Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Medzi BJB a BKC - u BKC je spätné vedenie výfukových plynov chladené

Seznam všech TDI motorů u O2:

BJB - 1.9 TDI PD 77kW (EU3)

AZV - 2.0 TDI PD 100kW (pro Belgické trhy)

BKD - 2.0 TDI PD 103kW (EU4)

BKC - 1.9 TDI PD 77kW (EU4)

BMM - 2.0 TDI PD 103kW

BXE - 1.9 TDI PD 77kW

BLS - 1.9 TDI PD 77kW

BMN - 2.0 TDI PD 125kW

Upraveno od Prochaine

motor při akceleraci je hodně hlučný, je to normální?

to je dost obecný, říká se, že PDčka jsou trošku hlučnější, jde o to, jestlis predtim třeba jezdil s benzinakem, tak je jasny, ze ti prijde hlucnej

to je dost obecný, říká se, že PDčka jsou trošku hlučnější, jde o to, jestlis predtim třeba jezdil s benzinakem, tak je jasny, ze ti prijde hlucnej

no, po určitom čase sa ti bude zdať hlučnejší iba za studena, ale je fakt že to je zvukovo niekde inde ako benzín

Upraveno od 62454

co znamená po urcitým čase? za chvili ji budu mít 2,5roku a hlučná mi přijde pořád, jenom uz jsem si zvyknul

co znamená po urcitým čase? za chvili ji budu mít 2,5roku a hlučná mi přijde pořád, jenom uz jsem si zvyknul

samozrejme že je rovnako hlučná vždy, ale myslel som že keď dlho nejazdíš benzínom aj na znuk nafty si zvykneš...

tak ono ti ani nic jinyho nezbude, ale kdyz to porovnám s tatovo 3.0TDI nebo kdyz jsme meli pujceny ML 320CDI, tak to je fakt nebe a dudy

tak ono ti ani nic jinyho nezbude, ale kdyz to porovnám s tatovo 3.0TDI nebo kdyz jsme meli pujceny ML 320CDI, tak to je fakt nebe a dudy

ale napr. Sprotage aj Sorento je oveľa tichšie, skoro som nepoznal či je to nafta abo benzín... zvnútra samozrejme

asi si nerozumíme, myslel jsem tim, ze OII je hlučná jak svině oproti těm dvoum zmíněnejm

asi si nerozumíme, myslel jsem tim, ze OII je hlučná jak svině oproti těm dvoum zmíněnejm

hej to som pochopil, ja som to myslel tak, že nie každý diesel je tak hlučný, dosť je to aj o spracovaní. som sa zle vyjadril sorry

Upraveno od 62454

motor při akceleraci je hodně hlučný, je to normální?

Je to naprosto normální,pokud to máš nový tak je to ještě výraznější.Zhruba po 20 000km se to trošku zlepší.

Mám ted doma dvě OII TDI 77kw,na mé první už mám natočeno k 90.000km a ta druhá taky 77kw s DSG ta je stará 3 měsíce a má zatím něco přes 10.000km a ta je o poznání hlučnější,mám vyzkoušeno i z předchozích TDIček že s přibívajícím km to trochu stichne, tím nechci vyvracet že PDčka nejsou hlučnější,to samozřejmě jsou,oproti předchozím klasickým TDI motorům mají hrubší zvuk,hlavně při rozjezdu,pak když už to frčí tak je to pohoda,ale ten rozjezd není nic moc.

Já se svezl už taky z různými diesely jiných značek,ale u mě jednoznačně vyhrává Mazda 6,( beru to v porovnání se čtyřválc.diesely ),tak mám kamaráda který pracuje v Praze na Spořilově v Auto-Palace a občas se u něj v sobotu zastavím na kus řeči a před pár měsíci mi tam půjčil na svezení předváděčku Mazdu 6 , 2.0 MZR-CD 105kw/143k,360Nm,nejen že to je velmi podařené auto jeko celek,ale ty jejich common-raily to je fakt bomba,nádherně plynule tahá odspoda jako bejk a hlavně ta hlučnost,tam snad ani žádná neni,tam fakt člověk ani neví o motoru,já měl pořád chut sahat po klíčku a nastartovat to,nerezonuje pedál spojky nic,prostě motor jedna radost.Lepším čtyřválc.dieselem jsem ještě nejel.!!!I on mi řikal že třeba co do toho dávaj 2.0 benzína tak je hlučnejší než ten diesel,že ten se jim fakt povedl.

Hned na to mi tam půjčil Mondeo 2.0 TDCI 96kw/130k,330Nm,ty jejich common-raily jsou teda mizerní,hned mě ten můj kámoš upozornoval at si dám bacha hlavně na spojku,že to je o nich známí že zabíraj v jednom bodě a že si je potřeba na to dlouho zvykat že při běžnym rychlym rozjezdu to chcípne jedna radost,tak to měl pravdu,když si to člověk hlídá tak je to v pohodě,ale když jsem s tím už ujel pár km a osahal si to a při rozjezdech jsem na to nějak nemyslel tak jako normálně,tak to bud začalo hrkat nebo jsem vystřelil jak raketa,ale to je asi otázka trochu delšího zvyku s tím jezdit,ale hlavně ty jejich common-raily,nemůžu si pomoct to je hlučností srovnatelný s PDčkama od W,možná trošičku po zahřátí méně rezonuje,ale to bych spíš přisuzoval lepšímu odhlučnění,za to v ostatních režimech jízdy mi to přišlo jako PD a v některých i dokonce horší,např.při akceleraci na dvojku,něco kolem 1500-1700ot.to zarachtá jak kdyby to bylo vylagrovaní a pořád se mi zdálo jako kdyby ten motor lehce zvonil.Taky se mi nelíbilo ten nastup výkonu,hrozný kopance,šlápnete na plyn nic,nic,nic jen slyšíte rachot motoru pak kopanec jak hovado a teprve to začne jet.No jako Mondeo se mi vždy jako auto líbilo,ale kdybych ho pořizoval tak už vím že určitě ne v dieselu,to fakt ne,nevím někomu to třeba nevadí,ale já mám rár plynulou a kultivovanou jízdu a ne abych tam lítal jak nudle v bandě.

Luke: Souhalsim s tebou,3.0TDI je prostě nebe a dudy,ale to asi V6 jsou tak nádherně kultivovaní všechny,s Medvědem jsem teda neměl tu čest,ale za to jsem se svezl s BMW 5 , 3.0d 170kw/231k,no co říct,to se prostě nedá srovnávat s těma našema prdítkama pod kapotou,to když jsem s toho usednul zas do mé OII a nastartoval za studena toho traktora tak jsem byl akorát nasranej.

čoveče ty seš normální spisovatel :)

Dit je to minutka :D Jsem zvyklej se rozepisovat ještě z bejvalí rachoty,tam jako šef personálního jsem musel každý čtvrtletí psát hodnocení pro Amíky na svý podřízený a to byli teprve slohovky a ještě to muselo být napsaný tak aby to pochopil i debil,tak ten zlozvyk mi zůstal dodneška,doma to slyšim pořád :D

ty vado, hotovej soudruh Alois Jirásko :D :D

ty vole, Jirásko byl muj profesor na matiku na vejsce, tohle jméno mi vůbec nepřipomínej!

roman: jj, pro amíky jenom jako pro debily :)

tak já taky přidám svou spotřebu po prvních 1000 km (400 km dálka, zbytek město) za první týden :-) žádná sláva, ale průměr 5,8l tak jsem zvědavý,co to udělá až budu mít víc najeto

to je uplne nadherna spotřeba, tu jsem nemel ani nepamatuju

tak po prvním týdnu bych taky nejradši nějaké koníky navíc, ale jak tak koukám, problém spojky... no viděl bych to na někde cca 15kW navrch, to by mělo stačit.... současnost není špatná, pokud jedu sám a nebo ve dvou, ale ve čtyřech lidech je to utrpení :mellow:

Ahoj, prave dnes som čítal o chiptunningu jednej českej firmy. Tu je link www.cimbu.cz. Test robila aj jedna auto spoločnosť. A že su fakt dobry ale drahy.

no tak tos slyšel zrovna o jedněch z nejlepších

Potom po zaruke si asi dam. Uvidim

Když jsem v únoru kupoval svého Egona, ptal jsem se na chiptuning a přímo v tom salonu mi řekli, že když si to přes ně zdarma nechám u Cimbu zprostředkovat, budou mi u nich v salonu i přes tento zásah do ŘJ uznány poruchy motoru i v záruční době. Majitel má prej ,stejně jhako většina zaměstnanců, chiplé auto a je tomu tak nějak všeobecně nakloněn :worthy

Upraveno od Gogon

komplet spojku na 2,0 TDi-originál můžu sehnat okolo 10.000(setrvák,přítlačák,lamela)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.