Březen 23, 200916 r Autor takhle vypada zaobrazovani na spodnim radku pri vyberu jak rychlosti, tak i napeti. Tady jsem si to vybral Lze vybrat bud nic, Rychlost, napeti nebo oboje. Da se i zvolit, ze to chci zobrazovat bez popisu.
Březen 23, 200916 r takhle vypada zaobrazovani na spodnim radku pri vyberu jak rychlosti, tak i napeti.Tady jsem si to vybral Lze vybrat bud nic, Rychlost, napeti nebo oboje. Da se i zvolit, ze to chci zobrazovat bez popisu. Kamile - klobuk dole, drzim palce
Březen 23, 200916 r takhle vypada zaobrazovani na spodnim radku pri vyberu jak rychlosti, tak i napeti.Tady jsem si to vybral Lze vybrat bud nic, Rychlost, napeti nebo oboje. Da se i zvolit, ze to chci zobrazovat bez popisu. parada uz se nemuzu dockat az to odladis a vypustis
Březen 23, 200916 r Jaký je rozdíl mezi 3-drátem a 2 drátem a CANem? Jestli čtu dobře, tak se tu píše pouze o verzi třídrát a CAN. Dneska jsem chtěl zjistit, co vlastně mám a na hodnotě 140 jsem měl "radio 0" - dvoudrát. Tady je krátký log. Monday,23,March,2009,14:38:06 6N0 909 901 ,,Gateway K<->CAN 0001, ,Group A:,'140,,,,Group B:,'140,,,,Group C:, Not Running ,, , , , ,, , , , ,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.40,dvoudrat,Radio 0, , ,0.00,dvoudrat,Radio 0, , ,,,,, ,1.20,dvoudrat,Radio 0, , ,0.80,dvoudrat,Radio 0, , ,,,,, ,2.00,dvoudrat,Radio 0, , ,1.60,dvoudrat,Radio 0, , ,,,,,
Březen 24, 200916 r Kamile nechces az budes zase svoje auti rozebirat udelat par fotek jak se dostat k tem v navodu zminemym svorkovnicim a signalu zpatecky a jak to nejlip prichytit a dat to do tveho pdf navodu? Myslim, ze montaz je celkem jednoducha a lidi si to muzou montit sami. BTW ocisluj si v navodu stranky
Březen 24, 200916 r Autor je pouze verze 3 draty (pres data, clock a enable) k maxidotu - tohle je starsi typ pripojeni radia a navigace a verze CAN, coz jsou 2 vodice (CAN High a CAN Low) k maxidotu - novejsi typ pripojeni. Pri montazi: 3drat verze - 10 vodicu k zapojeni CAN verze - 7 vodicu k zapojeni Radio 0 - znamena , ze tam bylo pripojeny radio - po CANu, spravne by tam melo byt RADIO 1, i kdyz je vypnuty. Obrazky z montaze ? To neni spatny napad Diky, jakmile budu mit cas , tak to nafotim a pridam do manualu Upraveno Březen 24, 200916 r od dolezelk
Březen 25, 200916 r Autor firmware.zip DDot.zip Tady je program na konfiguraci a pro upgrade D-dotu. Nejdriv je treba aktualizovat software v D-dotu. (bohuzel prijdete o svoji konfiguraci ) 1) Pripojte kabel pro VAG-COM do auta a do pocitace. 2) Pri vypnutem zapalovani drzte RES a zapnete zapalovani. RES drzte tak cca 2-3 sekundy. 3) Tim se D-dot dostane do upgrade modu. 4) Pak spustit program D-Dot.exe (potreba Net2.0) 5) Tam vybrat COM port na ktery je pripojen Vas VAG-COM kabel. 6) V menu "Update" vybrat "Upgrade D-dot" 7) Vybrat soubor (jeden je pro CAN , druhy pro 3drat) 8) pockat dokud se upgrade neprovede, stav upgrade je indikovat 'progress barem' 9) pokud bylo vse ok, tak po upgrade nabehne d-dot Pokud ne tak vse opakovat Pak jiz muzete vyuzivat moznost konfigurace D-Dotu. Pres 'Upload nebo Download configuration' Dale se da konfigurace zalohovat do souboru a pak zase nahrat. Pro vyuzivani je treba v D-dotu skocit do menu, vybrat ADVANCED a zvolit PCMODE. Je to zatim BETA a bylo to zatim vyzkouseno pouze s CAN verzi, ale melo by to jet i s 3dratem. Jeste tam musim dodelat osetreni vsech uzivatelskych vstupu a vyjimky, takze pokud to zatuhne, zavrete to a spustte znovu. Kdyztak mi dejte vedet, jak Vam to funguje. Kamil Update: Zda se, ze se to tady neda nahrat. Server ma asi nejakej super antivirus, ktery dodrbava archivy, takze zatim smula..... Budu to dat nekam jinam http://www.megaupload.com/?d=6FI76M0X Upraveno Březen 25, 200916 r od dolezelk
Březen 25, 200916 r tohle je uz legrace. programovani pod VS2005 a NET 2.0 zvladne i cvicena opice tak 1-2 dny prace , vyvoj D-dotu byl horsi - cca 6 mesicu A co by měl obsahovat update pro třídratovou verzi v nejbližší době? Pak se chci ještě zeptat. Stává se mi u některých hodnot, třeba napětí, že se mi načte pouze při volnoběhu a pak během jízdy už ne. Stejně tak u teploty interiéru. Ostatní jsou v pohodě. Nechá se nějak ovlivnit komunikace?
Březen 25, 200916 r Autor zaktualizuj si software pro 3drat. pak pres konfiguracni program nastavis hodnoty kwp init delay , block and interbyte. To by melo mirne prizpusobit komunikaci pres kwp1280 a zrejme vyresit tento problem, ktery se objevuje u TDi a PD motorizaci. kwp init delay is v zakladu 198 ms, od cca 193~205 to muzes zkusit, tohle bude asi ten problem. Chtelo by to mit nejaky Tdi nebo PD na odzkouseni, coz zatim nemam
Březen 25, 200916 r Zdar.Tak před chvilkou pokus update,nastavení přes notebook a dobrý.Sice update i zazálohování z D-Dotu i poslání novejch dat do D-Dotu,proběhlo vždy až na podruhý nebo potřetí.Ale šlo to.Viz fotky
Březen 26, 200916 r Moc se mi líbí tahle věcička, může tady někdo shrnout co všechno to umí s 2,5g komfortkou a 2,5g maxidotem? Zobrazuje i to autíčko otevřených dveří, jak to tu někdo chtěl nebo jak to s tím nakonec dopadlo? Je možno zobrazovat údaje ve spodní i horní části maxidotu na 2,5g? Jak dlouho trvá výroba nebo dodání d-dotu?
Březen 26, 200916 r zaktualizuj si software pro 3drat. pak pres konfiguracni program nastavis hodnoty kwp init delay , block and interbyte. To by melo mirne prizpusobit komunikaci pres kwp1280 a zrejme vyresit tento problem, ktery se objevuje u TDi a PD motorizaci.kwp init delay is v zakladu 198 ms, od cca 193~205 to muzes zkusit, tohle bude asi ten problem. Chtelo by to mit nejaky Tdi nebo PD na odzkouseni, coz zatim nemam Díky za radu, stačlio pouze updateovat a překonfigurovat hodnoty a vše chodí ok. Konfigurace se zdařila ok, vše napoprvé.Krásná práce, děkuji a budu se těšit na další update.
Březen 27, 200916 r Bude taky upravenej firm pro Fabku? Nebo je to uz univerzalni? Dik Upraveno Březen 27, 200916 r od majkl.s
Březen 28, 200916 r Autor Jedinej rozdil pro Fabku je, ze CAN-ID musi byt nastaven jako Radio nikoliv jako HandsFree. Poslu ti na mail upgrade kde uz to bude nastaveny.
Březen 29, 200916 r Na zaklade vlastnych skusenosti som sa rozhodol sem napisat kratucky navod na montaz D-Dot, nakolko je mozne ze tu zavitaju ludia (ako ja ) ktori nemaju tolko skusenosti s takouto montazou, alebo sa boja. Takze postup je asi nasledovny: 1. demontaz stitu pristrojov (dve krytky + dve srobky vpravo a vlavo hore) - pri vytahovani treba pritlacit na spodnu cast v strede - su tam zapadky aby sa uvolnili 2. vykrutit 2 srobky pristrojovej dosky, tiez vpravo a vlavo hore, tento raz treba hladat v rohoch. 3. vytiahnutie pristrojovej dosky - vyklopenie dopredu a na spodu je v drziakoch - osvedcilo sa mi vsunutie prsta pod pristrojovku a tlakom hore a dopredu. 4. rozpojenie modrej a zelenej svorkovnice (su tam take ruzove zaklopky, ktore treba"odhacknut" a ich preklopenim sa konektor sam vysunie) 5. najlepsie je D-DOT naletovat priamo na piny svorkovnice z kabelaze - konektor sa rozoberie tak, ze odhacknete ruzove zaklopky a po stiahnuti ruzovej casti na konci vytiahnete kryt konektoru smerom dozadu. Nasledne sa da pomocou pinzety alebo niecoho s hrotom vyhacknut a vytiahnut potrebny pin zo svorkovnice. 6. naletovanie kablov z D-DOT na pin, jeho zatlacenie naspat a poskladanie konektoru. 7. detto aj s druhou svorkovnicou 8. zamontovanie vsetkeho naspat, pripojenie samotneho D-DOT k u konektrou D-DOT a aktivovanie zapalovania (na zaciatku sa predpoklada, ze si kvoli zjednoduchseniu montaze odpojite samotny D-DOT od svorkovnice) 9. Kto ma origos parkovaci asistent este musi napojit signal zo spiatocky - su dva postupy. a.) oddelame torpedo steracu, pak horni prochodku to motoroveho prostoru a jdeme po dratu ze spinace zpatecky az pod volant, kde se o napichne. (rada od Kamila) b.) ja som natiahol kabel od spiatockoveho svetla dopredu - islo to rychlo a jednoducho - kabel som skryl pod listy len tak, ze som ho tam jednoducho zasunul srobovakom Nakoniec par obrazkov PS: Touto cestou chcem podakovat Kamilovy za ochotu a pomoc pri zapojovani tohto jeho super "zlepsovaku". Este raz diky. Upraveno Březen 29, 200916 r od KingTom
Březen 29, 200916 r tak mě napadá, jestli by se na D-DOT nedala dát přímo svorkovnice, aby se při instalaci jen zacvakly, něco jako rozdvojka nebo T-čko, vím, že i takto není montáž složitá, ale mnoha méně zručným by to vyhovovala víc. Byť i za cenu zvýšení ceny.
Březen 29, 200916 r Už tu ta otázka padla ale odpověď jsem nenašel. Jak je to s multifunkčním volantem? Mám takový tušení, že nebude chodit.
Březen 29, 200916 r Už tu ta otázka padla ale odpověď jsem nenašel. Jak je to s multifunkčním volantem? Mám takový tušení, že nebude chodit. Čau. Tak můžu směle říst že MULTI volant CHODÍ bez problému.Fotky mám,ale ne v záběru s wolantem.D-Dot mám asi 14 dní a v pohodě
Březen 29, 200916 r Jj mám.Vše na ní bylo origo,nic dodělávaného.r.v.12.2002 šla do němec jako STYLE u nás Bussines.
Březen 29, 200916 r Autor tak mě napadá, jestli by se na D-DOT nedala dát přímo svorkovnice, aby se při instalaci jen zacvakly, něco jako rozdvojka nebo T-čko, vím, že i takto není montáž složitá, ale mnoha méně zručným by to vyhovovala víc. Byť i za cenu zvýšení ceny. Byly by potreba 2x2 svorkovnice, ta cast , ktera je prodava na kabel stoji nekolik stovek jedna + piny. ten protikus, ktery je v budicich, to netusim kde sehnat. Kdybyste mel nekdo zdroj, kde se to da koupit na slusnou cenu, tak sem s nim
Březen 29, 200916 r pochlubte se, kdo si co nechava v d-dotu zobrazovat .. necham se rad inspirovat ) .. stale mam nejake pozice volne .. mohli bychom pak udelat nejakej list oblibenejch polozek
Březen 30, 200916 r Tak jo klidně začnu,neb by se inspirace fakt hodila.Můžete dopsat typ motoru a palivo,pro upřesnění Motor TDI typ ASV Upraveno Březen 30, 200916 r od Diesel
Březen 30, 200916 r Kamile, chci se jen zeptat. Po upgradu D-dotu mi zmizel pozdrav.Následně pak nejde zadat ani přes menu D-dotu. Nechá se někde v konfiguračním softu nastavit i pozdrav?
Březen 30, 200916 r Jo nechá na první stránce softu,viz foto.Snad nebude vadit odpověď ode mne Upraveno Březen 30, 200916 r od Diesel
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.