Přejít na obsah

přístrojová deska


jaryn33

Doporučené příspěvky

spínače asi jo páč ty by měly spínat plusový drát, tzn. ať už jsou to žárovky (v mlhovkách či blinkrech) tak jsou ukostřené nebo vyhřívání skla, které má také jeden vývod na kostru.

Tak jsem se na to vrhnul a nakonec zjistil, že pravda byla taková, že jsou prostě spálený všechny žárovky. Tak podsvícení ovladačů topení už jsem vyměnil, žárovičky do tlačítek teď sháním a když je neseženu, tak to rovnou předělám na diody. A ještě nevím jestloi má svítit i ten zelenej kroužek kolem zapalovače, ale to už není důležitý...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Výměna kontrolky v přístrojová deska

Felicia rok výroby 1999

Čas asi 4hod.

Nástroje: nůž, šroubovák plochý, křížový, gola klíče, kleště kombinačky

1/ studium internetu

www: http://forum.skodahome.cz

Fórum o vozech Škoda Auto > OSTATNÍ VOZY ŠKODA > Škoda Felicia

vlákno: přístrojová deska, nesvítí přístrojová deska

uživatel: Václav Š., příspěvek 25.1.2009, 15:27

dále:

http://skodafelicia.webz.cz/knihydownload.htm

kniha: Mark Coombs, R.M. Jex - Škoda Felicia od 1995 - Jak na to? (kopp)

2/ odpojení kabel baterie svorka - a +

3/ vyloupnout v černé masce nožem:

- obdelník vlevo nahoře, skrývá šroub

- prostřední plast. obdelík na vent. otvorech vpravo nahoře, skrývá šroub

- vlevo dole tlačítka světlomety, vyloupnout záslepku vedle tlačítka, skrývá šroub

- vpravo dole tlačítka trojúhelník atd., vyloupnout záslepky vedle tlačítek

, skrývají šrouby 2

4/ vyšroubovat/povolit celkem 5 šroubů

5/ v motorovém prostoru uvolnit bowden převodovka-rychloměr z plast. úchytů,

aby bowden mohl popojít směrem k volantu

6/ odšroubovat a sejmout spodní plastový kryt pod volantem

7/ odšroubovat a sejmout horní plastový kryt nad volantem mně NEŠLO. Proto

jsem povolil pod volantem 2 objímky (celkem 4šrouby). Tím mě hřídel volantu

šla posunout dolů několik cm.

8/ vyloupnout černou masku a popotáhnou ji směrem k sobě

9/ vecpat ruku za černou masku a odpojit náhon rychloměru od budíku. To jde lehce

10/ nahoře uvolnit drátové péra, které drží sestavu budíků k černé masce.

Celkem 2 nahoře, dole nejsou tam jsou 2 plastové čepy-nálitky. Ty drží v gumě.

11/ vyloupnout sestavu budíků a potlačit směrem od sebe

12/ žárovky jsou v malých plastových objímkách, chytit do kleští a s citem pootočit a vytáhnout.

Pozn. elektrické konektory které vadí v manipulaci odpojit. To jde lehce.

Jde hlavně o tyto: světla, blinkry, stěrače.

Věřím, že tento návod bude sloužit jako námět pro ostatní.

Stejně jako mě dodal odvahu k opravě svépomocí uživatel: Václav Š., příspěvek 25.1.2009,15:27. Tomu patří moje poděkování a také tomuto diskusnímu servru.

post-39693-1255282470_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
Dobrý den,pomůže mi někdo s přístrojovkou? Nesvítí, pojistky jsem zkontroloval. Vše O.K. Není někde nějaká rozpojená či orezlá patice? Kdyby nesvítily kontrolky, tak nevidím vůbec nic. Děkuji za radu.

Zdravim, řešil jsem stejný problém a bylo to stmívačem, kterým lze regulovat svítivost budíků. Přestal fungovat potenciometr a musel jsem ho vyměnit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý den,pomůže mi někdo s přístrojovkou? Nesvítí, pojistky jsem zkontroloval. Vše O.K. Není někde nějaká rozpojená či orezlá patice? Kdyby nesvítily kontrolky, tak nevidím vůbec nic. Děkuji za radu.

Rozobral som hned po prvýkrát palubovku, ned my celá ta čierná časť zbehla dole, aj to plexisklo, ale neviem, musím odmontováť budíky, alebo normálne odpojím tú svetlú časť od tvavej? a dostanem sa ku žárovečkám? za odpoved dakujem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já když to vytahuji, tak vždy vymontuji náhon z motoru, je tam jeden šroub, pak je potřeba dávat pozor aby nevypadl plast, který slouží k nějakému účelu pro převod otáček na budíky. Operace je velice jednoduchá, a umožní potáhnout bovden libovolně do auta. Odpojovat z budíků náhon není dobrý nápad pokud se za budíky nedostaneš rukou, protože potom to nevrátíš zpět.

Já osobně mám auto bez airbagu a volant sundat musím. Nepřišel jsem na způsob jak to vytáhnout bez sundání volantu.

Ale dobrá zpráva je že známý co měl feldu s airbagem to vytáhl bez sundání volantu, prý je tam víc místa.

Je možné že přímo na desce té palubovky bude nějaké poškození. Zrovna jemu jsem tam opravoval část plošného spoje, který byl vydřený a přerušený plastem z budíků. Prý je to u felicií normální.

Editováno: , autor: noneac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

žárovičkama to asi nebude, protože i kontrolky mlhovek nebo dálkových světel svítí nízkou intenzitou a přitom ty mlhovky a dálková světla používám na rozdíl od obrysových a potkávacích světel opravdu málo, nemůže to být konstrukční chyba, že tyto kontrolky svítí nízkou intenzitou? Jde mi hlavně o to, že ve dne jsou vyjmenované kontrolky sotva vidět a např. kontrolka vyhřívání zadního skla je krásně vidět i ve dne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...