Květen 20, 200916 r FL FII bude fakt len kozmetický, neviem si predstaviť tie karosárske diely z Pola! No tiež musím bohužiaľ potvrdiť, že Polo je úplne, ale úplne niekde inde. Z trojky FII/Ibiza/Polo je najlepšie Polo, potom dlho dlho nič, nasleduje Ibiza, znova dlho dlho nič, a na chvoste je FII. Proste je poznať, že FII tu bola ako prvá a je to celé taká ekonomická voľba... FII zachraňuje zatiaľ jedine to, že Polo len nabieha do výroby a chýba kopec motorov aj výbav, podobne voči Ibize má náskok jedine vo vnútornom priestore (Ibiza je fakt malá, aj keď zvonka je väčšia)...
Květen 20, 200916 r S tím hodnocením úplně souhlasím. Stačí pohled do interiéru a jde vidět, že je Polo trochu někde jinde. U FII je to u vyšších výbav lepší, ale i tak... právě proto su docela zvědavej, jestli bude mít FII krátkej život a je braná jako překlenovací období do zavedení těch ostatních modelů. U FI byla naopak jako první a dost se pracovalo na posílení povědomí o značce a její kvalitě. Dneska se naopak bixenony, dešťový senzor a podobné věci cpou jako první do Ibizy. No uvidíme, FII nebude na trhu ani tři roky a už bude mít FL. Přijde podle všeho dokonce dřív než u R. Od doby Felicie to bude nejkratší doba...
Květen 21, 200916 r No myslim ze to ma svoj dovod FABIAII uz od zaciatu bola krokom spet v dizajne.... Tak aspon keby daju ten iny naraznik aspon co ma ta edicia 388... je to uplne ine auto. Polo ma navrch to je jasne.
Květen 21, 200916 r presne ja by som si nerobil iluzie ze po facelifte sa nieco zasadne zmeni ... najskor v dalsej generacii , osobne si myslim ze pouzit zhodny predok na fabii II s roomstrom bola chyba ...
Květen 21, 200916 r osobne si myslim ze pouzit zhodny predok na fabii II s roomstrom bola chyba ... Tak pod tohle se můžu podepsat. Nikdy jsem se s tím dostatečně nesmířil.
Květen 21, 200916 r Tak zrovna předek bych na FII neviděl jako to nejhorší. Spíš to škodí R, protože lidi ho pak považujou za nafouklou FII a přitom sou ty auta úplně jiný. Stačí se podívat na vývoj prodejů. No ale věřím tomu, že při pohledu na náklady mohlo být sdílení části po přístrojovou desku tak zajímavé, že Škodu nějaký pokles prodejů u R vůbec nemusí zajímat.
Květen 21, 200916 r Přesně, mě to vadí hlavně kvůli Roomsteru, kterého sice Škoda prezentuje jako čtvrtou modelovou řadu, ale lidé to zas až tak nevnímají.
Květen 21, 200916 r jj souhlasím s váma. Taky myslím, že facelit nic novýho moc nepřinese, viz facelit u OII. A pokud facelit u FII přijde tak brzo, možná se pak stejně brzo ukončí výroba a bude nahrazená FIII, aby mohla konkurovat Polu. Navíc mi přijde, že FII po 2 letech pořád nepůsobí na spoustu lidí dojmem, že to je pěkný a povedený auto. A do toho kombinace FII a ROOM - špatný pro Rooma, spousta lidí mi řekla, že by se Rooma nekoupila, když to pak na silnici vypadá jako Fabia (tak proč platit víc) Upraveno Květen 21, 200916 r od Tangerín
Květen 21, 200916 r skor dufam ze ak bude face FII tak to iste nebude aj face Rooma :-) je fakt ze fabia je z niektorych pohladov zaujimava ale z niektorych to vypada desne :-)
Květen 21, 200916 r Treba to brat s tej druhej stranky.... ked buchnete rooma na predok tak neni problem zohnat predok s FII
Květen 22, 200916 r Autor Nová Fabia bude mít podle ověřených zpráv světla podobná OII a karoserie převezme hodně dílů z Pola. Je to z důvodu snížení nákladů. Takže se k sobě tyto dva vozy přiblíží ještě "víc" než dnes. takze moja "vizia" sa stava realitou
Květen 22, 200916 r Pro škodovku by bylo podle mě nejlepší, kdyby se na nějakej face vyprdla,ušetřila peníze a rovnou udělala FIII. Jinak nemůže polu/ibize konkurovat.
Květen 22, 200916 r Pokud dostane dily z pola bude to jen dobre, nedavno sem se svezl kratce, a je to u tridu jinde jak podvozkove tak materialove, konecne chromovy klicky otvirani dveri (ne ty laciny stribrny jako u FII/RM), super 3ramen. volant a super palubka, ktera netlaci do kolene jako u fabie/RM... dneska nema fabia proti new polu krom ceny zadnou vyhodu.. podobny nazor mam na vydarenou novou ibizu... na oba bratricky ted fabia ve vsem hodne ztraci.. ahoj, sorry,ale i ty "plastový"kličky dveří mají smysl - stále jde o poměr výkon/hmotnost :-) Třeba FI měla před FL kovové a po FL dovedně maskovaný plast :-) Zajímavý je jak třeba v tuningu se kovy zatírají a maskují do "kosmických slitin" - je to i modní záležitost Dokud mi nezůstanou v ruce tak jsem spokojenej.. a nestudí no a jasně cena to je diktát
Květen 22, 200916 r Okolí se naopak kličky líbí, sou pohodlný kvůli svojí velikosti a narozdíl od FI mají výborně tlumenej návrat do výchozí polohy... jinak kdo si sedne do Ibizy, tak se nezlobte, ale ten interiér vypadá jakkoli, jenom ne prostorně a hodnotně.
Květen 22, 200916 r ibiza celkovo posobi doooost divno ... , klucky neriesit. su funkcne ? neosupavaju sa ? tak co ...
Květen 23, 200916 r Okolí se naopak kličky líbí, sou pohodlný kvůli svojí velikosti a narozdíl od FI mají výborně tlumenej návrat do výchozí polohy... jinak kdo si sedne do Ibizy, tak se nezlobte, ale ten interiér vypadá jakkoli, jenom ne prostorně a hodnotně. Tak,tak - naprosto souhlasím. K Ibize - opravdu obdivuju co s tím co VW "laskavě svolil" pro F II konstruktéři dokázali U španělského kolegy s novou platformou jde o znahu pomoci značcce,která to mooc potřebuje. Jenže u nové Ibizi se to co se do ní dalo nějak vytrácí. Zvenčí větší uvnitř to vše promrhali Interiér bída... Ve Škodě dokázali víc s míň Dát new platformu F II,tak je to v malých vozech pro Seat konečná a VW to ví
Květen 23, 200916 r Vím, že to sem tak moc nepatří, ale nevíte, jaké má ŠA plány ze současnou cenou FII? Nyní se dá sehnat za velmi pěkné peníze, tak nevím, jestli tam někdo nepřemýšlí o zdražení. A ještě jeden dotaz - teď jede výroba na plný výkon, jsou již nějaké odhady, kdy se efekt šrotovného vyčerpá a bude menší čekací lhůta??
Květen 23, 200916 r Vím, že to sem tak moc nepatří, ale nevíte, jaké má ŠA plány ze současnou cenou FII? Nyní se dá sehnat za velmi pěkné peníze, tak nevím, jestli tam někdo nepřemýšlí o zdražení.A ještě jeden dotaz - teď jede výroba na plný výkon, jsou již nějaké odhady, kdy se efekt šrotovného vyčerpá a bude menší čekací lhůta?? no podle mě to nebude dlouho trvat a ten efekt se vyčerpá ale pokud u nás zavedou ten "ekonomický zločin" tak to asi bude trvat dál
Květen 25, 200916 r Neviem ktory z vas maju s Ibizou aj inu ako staticku skusenost. Mal som tu cest zo par krat to vyskusat (s pozicovne na sluzobkach v Risi) a musim uznat, ze v ramci triedy na tom nie je Ibiza zle. Mne sa v tom jazdilo velmi dobre. Samozrejme to nie je auto pre rodinu, ale skor pre mladeho cloveka, ktory jazdi tak max. vo dvojici. V porovnani s Fabiou menej miesta na dlzku a stiesnenejsi pocit s interieru je sice pravda, ale vzhladom na skor sportovejsie zameranie by som to tej Ibize odpustil. No a kedze mam sluzobkach vacsinou auta tejto triedy, a vystriedal som ich uz pomerne dost, myslim ze mozem porovnavat. Ibiza aj Fabia (vo vyssich vybavach, beznych v Nemecku) patria k tomu najlepsiemu co je dnes v ponuke.
Květen 25, 200916 r ved to je jasne ze vo vyssich vybavach su fajn, len ide skor o to ze to polo v social vybave ma lepsie materiali nez skoda a seat .. trebars ..
Květen 25, 200916 r tak to je snad jasné, podobně jako rozdíl VW a Audi, jinak to nebude, tak nečekejte zázraky
Květen 25, 200916 r ved to je jasne ze vo vyssich vybavach su fajn,len ide skor o to ze to polo v social vybave ma lepsie materiali nez skoda a seat .. trebars .. Ja som zatial nove Polo v zakladnej vybave nevidel. V Zeneve som si ho omrkol, ale to boli vsetko vyssie stupne. Porovnavat nove Polo je zatial tazke, pretoze staticka prezentacia nie nieco ine ako ked to clovek 2 tyzdne pouziva.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.