Září 2, 200915 r Autor Blacky: No neviem, bol som pri viacerých autách, keď sa to robilo, a 5 minút to rozhodne nebolo. Samotný proces flashu, teda stav "0%" po výbere položky v menu až po stav "100% Hotovo" trval minimálne 20 minút... Flash sa robil z dátového CD, cez VAS5051 a samotný súbor s obsahom flashu má 458kB (celkovo je ich 6, pre rôzne verzie RJ). Upraveno Září 2, 200915 r od Igor
Září 2, 200915 r ma niekto skusenosti s rozdelenim bloku motora kvoli vymene piestov,lebo v DP som nikde nenasiel ziadne info.Znamemu sa stretli piesty s ventilmi a jeden ventil odtrhlo a rozbilo piest.Auto r.v.01.2009 naj.cca 4000 km dovoz D.Potreboval by som aspon momenty na spodok motora,ak niekto ma.Dik za info.
Září 3, 200915 r otazka je, co to znamena " preflashovani motoru". Cimbu to dela za 5 minut, ale je fakt, ze asi neprehrava komplet sw. Na druhou stranu pochybuju, ze tohle skodovacky flashovani je komplet prehrani sw, Taky to bude jen nejaky fix.
Září 3, 200915 r Ak má samotný flash necelých 0,5MB a rýchlosť cez diagnostickú linku je cca 10kb/s, tak nahratie a verifikácia softu vychádza približne na tých 20min. Neviem ako je to v skutočnosti, ale myslím, že Cimbu prehráva iba dátové mapy motora podľa ktorých sa riadi vstrekovanie (zapaľovanie), nie samotný software, ktorý vykonáva riadenie. Zato v Škodovke asi prehrávajú aj komplet riadiaci soft, kedže všetok software obsahuje chyby a dúfam, že ich postupne opravujú Tento riadiaci soft sa vo všeobecnosti musí prehrať celý, nie len nejaká jeho časť.
Září 3, 200915 r PMA: tak jsem dneska byl na prehrati sw, trvalo to hodku i se zmerenim kompresi, tak snad uz bude klid, to ukaze cas :-)
Září 3, 200915 r Hmm tak to jsem zvědavej, za jak dlouho to opravdu udělají. Celý dopoledne se mi zdá opravdu moc dlouho. Tak jsem dnes byl na přeflashování ŘJ trvalo to zhruba 30minut a bylo hotovo. Zítra se uvidí, až vytáhnu auto z garáže, zda to bude v poho. Přijímací technik mi říkal, že to dělaly zatím na dvou autech přede mnou, takže kdo ví kolik lidí s touto závadou ještě jezdí. Upraveno Září 7, 200915 r od Marek1806
Září 6, 200915 r Vsade pisu, ze tie motory sa nedaju rozoberat, teda spodky, opak je pravdou, daju... kamaratovi sa stalo nieco podobne ako popisujes, normalne sa to rozobralo, piesty zohnali druhe, skompletovalo, auto nabehalo odvtedy asi 140 000km a sluzi stale, nic sa nestalo, nerozpadlo a su tomu uz 4 roky... takze vsetky tieto keci typu jedna pani povedala neber vazne, mozem skusit este zohnat tie dotahovacie momenty...
Září 11, 200915 r ma niekto prosim vas skusenost na 2 fabii z automatickým siticom rano mi navrči fabka na 900 otacok a poobede ked je na slnku celý den sa automatický sitič zapne niekedy sa zapne aj rano za studena ale len občas soft bol už v aute aktualizovaný takže moja fabka je ta najslabsia 1,2 44 kw tušim:-))BBm typ motora Upraveno Září 11, 200915 r od Blacky
Září 11, 200915 r Mas pravdu da sa to a je to jednoduche,len neviem preco tvrdia,ze sa to neda . Upraveno Září 11, 200915 r od Blacky Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Září 12, 200915 r Mas pravdu da sa to a je to jednoduche,len neviem preco tvrdia,ze sa to neda . Je to blbosť že sa to neda opravovať! Dva roky mi to krasne šlape a žiaden momenťak a postup doťahovania!
Říjen 7, 200915 r Reklamoval jsem to stejné u motoru HTP 51Kw, za studena lítají oáčky a dnes jsem byl proto a přehráli software tak jsem zvědavej jestli to pomohlo.
Říjen 7, 200915 r Před pár dny bylo auto taktéž na přehrání SW kvůli studeným startům.Auto po přehrátí SW při studených startech ,drží otáčky už v pořádku,ale zase se ukázala vada druhá.Když nechám auto parkovat čumákem z kopce,ráno nastartuju a na volnoběh to nechám jet,tak otáčky zase lítaj jak pomatený,ale pokud nechám auto v rovině,tak na neutrál to nic nedělá.Dodávám,že tohle sem před new SW neznal.
Říjen 7, 200915 r tohle lítání mně to udělalo jednou a myslím si, že to není softwarová chyba, ale mechanická, že se v palivu v railu utvoří bublina od změny teploty.
Říjen 14, 200915 r To přeflashování se asi nebude zdarma provádět i po skončení záruky, že? Motor občas po startu má zvýšené otáčky (tak 1100 místo těch 900), má takový divný zvuk a lehce se třese, ale že by měl tendenci ke chcípnutí, to se mi zatím nezdá Tak se mi do toho přehrátí nechce, aby se to třeba nezhoršilo...
Říjen 14, 200915 r To dělá to samý mně. Dneska jsem byl v servisu, ale samozřejmě jsem se na tohle zapomněl zeptat, ale v pondělí tam jedu znova, tak se zeptám, jestli to vyřeší přehrátí nového SW. Pokud by mi to udělali, tak napíšu, jak se chová auto po tom. P.S. Teď jsem si všiml, že se to týká 1.2 a já mám 1.4, ale přesto to potom napíšu, ale do vlákna o 1.4. Upraveno Říjen 14, 200915 r od mambo
Říjen 14, 200915 r Autor HjM: Áno, malo by to byť zdarma aj po záruke... Ak už máš po záruke, tak by si mal ísť do servisu čo najskôr, aby sa v servise nevykrúcali, že to musíš zaplatiť. Záleží od prístupu servisu, a na koho tam natrafíš
Říjen 15, 200915 r tak ja tedy po prehrati sw mam (jak jsem psal drive) a bohuzel vysledek porad stejny na prd.. at teda tedka startovat v tech cca +5°C po 8mi hodkach stani je hnus... pred prehratim sw merili tlaky ve valcich a prej jsou v pohode..
Říjen 27, 200915 r Ahoj, v posledni dobe jsem zpozoroval divny zvuk v motoru, stojim na miste na neutral a lehce slapnu na plynovy pedal a mezi 1000- 1500 ot slysim takove divné ch ch ch ch ch. Jakmile proslapnu otacky tak uz to slyset nejde. Nema nekdo zkusenost s timto? je to divny zvuk.
Říjen 28, 200915 r jo taky mi to dělá to samé alejen pri studeném motoru ale jen občas. Myslím zě to způsobuje řetěz, ale možná se pletu. Zatím to neřeším
Listopad 23, 200915 r Ahoj, mám problém s roomsterem 1.2 HTP. Nevim presne kod motoru. Problem se projevuje jako nepravidelny chod(jako by vynechavali valce), a obcas to chcipne. Napíchl jsem to na vag, a vypadly tyhle chyby: Sobota,07,Listopad,2009,17:48:13:21652 VAG-COM verze: SVO 704.1 Adresa 01: Motor Objednací èíslo øídící jednoky: 03E 906 023 J Systém a/nebo verze: SIMOS91 1.2l 4V 0808 Kódování: 0000031 Èíslo dílny: WSC 73430 2 závad nalezeno. 16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis bohaty P0172 - 007 - zkrat na kostru - Sporadická info o závadì: Napìtí: 0.860 V Napìtí: 0.840 V Lambda: 0.0 % Provozní stav: 00001000 16686 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu P0302 - 006 - zkrat na plus - Sporadická info o závadì: Otáèky: 2752 /min Váha vzduchu: 174.4 mg/str Teplota: 88.5°C Lambda: 0.0 % Otáèky: 4352 /min Váha vzduchu: 261.6 mg/str Teplota: 88.5°C Lambda: 0.0 % Readiness: 0010 0001 Podle diskuze se problem s kolisanim resi pomoci update sw, ale nikdo nerikal nic o chybach.. me to hazi hned chyby dve a zdaj se docela zasadni.. Na co bych se měl zaměřit? Díky
Listopad 23, 200915 r Jan Stranik. Prehodic zap. cievky a potom VAG. Ked stale 2 valec vynechava tak odmerať tlaky valcov.
Leden 28, 201015 r Ahoj. Necháváte si to tou wapkou čistit v autorizovaném servisu? Kolik to tak přibližně stojí? Já si myslim, že jednou za rokpo zimě by to mohlo být dobrý. Zatím to čistím jenom tím hadrem, ale všude se nedostanu a nějaká sůl tam určitě zůstane. Jo,já to vždycky jak skončí zima umyju wapem a pohoda.Akorát je třeba na benzínech dávat bacha na cívky-pak to pokud možno vyfoukat vzduchem.Německý auta nemají problémy s vodou.Horší je to s italama a francouzama.
Leden 28, 201015 r uaaaa Thorin tady psal, ze se ti motor spini, protoze "ti tam chodi kuny a ty si pred vstupem do obyvaku pacicky neocistej, tomu ver" bylo to tedy psany slovensky. sorac trosku zmatene sem klikal a smaznul sem to Přesně tak,jak to je tam tak strašně od bahna,tak tam lezou kuny!A někdy si tam nanosí žrádlo a hodují tam Tedˇjsem dělal passata a byl tam ožvejkanej rohlík.Návod jak se tomu bránit existuje-je tu na foru o tom téma.
Leden 29, 201015 r ja som tiež pridal jedno tesnenie, kuk sem:http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...t&p=1132541 Vynikající!!! Dnes jsem koupil těsnění dveří š120/FAV za pár korun-cca 50kč/m a dal jsem to kamošovi na jeho OII,a jdu to dát na svýho R.Vypadá to velice dobře,skoro jako originál. Děkuji pane,super nápad.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.