Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ahoj chlapy,

 

mám na vás také dotaz ohledně škrtící klapky - taktéž mi svítí kontrolka motoru a píše "Emise do dílny" na počítači chybu škrtící klapky, čidlo někde u ventilů a ještě něco s ventilátorem - kontrolka se mi rozsvítila při zvýšené teplotě motoru při táhnutí karavanu, před tím jsem měnil turbo, které mi odešlu, ale má to nyní takový ten turbo efekt kolem 2300 otáček (což nemívalo). O víkendu jsem klapku vyndal vyčistil včetně potrubí, které bylo od oleje - klapka jde lehce silou takový ten první pohyb, potom už jakžtakž lehce (jinak klapka má najeto cca 100 tisíc) - když jsem nato koukal u kolegy tak tomu jde o dost lehčeji...ale teď otázka jestli může mít špatná škrtící klapka vliv na sepnutí turba (teď to má opravdu "kopanec" v těch cca 2300 otáčkách). Dále mi podle mě nespíná ventilátor chlazení (klima funguje)  - proto se to podle mě přehřálo - ale taktéž jsem ventilátor vyndal, připojil 12 V (na tvrdo) a oba ventilátory se roztočili - nevím zda je tedy nutné měnit, lze nějak ventilátor zkusit aby se roztočil?Ale i v horku a při maximální klimě se velký ventilátor nesepne...jinak mám prasklou tu pojistku v motorovém prostoru - předpokládám, že je to chyba buď ventilátoru nebo to vyhazuje ta škrtící klapka, když se nemůže pohnout.....??..

 

Za každou radu děkuji, než budu kupovat cokoliv nového...

Napojit na VAG a zjistit chyby pak pokracovat...

klapka KO :(

Díky moc za reakce a za vlákno, tohle jsem fakt nenašel..:-/..v podstatě je to co jsem hledal..ale mám jeden poslední dotaz zda může mít tato klapka vliv na záběr turba?

 

dík.

popravde neviem,ale tak či tak budeš musieť tú klapku vymeniť a potom uvidíš sám či to pomohlo..len toľko ti môžem napísať

  • 2 měsíce později...

Pridam svoje skusenosti za posledneho pol roka

EGR
16785 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow

Roztrhnuta membrana, novy ventil kupeny v aut. servise - 100E
Vymenu EGR na autoriz. servise odhadli na 7 hodin prace :-) Tak som sa podakoval a vymenil som si to sam, trvalo mi to asi hodinu :-)

post-34243-0-07799500-1385915839_thumb.j

 

Skrtiaca klapka
19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157):
P3103 - 000 - Malfunction            

Plastove kolecka vo vnutri dosluzili. Polamali sa niektore zuby. Nova klapka - cena v aut. servise 326E, kupil som ju nakoniec cez cc autodily za 180E, vymenil som si to sam. Vo vnutri starej klapky bolo plno oleja, kde sa tam vzal je mi trocha zahadou.

 

post-34243-0-78760500-1385915842_thumb.j

Prikladam aj obrazky aby ste kto neviete videli ako to vyzera vo vnutri. Tieto produkty maju planovanu zivotnost, nie je otazka ci sa pokazia ale kedy sa to stane... keby tam dali namiesto tych plastovych koleciek kovove vydrzi to vecnost... trvacnost produktov je holt nepriatel zisku..

Obe veci mam nove tak s tym bude hadam chvilu pokoj.

Vymenu EGR na autoriz. servise odhadli na 7 hodin prace :-) 

toto beriem ako žart  :kol-29:

  • 10 měsíců později...

zdravim pani,

potreboval by som od vas poradit. Tiez mi zacala svietit kontrolka emisie. Mam motor 2.0 BKD r.v.2005. Tak som to zobral na diagnostiku a vysli mi z toho tieto chyby:

19557 - motor urovne vireni, preruseny obvod/zkrat na kostru
17075 - riadici obvod vetraku 1 - nizky signal
19558 - motor urovne vireni, ziadny signal

Potom som sa tu na fore docital ze to niekedy robia aj poistky. Tak som pozrel do boxu a zistil som ze bola vypalena poistka f24 10A (ventil spetneho vedenia vyf. plynov). Tak som ju vymenil a nastartoval ale kontrolka svieti dalej, akurat odpalilo aj tu novu poistku. Pre istotu ci som tam nedal uz vypalenu som skusil este jednu ale vysledok ten isty.

Rad by som pocul nazor co by to mohlo byt. Ci je problem len s kablom, EGR alebo s klapkou,alebo na co sa zamerat. V tomoto sa moc neorientujem. Ale niekto tu tiez pisal ze ventilator a klapka maju spolocnu poistku, tak z toho predpokladam ze aj tie chyby spolu suvisia.
Inak okrem tej svietiacej kontrolky ide auto ako predtym, ziadna zmena. Este som si teraz spomenul ze pred dakym casom som si vsimol ze vypinanie motora je akesi hlucnejsie a razove viacej to trasie alebo ako to popisat.

 

Tak neviem teda, ale budem rad ked za kazde info.

vyzerá to na tú klapku,ako je písané aj v príspevkoch vyššie...

  • 1 měsíc později...

no tak diki....nemal som moc cas sem pozret, ale ako je to s dalsim jazdenim. najazdil som cca 2tis km a nebadam ziadny rozdiel. ci to niecomu skodi alebo este na tom mozem jadzit dalej

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.