Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,

nedávno jsem koupil FAB 1,2 47KW r.v. 2003 a včera jsem si všimnul, že jeden klíč nemá v sobě čip (černý kolečko) a je vidět, že je dodělávaněj - broušenej.

Tak jsem tento klíč zkusi, a auto normálně jde nastartovat (kontrolka Imobilizeru se rozsvít, za 3 sekundy zhasne a normálně nastartuju).

Je možný, že by byl imobilizer vypnutý, nebo může být čip skrytý a není vidět?

Dík za odpovědi.

Vloženo
Zdravím,

nedávno jsem koupil FAB 1,2 47KW r.v. 2003 a včera jsem si všimnul, že jeden klíč nemá v sobě čip (černý kolečko) a je vidět, že je dodělávaněj - broušenej.

Tak jsem tento klíč zkusi, a auto normálně jde nastartovat (kontrolka Imobilizeru se rozsvít, za 3 sekundy zhasne a normálně nastartuju).

Je možný, že by byl imobilizer vypnutý, nebo může být čip skrytý a není vidět?

Dík za odpovědi.

Myslím že imobilizér vypnout nejde u fabky to není tak jednoduché jako u některých starších aut.Já s klíčem bez nebo s jiným čipem nenastartuji

Vloženo
Zdravím,

nedávno jsem koupil FAB 1,2 47KW r.v. 2003 a včera jsem si všimnul, že jeden klíč nemá v sobě čip (černý kolečko) a je vidět, že je dodělávaněj - broušenej.

Tak jsem tento klíč zkusi, a auto normálně jde nastartovat (kontrolka Imobilizeru se rozsvít, za 3 sekundy zhasne a normálně nastartuju).

Je možný, že by byl imobilizer vypnutý, nebo může být čip skrytý a není vidět?

Dík za odpovědi.

A když použiješ funkci hledat nejdeš třeba toho- http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;hl=imobilizér

Mluví se zde o stejném problému :)

Vloženo

jenomže jestli myslíš to plastové koleško na kovovém těle klíče tak to není imobilizér.U škodovky je vždy v plastové části klíče.To kolečko v kovové části je pouze pro pevnější spojení plastové a kovové části

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Docela nepravidelně se mi stává, že po zasunutí klíčku a otočením do polohy před startováním zůstane blikat kontrolka imobilizéru a motor po nastartování samozřejmě do 3s zhasne... (jednou dokonce kontrolka blikala, ale motor běžel dál :o) Většinou stačí klíček znovu vytáhnout a zasunout znovu... Je ale zvláštní, že se to stává jenom "občas"... :(

Máte někdo podobnou zkušenost, případně radu co s tím? Díky

Vloženo

Presne to iste sa stava aj nme no zatial to neriešim .Sranda bude až sa to šprajcne úplne a nenaštartujem to bude :kol-129: Niekto tu písal že to zvykne robiť konektor v budíkoch - špatný kontakt v konektore ale už neviem v ktorom bola tam aj farba konekt. skús pohladať!

Vloženo
Môže to byť čítacia cievka alebo kkonektor na nej.

Ak máš moýnosť choď na VAG a prečítaj chybové hlásenia na budíkoch

S VAG nemám zkušenosti - co to obnáší, co to stojí, atd...? - díky za info :)

Vloženo

Profor ja to VAG-om zmažem a pri prvom štarte sa zavada ohlasi zhasne motor po par sekundach.Potom aj 3 týždene pokoj.Ale po zmazani je to tam hneď späť ako keby to tam muselo byť zapísane.

Vloženo

Je tam závada aj keď úspešne naštartuješ?

Profor ja to VAG-om zmažem a pri prvom štarte sa zavada ohlasi zhasne motor po par sekundach.Potom aj 3 týždene pokoj.Ale po zmazani je to tam hneď späť ako keby to tam muselo byť zapísane.
S VAG nemám zkušenosti - co to obnáší, co to stojí, atd...? - díky za info :)

záleží na koho natrafíš, ak na dobrého človeka čo je ochotný pomôcť urobí ti to zadara, bolo by trošku choré pýtať prachy za prečítanie závady....

alebo servis nech ti to pozrú, ale zam asi aj zaplatíš, kolko neviem...

Vloženo

Je tam závada aj keď úspešne naštartuješ?

Zmažem závadu -sporadicku naštartujem, imo.vypne motor,ale další štart už bez problémov zapísaná chyba ale iba sporadická čislo už neviem

Vloženo
Je tam závada aj keď úspešne naštartuješ?
Profor ja to VAG-om zmažem a pri prvom štarte sa zavada ohlasi zhasne motor po par sekundach.Potom aj 3 týždene pokoj.Ale po zmazani je to tam hneď späť ako keby to tam muselo byť zapísane.
S VAG nemám zkušenosti - co to obnáší, co to stojí, atd...? - díky za info :)

záleží na koho natrafíš, ak na dobrého človeka čo je ochotný pomôcť urobí ti to zadara, bolo by trošku choré pýtať prachy za prečítanie závady....

alebo servis nech ti to pozrú, ale zam asi aj zaplatíš, kolko neviem...

Našla by se nějaká ochotná duše v okolí Brna nebo Zlína kdo by se na to mohl mrknout? :help:

Vloženo

Hm to asi nepôjde ikeď som niekde na nete videl nejaký obvod ktorý nejako by-passol ten imobilizér, ale neviem presne ako. iné riešenie by bolo použiť modul Transponder ByPass ktorý sa používa pri vzdialenom štarte ale cievku tam proste musíš mať

dal by sa ten imobilizer uplne vyradit ked ho nechcem tam mat.
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravím,

občas se stane, že při zapnutí zapalování zůstane blikat kontrolka immobilizéru a auto samozřejmě nejde nastartovat. Po několika pokusech to najednou přestane blikat a už vše funguje jak má. Vag hlásí zablokovanou řídící jednotku a v přístrojích to hlásí příliš slabý signál klíčku. Bohužel to dělá i s druhým klíčem, tak to asi v čipu nebude.

Asi bude problém v čtecí cívce nebo ve vedení.

Nemáte s tím někdo zkušenost?

Roman

Vloženo
Zdravím,

občas se stane, že při zapnutí zapalování zůstane blikat kontrolka immobilizéru a auto samozřejmě nejde nastartovat. Po několika pokusech to najednou přestane blikat a už vše funguje jak má. Vag hlásí zablokovanou řídící jednotku a v přístrojích to hlásí příliš slabý signál klíčku. Bohužel to dělá i s druhým klíčem, tak to asi v čipu nebude.

Asi bude problém v čtecí cívce nebo ve vedení.

Nemáte s tím někdo zkušenost?

Roman

U Octavie jsem měnil vedení od spínačky do budíků, je to tenká smotaná dvoulinka (černý a zelený drátek) stojí do 200,- a výměna pomohla

Vloženo (editace)
Zdravím,

občas se stane, že při zapnutí zapalování zůstane blikat kontrolka immobilizéru a auto samozřejmě nejde nastartovat. Po několika pokusech to najednou přestane blikat a už vše funguje jak má. Vag hlásí zablokovanou řídící jednotku a v přístrojích to hlásí příliš slabý signál klíčku. Bohužel to dělá i s druhým klíčem, tak to asi v čipu nebude.

Asi bude problém v čtecí cívce nebo ve vedení.

Nemáte s tím někdo zkušenost?

Roman

U Octavie jsem měnil vedení od spínačky do budíků, je to tenká smotaná dvoulinka (černý a zelený drátek) stojí do 200,- a výměna pomohla

Dobrý typ

Editováno: , autor: vikino1
Vloženo

Zdravím,

tak to opravdu vypadá na kontrolu kabeláže a čtecí cívky. Není nějaký fígl na tu pojistku která zajišťuje čtecí cívku na spínačce?

Děkuji za předchozí rady

Roman

Vloženo

HEHE Viki diky :)

Jj Profor má vždy pravdu! :p

čítacia cievka je neoddelitelnou súčasťou vložky spínačky takže je nerozoberatelná a tým pádom neopravitelná. dá sa tam skontrolovať ten konektor nanej a kabeláž v stlpiku riadenia....

ešte jeden hint: keď kolega menil klúče za vyskakováky tak menil aj tú čítaciu cievku samozrejme a prišlo na prisposobovanie nových klúčov kde som natrafil na problém že som sa nevedel dostať na Kombiinstrument. Nič v nastavení VAG-COMu nepomahalo tak som sa rozhodol vybrať budiky von. Po opätovnom vložení a poriadnom zasadení konektoru som sa na kombiinstrument bez problému dostal.

Toto by som vyskúšal aj na vašom mieste pretože zrovna tie dva piny z čítacej cievky sú na vrchu konektoru vedla seba....skúsiť či doliehajú resp len vytiahnuť konektor a znovu usadiť

Zdravím,

tak to opravdu vypadá na kontrolu kabeláže a čtecí cívky. Není nějaký fígl na tu pojistku která zajišťuje čtecí cívku na spínačce?

Děkuji za předchozí rady

Roman

  • o 3 týdny později...
Vloženo
Docela nepravidelně se mi stává, že po zasunutí klíčku a otočením do polohy před startováním zůstane blikat kontrolka imobilizéru a motor po nastartování samozřejmě do 3s zhasne... (jednou dokonce kontrolka blikala, ale motor běžel dál :o) Většinou stačí klíček znovu vytáhnout a zasunout znovu... Je ale zvláštní, že se to stává jenom "občas"... :(

Máte někdo podobnou zkušenost, případně radu co s tím? Díky

Stalo sa to aj mne pred tromi dnami. Vymenil som kluc za rezervny a zatial bez problemov. Uvidime!!!

Vloženo

Je fakt, že když jsem auto koupil, používal se druhý klíč (bez žárovky)... Chtěl jsem ale světýlko :), takže jsem začal používat ten s ním, ale asi se vrátím k tomu druhému a uvidíme co to bude dělat...

Docela nepravidelně se mi stává, že po zasunutí klíčku a otočením do polohy před startováním zůstane blikat kontrolka imobilizéru a motor po nastartování samozřejmě do 3s zhasne... (jednou dokonce kontrolka blikala, ale motor běžel dál :o) Většinou stačí klíček znovu vytáhnout a zasunout znovu... Je ale zvláštní, že se to stává jenom "občas"... :(

Máte někdo podobnou zkušenost, případně radu co s tím? Díky

Stalo sa to aj mne pred tromi dnami. Vymenil som kluc za rezervny a zatial bez problemov. Uvidime!!!

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Zdravím,

potřebuji poradit. Mám Fabii r.v. 00 1.9Tdi. Potřebuji naladit novou komplet sadu klíčů (vystřelováky s dálkou) na můj vůz. Včera jsme se o to pokoušeli, ale marně. Pravděpodobně nekomunikuje imoblizer. V mojí Fabce bude asi nějaké starší verze, co s tím???? Vím, že se dá z klíčů machanicky imobilizer vyjmout a přendat do nového klíče. Pak by mělo být vše ok...... Nevíte o něčem jinym????

Díky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...