Přejít na obsah

Dýmení motoru ARX


Ladik Br

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny - mám takový problém, který zatím nevyřešil ani aut.servis. Motor ARX 1.8T po nastartování se z výfuku valí hustý bílý až bílomodrý kouř je cítit olej. Motor je po repasi hlavy a je nové turbo, ale dým při volnoběhu pořád. Ustane to až po zahřátí motoru za jízdy to je pak vše O.K., ale jakmile zastavím a nechám auto stát a bublat na volnoběh, tak za chvílí začne z výfuku opět proudit bílý dým se stupňující se intenzitou(dýmovnice). Měl nebo máte někdo tento problém, popř. jak jste jej vyřešili. Díky za rady...L :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

A co pokládání kouřové clony? Nestřílí po tobě někdo? :t

Vážně: to co všechno popisuješ - nové turbo, kroužky, repase hlavy - to jsi dělal kvůli tomuhle problému? Jestli to jako bylo už před tím a nebo ti to mohl způsobit šikovný mekanik...

Nech to takhle zahulit, vypni a podívej se na všechny svíčky - jestli jsou zaolejovaný a popř která - pak by to byl třeba jen jeden válec.

Pístní kroužky otočený? Nějaká serie - ale byla to myslím 2L měla otočený stírací kroužek už z fabriky, žralo to olej moc, ale myslím že nikdo nereportoval dýmovnici... ale taky můžeš mít jiný kroužek jinak než oni... atd.

Turbo - koukni do sání - ke klapce jestli to nemášš extrémně zahnojený olejem - to by pouštělo turbo do sání... taky může pouštět do výfuku, ale jak to zjistit???? Podle mne by stačilo kapat olej do výfuku za motor (turbo) tam je dost teplota aby to takhle hulilo - nemusí to jít nutně přes spalvací prostor...

Stírací kroužky ventilů?

A co ta hadice odvěrtání víka ventilu jak uhnívá... ta vede přes ventil taky do sání - nemáš to plný oleje? - to by zase šel do sání a viděl bys to v klapce.

Olej a voda - ubývá?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zacal by som s kontrolou sviecok. A potom to asi cele od sania az k vyfuku preliezol.... Kontroloval vodu, olej.... Vsetko vycistil.... Ale netrufnem si povedat co by to mohlo byt.... Moze to byt vazna ako aj banalna zalezitost. Najskor ti vsak cez hlavu, blok alebo tesnenie ide do valcu voda... cez mikro prasklinku. Za jazdy to stiha pri vysokej teplote zhoriet a ked zastavis tak to zacne pozvolna parit. Neviem o inom sposobe ako by sa dostala voda do spalovacieho priestoru a potom do vyfuku. Drzim palce nech je to len nejaka blbost....

To ze v servise nic nezistili je bezna vec. Z toho by som si nic nerobil. Vymenia vsetko aj to co neni treba. Ja som si uzil svoje kedysi v autorizovanom servise. Naposledy.

Utopena vložka na motore Skoda 136 ma vysla na 18 100,- Sk. K....i vymenili aj hlavu v tej dobe za 7 000 tis. lebo ze je prasknuta. Som sa s nimi hadal, ze som este hlinikovu hlavu nevidel prasknutu.

Cele sa to vyriesilo tak, ze mi kamarat urobil za dalsich 18 cely repas motoru + upravu a objavili aj pricinu... /t.j. uz spominana utopena vlozka jedneho valca/ Tak ked si nepremeraju v servise vlozky tak neviem co.... Pritom to bola oprava tak za 2500 Sk maximalne. Vyrovnat vlozky, stiahnut hlavu a ideme....

Autorizovany servis sú menici a nie opravari...

P.S. Biely, husty dym robi vacsinou voda. Olej je taky namodraly dym.

Editováno: , autor: Eresto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...