Duben 19, 200718 r Seznam všech TDI motorů u O2: BJB - 1.9 TDI PD 77kW (EU3) AZV - 2.0 TDI PD 100kW (pro Belgické trhy) BKD - 2.0 TDI PD 103kW (EU4) BKC - 1.9 TDI PD 77kW (EU4) BMM - 2.0 TDI PD 103kW BXE - 1.9 TDI PD 77kW BLS - 1.9 TDI PD 77kW BMN - 2.0 TDI PD 125kW Upraveno Únor 26, 200817 r od Prochaine
Duben 20, 200718 r to je dost obecný, říká se, že PDčka jsou trošku hlučnější, jde o to, jestlis predtim třeba jezdil s benzinakem, tak je jasny, ze ti prijde hlucnej
Duben 20, 200718 r to je dost obecný, říká se, že PDčka jsou trošku hlučnější, jde o to, jestlis predtim třeba jezdil s benzinakem, tak je jasny, ze ti prijde hlucnej no, po určitom čase sa ti bude zdať hlučnejší iba za studena, ale je fakt že to je zvukovo niekde inde ako benzín Upraveno Duben 20, 200718 r od 62454
Duben 20, 200718 r co znamená po urcitým čase? za chvili ji budu mít 2,5roku a hlučná mi přijde pořád, jenom uz jsem si zvyknul
Duben 20, 200718 r co znamená po urcitým čase? za chvili ji budu mít 2,5roku a hlučná mi přijde pořád, jenom uz jsem si zvyknul samozrejme že je rovnako hlučná vždy, ale myslel som že keď dlho nejazdíš benzínom aj na znuk nafty si zvykneš...
Duben 20, 200718 r tak ono ti ani nic jinyho nezbude, ale kdyz to porovnám s tatovo 3.0TDI nebo kdyz jsme meli pujceny ML 320CDI, tak to je fakt nebe a dudy
Duben 20, 200718 r tak ono ti ani nic jinyho nezbude, ale kdyz to porovnám s tatovo 3.0TDI nebo kdyz jsme meli pujceny ML 320CDI, tak to je fakt nebe a dudy ale napr. Sprotage aj Sorento je oveľa tichšie, skoro som nepoznal či je to nafta abo benzín... zvnútra samozrejme
Duben 20, 200718 r asi si nerozumíme, myslel jsem tim, ze OII je hlučná jak svině oproti těm dvoum zmíněnejm
Duben 20, 200718 r asi si nerozumíme, myslel jsem tim, ze OII je hlučná jak svině oproti těm dvoum zmíněnejm hej to som pochopil, ja som to myslel tak, že nie každý diesel je tak hlučný, dosť je to aj o spracovaní. som sa zle vyjadril sorry Upraveno Duben 20, 200718 r od 62454
Duben 20, 200718 r motor při akceleraci je hodně hlučný, je to normální? Je to naprosto normální,pokud to máš nový tak je to ještě výraznější.Zhruba po 20 000km se to trošku zlepší.
Duben 20, 200718 r Mám ted doma dvě OII TDI 77kw,na mé první už mám natočeno k 90.000km a ta druhá taky 77kw s DSG ta je stará 3 měsíce a má zatím něco přes 10.000km a ta je o poznání hlučnější,mám vyzkoušeno i z předchozích TDIček že s přibívajícím km to trochu stichne, tím nechci vyvracet že PDčka nejsou hlučnější,to samozřejmě jsou,oproti předchozím klasickým TDI motorům mají hrubší zvuk,hlavně při rozjezdu,pak když už to frčí tak je to pohoda,ale ten rozjezd není nic moc. Já se svezl už taky z různými diesely jiných značek,ale u mě jednoznačně vyhrává Mazda 6,( beru to v porovnání se čtyřválc.diesely ),tak mám kamaráda který pracuje v Praze na Spořilově v Auto-Palace a občas se u něj v sobotu zastavím na kus řeči a před pár měsíci mi tam půjčil na svezení předváděčku Mazdu 6 , 2.0 MZR-CD 105kw/143k,360Nm,nejen že to je velmi podařené auto jeko celek,ale ty jejich common-raily to je fakt bomba,nádherně plynule tahá odspoda jako bejk a hlavně ta hlučnost,tam snad ani žádná neni,tam fakt člověk ani neví o motoru,já měl pořád chut sahat po klíčku a nastartovat to,nerezonuje pedál spojky nic,prostě motor jedna radost.Lepším čtyřválc.dieselem jsem ještě nejel.!!!I on mi řikal že třeba co do toho dávaj 2.0 benzína tak je hlučnejší než ten diesel,že ten se jim fakt povedl. Hned na to mi tam půjčil Mondeo 2.0 TDCI 96kw/130k,330Nm,ty jejich common-raily jsou teda mizerní,hned mě ten můj kámoš upozornoval at si dám bacha hlavně na spojku,že to je o nich známí že zabíraj v jednom bodě a že si je potřeba na to dlouho zvykat že při běžnym rychlym rozjezdu to chcípne jedna radost,tak to měl pravdu,když si to člověk hlídá tak je to v pohodě,ale když jsem s tím už ujel pár km a osahal si to a při rozjezdech jsem na to nějak nemyslel tak jako normálně,tak to bud začalo hrkat nebo jsem vystřelil jak raketa,ale to je asi otázka trochu delšího zvyku s tím jezdit,ale hlavně ty jejich common-raily,nemůžu si pomoct to je hlučností srovnatelný s PDčkama od W,možná trošičku po zahřátí méně rezonuje,ale to bych spíš přisuzoval lepšímu odhlučnění,za to v ostatních režimech jízdy mi to přišlo jako PD a v některých i dokonce horší,např.při akceleraci na dvojku,něco kolem 1500-1700ot.to zarachtá jak kdyby to bylo vylagrovaní a pořád se mi zdálo jako kdyby ten motor lehce zvonil.Taky se mi nelíbilo ten nastup výkonu,hrozný kopance,šlápnete na plyn nic,nic,nic jen slyšíte rachot motoru pak kopanec jak hovado a teprve to začne jet.No jako Mondeo se mi vždy jako auto líbilo,ale kdybych ho pořizoval tak už vím že určitě ne v dieselu,to fakt ne,nevím někomu to třeba nevadí,ale já mám rár plynulou a kultivovanou jízdu a ne abych tam lítal jak nudle v bandě. Luke: Souhalsim s tebou,3.0TDI je prostě nebe a dudy,ale to asi V6 jsou tak nádherně kultivovaní všechny,s Medvědem jsem teda neměl tu čest,ale za to jsem se svezl s BMW 5 , 3.0d 170kw/231k,no co říct,to se prostě nedá srovnávat s těma našema prdítkama pod kapotou,to když jsem s toho usednul zas do mé OII a nastartoval za studena toho traktora tak jsem byl akorát nasranej.
Duben 20, 200718 r Dit je to minutka Jsem zvyklej se rozepisovat ještě z bejvalí rachoty,tam jako šef personálního jsem musel každý čtvrtletí psát hodnocení pro Amíky na svý podřízený a to byli teprve slohovky a ještě to muselo být napsaný tak aby to pochopil i debil,tak ten zlozvyk mi zůstal dodneška,doma to slyšim pořád
Duben 21, 200718 r ty vole, Jirásko byl muj profesor na matiku na vejsce, tohle jméno mi vůbec nepřipomínej! roman: jj, pro amíky jenom jako pro debily
Duben 22, 200718 r tak já taky přidám svou spotřebu po prvních 1000 km (400 km dálka, zbytek město) za první týden :-) žádná sláva, ale průměr 5,8l tak jsem zvědavý,co to udělá až budu mít víc najeto
Duben 22, 200718 r tak po prvním týdnu bych taky nejradši nějaké koníky navíc, ale jak tak koukám, problém spojky... no viděl bych to na někde cca 15kW navrch, to by mělo stačit.... současnost není špatná, pokud jedu sám a nebo ve dvou, ale ve čtyřech lidech je to utrpení
Duben 22, 200718 r Ahoj, prave dnes som čítal o chiptunningu jednej českej firmy. Tu je link www.cimbu.cz. Test robila aj jedna auto spoločnosť. A že su fakt dobry ale drahy.
Duben 22, 200718 r Když jsem v únoru kupoval svého Egona, ptal jsem se na chiptuning a přímo v tom salonu mi řekli, že když si to přes ně zdarma nechám u Cimbu zprostředkovat, budou mi u nich v salonu i přes tento zásah do ŘJ uznány poruchy motoru i v záruční době. Majitel má prej ,stejně jhako většina zaměstnanců, chiplé auto a je tomu tak nějak všeobecně nakloněn Upraveno Duben 22, 200718 r od Gogon
Duben 22, 200718 r komplet spojku na 2,0 TDi-originál můžu sehnat okolo 10.000(setrvák,přítlačák,lamela)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.