Shaarky Vloženo 16. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2006 Koupil jsem přední ložisko na Octávii - výrobce ITA GERMANY za 440,- Kč. Netušíte, zda-li jsou kvalitativně srovnatelné např. s FAGem, který se údajně dává i do prvovýroby ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidolon Vloženo 22. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2006 Koupil jsem přední ložisko na Octávii - výrobce ITA GERMANY za 440,- Kč. Netušíte, zda-li jsou kvalitativně srovnatelné např. s FAGem, který se údajně dává i do prvovýroby ? no já musel měnit origo ložiska na 68k km, tak jakápak kvalita.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 7. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2006 Tak jaká ložiska na přední nápravu jsou nej ? Liší se nějak podle roku výroby ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 7. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2006 Koupil jsem přední ložisko na Octávii - výrobce ITA GERMANY za 440,- Kč. Netušíte, zda-li jsou kvalitativně srovnatelné např. s FAGem, který se údajně dává i do prvovýroby ? no já musel měnit origo ložiska na 68k km, tak jakápak kvalita.... Hele na tech nasich cestach se ani nedivim, tady by nevydrzelo porad zadny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk.tuning Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 Koupil jsem přední ložisko na Octávii - výrobce ITA GERMANY za 440,- Kč. Netušíte, zda-li jsou kvalitativně srovnatelné např. s FAGem, který se údajně dává i do prvovýroby ? no já musel měnit origo ložiska na 68k km, tak jakápak kvalita.... Sice jsem dopad drobet lépe, ale taky žádná sláva..... levé 86tisíc km, pravé 108tisíc km. Sice mám letní 17" 225x45x17 a auto je snížené, ale tankodrom v ČR dá pořádně zabrat. Až budeme mít silnice jako v německu tak taky těch 200tisíc km vydrží MK Jinak jsem dal SKF. Sice jsou dražší, ale sehnal jsem je za pěknou cenu 1400kč/ks. Zatím najeto 166tisíc km a bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 Měnil jsem ložisko na levém předním kole. Původní vydrželo 105 000. Origo FAG mě přišel na 1700 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pasat Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 Taky jsem měnil původní ložiska po cca. 90,000km a dal jsem tam origo Škoda asi za 2.500Kč / kus - jó byl jsem mladej a .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guru Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 Ja som menil obidve loziska naraz pri cca 180 000 km. Dal som tam SKF. Zatial spokojnost dalsich 60 000km. Ich zivotnost sa casto skracuje pouzitim vacsich diskov aj rozsirovacich podloziek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 Ja som menil obidve loziska naraz pri cca 180 000 km. Dal som tam SKF. Zatial spokojnost dalsich 60 000km. Ich zivotnost sa casto skracuje pouzitim vacsich diskov aj rozsirovacich podloziek. Zeptej se Luke_288 a on ti potvrdí, že nemáš pravdu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stofi Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 Guru ma pravdu za predpokladu ze - a) ma kolo tak nizke ET, ci je pouzito rozsirovaci podlozky ze se zvetsuje paka na tehlici je dane kolo tezsi nez originalne montovane disky (mnozne cislo je zamerem z duvodu zpravidla nekolika rozmeru disku a pneu) Take je tu faktor tuzsiho podvozku - spousta podvozkovych "kitu" je spis snizovacich nez sportovnich. Tim padem kolo na nerovnostech vice odskakuje nez by melo. A to s sebou nese sve dusledky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guru Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 Cim tvrdsi podvozok a mensi profil pneumatiky, tym koleso viacej odskakuje a viac su zatazovane loziska aj capy a ostatne pohyblive ulozenia. Preto to aj skor odchadza. A samozrejme podpisuje sa pod to aj kvalita lozisk dodavanych do prvovyroby. Niekomu odide lozisko aj po 30 000km a nema ani upraveny podvozok a ani nejazdi po dierach atd. A tiez je dobre obcas nastavit geometriu, alebo aspon skontrolovat. Zly odklom kolesa urobi tiez svoje, si myslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sr5 Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 Ahoj budu měnit pravé ložisko předního kola. Máte někdo návod jak nato, nebo co vše mne může překvapit. Potom jaké ložisko koupit (odkaz by neškodil). Je třeba pak geometrie atd.? Moc dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavinek Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 Ahoj budu měnit pravé ložisko předního kola. Máte někdo návod jak nato, nebo co vše mne může překvapit. Potom jaké ložisko koupit (odkaz by neškodil). Je třeba pak geometrie atd.? Moc dík Zdarec, tak je to pěkná prácička! Každopádně to chce zručnost, dostupný lis, a nějaký přípravek na vytlačení ložiska, při vytlačení se zničí! Zůstane ti na náboji zbytek ložiska, ten jsem odbrousil rozbruskou a sekáčem! Pozor na kotouč ABS (pokud máš) a na čidlo! Zpět už jde v pohodě! Jinak tady máš odkaz na levné ložisko! A doporučuji vyměnit obě!! http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/loz...7da02617b0aca76 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sr5 Vloženo 14. Březen 2007 Sdílet Vloženo 14. Březen 2007 čus , vrčí mi pravé přední ložisko v kole. Co vše potřebuji na jeho výměnu ( nejlépe odkazy na potřebné díly) a zvládnu to v garáži nebo dát do servisu. Mění se jen ložisko nebo ještě další díly. dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 14. Březen 2007 Sdílet Vloženo 14. Březen 2007 čus , vrčí mi pravé přední ložisko v kole. Co vše potřebuji na jeho výměnu ( nejlépe odkazy na potřebné díly) a zvládnu to v garáži nebo dát do servisu. Mění se jen ložisko nebo ještě další díly. dík Mění se jen ložisko a je potřeba sundat celej ten litinovej bazmek v kterym to je a chce to velkej lis a trochu zručnosti, jinak to není zas tak složitý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidolon Vloženo 14. Březen 2007 Sdílet Vloženo 14. Březen 2007 doporučuju dát ložisko před instalací do mrazáku - lis potom není potřeba. Nedávno jsem to tak dělal a už 10000 km ložisko fachčí tak jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 Zas až tak jednoduše bych to neviděl. Bez stahováku a jiných machrovin se to na koleně udělat nedá. Je třeba nejprve vytlačit starý ložisko. Z něj pak sundat dalším stahovákem vnitřní prstýnek ložiska. Nalisovat nové schlazené ložisko do nahřáté těhlice a zajistit segerovkou. Pak ještě nalisovat náboj kola do ložiska. Následně pak vše zkompletovat nazpět na poloosu, dotáhnout novou 12ctihranou matici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidolon Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 no já jsem to trošku zjednodušil, ale jak uvádí Milan II. Ale doma na koleně se to udělat dá. Žádné extra super speciální nářadí není potřeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 Zas až tak jednoduše bych to neviděl. Bez stahováku a jiných machrovin se to na koleně udělat nedá. Je třeba nejprve vytlačit starý ložisko. Z něj pak sundat dalším stahovákem vnitřní prstýnek ložiska. Nalisovat nové schlazené ložisko do nahřáté těhlice a zajistit segerovkou. Pak ještě nalisovat náboj kola do ložiska. Následně pak vše zkompletovat nazpět na poloosu, dotáhnout novou 12ctihranou matici. Žádnej stahovák není potřeba, stačí velký kladivo a nějaká měkčí kulatina a vyrazí se to i bez stahováku, to samý při nalisování, větší lis a pár průměrů podle rozměrů ložiska a je to za odpoledne hotový... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 Zas až tak jednoduše bych to neviděl. Bez stahováku a jiných machrovin se to na koleně udělat nedá. Je třeba nejprve vytlačit starý ložisko. Z něj pak sundat dalším stahovákem vnitřní prstýnek ložiska. Nalisovat nové schlazené ložisko do nahřáté těhlice a zajistit segerovkou. Pak ještě nalisovat náboj kola do ložiska. Následně pak vše zkompletovat nazpět na poloosu, dotáhnout novou 12ctihranou matici. Žádnej stahovák není potřeba, stačí velký kladivo a nějaká měkčí kulatina a vyrazí se to i bez stahováku, to samý při nalisování, větší lis a pár průměrů podle rozměrů ložiska a je to za odpoledne hotový... No koment. Nebyl jsi náhodou v rusku? Ti taky všechno dělají kladivem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 Zas až tak jednoduše bych to neviděl. Bez stahováku a jiných machrovin se to na koleně udělat nedá. Je třeba nejprve vytlačit starý ložisko. Z něj pak sundat dalším stahovákem vnitřní prstýnek ložiska. Nalisovat nové schlazené ložisko do nahřáté těhlice a zajistit segerovkou. Pak ještě nalisovat náboj kola do ložiska. Následně pak vše zkompletovat nazpět na poloosu, dotáhnout novou 12ctihranou matici. Žádnej stahovák není potřeba, stačí velký kladivo a nějaká měkčí kulatina a vyrazí se to i bez stahováku, to samý při nalisování, větší lis a pár průměrů podle rozměrů ložiska a je to za odpoledne hotový... No koment. Nebyl jsi náhodou v rusku? Ti taky všechno dělají kladivem. Ne nebyl, co jako myslíš? To myslíš že tomu nějak uškodíš? Když je to ložisko stejně na vyhození tak co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 16. Březen 2007 Sdílet Vloženo 16. Březen 2007 Uff, já se lekl, že by jsi narážel i nový ložisko kladivem. Starýmu ložisku je to fakt jedno. Taky jsem ho opatrně vyrážel, těhlici jsem si podložil a přes vysoustruženou podložku bim, bim - až padlo na zem... Nový věci jsem ale pěkně lisoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 17. Březen 2007 Sdílet Vloženo 17. Březen 2007 Uff, já se lekl, že by jsi narážel i nový ložisko kladivem. Starýmu ložisku je to fakt jedno. Taky jsem ho opatrně vyrážel, těhlici jsem si podložil a přes vysoustruženou podložku bim, bim - až padlo na zem... Nový věci jsem ale pěkně lisoval. Tak promiň, ale takový prase fakt nejsem abych narážel nový ložisko kladivem...pěkně pod lisem a jde tam jak po másle, ani chladit se nemusí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 17. Březen 2007 Sdílet Vloženo 17. Březen 2007 (editace) stíhačko: Faj, všechno dobrý... ujasnili jsme si postupy. Než jsem začal rozdělávat svoje auto, tak jsem si nejprve pročetl DP. Všichni víme, jak je uložení kol citlivé misto, že jo... Editováno: 17. Březen 2007, autor: Milan II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mindik Vloženo 6. Duben 2007 Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 čus těd se na to také chystám a všude sem hledal co je to za ořech a nic ,tak sem si to nakonec musel směřit je to 30 tisícihran ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.