piskot Vloženo 20. Květen 2010 Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 Video opravdu povedené. Jsem celkem překvapenej jak to DSG rychle mění kvalty. Ještě jsem s ním nikdy nejel, znám pouze staré automaty a je to nebe a dudy. Krása, jen se chci zeptat, zda-li jsem viděl dobře. Když se řadí dolů tak se dává páka ksobě a když nahoru tak odsebe?? Není to trošku divné?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Enzo Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 Rozhodujeme se mezi 15" a 16" koly. Otázka zní nechat původní 15" ALU co jsou v Eleganci či prihodit 3 tis. na 16". Vzhledově to autu určitě pomůže, jízdní vlastnosti budou také jistější, ale pořád přetrvává obava ze zhoršeného jízdního komfortu, zvláště s ohledem na české silnice. Z informací co jsem našel tak by ten rozdíl neměl být nijak výrazný. Má někdo zkušenosti? Měl si někdo možnost v reálu vyzkoušet ovládání rádia na volantu? Zda je to užitečná pomůcka či zbytečnost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 Mám zkušenosti a rozdíl mezi 15 palců Line (zima) a 16 palců Atria (zbytek) po výměně NEZNATELNÝ. Určitě se toho neboj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 jsem taky pro 16". rozdíl ve vlastnostech neznatelnej a vzhledově určitě lepší pohled Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 25. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 Mám zkušenosti a rozdíl mezi 15 palců Line (zima) a 16 palců Atria (zbytek) po výměně NEZNATELNÝ. Určitě se toho neboj. Len pripomeniem, ze 16" na Fabii maju profil pneu nizky ako 18" na Octavii, 17" maju profil ako 19"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 Máš zkušenosti, o které se můžeš podělit? Nebo připomínáš něco, co ti vyšlo na kalkulačce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmmm. Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 No nevím, rozdíl neznatelný...nemyslím si to. Také záleží na tom, jak a kde budeš jezdit. Já jsem pro město volil lité 14 místo 15, kdy po jízdě ve dvou různých autech byl konfort v tom druhém menší. Kostky, koleje, výmol sem, výmol tam...paráda je jedna věc a pohodlí druhá, že?:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 (editace) O jakém autě mluvíš? Jaké rozměry pneu? To je imho docela důležitá věc. Mimochodem k těm číslům, co napsal cj. Ona je to na první pohled šokující matematika. Jenže když se na to člověk podívá podrobně, už rozměr 15 palců 195/55 má profil o cca 6mm nižší než 205/55 R16 na OII. Takže jedna věc je hodnocení tvrdosti (což nezáleží jenom na profilovým čísle pneu, ale celkovým naladění) a druhá věc rozdíl mezi patnáctkama a šestnáctkama. Ony jsou totiž Fabie a hlavně Roomstery dost tvrdé samy o sobě. Budu rád, když se CJ podělí se zkušenostma. Já za sebe (a dva lidi v rodině) můžu zodpovědně říct, že rozdíl v tvrdosti je opravdu neznatelný. 2x Roomster, v práci Fabia Combi provoz 2x Praha (tzn. koleje, kanály, kostky), 1x okresky (tzn. hlavně díry a nekvalitní povrch) kola Roomstery i Fabia 205/45 R16 léto, 195/55 R15 zima (dvoje lité, jedny plechové) Editováno: 25. Květen 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 25. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 Isiel som len vo Fabii na 14" a potom uz len na 16" (ekvivalent vysky profilu 18" na Octavii). A musim povedat, ze Octavia na 18" bola pohodlnejsia, ale to nepripisujem inemu naledeniu podvozka, ale skor tomu, ze Octavia ma vacsi obvod kolesa aj sirku a niektore male nerovnosti si koleso jednoducho "nevsimne"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 Predpokladam, ze ta Fabia byla 165/70 R14, je to tak? V praci totiz do faceliftu prvni generace brali prave Classic a ty se houpou jak kaceny. Mimochodem, bylo by to na delsi debatu, ale imho jde pri filtrovani nerovnosti co se tyce rozmeru celeho kola hlavne o sirku. Ale nechme toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 26. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2010 (editace) jj, bol to ten rozmer 14-tok. Ako si to myslel s tym fitrovanim nerovnosti, ze viac zavisi od sirky? Podla mna sirka ovplyvnuje najma smerovu stabilitu naprav... Editováno: 26. Květen 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Květen 2010 Sdílet Vloženo 26. Květen 2010 sirsi kolo imho nevymete tolik der durch, tzn. jsou filtrovany ty nejvetsi rany. tak jako pri stani na obrubniku, taky drzi byt jenom na tretine plochy. ale data na to nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Enzo Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 Dostal jsem odpověď z infolinky Škoda. TSI 63kW + ESP = zadní brzdy bubnové. Kotoučové jsou jen u 77kW verze. Takže přítomnost ESP na typ brzd nemá vliv. Bojler: Díky za odpověď ohledně 15"/16" kol. Auto je už objednané s 16" koly Elba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 No, tak to je škoda. Uvidíme, jestli nedošlo k úsporám i na předních kotoučích a nemají třeba všechny verze vpředu 256x22... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 27. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 kam sme to dospeli - setrenie na bezpecnosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 Ale na větší posilovač brzd u faceliftů se už zapomíná, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 27. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 Ma to taky ucinok na brzdnu drahu ako vacsie brzdy? Nema... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 To nevím, ale ŠA říká, že větší válec posilovače brzd u faceliftů umožňuje rychlejší a citlivější zpomalování vozu. A zapomněl jsem zmínit druhou novinku faceliftů: výstražné blikání brzdových světel při nouzovém brzdění a blikání výstražných světel po zastavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Enzo Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 Podle Vás je rozdíl mezi kotouči a bubny vzadu pro běžného řidiče nějak várazně znatelný? A o tom lepším učínku brzd u faceliftu píší i v testech, takže podle mě by to němělo být tak špatné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 No samozřejmě, že to není špatné. Dokonce jim až nevonělo, že to brzdí tak dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 kam sme to dospeli - setrenie na bezpecnosti Tak je to hlavně o tom, že to lidi nechcou... když si ani za 10 000Kč většina lidí ESP nekoupí (a to je v ceně kontrola tlaku v pneu, originální 2DIN rádio a maxidot), tak co chceš... Je ale škoda, že k tomu ESP ty kotoučový už nejsou. Aspoň je zase o důvod víc ke koupi 77kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 Podle Vás je rozdíl mezi kotouči a bubny vzadu pro běžného řidiče nějak várazně znatelný? Mluví se o tom, že zadní brzdy mají cca 20% celkového brzdného účinku. Já jsem bohužel k dispozici nikdy totožná auta v totožném stavu jenom s jinejma zadníma brzdama neměl, ale nadřízený dřív závodil. Podle něho není účinek za mírného stylu nijak extra znatelný, ale když jde na věc, tak prý rozdíl je a dost znatelný. Ale můžeme se asi jenom dohadovat. Berme to pozitivně - oproti dřívějšku a západním zemím máme ceny aut směšné, ESP když není v základní výbavě, tak se i do Fabky dá pořídit za pár korun. Ještě před ani ne pěti lety neměla všechna auta ABS.. Mimochodem - u Octavie se dost solidně prodává model Prima bez ESP a hlavových airbagů.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmmm. Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 Kupce Primy moc nechápu..opravdu ne. Prodejce mi ji před pár měsíci nabízel a měl kecy o tom, že to je v podstatě clasic..když z něj pak vypadla absence esp a hlavových airbagů, tak jsem měl chuť mu ji natáhnout. Za hloupost, za drzost, čert ví, ale měl:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 27. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 To nevím, ale ŠA říká, že větší válec posilovače brzd u faceliftů umožňuje rychlejší a citlivější zpomalování vozu. Tak s tym citlivejsim davkovanim suhlasim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 29. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2010 Vsimli ste si, ze 1,2 TSI a 1,6 TDI maju uzsie napravy ako 1,2 HTP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.