Publikováno Říjen 23, 200816 r Ahoj pánové. Chtěl jsem se Vás zeptat, za jak dlouho se Vám zahřeje motor na provozní teplotu (prostřední ryska na ukazateli teploty). Mám Octu 1.9 TDi 81kW a zdá se mi, že se motor zahřívá strašně dlouho. Třeba po ujetí 8 km se mi teplota dostane jen po tu 1. rysku a dále ta teplota stoupá jen velice pomalu. Nevím, jestli je to normální nebo mám třeba špatný termostat. Možná už se na to někdo ptal, ale já jsem o tom nic nenašel.
Říjen 23, 200816 r Autor Díky za odpovědi. Podle nich vidím, že mám asi špatný termostat, když se mi to zahřívá tak dlouho. Nemáte někdo tušení na kolik by vyšlo koupit nový?
Říjen 24, 200816 r Ahoj pánové. Chtěl jsem se Vás zeptat, za jak dlouho se Vám zahřeje motor na provozní teplotu (prostřední ryska na ukazateli teploty). Mám Octu 1.9 TDi 81kW a zdá se mi, že se motor zahřívá strašně dlouho. Třeba po ujetí 8 km se mi teplota dostane jen po tu 1. rysku a dále ta teplota stoupá jen velice pomalu. Nevím, jestli je to normální nebo mám třeba špatný termostat. Možná už se na to někdo ptal, ale já jsem o tom nic nenašel. čauky taky jse přidám u mě asi po 4km se ručička začne pomalu zdíhat a po těch 8km je teplota jak má být při venkovní teplotě cca+5 st.
Říjen 24, 200816 r Záleží na typu provozu. Například při velmi nízké teplotě na sněhové pokrývce, když to člověk jen lechtá a jede 60, to trvá i 15-20km. Ve městě třeba jen 4km.
Říjen 24, 200816 r myslíš ale neorigo?ve škodovce určitě ne pod 500,- Jasný neorigo, ale je to Wahler made in German žádná čína.
Říjen 24, 200816 r Mně se taky pomalu zahřívá, to je ale tím, že to lehtám a netahám ji a hlavně kde se jede.. Já jezdím rovinku a z mírného kopce, takže ručka leze hore pomalu. Při dnešní -1st jsem byl na provozní po cca 13km. A taky jsem slyšel, než ji začneš nakládat, měl bys počkat hruba stejnou dobu co se ohřívala... Páčko
Říjen 24, 200816 r Záleží na typu provozu. Například při velmi nízké teplotě na sněhové pokrývce, když to člověk jen lechtá a jede 60, to trvá i 15-20km. Ve městě třeba jen 4km. přesně tak, jestli jedeš do kopce nebo u kopce, z kopce to trvá no, diesel potřebuje tlaky ve válci aby se ohřál. jinak s tím nemám problém, hřeje se mi rychleji jak otcova 66kw
Říjen 24, 200816 r U mě to jde nahoru po ujetí cca 5-6 km a od té doby to mužu drtit naplno...po ujeti této vzdálenosti už je probuzený
Říjen 24, 200816 r Tak dneska jsem to taky vyzkoušel. Trasa docela z kopce, na první čárce po cca 4-5 km a oak to jde pořád nahoru. Zahřárto po 7km
Říjen 24, 200816 r Ahoj pánové. Chtěl jsem se Vás zeptat, za jak dlouho se Vám zahřeje motor na provozní teplotu (prostřední ryska na ukazateli teploty). Mám Octu 1.9 TDi 81kW a zdá se mi, že se motor zahřívá strašně dlouho. Třeba po ujetí 8 km se mi teplota dostane jen po tu 1. rysku a dále ta teplota stoupá jen velice pomalu. Nevím, jestli je to normální nebo mám třeba špatný termostat. Možná už se na to někdo ptal, ale já jsem o tom nic nenašel. Mrkni do štítku v kufru (origo servisce) na tabulku kódů. Já třeba mám B14 = Země typových zkoušek-Itálie, San Marino, Vatikán. Tudíž mám smol pachol a nemám elektrický předehřev chladící kapaliny motoru, realizovaný 3mi žhavícími svíčkami. Taky to sakramentsky dlouho zahřívám. Buďto to škodovka vyrobila pro svatý stolec, ktrerý si to zařizoval přes známosti tam "nahoře" , nebo prostě tohle zařízení nemontujou vozům určeným do jižních zemí, kde přeci nemrzne .
Říjen 24, 200816 r Někde jsem zaslechl nebo četl že to pozvolné zahřívání motoru je daň za vysokou učinost naftových motorů ,málo energie se přemněňuje na teplo,pokud jsem špatně informován prosím o opravu.
Říjen 24, 200816 r urcite bych koupil origos, nechces prece uvarit motor ze jo???? Tuhle poznámku nechápu. Běžně kupuju na VW díly od třeba od Febi, od originálu se liší jen tím, že znaky VW jsou vyfrézovány aby díl mohl jít do druhovýroby ( za podstatě lepší cenu ) než je originál.
Říjen 25, 200816 r termostat a různý čidla bych druhovýrobu nekupoval určitě. Fakticky se to nevyplatí. Kámoš tak uvařil naftovou lagunu. Vim je to hnus žabožrout,ale chyba byla právě v čidle. Táhnul karavan do kopce na dálnici v německu a budík ukazoval furt stejně až najednou stop. Samozřejmě pokud budeš vědět že jistý výrobce je dodavatelem do prvovýroby tak to je jiná. Už se tu toho dost nařešilo, že třeba čidla z druhovýroby nefungujou,stejně jako váhy vzduchu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.