fuego Vloženo 21. Duben 2012 Vloženo 21. Duben 2012 1.9 tdi je PD, CR su 1.6 tdi a od roku 2008 aj 2.0 tdi Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 21. Duben 2012 Vloženo 21. Duben 2012 Nechával jste si někdo čipovat tenhle motor u firmy Sportmotor na 105kW? http://www.sportmoto...motor/tdi77.htm Mají zajímavé ceny a dělají to už léta, a nezaznamenal jsem nějaké negativní ohlasy na jejich úpravy. Jediný v čem mají asi mínus je absence vlastní brzdy. U funa za půlku! Citovat
AlesK Vloženo 21. Duben 2012 Vloženo 21. Duben 2012 Maj tam zajímavý slevy, třeba v únoru to měli za pět, v březnu za šestku, různě to kombinujou. To si myslím že je solidní cena. Citovat
Gumin Vloženo 21. Duben 2012 Vloženo 21. Duben 2012 Vyprdni se na nějakej Sportmotor a jeď buď k TDIFunovi, nebo do Dieselpoweru. Máš to i s grafem před a po úpravě. Já to svěřil TDIFunovi a už třetím rokem jezdím bez sebemenšího problému!! Hlavně je ochotnej a rozumí tomu. Citovat
vavra.tom Vloženo 21. Duben 2012 Vloženo 21. Duben 2012 OK, díky za info. Tak či onak, s autem maximální spokojenost. Citovat
Michal Míša Kovář Vloženo 26. Duben 2012 Vloženo 26. Duben 2012 pánové já za rok 40 000km a ani kapku olej měnim po 15tisici podle palubaku ;)mám 1.9tdi 77kw a to se rád svižně projedu někdy i do max. rychlosti a kamarád co má 2.0 103kw dolejval na těch 15tisich 1litr Citovat
plusky Vloženo 11. Květen 2012 Vloženo 11. Květen 2012 Ahoj prosim o radu,mynuli tyden jsem koupil octavii 2 1,9 tdi PD 77kw najeto 95 000km a zajimalo by me kdy se delaji rozvody a jelikoz jsem vuuul tak mi uniklo se na to pri koupi zeptat.predem dekuji za info Citovat
libero Vloženo 11. Květen 2012 Vloženo 11. Květen 2012 do MR 2007 → po 120000km od MR 2007 → po 150000km Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 12. Květen 2012 Vloženo 12. Květen 2012 A jinakj při koupi vždy-jistota je jistota Citovat
Vampyrjan Vloženo 22. Červen 2012 Vloženo 22. Červen 2012 Vážení, dle výpisu závad ,co by mohlo být příčinou blikajícího žhavení a oznámením na maxidotu ,,motor do dílny ". Octavia II , 2008, 1.9 PD ,77 KW , typ mot. BLS. 012545- motor klapky sacího potrubí (V157) P3101-000-přerušení/zkrat na kostru-Sporadická závada 005269-přepnutí ventilu pro EGR chladič (N345) P1495-000-přerušení nebo zkrat na kostru-Sporadická závada 008213- Snímač polohy klapky v sacím potrubí/řízení proudu vzduchu P2015-000-neplatný signál-Sporadická závada Výpis jsem přepsal Citovat
Sniper_2003 Vloženo 22. Červen 2012 Vloženo 22. Červen 2012 To bude klapka v pytli. Zkus ji vyměnit. Citovat
dubtom Vloženo 22. Červen 2012 Vloženo 22. Červen 2012 Já ti doporučím jedině TDI Fun. Mám po chipu najeto cca 20000 km a jsem velice spokojený, jak s výkonem tak se spotřebou. Citovat
libero Vloženo 22. Červen 2012 Vloženo 22. Červen 2012 Vampyrjan skontroluj najprv poistky v motorovom priestore pri boxe vzduch.filtra Citovat
S0T0 Vloženo 2. Červenec 2012 Vloženo 2. Červenec 2012 dneska jsem se opět zařadil mezi škodovkáře a hnedle dotaz.. mám 1.9TDI, běží pěkně, výkon tak jak patří, otáčky drží apod... jediné co mě trochu zneklidňuje je to, že trvá cca 2sek než naskočí motor, dělá to stejně u studeného i teplého motoru, čím to může být? Citovat
tomina Vloženo 3. Červenec 2012 Vloženo 3. Červenec 2012 Vadne cidlo polohy klikoveho hridele. Koukni na pamet zavad pomoci diagnostiky. Bude to tam. Citovat
S0T0 Vloženo 4. Červenec 2012 Vloženo 4. Červenec 2012 171 tkm, tomina: dík, za radu poptám známé Citovat
TDIfun Vloženo 7. Červenec 2012 Vloženo 7. Červenec 2012 171 tkm, tomina: dík, za radu poptám známé Co nastaveni rozvodu?? vcera jsem delal FabiiRs spatne chytala a kdyz jsme prenastavil vacku chyta super. Citovat
S0T0 Vloženo 7. Červenec 2012 Vloženo 7. Červenec 2012 TDIfun: no právě za tebou bych se chtěl stavit... jestli si vzpomínáš, tak jsi mi dělal chip na boru 4x4 (červená) .) a jestli by bylo vše ok tak bychom se pobavili i o tom softu Citovat
romankoWW Vloženo 31. Červenec 2012 Vloženo 31. Červenec 2012 chlapi prosim mohli by tne sa mi pozriet do tohto vlákna, kde ziadam o pomoc a radu ohladom motora 1,9TDI 77kw 2005 BKC, dakujem LINK: http://forum.skodahome.cz/topic/119997-19tdi-77kw-problem-s-kvicanimpiskanimalebo-co-to-je/ Citovat
fiser Vloženo 2. Srpen 2012 Vloženo 2. Srpen 2012 Jen se zeptám--čistil jste někdo u těhle motorů ERG??? Citovat
wendyfoizo Vloženo 12. Srpen 2012 Vloženo 12. Srpen 2012 Mám dotaz: jak vyměnit na tomto motoru OII 1.9 Tdi PD DPF 77kw 2008 Elegance BLS čidlo teploty na turbu (občas skočí porucha - G235 snímač teploty výfukových plynů zkrat na plus)? Vrchem to nepůjde je tam málo místa, půjde to spodem bez většího rozebírání? Je na to potřeba nejaký speciálně upravený klíč? Díky Citovat
Birkin Vloženo 5. Září 2012 Vloženo 5. Září 2012 Zdravím, chtěl jsem se zeptat, vlastním OII 1.9 TDI 77kW rok 2005 BKC, má tento motor filtr pevných částic nebo ne, všude se píše něco jíného, případně jak to poznat? Dík za radu. Citovat
Sniper_2003 Vloženo 5. Září 2012 Vloženo 5. Září 2012 Domnívám se že ne. Pro jistotu se koukni na datový štítek viz obr. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.