yockey Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 dnes som odhalil , že mam prasknutu tuto hadicu, ake to mohlo mat nasledky a aka je funkcia? treba ju vimenit alebo stači oblepit? okolie praskliny bolo dost mastne od oleja. kde jkopit , popripade čislo dielu. dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Kupit NOVU hadicu a vymenit!!! V Skoda servise podla VIN kodu objednaju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Netreba VIN, na hadici je ETKA cislo. A podla motorizacie vedia povedat ktoru treba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Nasledky to mava zvycajne dost nepekne na chod motora, neviem ako u inych motorov ale moja 1,8 Turbo, dost haluzila ked som mal netesnost v sani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yockey Vloženo 16. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 up Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 Naco upujes? Ved odpovede si dostal, nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bernys Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 Napiš co máš za motor rok výroby a popros chlapi oni se ti do etky podívají a řeknou ti číslo dílu a cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radim205D Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 Tohle jsem před pár týdny řešil, vstup mezi klapou a váhou ucpi (falešný vzduch ti bude dělat problémy s volnoběhem) odvětrání skříně nadstav hadicí a dej ji někam bokem např. do nějaké nádobky kde se budou výpary sbírat. Není dobré si takhle zasírat klapu a zbytek sání sajrajtem z ovzdušnění. Klapu si vyčisti, za tu dobu co ti to přisávalo kombinaci prachu z cest a olejové výpary, to bude asi chtít, pak musíš VAGem nastavit mezní hodnoty klapky aby se volnoběh sklidnil. tady je nějaké info o tom odvětrání.. http://bidrinperformance.com/joomla1/index...4&Itemid=56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yockey Vloženo 16. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 (editace) bernys napsal: Napiš co máš za motor rok výroby a popros chlapi oni se ti do etky podívají a řeknou ti číslo dílu a cenu motor 1,6 75kW AVU 2002 Editováno: 16. Březen 2009, autor: yockey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Na co ti je to cislo??? :palec2: Sadni do auta a chod do predajne SKODA-kde predavaju original nahradne diely. Povies co a aku hadicu v ETKE je pekne vyobrazena. Podla VIN-kodu este pre istotu skontrolujes ci sa ta hadica nachadza v tvojom aute. Ak ano tak si ju objednas . Ak ju maju na sklade tak ju aj hned kupis a vymenis.!Alebo si ju das vymenit v servise!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yockey Vloženo 17. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 UP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 18. Květen 2009 Sdílet Vloženo 18. Květen 2009 (editace) pro VOCKEY: máš ještě prasklou hadici odvětrání klikové skříně. V místě toho pružného vlnovce - jde to poznat podle mastného fleku Dnes jsem to zjistil bohužel i u sebe, začal mi jemně kolísat volnoběh. Hlavně za studena. Až budu doma tak tu hadici naprotézuju nějakým návlekem ale teď tady nic nemám. Bude stačit když ten konec ve směru k sání zaslepím? ucpu? jde o to že to teď přisává falešný vzduch, kolísají otáčky a někdo tu psal že měl i snížený výkon v nízkých ot. Ten konec odvětrání ať si klidně prdí do vzduchu, snad tam žádnej kámen nespadne Myslel jsme že to omotám izolačkou a zajistím drátkem ... ale nevím jestli tím třeba něco nezpůsobím. Má někdo povědomí? zkušenost??? teď už jen čekám kdy rupne ta samá pružná hadice přímo do klapky. Olej to zevnitř asi pěkně leptá. Měli to udělat z lepšího matroše. Díky za rychlé reakce, mám před sebou do víkendu dost jízd tak ať něco nepohnojím Editováno: 18. Květen 2009, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 (editace) Prosím to nikdo netuší co se stane když to zacpu? ... no tak to vyzkouším sám a pak dám vědět. Takto se mi s tím jezdit nechce, trošku to houpe na volnoběh a hůř se zdvihá z malých otáček (možná kdybych si nevšiml te praskliny tak ty příznaky ani nepociťuji, ale jsem už takový a každá vada mě točí ...) Editováno: 19. Květen 2009, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yockey Vloženo 19. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 (editace) no s tou hadicou som ešte nič nerobil je trochu presiaknuta olejom. neviem ake to može mat nasledky ale asi bude lepšie ju vymenit. inak žere mi to olej može to byt tym? Editováno: 19. Květen 2009, autor: yockey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Máš vyměněnou tu tlustkou ke klapce (sací) i tu oddechovou od klidy? taje podle horního obr taky špatná ... Já to zatím vyřešil zaslepením a spokojenost. Zaslepil jsem to nehořlavou izolačkou a jelikož se jí na té mastné trubě nechtělo moc držet tak jsem to pojistil drátkem. Motor nehoupe, rozjezdy krása i to výrazně líp táhne, volnoběh se uklidnil a klesla spotřeba jak na volnoběh (dřív 0,8 teď 0,6l/hod) tak jízdně (dřív ta samá trasa po Brně 6km 8l teď 6l) Až budu doma provedu přemostění nějakou hadicí a dotěsnění. Je neuvěřitelné jaký vliv mají na volnoběžné ot jakékoli netěsnosti. A to si konstruktéří dovolí tak důležité a chemicky namáhané díly tak poddimenzovat !!! ideálně opravdu na široké trubce před klapkou udělat záslepku a odfuk z motoru dá pře filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yockey Vloženo 19. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 (editace) no ja som zatial menil iba hadicu sania , mal som ju roztrhnutu v tom tenkom mieste čo ide s odvetravania Editováno: 19. Květen 2009, autor: yockey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 (editace) TU SPODNÍ MĚNIT NEMUSÍŠ. ODLÁMEJ TEN RÁDOBY PRUŽNEJ VLNOVEC CO SE ROZLEPTAL A PŘVLÉKNI PŘES TO NĚJAKOU VHODNOU HADICI. TAK AKORÁT DLOUHOU ABY TO MĚLO TROCHU VŮLI. IDEÁLNÍ BY BYLA NĚJAKÁ DUŠE Z KOLA PRŮMĚRU cca 1" OBA KONCE PAK CO NEJLÉPE ZATĚSNI (STAHOVACÍ KOVOVÉ PÁSKY, TĚSNÍCÍ PÁSEK, ...) UVIDÍŠ ŽE TO NA KUTUŘE CHODU POCÍTÍŠ. JÁ TEDA DOST. JÁ TO MÁM VLASTNĚ NA VSTUPU DO MOTORU ZASLEPENÝ A DOBRÝ ... EŠTĚ ALE PŘES TEN KONEC OD MOTORU DÁM PUNČOCHU NEBO NĚCO ABYCH NENASÁL VRABCE JO TO ŽE TI UBÝVÁ OLEJ TÍM URČITĚ NEZACHRÁNÍŠ, POCHYBUJU ŽE BY SE TÍM VYPRSKALO VÍC JAK 0,1dcl NA 10 000km FURT NEDOKÁŽU POCHOOPIT JAK TO MOHLI VÝVOJÁŘI TAK PODCENIT. KDYŽ SI PŘEDTAVÍM JAK TOU DÍROU TĚSNĚ PŘED KLAPKOU NASÁVÁ MOTOR ŠPÍNU A PRACH + OLEJOVOU MHLU TAK TO JE SOLIDNÍ BRUSNÁ PASTA ... TO ANI NEMUSÍME JEZDIT SE VZDUCHOVÝM FILTREM Editováno: 19. Květen 2009, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 NEMÁTE NĚKDO FOKTU MOTORU 75kW BEZ HORNÍHO KRYTU? JAK JE TO NAPOJENÉ TAM? DLE KATALOGU MÁ TU TRUBKU STEJNOU ALE NĚJAK SE MI NEZDÁ ŽE BY TO ZASE ZVORALI !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yockey Vloženo 20. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 ty to budeš riešit ako nechaš to tak zaslepene a potom to spaviš tak ako si napisal alebo vymeniš hadicu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 (editace) já to spravím tak že přes to navleču jinou hadici. Měnita za 1000,- se mi nechce, navíc je k ní strašnej přístup a stejně se zas rozleptá. zalepené to určitě nenechám, koukal jsem že izolačka co jsem tam nalepil se krásně přicucla na tu hadici, takže tam má motor snahu si přisávat. I když jen z motoru. Také je to cítit na výčku dolévání oleje - bylo takové přicuclé. Mám před sebou jízdu podálnici Brno - Praha, Praha - HK tak to nebudu moc honit a pak opravím. Editováno: 20. Květen 2009, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yockey Vloženo 20. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 KarlosTDi napsal: já to spravím tak že přes to navleču jinou hadici.Měnita za 1000,- se mi nechce, navíc je k ní strašnej přístup a stejně se zas rozleptá. zalepené to určitě nenechám, koukal jsem že izolačka co jsem tam nalepil se krásně přicucla na tu hadici, takže tam má motor snahu si přisávat. I když jen z motoru. Také je to cítit na výčku dolévání oleje - bylo takové přicuclé. Mám před sebou jízdu podálnici Brno - Praha, Praha - HK tak to nebudu moc honit a pak opravím. jj ja to spravim takisto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.