Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

lze to udělat dvěma způsoby ale v tom jednodužším přijdeš o ABS

popíšu postup který se používá u soutěžních aut typu felicie a podobně

V podstatě se použije soustava trubek a zapojení který se používalo na starejch škodovkách typu 100-120 kdy od brzdovýho válce šla jedna trubka na přední a druhá na zadní brzdy, ty se následně u jednotlivých náprav pomocí kostek rozbočovaly k jednotlivým kolům.

Aby mohla být funkční hyrdaulická ručka tak se vedení tý trubky pro zadní brzdy přeruší a vloží se do ní nejčastěji spojkový válec opět ze starých škodovek.

Válec se do vedení zapojí sériově a to proto aby při bržděním pedálem kapalina válcem normálně protékala a když se vezme za ručku tak jde tlak pouze na zadní kola

V případě zachování ABS se musí toto udělat na obou trubkách který vedou dozadu, tudíž použít dva válce na ručku. Zkoušel jsem kdysi použít brzdovou pumpu pro ABS která má 2 vstupy a dva výstupy a pak taky pumpu opět ze starý škodovky ale nikdy mi nebrzdily obě strany stejně vždy jedna míň

Vloženo (editace)

zoubky sice má ale ty třeba večer zaparkuješ s prohřátejma brzdama a hlavně horkou kapalinou a ta ti za chvilku vychladne tudíž ztratá na objemu a tlaku a ráno auto najdeš jinde ... vlastní zkušenost naštěstí jen na zahradě

Editováno: , autor: Raceman
Vloženo
lze to udělat dvěma způsoby ale v tom jednodužším přijdeš o ABS

popíšu postup který se používá u soutěžních aut typu felicie a podobně

V podstatě se použije soustava trubek a zapojení který se používalo na starejch škodovkách typu 100-120 kdy od brzdovýho válce šla jedna trubka na přední a druhá na zadní brzdy, ty se následně u jednotlivých náprav pomocí kostek rozbočovaly k jednotlivým kolům.

Aby mohla být funkční hyrdaulická ručka tak se vedení tý trubky pro zadní brzdy přeruší a vloží se do ní nejčastěji spojkový válec opět ze starých škodovek.

Válec se do vedení zapojí sériově a to proto aby při bržděním pedálem kapalina válcem normálně protékala a když se vezme za ručku tak jde tlak pouze na zadní kola

V případě zachování ABS se musí toto udělat na obou trubkách který vedou dozadu, tudíž použít dva válce na ručku. Zkoušel jsem kdysi použít brzdovou pumpu pro ABS která má 2 vstupy a dva výstupy a pak taky pumpu opět ze starý škodovky ale nikdy mi nebrzdily obě strany stejně vždy jedna míň

Dobre napisane- logicky!

Vloženo

Udělat jde všechno mám to na závodničce ze 130kových 4pístků dva pístky na nožní brzdu a 2pístky na ručku(jedna strana) uprostřed brzdového třemene dělení a desky řezané na půl. Ale u serie nevím co řekne STK. :)

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...