Květen 1, 201114 r Tak už jsem se k tomu dokopal a vyměněno. Ještě jednou díky za návod "1.8T"! Bližší info zde
Květen 5, 201114 r Hoši, sem z toho jelen. Kukal sem na ty hadičky...všechny ok, projistotu sem vyměnil ten odvětrávací ventil za 230 kč, kvůli VAGu ( psal ztrátu tlaku mezi klapkou a turbem) a auto se chovalo stejně. Jenže... sem zkusil odpojit konektor k váze vzduchu, auto se chová úplně normálně, je v klidu a to nejdůležitější je, že už nemá díry v plynu, necuká...prostě paráda. Ta váha je nová, má najeto asi 5.000 km, ale není to origo, je z německa výrobce nevim, stála asi 1.600,-. Myslíte, že je špatná? Divný taky je, že když sem poprvé s odpojenou váhou vytočil motor nad 4.500 tak se rozsvítilo ASR a nehodlá zhasnout ani po opětovným nastartování. Zkusím VAG, co napíše...ale nechce se mi věřit, že se tady se*u s nějakejma hadičkama a pak bude problém ve váze vzduchu, která je nová. Hoši, co se stane, když budu jezdit s odpojenou váhou? Asi to nebude zrovna nejlepší pro spalování co? Díky
Květen 5, 201114 r Takže motoru to nevadí? K čemu tam ta váha teda je? Do toho mi teď začala svítit kontrolka motoru
Leden 25, 201213 r taky jsem jezdil chvili bez vahy ....i se mi zdala mensi spotreba...... z dlouhodobeho hlediska nedoporucuju. Ochuzuje to směs .... neni idealni spalovani Upraveno Leden 26, 201213 r od Wojnar Necituj poslední příspěvky!!
Leden 26, 201213 r tak vaha vzduchu tam je proto aby ridici jednotka mela pribliznej nastrel davky paliva...lambda je takovej policajt na konci kterej rekne ano spravne popripade malinko doupravit. kdyz tam vaha vzduchu neni tak si to bere nahradni ulozene hodnoty, kolik by to melo byt, ktere nemusi byt presne a lambda pred katalyzatorem ma tedy vic prace... navic je tam urcita frekvence snimani neco kolem 10x za sekundu... Takze i proto muze ridici jednotka omezit zatizeni motoru a pracovat v mene ucinejsim pracovnim bode aby chranila motor. Jaky teda ma vaha vzduchu vyznam? slouzi k tomu aby bylo davkovani paliva co nejpresnejsi
Květen 11, 201213 r Pro info, takhle vypada praskla hadice z navodu v prvnim prispevku na cca 11 let starem motoru : ( vzadu nova hadice )
Květen 13, 201213 r No ale jestli je ta hadice prdlá skrz,tak to auto nemohlo jet ne pořádně ne.... To by šel tlak od turba do háje...
Květen 13, 201213 r Netusim jak to presne funguje. Dle meho auto jede stejne, mozna trochu lip. Zmenil se i zvuk turba, Uz neslysim takovy obrovsky nasavani vzduchu....
Květen 13, 201213 r Já měl tuhle hadici taky děravou, i další, ale rozdíl po výměně jsem taky moc nepoznal.
Květen 15, 201213 r no byl sem to ted parkrat projet a musim rict, ze zmizela takova ta turbodira pri prerazovani napr u predjizdeni. ted tahne hned po zarazeni Upraveno Květen 15, 201213 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Červenec 17, 201213 r Mam superba 1.8 t motor AWT 2003 koupenyho pul roku zpet a tak se taky podelim o zkusenosti, protoze jsem z tohoto fora a tematu cerpal a diky nemu i nasel pricinu mych problemu s timto motorem. Klasicke potize s litanim otacek pri volnobehu, chod na tri valce a blikajici zluta kontrolka motor engine, vse pouze pri volnobehu. VAG psal pokles tlaku mezi turbem a klapkou. V prvni rade jsem dal nove svicky, protoze kazda byla jina a postupne zacal proverovat hadice, nasli jsme jednu diru, presvorkovali na dosah dosazitelne hadice a vymenili regulator tlaku, kterej je zde oznacovany jako c.1(06A129101A) ten byl zasranej od oleje a membrana pravdepodobne neplnila svou funkci. Vymeneno a ok a po cca 300 km znovu tento ventil s membranou zasranej a stejne problemy znova. Sel jsem tedy po tom ventilku odvzdusneni klikovky, ale myslel jsem ze se tam shora nedostanu, nicmene nakonec jsem se hecnul a s dobrym naradickem jsem se tam dostal uvolnil svorku a vytahl. Tento venil c. 2(035103245A) propoustel a zcela neplnil svou funkci, proste byl deravej, mel jsem obrovskou radost jak jsem to videl, nahodil jsem novej a regulator tlaku opet novej. Zatim vsechno beha jak ma tak uvidime po case. Musim podotknout ze olej se mi nejak zasadne neztracel. Foto opotrebovaneho ventilku c. 2 shora, kde je uvnitr takovej plisek kterej se asi vychechlal a vykolejil z drahy prikladam zde
Září 22, 201212 r Presne môj problém,dnes som sa na to konečne podujal a výsledok,deravá hadica odvetranie 13A a takisto aj ta trubka pod tým čiernym plechom,kde je prístup ako ku peniazom,ešte som to nevimenil,ale už budem vedieť ako na to dík za návod a klobúk dole,lebo chalani od fachu už mi chceli meniť váhu,lambdu,ventily a bohvie čo ešte,chvalabohu,že som to auto nedal do servisu.Dúfam,že po výmene to bude šlapať ako má,pretože inak je to skvelé auto
Únor 25, 201312 r zdravím , taky jsem měl praskklou hadici 13A. když jsem ji sundaval, tak jsem zjistil že je prsklá ještě hadice co naní navazuje a vede někam dolu podle motoru. z obrázku mi není jasný která to je. zkusil jsem jednu objednat, o kterýu jsem si myslel že by to mohla být ona a samozřejmě to byla jiná. nevíte náhodoou někdo číslo. a ještě dotaz , kupujute ty hadice original ve škdovce, nebo někdo dělá repliky, díky
Leden 4, 201411 r Zdravím chlapi mám nově 1.8T 4x4 L-K asi po dvou dnech od koupě se mi rozsvítila kontrolka(výfukového systému) je teda fakt že sem ji ty dva dny proháněl pač pro mě byl dost záživnej ten tah a atd,ale po rozsvícení jsem nezaznamenal žádnej rozdíl ve výkonu,ani spotřebě,Neboli den D.ráno jsem jel s klukem se projet a protáhnout ji celej den cajk pak jsem zjistil že mi nesvítí xenon pak zase jo,odpoledne jsem jel vyzvednout ženu z porodnice sednem do auta nastartuju a šup už svítila kontrolka a xenon už svítil,někde jsem četl že laurin měl kontrolku nefunkčního xenonu ale za boha nemužu zjistit co za kontrolku to je proto jsem nebyl ani na diagnostice je tedy možné že to má spolu něco společného když po motoristické stránce je vše OK?vyjma tedy studeného motoru ten normal nastartuje vše ok rozjedu se a začne škubat asi tak 500m nebo pokud ho nevytočím tak na 3tis pak cajk ale pokud to nastartuju a nechám tak 2-3 min běžet na volnoběh tak zase jede jak má,,,sory že sem plácám jaksi 3 možný závady,ale vycházím z té kontrolky
Leden 4, 201411 r Opravdu placas a pokud budes studenej motor vytacet nad 3tis, za chvilu budes muset koupit zase jiny auto. Radsi zkontroluj hadice podtlaku
Leden 4, 201411 r Pavle V, než někde něco napíšeš, projdi si příslušné sekce a vlákna. Xenony sem netahej, ty se řeší například ZDE.
Leden 4, 201411 r Zdravím chlapi mám nově 1.8T 4x4 L-K a..... Začal bych diagnostikou a pak vše ostatní, minulý týden jsem to podle toho návodu taky dělal, od Tčka včetně jsem to měnil vše za nové. Auto poškubávalo při akceleraci a hlásilo ztrátu tlaku mezi turbem a klapkou. Utržená hadice byla na první pohled vidět, hodně to i zašpiní motor v okolí praskliny. Upraveno Leden 5, 201411 r od XTomos
Leden 6, 201411 r problem s xenonem sem neuváděl proto abych zjistil proč nesvítí či svítí jen pro to jestli ta kontrolka má s tím spojitost,jediné co sem se všude dočet je že ,,verze laurin a klement má signalizaci nesvítícího xenonu kontrolkou na palubní desce"ale nikde sem se nedozvěděl která kontrolka to hlásí,proto ta zmínka o xenonech,omlouvám se
Leden 7, 201411 r Zdravím pánové. Mám Octavii I 1.8T AGU. Najete 252tkm. Před 1000km, vyměněny rozvody,vyčištěná škrtící klapka, vyměněn řemen příslušenství.. říkám v pohodě. Ale dneska, když jsem se vracel z práce domů. musel jsem k babičce na chalupu, trasa tam i zpět ca 150 km, a když jsem měl možnost tak jsme to pěkně oroštoval a asi ve 4800 ot.min začalo cukatz a dál mě to nechtělo pustit, jak bych mlátil o omezovač. Pak jsme to zkusil taky a opět to samé. Co to může být? Nemáte tušení? Děkuju
Leden 9, 201411 r Možná zadělaný palivový filtr, já ho měnil cca ve 148T a byl jak bota. Upraveno Leden 9, 201411 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Březen 12, 201411 r Hoši, pročetl jsem diskuzi Přesto otázka Motor ARX , mám hledat stejné hadice jak jsou tady v diskuzi a nebo to je u ARX jinak ? A podotázka. Dělají se ventily a nebo to má hydroštely ? Díky za info
Březen 12, 201411 r ARX je to isté.. hladaj tú hadicu, jedna alebo druhá (alebo obidve) budú roztrhané. ja už tak jazdím tri mesiace - človek si zvykne a má hydroštely
Březen 13, 201411 r díky za info já mám problém při startu auto nechce chytnout a nebo chytne a hned zdechne na vag-u našli chybu pokles tlaku tak jsem usoudil, že by to mohlo mít souvislost s hadicí
Březen 13, 201411 r To jsou rady, nechápu proč jezdit s prasklou hadicí? Jestli je to ta, co vede z paroh sání k ventilu v tom Tčku, tak tu určitě vyměnit a jestli bude OK a auto hlásí chybu ztráty tlaku tak vyměnit ten ventil v Tčku (v příspěvku #7 je to číslo 6 v druhém obrázku), to byla chyba u mě. Jestli to budeš rozdělávat, doporučuji si koupit druhovýrobu ke všem hadicím a preventivně vyměnit, originály jsou drahé, ale druhovýroba je za pár stovek, třeba ten ventil stál do 100kč v CCčkách. Vyměnit je to gynekologie, ale auto pak přestalo cukat a hlásit chybu. Ještě doporučuji, když se v tom budeš hrabat koupit si rovnou plastovou trubku měrky oleje, já ji měl tak zpuchřelou, že okamžitě praskla jen jsem se jí dotkl
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.