Leden 7, 201213 r Dnes jsem pořádně očumoval střešní žlábky mé FII Combi r.v. 2008. barva šedá kapučíno. Jelikož mám již po záruce laku, tak jsem také očekával praskliny a ono nic, žlábky mám v cajku, uf, docela jsem si oddechl.
Leden 23, 201213 r Ako sa v servisoch stavaju k laku, ktory je obity po zime kamienkami? Mozu byt tieto mini odreniny opravovane majitelom alebo nuti SA dat opravit aj taketo poskodenia v autorizovanych servisoch ? Zaujima ma to s ohladom na to, ci nepridem o zaruku na lak, ked si opravim zopar oderok po kamienkoch sam lakovou ceruzkou. Ake vrstvy laku/farby su na aute s metalizou? 1. plech 2. zakladna farba - asi biela (?) 3. metaliza/lak ??? Zda sa mi,ze lak ani s metalizou toho moc nevydrzi a po zime bude najma na kopote mnozstvo dierok po kamienkoch. U teraz vidim na kapote zopar bielych bodiek...
Leden 23, 201213 r Uvahu ze bys prisel o zaruku, kdyz origo SA lakovou tuzkou opravis drobne oderky od kaminku slysim poprve. Do toho preci ty lakove tuzky jsou. Reklamovat oderky nelze. to by musel byt nejaky mnohem vetsi problem s lakem. S tou odolnosti barvy/laku je to ruzne. U OII sem dokazal nehtem barvu i s lakem oddloubonut. u R se mi zdalo, ze to drzi dobre.
Březen 1, 201213 r Vloni v listopadu jsem si koupil předváděčku FII, teď jsem si všimnul, že mám za předním kolem na prahu stržený krycí lak až na plech v délce 2 cm. Nevím o tom, že bych někde na něco najel, když mi to přezouvali v pneuservisu tak jsem byl u toho a ze zvedáku jim to nesklouzlo. Musím si to nechat opravit "odborně" v autoriz. servisu abych nepřišel o záruku?
Březen 3, 201213 r Hele fakt se nesnazim byt jizlivej. Ale proc se uz druhej clovek pta na to, ze kdyz opravi nejakou oderku na laku, tak prijde o zaruku? To ma byt provokace? Jak sakra souvisi nejaky flicek se zarukou? Jednoznacne se jedna o mechanicke pozkozeni. To nema se zarukou nic spolecnyho. Takze NE, kdyz opratrne to misto prebrousis, striknes zakladovkou a pak barvou, (pokud je to fakt az do plechu), nebo proste nejak zamazes lakovou tuzkou, tak neprijdes o zadnou zaruku. Ani na motor, ani na radio, ani na sedacky. Zaruku na lak taky ne. Ta se stejne vztahuje jen na velky problemy s lakem, ne na mechanicky poskozeni.
Březen 3, 201213 r Nechci se taky pouštět do divokych debat. Ten fliček jde až na plech a pod tvrdý tmel co je na podběhu a pravděpodobně vznikl tak, že si někdo chtěl vypůjčit kolo a neměl k tomu ale dobrý zvedák, nebo ho někdo vyrušil. Nevím jak dlouho jsem s tím jezdil, prosolene to bude slusne, je otazka jestli se pod ten tmel dostala voda dale. Už jsem se ptal ve skodovce, tvrdili mi, že když to začne rezavět tak změří tlouštku laku a řekl bych že tak lehce zjistí že to na tom místě bylo opravovano, když to spraví oni tak o tom budou mit zaznam. Mimochodem na svém starém autě jsem měl taky škrábance až na plech a zaklad+lak po 3 letech zase vesele zreznul.
Březen 23, 201213 r jedná se o polétavou rez. dá se to ošetřit TAR REMOVERem, bez poškození laku. Na bílé a žluté je to vidět ještě o hodně více. Na polétavou rez je dobrý clay. Hmota podobna plastelíně. Když rukou přejedete po laku po umyti auta tak ucítíte, že není úplně hlaďoucký. Je na něm polétavá rez, asfalt, bordel ze stromu atd. Pokud je hodně asfaltu, tak tar remover.
Březen 23, 201213 r Teď jsem po zimě umýval auto a co jsem neobjevil na střeše? Praskliny. Čumel jsem na to jak jeliman a teď vidím, že to není nic neobvyklého. Zřejmě v rámci šetření koupili v MB levnější tmel. Ku..vy jedny. Mám combi 12/2008 šeda cappuccino. Asi to zaplním barvou a přetřu lakem, aby to pak v budoucnu náhodou nezačlo rezivět.
Květen 30, 201213 r Ja som v sobotu umyval auto a pod plastovou listou na dverach som nasiel flak tmavsej farby. Auto ma lak Aqua a pod tou listou je tmavsia farba. Na kusku uz je biela. Ta biela je uz zakladna farba. Urcite to tam predtym nebolo, vsimol by som si pocas umyvania. Fabia je model 2011, takze nie je stara. Od kamienkov to isto nebude. Mam zasterky a toto si neviem predstavit, ako by sa mohlo stat. Upraveno Květen 30, 201213 r od specmario
Červen 14, 201213 r Dnes jsem při čekání v autosalonu obhlížel vystavené vozy. Třeba Fabia Combi Champion, která skóruje hned 4krát. Teda až na ty praskliny v střešním žlábku na straně spolujezdce. Začínaly 5 mm od čelního skla. Jedna v délce 10 mm na levé straně žlábku, druhá kratší 5 mm ve vzdálenosti 2 mm od té delší a mírně se od sebe rozbíhající. Na druhé straně a ostatních vozech nic. Podle čelního skla rok výroby 2012. I vy se teď můžete cítit jako šampion!
Červenec 4, 201213 r Tak tie dvere uznali. . Ale objednali nas az na 16.7., ale to nevadi. Striekat sa budu cele dvare, takze 2-3 dni bez auta.
Červenec 19, 201213 r Konecne je Fabka doma. Striekali cele dvere. Plastovu listu vymenili za novu. A este mi umyli cele auto . Aj ked som ho ja umyl v sobotu .
Březen 3, 201312 r Na zadních dveřích u kliky mi mezi tou gumou okna a polepem vytejká něco jako rez, sledoval jsem to u ostatních aut po parkovištích a více či méně se to tam vyskytuje také,. Máte s tím někdo nějakou zkušenost, radu atd. Viz. přiložená foto s vyznačeným místem, detail nemám.
Březen 4, 201312 r zrovna včera jsem se na to taky díval vypadá to, že v té gumě je nějaká výztuha která rezaví auto mám naštěstí ještě 2 roky v záruce takže pokud se to bude dál nějak zhoršovat budu to řešit, ale preventivně na to upozorním při 60tis abych měl klid
Březen 4, 201312 r přesně tak, taky si nemyslím, že by tam vyslověně rezly dveře. Spíše jak píšeš tam jen prolíná nějaký bordel z výztuhy té gumy. Koukal jsem po parkovištích i na jedny z prvních kusů a žádné nabobtnalé bubliny nemají, jen ten jakoby rezatej šlem. No budeme sondovat, pojedu na poslední garančku, tak je zkusím, určitě už je na to někdo uporňoval
Srpen 30, 201411 r Zdravim kluci. Narazil jsem na todle tema a mam dotaz.resil se tady problem s praskanim laku na strese v tech zlabcich.mam F 2 rok 2008.vztahovala by se na todle jeste zaruka? Na lak je prece delsi dobu. A problem ze nejsem prvni majitel by asi nevadil ne? Diky vsem
Srpen 31, 201411 r mám rovnaký problém s tým že pôvodný majiteľ chodil do škodovky do servisu a ja už nie je to asi tak 40tkm.
Květen 12, 201510 r Zdravím dneska jsem při leštění moji Fabie zjistil, že mám na střeše po obou stranách ve žlábcích popraskaný lak v celé délce. Auto mám 7 let. Dá se to u škodovky reklamovat na výrobní vadu? Prosím o radu. Díky Přikladám pár fotek
Květen 13, 201510 r A i kdyby reklamaci uznali. Tak co by s tím provedli. Kdyby přelakovali celou střechu, tak auto ztratí na hodnotě. Nový lak už je podezřením, že je auto po kdoví jaké havárce. Nechat tak. Karoserie je zinkovaná, rezavět nebude. Leda si s tím vyhrát, štětečkem nanést batvu, zahladit stěrkou, jako když se kytuje a až to zaschne tak rozleštit. Nedávno jsem si podobně odřel nárazník, tak jsem to tak udělal, a docela je to dobré.
Květen 13, 201510 r pokud by vše nafotil, vše měl doložené fakturou, hodnotu by to lakováním rozhodně neztratilo. (auto ztrácí hodnotu pořád) Ale já bych to asi u auta z roku 2007 neřešil.
Červen 15, 201510 r Zajímalo by mě jestli se už někomu začal odlupovat lak nebo praskat tím že auto myl vapkou .. Chodím 3x-4x do roka mýt auto do průtahové myčky s textílními vlákny které údajně neškrábou lak. Pokaždé jsem tam navíc potkal mustanga, corvetu, audiny i mercedesy.. Jenže problém je v tom že oni aby to auto bylo dokonale umyté tak ho před vjezdem oplachujou vapkou. A ta má docela tlak. Vadí to? Je fakt že kartáče ten lak odřou mnohem více a tak čisté rozhodně taky není. A za 150 korun to je vpohodě.
Červen 16, 201510 r Všetko čo sa dotýka laku auta, škrabe ho. Zvlášť to platí o všetkých kefových umývacích linkách. To, že to neškrabe lak preto, že sú to nejaké kefy vesmírnej kvality je obyčajné marketingové klamstvo. Tie wapky práveže skoro žiaden tlak nemajú, to len tak vyzerá. Väčšinou sú kvôli šetreniu kohútiky pritiahnuté až natoľko, že tie wapky na predumytie majú problém dať dole aj úplne bežné znečistenia. Sú dobré akurát na to, že s tým opláchnu hrubú špinu, nič viac. Keď už máš nejaké znečistenie prischnuté alebo pripálené na lak, tak sú úplne bez účinku. Všeobecne sa wapiek báť nemusíš. Nie je to ideálny spôsob na čistenie auta, ale je stále o dosť lepší ako kefy. Za 150 korún to je vhodné akurát na to, že tvoje auto bude z diaľky vyzerať "umyté". Správnejší výraz je totiž: nešpinavé. O tom, že si tým ničíš ak, radšej nebudem hovoriť. P.s.: Choď na www.cardetailing.sk a pozri si album toho hnedého Yetiho, hlavne fotky 50:50. Tak dopadne lak ak budeš chodiť umývať auto na umývacie linky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.