Mustafa Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 čísla hovoří jasne ve prospěch teorie od octavia_rrs To že to dopadlo jak dopadlo, je vě jiná, ale diskutuje se tu o tom, co načal právě Oct_RRS, takže si s tim nákopem mužeš víš co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warhead Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 ty rouro s tim nakopem jde o to ze je to vetsi zmena a tim padem narocnejsi na udrzeni trakce ale kdyz se nekdo chce hadat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 ok, tak já se teda budu hádat. Protože si očividně nejel s turbobenzinem, kterej má velký turbo. To punto má 2,0 16V s turbem T3/T4 (mimochodem je to to samý turbo, který sme před časem dávali do naší Octavie 1,8Turbo). Takže mužu s klidem říct, že ten nákop, kterej ti tohle velký turbo s tim autem udělá bude vetší, než co ti udělá ten tvuj diesel. Už jenom proto, že ten benzin sice bude mít o nějakejch 70-100Nm menší krouták, ale bude mít o 50-70koní víc než ten reeshovo diesel. A co já vim, tak auta jezdí na výkon a ne na krouťák, i když jak to tak tady čtu, tak u dieselů je to trochu "jinak"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warhead Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 vzdavam se ja to bral jen z ohledu trakce nic vic nic min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 (editace) Tak jedil jsem s autem co má 260 koní docela dlouho tak vím o čem mluvím. Není to nic menšího než motor Audi S3. Pak už ti nepomůžou ani jiný gumy a chce to 4x4. Nemo 3,6 stejná výkon. Tak ať mi někdo nevrdí, že nevím o čem mluvím. Stačí se svézt OII diesel RS a benzín .... diesel nejdřím chcíplotina a na 2000 najednou 350Nm.Nákop co nepřeneseš na silnici. Výsledek je prokluz. Zatimco u benzina máš super nástup a rovnoměrně se to drží až do 6000. Mustafa když já plácám blbosti čim jezdíš ty? Editováno: 30. Říjen 2008, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 ale stejne i vetsina turbobenzinu nema takovej nakop at si kazdej obouva co chce cisla hovori jasne Presne jak rikas, benzin 10s nafta 12s Zadne kdyby ale apod !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Tak jedil jsem s autem co má 260 koní docela dlouho tak vím o čem mluvím. Není to nic menšího než motor Audi S3. Pak už ti nepomůžou ani jiný gumy a chce to 4x4. Nemo 3,6 stejná výkon. Tak ať mi někdo nevrdí, že nevím o čem mluvím.Stačí se svézt OII diesel RS a benzín .... diesel nejdřím chcíplotina a na 2000 najednou 350Nm.Nákop co nepřeneseš na silnici. Výsledek je prokluz. Zatimco u benzina máš super nástup a rovnoměrně se to drží až do 6000. Mustafa když já plácám blbosti čim jezdíš ty? S3 je čtyřkolka, takže znova. Měl si už někdy 300+koní v TURBObenzinu na předku? To s tim diselovym RSem máš pravdu, taky to je tragickej motor jak cyp podle tý charakteristiky + ještě má krátky kvalty, takže to hrabe. Ten nakop a celá ta tragická charakteristika toho motoru je způsobena vyšponováním toho motoru na vysokej výkon za použití největšího turbodmychadla, ze všech verzi 2,0tdi na ten motor. Oproti tomu 2,0TFSI 147kw má nejmenší turbo z celý škály verzí 2,0TFSI, proto se vyznačuje linearitou výkonu a nedochází k tomu vašemu milovanýmu nákopu. 2,0TFSI 195/200kw už je na tom hůř, ale furt to inženýři z audi zvládli dobře sladit. Ale bavíme se tu o tom Puntu, kde tam dal asi tak ještě jednou tak velký turbo (T3/T4), jako je ta K04ka co je v tom seriovym 200kWatovym TFSIčku. A to ti udělá s charakteristikou motoru to samy, co to blbý TDí v RSu s tim, že to bude mít o 150koní víc a krouták bude mít taky kolem 370-400NM. A proto říkám, že plácáš, protože právě s touhle konfigurací s tim, že ta linearita byla ještě trochu horší kvůli menšímu objemu (1,8L), sem jezdil, a tak vim, ze problemy s trakcí tam sou a možná i ještě větší kvůli vyššímu výkonu než u toho vašeho diesela. S RS TDi sem jel a hrabe. Na trojku si to při sedmdesáti prohráblo, jenže než tam dostaneš 100km/h tak už tam máš pomalu čtyřku a tak dále... Když sem jel s tou T3/T4 v naši oktávce, tak mi to takhle prohráblo na trojku při 150+km/h... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Proč píšeš můj milovanej nákop.Nikdy jsem ho nechválil a jeto blbost co ti je nanic. Já zastávám názor benzín benzín benzín.A nesnáším továrny na saze. 300 koní na předku seriovy auto žádný nemá. 200koni ti přenesou v pohodě i seriovy gumy když si dáš bacha. Teda jestli považuješ za normální 225 šířku gumy. Upřimně dělat auto s předkem 300 koňove mi prijde k ničemu. Přenést to na silnici je skoro neřešitelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 No podivej se na novej Focus RS ... to bude taky predokolka a bude mit cca tech zminovanych 300ps Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 (editace) Napsal sem "váš nákop" protože mi příjde, že TDičkáři sou na něm doslova závislí a dávaj tomu až magický schopnosti, viz warhead. Říká ti něco Ford Focus RS? 2,5Turbo 300koní a náhon na předek? Ale jinak bavíme se tu o tomhle sprintu a potřebě slicků u Dieselu 253ps a 500+NM a o nějakym 300+ps puntu který ty slicky podlé vás až tolik nepotřebuje jako ten diesel, což sem řekl, že je blbost... Editováno: 30. Říjen 2008, autor: Mustafa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warhead Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 mustafo nemel bys tolik nasavat z vyfukoveho potrubi me je ten nakop uplne ukradenej a neustale opakuju ze jsem ho zminoval z duvodu vetsi moznosti ztraty trakce to je vsechno jak deti ve skolce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 (editace) Fordy moc nesleduju ty mě nezajímaj. To je z toho pak auto tak na okruhy a né na rally. Tam potrebujes co nejrychleji vyjet ze zatáčky. A to punto nemá na rozjezd uzčitě 300 koní to bude až někde nahoře. A jestli bude mít něco kolem 400Nm kroutak kolem treba 2000 1/min? Nevím krivku jsem nevidel. Ale maximalni vykon a kroutak jsou hodnoty posazeny preci uplne nekde jince a nelze je porovnavat. Editováno: 30. Říjen 2008, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia rrs Vloženo 30. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 A abychom byli korektní, tak se podívej na finálovou jízdu. Golf to Unu s přehledem natřel. Cílový čas o cca půl sekundy vyšší s maximálkou o 14,649 kmh, opět vyšší!! Tomu se říká rychlejší, panáčku .A jestli to chceš v procentech. V první finálové jízdě (nejvyšší maximálky obou aut) byla maximálka Una vyšší o 11,232 kmh - to jest vyšší maximálka Una o 6,19 % oproti golfu. V poslední finálové jízdě, v boji o první a druhou příčku, maximálka golfa o 14,649 kmh vyšší - to jest vyšší maximálka golfa o necelých 12% oproti Unu. Jen pro dokreslení situace. Hele,nejsi taky trochu vedle jak ta jedle?Celou dobu se tu bavíme o Golfu vs Punto a ty přijdeš a začneš tu žvatlat o Unu...Prober se!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 To Mates: Mno u benzinu se na sprintu nerozjíždíš z 2tis ot ale tak od 4-5. To turbo co mam zkušenosti, tak začíná tlačit od 3tis a od 4tis tlačí už max myslim že 1,4baru a to drzí až do konce. Takže tam měl asi stejný procento výkonu co ten s tim Dieselpoverackym golfem. To Warhead: Mno a ja sem se ti jak ve školce snažil vysvětlit, že nemáš pravdu a naopak vetší možnost ztráty trakce bude mít ten s tim puntem a že to nakopnutí neni jen ryze dieselová záležitost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 tady je taky dobrý si počíst http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?...sc&start=96 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Joo ja myslim, ze to tam bylo receno vsecko vcelku jasne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Hele,nejsi taky trochu vedle jak ta jedle?Celou dobu se tu bavíme o Golfu vs Punto a ty přijdeš a začneš tu žvatlat o Unu...Prober se!! potlééésk !! Gratuluju!! Excelentní argumentace. Konečně jsi nám to tu natřel. Před soupeřem, který má navrch, vždy smeknu . A tento slovní souboj jsme evidentně projeli na celé čáře Kárám tímto Dukese - Dukesi, jsi lama! -- O 10 minut později po obdržení privátní zprávy... Moment. Ajajaj. Teď jsem dostal zprávu: od uživatele Noname: Lidi, co umí počítat, pochopili, že Dukes mluví o Puntu. -- Tak jsem asi uživatele "octavia rrs" přechválil za perfektní odpověď, která mohla všechno rozluštit a osvětlit. Sakra.. Už začínalo být jasné, jak to vlastně s těmi benzíny a dieseláky je. Co TEĎ?? Tímto se Dukesovi omlouvám. Ale Dukesi! Mohl by sis to opravit. Alespoň pro ty z nás, jenž máme problémy s matikou . Dík. ---- Pro ostatní: Moje vyjádření k závodu najdete v tom linku, který zaslal Bobik. Dokonce i vyjádření majitele Unopunta . Jinak, Marat je samozřejmě absolutní vítěz, o tom žádná . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia rrs Vloženo 31. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 (editace) Co teď? Teď si dáme DELI. Editováno: 31. Říjen 2008, autor: MichalF Citace predchoziho prispevku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Muzu se jen zeptat, kolk měl na 400m Jakub Škodík se svým škodíkem? Nekde jsem to cetl, ale nemohl jsem to najit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia rrs Vloženo 31. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 (editace) Muzu se jen zeptat, kolk měl na 400m Jakub Škodík se svým škodíkem? Nekde jsem to cetl, ale nemohl jsem to najit.Co vím,tak nejlepší 14,7s.Ale Mustafa bude vědět přesně... Editováno: 31. Říjen 2008, autor: octavia rrs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 se slickama bych dal 14,5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Bych S petilitrem bys dal pod 10s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 1. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2008 (editace) Co furt máte s tim kroutákem a tim, že benzin nepotřebuje slicky protože má menší krouták? Už ste někdy jeli v turbobenzinu 300+koní na předku? Očividně ne, když tu plácáte takovýhle kraviny Matesy, JasteRe a další... Na predku ne, to musi porad hrabat jako me ... na takovy kone jedinne na zadek nabo 4x4 to uz je pak jina kava treba RS4 nebo Corvette C6 pekny svezeni.. ...jinak ty si zase nejel v G TDi ktery ma s nitrem k 300HP a 600Nm a navic s vahou do 1000kg to ja taky uplne o jinym nez tezka 300HP Octavka... Editováno: 1. Listopad 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 1. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2008 Tak je jasny, ze to bude jiný svezení. 300koní a 1000kg udela svoje. Ale rekl bych, ze hrabat bude spis ta tezka octavka, prave proto, že je těžká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.