Publikováno Březen 2, 200916 r Ahojte. ospravedlnujem sa ze to davam sem no pride mi to najvhodnejsie. Neviem pod akym KODOM Vyrobcu mam hladat nasledujuci diel (vid fotky) Je to prevodovka z Fabie 1.4 TDI 59kW. Chcem vas poprosit ci sa niekto nemozete pozriet v ETKE aky ma to kod, konkretne obal prevodovky, pripadne ci sa to da kupit samostatne alebo iba ako celok.. Budem Vam vsetkym za pomoc vdacny. Pripadne ak je niekto zo Slovenska a ma to na predaj . nech ma prosim kontaktuje. DAKUJEM
Březen 2, 200916 r Autor myslis ze to bude vsetko ok? vydrzi to nejake otrasi a celkovy chod? Opet dakujem kazdemu za odpoved.
Březen 2, 200916 r no podla etky ked som si pozrel svoju z 1,9 TDi tak 23000 SKK. Tak sa radsej pozri v bazare niekto tam predaval z 1,9 TDI budes to mat viacej do rychla.
Březen 2, 200916 r Ahojte. ospravedlnujem sa ze to davam sem no pride mi to najvhodnejsie. Neviem pod akym KODOM Vyrobcu mam hladat nasledujuci diel (vid fotky) Je to prevodovka z Fabie 1.4 TDI 59kW. Chcem vas poprosit ci sa niekto nemozete pozriet v ETKE aky ma to kod, konkretne obal prevodovky, pripadne ci sa to da kupit samostatne alebo iba ako celok.. Budem Vam vsetkym za pomoc vdacny. Pripadne ak je niekto zo Slovenska a ma to na predaj . nech ma prosim kontaktuje. DAKUJEM Mám tu stejnou služební MR 2006má kod převodovky GGV. ta tvoje není na opravu. To není zcela jistě jen prasklý obal Tu trhlinu něco způsobilo. Vevnitř bude asi šrot. Zkus kontaktovat třeba JenduT4 nebo Radekvv Tady z fora Kod převodovky je uveden na obalu převodovky a na typovém štítku v kufru pod kobercem a v servisní knížce.
Březen 3, 200916 r Autor Dakujem, a bol by problem ak by sa tam dala prevodovka z 1.9tky? Teda ci to bude vsetko sediet ako ma, ci auto pojde bez problemov. Konkretne to musi byt asi 1.9 okolo roku 06? (PD motor 74kw) K tomu vnutrajsku , motor maju v servise cely von, a je tam uz iba toto, no nieje mozne to uz dat do poistky tak sa zrejme budem obzerat po pouzitom ND Dakujem za odpovede, ak niekoho nieco napadne, sem s tym.
Březen 3, 200916 r Máš několik možností (srovnáno dle času a problémů): 1) koupit origo novou převodovku (nevýhoda: je vysoká cena) 2) koupit jetou převodovku "daný typ" na vrakáči (nevýhoda: ježdění a shánění, nejistá kvalita) 3) Koupit odpovídají skříň (jedno kde) a vnitřnosti přeskládat. 4) koupit jinou jetou převodovku (nevýhoda: z 1.9 to pojede na houby, má dlouhý kvalty a ten motor to neutáhne - už takhle se 1.4 TDI chová jako benzín. Časem budeš přemýšlet, jak provést záměnu - a jsi zpátky u bodů za 1), 2) nebo 3) ... nebo to nechat svařit. Je to tvoje auto, tvoje peníze a tvůj čas.
Březen 3, 200916 r Autor Máš několik možností (srovnáno dle času a problémů):1) koupit origo novou převodovku (nevýhoda: je vysoká cena) 2) koupit jetou převodovku "daný typ" na vrakáči (nevýhoda: ježdění a shánění, nejistá kvalita) 3) Koupit odpovídají skříň (jedno kde) a vnitřnosti přeskládat. 4) koupit jinou jetou převodovku (nevýhoda: z 1.9 to pojede na houby, má dlouhý kvalty a ten motor to neutáhne - už takhle se 1.4 TDI chová jako benzín. Časem budeš přemýšlet, jak provést záměnu - a jsi zpátky u bodů za 1), 2) nebo 3) ... nebo to nechat svařit. Je to tvoje auto, tvoje peníze a tvůj čas. Dakujem za postrehy, navrhy. Uvazujem o jazdenej, ale aj ta mi je zbytocna cela, takze by my stacil obal/plat alebo ako to mam nazvat. No problemom je ze samotny obal z 1.4 TDI urcite nezozeniem, a iny, napriklad z benzinovej 1.2 HTP nebude pasovat, alebo ano? Dakujem za odpovede.
Březen 3, 200916 r Autor Velmi pekne DAKUJEM vsetkym ktori prispeli co i len napadom. Dnes som dostal informaciu zo servisu ze samotny obal vychadza na 10 000sk. Takze uvidime, hladam a zvazujem...
Březen 3, 200916 r Od čeho to máš poškozené. To je po bouračce?. Zkoušel jsi typy co jsem ti dal, že máš kontaktovat? My když jsme potřebovali převodovku na O1 na TDI tak se nám podařila sehnat za 3500,- Je v super stavu.
Březen 4, 200916 r 4) koupit jinou jetou převodovku (nevýhoda: z 1.9 to pojede na houby, má dlouhý kvalty a ten motor to neutáhne - už takhle se 1.4 TDI chová jako benzín. To znamena, ze obal prevodovky je ten isty 1,4 TDI = 1,9 TDI, SDI? Iba prevodove pomery - ozubene kolesa su rozdielne? Priklad Pri 1,4 TDI FII mam pri zaradenej V. otacky pri 80 km/h = 1750 ot/min 90 kmh/ = 2000 ot/min 100 km/ = 2250 ot/min Ak som spravne pochopil tak pri fabii 1,9 TDI budu otacky pri zaradenej V. a rychlosti 100 km/h nizsie ako 2250 ot/min? Daju sa niekde najst technicke udaje prevodoviek, prevodove pomery a rozdiely v prevodovkach? Tiez ma to zaujima.
Srpen 19, 20205 r Tiež by ma zaujímalo, ak niekto vie aké prevodovky sa do Roomstrov dávali a aké boli v tom rozdiely... Mám praktik 51kW a má to strašne krátke prevody. Bol nejaký rozdiel medzi normálnou verziou a praktik? Rozdiel v 51kW vs. 59kW? Pasovala by tam prípadne prevodovka z 1.9tdi 77kw? Jazdím často dialnicu a pri 140kmh to toči cez 3500otáčok. Ak by sa dala vymeniť prevodovka za nejakú, kde by boli dlhšie kvalty a dať do chipnúť, tak by som bol veľmi rád. Má s tým niekto skúsenosť? Je to reálne, že by to fungovalo? Ďakujem
Říjen 29, 20204 r @Euqalyptus Pokud to u Roomstera neni jinak, je u BNM podobna prevodovka, jako Fabie SDI (02T). Cili uplne jina skrin nez u silnejsich motoru. Mozna by sla delsi prevodovka z prvnich SDI, do roku 2000, ale nevim, jestli to nekdy nekdo zkousel.
Listopad 17, 20204 r Ďakujem za odpoveď. Práve som našiel, že sa to riešilo tu: https://forum.skodahome.cz/topic/144217-v%C3%BDm%C4%9Bna-p%C5%99evodovky-5%C2%B0-za-6%C2%B0/page/2/ ale tiež neviem, či sa môžem podľa toho riadiť, nakoľko tam písali o 59kw verziách a neviem doteraz, či a aký je vôbec rozdiel medzi 51kw a 59kw
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.