Dix1 Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Tisková konference Škoda Auto bude zítra ve 12.45 Die Pressekonferenz von Škoda Auto in Halle 2, Stand 2160, findet am 2. März 2010 um 12:45 Uhr statt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 1. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 uz sa tesim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Podle toho, co teď vylezlo, tak konečně opravili čudlíky ventilace, ty stávající byly příšerný. Vypadá to, že se povedly i poklice, hlavně stávající Hermes byly dost bídný. Divim se, že nehodili na sportovní verzi sedadel novej potah, asi nadčasový design Climatronic mně ale přijde zmatenější, proč je u automatického systému ventilace tlačítko s popiskem "AC"... U obyčejných světel přidání další žárovky pro dálkový pomůže, proč ale nezachovali stávající systém u dálkovejch, to fakt nechápu. Takle z toho bude paskvil. Docela by mě zajímalo, jestli je změna z ABS/ESP 8.0 na 8.2 jenom v přidání nových kravinek (HHC) a nebo je i nějaký pokrok ve funkčnosti. U fl OI (MK20 > MK60) i FI (5.7 > 8.0) říkali o zkrácení dráhy kolem tří procent. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Taky by me zajimalo, kde prisel na HTP 55kW. Nic takovyho nebude. Hoši vy taky víte prd HTP 55Kw místo 51Kw se dělá pro Indii. Tak nějak jsem počítal že při faceliftu a nových motorech naběhne tato verze i pro evropský trh. Čili: HTP 44 a 55Kw a pak TSI 66 a 77Kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 1. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 zadky ostali nezmenene..:-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Protože mi nějakou záhadou nechce tohle fórum vzít dlouhé příspěvky, tak sem (s dovolením) dám odkazy na garáž, kde jsem dal všechny novinky ze Ženevy, nejen FL FII a R, ale i Superba 2.0 TSI DSG, Yetiho 1.4 TSI a 2.0 TDI DSG 4x4 a ostatní + kompletní fotogalerii ve full-ress: Garáž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Z fotek tipuju,že nová světla budou zase mít klasicky rozdělený žárovky na tlumený a dálkový .. však by v tak velkejch světlech byla spousta místa No až čas dovolí a homologuje LED zdroje světla místo H7 ,tak zase budeme vysmátý my s projektorama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 zadky ostali nezmenene..:-/ U R podle me se zadkem problem nebyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 2. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Z fotek tipuju,že nová světla budou zase mít klasicky rozdělený žárovky na tlumený a dálkový .. však by v tak velkejch světlech byla spousta místa No až čas dovolí a homologuje LED zdroje světla místo H7 ,tak zase budeme vysmátý my s projektorama tak o 20 rokov pre Skodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 2. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 U R podle me se zadkem problem nebyl U Rooma asi nie, ale F by si zasluzila viac bielej plochy v zadnych svetlach - hlavne do ich sirky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Tak sem si prohlidl fotky: - ovladace Climaticu sou na fotkach ve dvou verzich, jedna dobra, druha zbastlena soucasna verze - palubka pod sklem vypada zlepsena - podsvetleni budiku je do modra, radio zase zeleny - kdo vyhraje? - krivky TSI63kW ukazujou cca 10kW navic ve trech tisicich otackach oproti 1.4, i kdyz to pak chcipne, tak je to imho super - 44 a 51kW HTP sou do cca 3000 zcela otacek srovnatelny - jestli ciperi vyspizujou rozdil v RJ, tak nema cenu 51kW vubec kupovat - rozdil 1.6 16V a 1.2TSI 77kW je podle krivek cca 6kW v celym spektru - ten chrom na fotkach mne prijde takovej nakej divnej, uvidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 2. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 (editace) je to biele podsvietenie budikov, len to tak modrasto vyzera na foto... Niekedy som si toto iste myslel o australskej verzii O2 Editováno: 2. Březen 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olin Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Včera jseme s Pticou zprovoznili další etapu galerie a jdnes jsem Vám tam album s fotkama Fabia II facelift http://forum.skodahome.cz/index.php?/gallery/album/3/76-skoda-fabia-ii-facelift-2010/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arts Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Uz len zistit ci sa daju zamenit budiky tieto nove sa mi dost pacia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 No to bude otázka, má se prej změnit dost eletrika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 2. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Moze byt. Aj u O2 FL sa dost zmenila elektrika oproti predFL... BTW: som zvedavy, kedy ukazu faceliftovanu Fabiu Scout + hatchback... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Moze byt. Aj u O2 FL sa dost zmenila elektrika oproti predFL... BTW: som zvedavy, kedy ukazu faceliftovanu Fabiu Scout + hatchback... Už ukázali...je v Garáži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 2. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 v dobe ked som pisal ten prispevok to na presswebe nebolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Tak bude samozřejmě záležet i na změnách výbav, ale u cen docela žádný překvapení (snad s výjmkou zaváděcího příplatku 15k za 63kW TSI). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 A DSG za 35 místo obvyklých 55 tisíc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 No s tím se vrátili k původním cenám. Prvně byl tiptronic taky dost levnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 A v ceně je i ESP, což jde. Na druhou stranu Easy má jen 2 pytle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 žádný velký překvapení, žádná revoluce, vůbec mě nemrzí že jsem teď vzal R-Duo 1,4 16V, jsem naprosto v klidu-zaplaťpánbůh :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 2. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Motorová paleta modelů Scout: • 1,4 16V/63 kW (86 k) – EU 5 (pro Roomster bude k dispozici později) • 1,2 TSI/63 kW (86 k) – EU 5 • 1,2 TSI/77 kW (105 k) – EU 5 • 1,6 16V/77 kW (105 k) – EU 4/EU 2 (bude k dispozici později) • 1,6 16V/77 kW (105 k) (A) – EU 4/EU 2 (bude k dispozici později) • 1,2 TDI CR DPF/55 kW (75 k) – EU 5/EU 4 (pro Roomster bude k dispozici později) • 1,6 TDI CR DPF/66 kW (90 k) – EU 5 • 1,6 TDI CR DPF/77 kW (105 k) – EU 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 V konfigurátoru je jak Fabia,tak Roomster. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.