Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Mám VW New Beetle a nejde mi zničeho nic nastartovat.

Startér a baterie je OK, protože když na cívku připojím kabel z + pólu nastartuje a mohu jezdit. IMMO je také OK jinak bych asi nejezdil, navíc kontrolka zhasne. Mám podezření na spínací skříňku.

Dotaz:

1) Lze vyměnit jen elektrickou část spínací skříňky bez dalšího zásahu? (načipování klíče atd.)

2) Je kabel od spínací skříňky na +pól cívky napřímo nebo přes relé? A jaký je to PIN (konektor) na spínačce?

3) Jaký PIN (konektor) je v poslední poloha spínačky před startem? Když tak bych udělal start přes tlačítko (současně se spínačem, který by byl na spojkovým pedále-aby nedošlo ke startu bez sešlápnuté spojky) a chtěl bych vzít + pól z tohoto konektoru, aby šlo nastartovat až po otočení klíčku do poslední polohy před startem

Děkuji za odpovědi.

1/ ano

2/ jde na přímo, PIN na T8c/5 (50b) ..... 8 pin konektor na spínačce pozice 5 označená 50b,,,,,,,barva pravděpodobně červeno černá

3/proměř, je tam S-kontak ale pozici nevím,

  • 3 měsíce později...

Zdarec lidi, potřeboval bych helfnout. Mam Octavii TDI 81 kW, v nedeli auto nestartovalo, vypadalo to na vadnou baterii, protoze se motor jen prevalil, vynulovalo se palubni PC a cvakly zamky. Nastartoval sem to pres kabely v pohode a najel nejaky km. Dneska sem to rano sel zkusit, auto zas jen prevalilo line o otacku motor a zhaslo, ale to same mi delalo i pres kabely! zkouseli jsme to nekolikrat, vzdy to same, jako by byla chcipla baterka. Nevi nekdo cim to muze byt? Baterka (proc nepomohlo startovani pres kabely?), starter? ja fakt nevim, kazdopadne mam auto nepojizdny :feve:

Nema nekdo doporučení na nejaky servis kdyztak (v Praze, nejlepe Praha 10). Diky

Vždyť to je jasný příznak - špatný akumulátor. A startování přes kabely nepomohlo- přes jaké kabely. Pokud je akumulátor zcela ko tak kabely musí mít velký průřez vodičů. Teče tam velký proud. Pokud máš slabý průřez vodičů startovacích kabelů tak nenastartuješ.

Nebo starter....

No když se vynuluje PC ,cvaknou zámky atd tak to nemá šťávu. Sice by mohl opravdu jít starter do úplného zkratu , ale začít musíš akumulátorem.

Díky za rady panove, fakt to bylo baterkou (akumulátorem). Volal jsem do jednoho servisu a tam mi řekli, že když je baterka total out, tak požere i šťávu, co dávaj kabely. Pro nastartování je teda třeba baterku uplně odpojit od auta. Coz jsem teda nezkoušel. Využil jsem služeb www.perfektshop.cz, kde sem koupil novou Vartu Blueline a za par kaček mi jí přivezli, odmontovali starou, soupli novou, starou soupli k sobe do kufru a nazdar :palec2: Jelikož nemám v Praze moc známých ani žádný extra nářadí, tak to byla služba k nezaplacení....

S odpojenou vlastní baterkou nemůžeš startovat. Než bys to přepojil tak by jel alternátor bez zátěže a to je jeho konec (diody)

  • 8 měsíců později...

Včera jsem psal dotaz a nikde jsem ho nenašel, tak ho píšu znova.

Sednu do auta, otočím klíčkem, rozsvítí se žhavení, které po chvíli zhasne, ale nejde nastartovat. Ani to neškytne, ani to neotočí motorem. Světla svítí, větrák se točí, rádio hraje. Baterii jsem kupoval minulou zimu. Včera jsme to s kamarádem zkoušeli nastartovat přes kabely a nic. Takže si myslím, že to baterií není. Možná startér nebo zas nějaké relátko. Nevím a proto vás moc prosím o rady. Příští týden musím jezdit. PROSÍM VŠECHNY!!!!!!

Děkuji moooooc.

Johny

Jak moc seš zručnej v elektrice? Máš čím proměřit napětí?

Jak moc seš zručnej v elektrice? Máš čím proměřit napětí?

Elektrice moc nerozumím. Bohužel jsem proto ani nekoupil žádný měřák.

Kdosi mi radil, ať sundám kabel ke startéru a zkusím ho proměřit. Taky ať zkusím dát kabel od baterky na přímo ke startéru. Moc tomu nerozumím. Nerad bych něco upálil.

Nejhorší je, že to nutně potřebuji opravit a když to nejede, tak se nikam nedostanu. Nerad bych skončil ve Škoda servisu a vysázel tam tisíce navíc.

bud je KO baterka - při snaze nastartovat by to zhasli kontrolky a vynulovali se ti hodiny

nebo je KO starter - zkusil bych ho pomlátit něčím větším

nebo je KO spínačka - jde vyzkoušet propojením na ovládací cívku

bud je KO baterka - při snaze nastartovat by to zhasli kontrolky a vynulovali se ti hodiny

nebo je KO starter - zkusil bych ho pomlátit něčím větším

nebo je KO spínačka - jde vyzkoušet propojením na ovládací cívku

Baterie to není. Vše svítí atd. Ani nepomohl start přes kabely. Vidím to na startér. Doufám, že to bude jen nějaké relé. Koukal jsem, že startér je dost mastná záležitost.

Musím hledat.

Dík za radu.

Ale ved to moze byt len spadnuty kabel od stykaca,aj to cvaka trochu pri pokuse nastartovat?

Ale to by musel niekto pozriet kto tomu rozumie. Mal som vonku cely starter,teraz je ako novy. Ta umela koncovka do stykaca bola polamana takze nedrzala zacvaknuta,tak som poriesil klasika dutinka,zmrstovacka,dost tuho to tam drzi,ale urcite nevypadne.

A nemáš tam nějaký blokování startéru? Zkus sundat plasty pod volantem a jdi po červenočerným drátu, co vede ze spínačky, jestli není někde přestřihlej a nevede třeba do nějakýho relé.

Baterie to není. Vše svítí atd. Ani nepomohl start přes kabely. Vidím to na startér. Doufám, že to bude jen nějaké relé. Koukal jsem, že startér je dost mastná záležitost.

Musím hledat.

Dík za radu.

To bych netvrdil, že baterie to není.

Já taky nenatočil a kontrolky nezhasínali a hodiny se nevymazali. A 2 baterie propojená přes kabely mi nepomohla.

Měl sem zborcenej čánek. Baterii si nech proměřit.

Prva bych skusil proměřit startér. Stačí ti k tomu žárovka a dva dráty. Na startéru jsou 3 kontakty, 2 velký a jeden malej. Na jeden velkej musí jít stálý plus přímo z baterie, pak někomu řekni aby ti zastartoval a skontroluj jesi přitom je napětí na tom malym pokud bude tak ještě skus jestly je napětí i na tom druhym velkym (jestly není tak cívka startéru nespíná, jestly tam je tak mužou bejt v prdeli uhliky nebo vinutí) a pokud není na malym napětí tak je chyba v elektroinstalaci vozu. Baterkou by to být nemělo když nic nepohasíná, ale pokud si pučíš někde multimetr tak to mužeš taky proměřit, přepneš si multimetr na stejnosměrný volty a dáš přímo na baterku a skusíš zastartovat no a výsledný napětí by nemělo nijak výrazně klesnout.

Upraveno od obrbaz

A nemáš tam nějaký blokování startéru? Zkus sundat plasty pod volantem a jdi po červenočerným drátu, co vede ze spínačky, jestli není někde přestřihlej a nevede třeba do nějakýho relé.

Díky za radu. Mrknu na to.

To bych netvrdil, že baterie to není.

Já taky nenatočil a kontrolky nezhasínali a hodiny se nevymazali. A 2 baterie propojená přes kabely mi nepomohla.

Měl sem zborcenej čánek. Baterii si nech proměřit.

Baterie určitě proměřím. Ale nedělej si srandu, že bude v prčicích baterie. Vždyť jí mám chvíli a stále mě skoro 3000Kč. Mám Exide Premium 77Ah/760A

Díko moc za radu.

Snad to bude jen nějaká blbina a brzy pofrčím.

To bych netvrdil, že baterie to není.

Já taky nenatočil a kontrolky nezhasínali a hodiny se nevymazali. A 2 baterie propojená přes kabely mi nepomohla.

Měl sem zborcenej čánek. Baterii si nech proměřit.

Baterie určitě proměřím. Ale nedělej si srandu, že bude v prčicích baterie. Vždyť jí mám chvíli a stále mě skoro 3000Kč. Mám Exide Premium 77Ah/760A

Díko moc za radu.

Snad to bude jen nějaká blbina a brzy pofrčím.

Prva bych skusil proměřit startér. Stačí ti k tomu žárovka a dva dráty. Na startéru jsou 3 kontakty, 2 velký a jeden malej. Na jeden velkej musí jít stálý plus přímo z baterie, pak někomu řekni aby ti zastartoval a skontroluj jesi přitom je napětí na tom malym pokud bude tak ještě skus jestly je napětí i na tom druhym velkym (jestly není tak cívka startéru nespíná, jestly tam je tak mužou bejt v prdeli uhliky nebo vinutí) a pokud není na malym napětí tak je chyba v elektroinstalaci vozu. Baterkou by to být nemělo když nic nepohasíná, ale pokud si pučíš někde multimetr tak to mužeš taky proměřit, přepneš si multimetr na stejnosměrný volty a dáš přímo na baterku a skusíš zastartovat no a výsledný napětí by nemělo nijak výrazně klesnout.

Jdu měřit. Dík za rady.

A preco nemozes mat zlu tu EXIDE baterku??? :palec2: Skus to auto nastartovat roztiahnutim .Ak motor pobezi tak zavadu hladaj v baterke+starteri. Ak ho nenastartujes roztiahnutim tak je tam zla spinacka,tajny vypinac,rele, :)

A preco nemozes mat zlu tu EXIDE baterku??? :palec2: Skus to auto nastartovat roztiahnutim .Ak motor pobezi tak zavadu hladaj v baterke+starteri. Ak ho nenastartujes roztiahnutim tak je tam zla spinacka,tajny vypinac,rele, :)

Minulou zimu mi umřela baterka a přes kabely jsem to v poho nastartoval. Teď jsem to sice startoval přes jiné kabely, ale myslím, že to by mělo být fuk. Kolega mě varoval, abych to neroztahoval, že mi může přeskočit řemena pak je to oprava od 10.000 výše.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.