsetko a medzitym aj opravit tie "stare". Je tu o tom tema, hladaj padajuce rucicky (raficky) a najdes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskin8 Vloženo 20. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 (editace) Zijem v Prahe. Myslis teda ze to je len chyba v tych budikoch??? A co to divne spravanie sa auta. Dnes som zase zistil ze ked vypnem motor a zase chcem hned nastartovat tak len raz pretoci a dost. No ked to skusim po 5 minutach tak naskoci v poho. Je to divne. Niekto tu ponuka repasovanie (opravu) budikov tak mu asi poslem tie povodne a uvidim. Editováno: 21. Říjen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 21. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2008 (editace) No kedze zijes v Prahe (ako som sa docital aj v profile), doporucujem Ti kontaktovat Rolbara, on Ti urcite pomoze, minimalne doporuci co kde. Divne spravanie moze byt dosledkom blbnutia elektroniky. Necituj predchadzajuce prispevky, porusujes tym pravidla fora. Editováno: 21. Říjen 2008, autor: olisoft Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
minca Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 caute mam podobny problem, po oprave v servise (vraj kabelaz) mi startovat ide.. budiky som preletovaval ale teraz mi ukazuje ze mam prazdnu nadrz a pri tom mam este 3/4 (tankujem vzdy plnu) a svieti cidlo tankovania Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Plovák je na stopro dobrý? Právěže je ručka dola spolu s rozsvícenou kontrolkou mi to tak přijde. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 zkontroluj jestli jsi pri proletovani nezkratoval piny konektoru (nemam u sebe DP, nereknu ktery pin) od plovaku v nadrzi se zemi muzes zmenerit na plovaku nadrze, jestli ma nejaky rozumny odpor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
minca Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 no prave ono to skoro mesiac fungovalo.. dnes rano som nastartoval... rucicka skocila hore, dole a rozvietila sa kontrolka (aj zvuk) a bolo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 zmer u nadrze na konektoru plovaku, treba se prerusila odporova draha, hodnota ma byt: plna: 270ohm pulka: 170ohm rezerva: 96ohm u budiku je je to modra svorkovnice pin 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Kontrolka je odvozená od čeho? Od polohy plováku/hodnoty odporu nebo jak to bylo postaru kdy před koncem byl kontakt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 plovak ma pouze 2 draty, typoval bych to, ze se rozsviti, kdyz hodnota klesne pod 96ohm, proto bych typoval, ze kdyz mu to merilo, najednou padlo a sviti kontrolka, ze se mu vodic mezi plovakem a budikama zkratoval na kostru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 To jsem potřeboval vědět. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
minca Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 (editace) tak cesta z prace bol zaujimava.. kontrolka a rucicka behali/blikali hore dole...jak som prisiel pred dom.. tak sa mi rozsvietili setky cislice na displeji (spotreba/km) a potom to zhaslo.. a rucicky sa zasekli v jednej polohe (60 km/h aj ked som stal s vypnutym motorom..) a nieco tam zhorelo.. lebo som zacitil ten smrad ako zo starych televizorov...som to rozobral.. viditelne nic nebolo len ten plosak smrdel..positka je cela.. ked ze som mal problem s padajucimi rucickami tak som to preletovaval a nasadil pasivny chladic.. dnes rano som uz nenastartoval.. kontrolky zhavica, svetla, baterka, ruc. brzda svietili ale ako som nastartoval v momente to zdochlo... Edit: tak a teraz mi prezmenu blika kontrolka zhavica.. napojil som to na VAG 304: Adresa 01 ------------------------------------------------------- Rídící jednotka: 038 906 018 BR Komponent: 0010SG 2113 Kódování: 00002 Opravna #: WSC 14009 2 Nalezeny chyby: 17978 - rid.jedn. motoru zablokovana P1570 - 35-00 - - 18025 - Kontrolka doby predzhaveni (K29) Preruseni/zkrat ke kostre P1617 - 35-10 - - - Sporadicky Readiness: N/A Edit2: tak to vypada ze sa odpalil "TLE4276G".. a mam zablokovany riad. jednotku... ked ze imobilizer je v budikoch... Editováno: 7. Srpen 2012, autor: minca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.