Únor 6, 201015 r No ale v pokynech co mi prisli s programem bylo, ze se nema nic instalovat a ma se to jen nahrat do PC
Únor 7, 201015 r Presne tak. Mel jsem ten program uz ve 2 notebookach a nejsem si jisty jestli mi to tuhle chybu psalo i v prvnim s Vistou. V druhem mam XP a tam sem si toho vsiml. Ani do jednoho jsem to neinstaloval!
Únor 13, 201015 r Tak rádio překodováno,chyba se ,už neukazuje.Zkoušel jsem i ten dešták,ale tam je stále tahle chyba: 1 Fault Found 00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) 014 - Defective - Intermittent Jak se jí zbavit?
Duben 14, 201015 r Zdravím,chtěl jsem se zeptat na jednu závadu na octavii 2,0 TDI r.v.2006 a to tuto:----------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 LE Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 8502 Kódování: 0000072 Číslo dílny: WSC 73430 Nalezena 1 chyba: 005784 - prectete pamet zavad elektroniky sloupku rizeni P1698 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100001 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 38 Kilometry: 93211 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 07:05:48 info o závadě: Otáčky: 1176 /min Rychlost: 19.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 14.67 V Provozní stav: 11001000 Provozní stav: 00000000 bez jednotek: 0.0 A teť jsem zjistil že tempomat mi někdy funguje někdy né.Ale to muže být páčka.Díky za radu
Duben 30, 201015 r Ve výpisech některých vad v VAGu je uveden datum a čas. V mém případě tam mám ale nesmysly (Date: 2000.00.00) U jiných aut jsem viděl ve výpisu skutečné datum. Dá se ten datum někde nastavit ? díky
Červenec 1, 201015 r Prosím o radu na Wagu mi to zjistilo tyhle chyby.Pomůže mi PROSÍM někdo POMOC.DˇKUJI MOC VŠEM!!! Mám Š Oct.ll tdi 103 Kw.Auto jezdí mormálně jen mi svítí kontrolka oranžově motor ( zpětné výfukové plyny nebo jak se to jmenuje ), akdyž jsem stál v koloně a pustil klimatizaci (autom. dvouzónová)tak se mi začal přehřívat motor a klima nechladila. 19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground P3101 - 000- - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 116.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0/0 procent Voltage: 12.24 V Bin.Bits 00101100 17075 - Fan 1 Control Circuit : Short zo GND P0691 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 0/ min Torque: 120.0 Nm 19558 - Motor for Intake Manifold Flap(V157) : No Signal P3102 - 000 - - 17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit ( Q11): Elektrical Fault P0672 - 000 -
Květen 4, 201114 r Chlapi nevíte někdo, co tahle chyba znamená, nebo jak ji odstranit Upraveno Květen 4, 201114 r od tomson1
Říjen 29, 201113 r Zdravím, mám pár problémů, zde je výpis chyb z Vagu, snad mi někdo poradí a řekne jak to dát dopořádku nebo co to způsobuje. Díky moc Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl Part No SW: 1K0 959 704 J HW: 1K0 959 704 J Component: Tuer-SG 005 0907 Coding: 0000192 Shop #: WSC 73430 790 1012544 3 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation 00123 - Outside Warning Light/Door exit Light; Rear Right 012 - Electrical Fault in Circuit 00103 - Right Rear Interior Locking Button (E311) 008 - Implausible Signal (co jsem zpozoroval tak mi nefunguje dojezd na pravém zadním okně) Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl Part No SW: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D Component: IMMO VD1 1612 Revision: V1612036 Serial number: SKZ7Z0F3925041 Shop #: WSC 00000 000 00000 1 Fault Found: 00003 - Control Module 014 - Defective Freeze Frame: Fault Status: 01101110 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 119713 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 05:12:42 (nejde nakódovat nové klíče) Upraveno Říjen 29, 201113 r od krobikml
Říjen 30, 201113 r Prvotně bych ty chyby nejprve vymazal, jednotka okna zdá se být špatně nakódovaná, případně něco, co je na ni připojeno. U toho imobilizéru to vypadá, že tam někdo vylamoval PIN a přepisoval km, (toho se asi nezbavíš už nikdy (leda nový budíky)... Kdyžtak ať mě někdo opraví jestli se pletu, ale řekl bych, že ne....
Říjen 31, 201113 r Mazat už sem zkoušel ale skáčou tam pořád dál. Může mi někdo poradit jak to nakodovat správně (to zadní okno)?
Říjen 31, 201113 r Jaké máš kódování Rear Left???? Moje kódování je u obou jednotek stejné a to 0000144. Myslím že tam máš nakódované výstražné světlo které vzadu není. (co jsem zpozoroval tak mi nefunguje dojezd na pravém zadním okně)protože není nakódován Dal bych tam 0000128 = 5-Door Chassis + 0000016 = Automatic Run active = 0000144 zkus to a uvidíš. Nejsem odborník, ale snad to pomůže. Upraveno Říjen 31, 201113 r od Stanson
Listopad 2, 201113 r Chci moc poděkovat Stansonovi, kodování pomohlo ale ještě mi to stále háže tuto chybu: 00103 - Right Rear Interior Locking Button (E311) 008 - Implausible Signal
Listopad 3, 201113 r Nemáš za co, ale s tou 00103 vůbec nevím a ani jsem k tomu nikde nic nenašel. Jediné co mě napadá, ale vařím z vody, je dětská pojistka, ale nevím zda má nějaké hlídání polohy či co. Upraveno Listopad 3, 201113 r od Stanson
Listopad 4, 201113 r Já našel toto, asi s tou pojistkou máš pravdu: http://translate.google.com/translate?sl=nl&tl=cs&js=n&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.gerritspeek.nl%2Fvag-com_dtc-00103.html&act=url Upraveno Listopad 4, 201113 r od krobikml
Listopad 26, 201113 r píšu tam že máš skontrolovať spinaciu skrinku, svorky 75 a 50, a v tych chybovych kodoch to odkazuje na poruchu rele Také bych uvítal pomoc a přímou informaci o tom, kde ty relátka najdu. Svorky budou asi na spínací skříňce. Bylo by to super. Dík. Upraveno Listopad 26, 201113 r od Octavian II
Prosinec 5, 201113 r Povedlo se zjistit, co znamená ta chyba P1698? Je to už teda asi nějakou dobu, že jo..
Únor 7, 201213 r Už jsem si to všechno našel. Prosím ťa, podarili sa ti tie chyby odstrániť? Ak áno, ako? Díky.
Červenec 8, 201213 r No, nevím kam přesně to napsat, ale po delším hledání jsem vybral tohle místo. Dnes jsem přišel do auta, zastrčím klíček, otočím do polohy 1 a auto samo nastartuje. Poloha 2 netřeba. Odpojil jsem baterku, zkontroloval pojistky (snad jsem nic nepřehlédl), udělal diagnostiku - jediná chyba 01049 - palubni napeti - svorka 50; 012 - chyba v elektr. obvodu - Sporadická. Všechno svítí, funguje, brzdí, žádné kontrolky nesvítí. Nerozumim. Víc jsem toho dneska nestihl. Zítra změřím jestli je napětí na svorce 50, ale tipuji, že ano, protože jsem si jist, že na svorce 86s napětí je. Bohužel se nedokážu nějak zorientovat v centální řídící jednotce J519. Nějaký nápad nebo zkušenost? Díky. Teď když koukám do schématu, zjišťuju, že 50 ze spínačky neodejde, když vůbec neotočím klíček do polohy 2. Nerozumim tomu. Uý jsem to opravil. Ukázalo se, že na svorce 50 spínací skříňky je napětí stále i po vytažení klíčku. Slepené kontakty jsem odlepil řízenými údery do spínací skříňky zleva. Tak si to pamatujte :-). Upraveno Červenec 9, 201213 r od Octavian II
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.