Přejít na obsah

Zkušenosti s benzínem CARERA 100


OndřejN

Doporučené příspěvky

Luke: a vo tom to je viď :).. kolik TDIčkářu si taky libuje nad vysokým krouťákem, který dává právě větší pocit ze zrychlení, přitom ta 1.9 jede stejně jako 1.6 MPI.

víceméně. ale řekl bych, že TDI pojede o malinko líp než sériový MPI, každopádně 1.6 FSI mě vyseká jak nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem nabral do plný... tak uvidíme... a vypadá to na dlohodobější test Carrery 100 ... teď je jenom o kačku dražší jak N98 na LukOilu, ale je tam nějaké sbírání bodů na Hi-Tec věci... :D ale ještě jsem na ně nekoukal, tak nevím, jestli za to vůbec stojí... hehe jiank cena Kč 26,90 za litr.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

víceméně. ale řekl bych, že TDI pojede o malinko líp než sériový MPI

Možná jo.. já řídil 1.9 TDI jen ve čtyřkolce a to nám i s jeho majitelem připadalo, že jede zas o malinko hůř, ale to bude zas tou váhou. Víceméně to potvrzují i hodnoty od výrobce.

Mě by ale zas zajímalo srovnání 1.6 MPI po chipu se sériovou 1.6 FSI, protože když jsem srovnával grafy, tak byly hodně podobný.. FSI má sice o 3 kW větší špičku, ale MPI na tom bylo o něco líp v jiným rozmezí otáček. Teď mi nejde web Škodovky, abych sem mohl hodit ty grafy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná jo.. já řídil 1.9 TDI jen ve čtyřkolce a to nám i s jeho majitelem připadalo, že jede zas o malinko hůř, ale to bude zas tou váhou. Víceméně to potvrzují i hodnoty od výrobce.

Mě by ale zas zajímalo srovnání 1.6 MPI po chipu se sériovou 1.6 FSI, protože když jsem srovnával grafy, tak byly hodně podobný.. FSI má sice o 3 kW větší špičku, ale MPI na tom bylo o něco líp v jiným rozmezí otáček. Teď mi nejde web Škodovky, abych sem mohl hodit ty grafy.

Grafy jsou fajn, ale v realu ta krivka je vzdy prece jen jina a nejlepsi by bylo asi nejake porovnani v realu na stejnych kolech, s prazdnym kufrem atp...

btw: jeste vychazi ten Skoda Revue casopis? Me uz dlouho neprisel a na webu zadne info nemaj...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Grafy jsou fajn, ale v realu ta krivka je vzdy prece jen jina a nejlepsi by bylo asi nejake porovnani v realu na stejnych kolech, s prazdnym kufrem atp...

btw: jeste vychazi ten Skoda Revue casopis? Me uz dlouho neprisel a na webu zadne info nemaj...

Jasně, real situaci ovlivňuje řada okolností, ale graf toho vypoví dost.

Člověče s tím časákem nevím, protože jsem ho měl předplacenej jen rok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke: jo tak to jo, mensi kola trochu zlepsi podelnou akceleraci, takze na rovinkach by ti treba ujizdel, ale v zatackach kdybys jel na krev tak bys FSI zas dojizdel, diky lepsi stabilite...

Viktor: no ja prave taky ho mel jen na rok predplacenej a najednou jakoby se po nem zem slehla...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

víceméně. ale řekl bych, že TDI pojede o malinko líp než sériový MPI, každopádně 1.6 FSI mě vyseká jak nic...

Ja som tu uz niekde pisal, ze v nasom teste OII 1.6 MPi porazila Golf V 1.9TDi, do 100km/h len velmi tesne, nad 100km/h mala navrch uz viac, cize hlavne na dialnici. A auta sme aj prehodili, aby niekto nenamietal, ze vodic Golfu bol drevo.

Editováno: , autor: admiral
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...