HanyZ Vloženo 9. Květen 2009 Vloženo 9. Květen 2009 (editace) Ahoj, před měsícem jsem zakoupil Octavii I 1.6i 55kW hatchback r.v.1997 od velice solidního majitele. Ten mě upozornil na neduhu kterou to má - že se pod výpustním šroubem olejové vany objevuje stopa oleje. Toho jsem si také všiml - skvrna po celém dni cca 3 cm kolečko. Olej, brzdovka i servo však neubývá. Nevíte odkud by to mohlo téct ? Při výměně oleje mi mechanik říkal, že tak precizní octavii neviděl a že je to v pohodě. Tak co s tím , vyměnít výpustní šroub, celou vanu nebo když nic neubývá tak to neřešit ? Jo a když jsem na to sáhl a číchnul, je to hnědý motorový olej :-/ Je možné, že by se rosila olejová vana ? Editováno: 9. Květen 2009, autor: HanyZ Citovat
HanyZ Vloženo 9. Květen 2009 Autor Vloženo 9. Květen 2009 Tak co je profíci - prosím o radu nedá mi to spát Citovat
juro sdi Vloženo 9. Květen 2009 Vloženo 9. Květen 2009 Vypustny srob na olejovej vani je slabe miesto na Octavi. Keby si prepatral forum, tak by si nasiel debaty,kde sa to riesilo. Ja mam obdobny problem,ale zatial stacila teflonova paska na zavit. Oficialne vsak uz existuju aj opravne sady ,s ktorymi sa zniceny zavit repasuje. Mozno by ti stacila nova Alu-podlozka pod srob. Citovat
last.train Vloženo 9. Květen 2009 Vloženo 9. Květen 2009 Auto z roku 1997 - 12 roků - to je min. 11x výměnna oleje - 11x povolení a 11x dotažení výpustného šroubu. Závit je už natažený a netěsní a olej tama vzlíná. Pokud nic neubývá tak bych to neřešil. Citovat
HanyZ Vloženo 9. Květen 2009 Autor Vloženo 9. Květen 2009 Ono je právě zajímavé, že při výměně oleje cca před tím měsícem tam technik žádnou závadu nenašel. Ale z ničeho jiného by to téct nemělo že ? Když to je zrovna pod výpustním šroubem olejové vany.. zvláštní že se olej neztrácí... ale asi to nebudu zatím řešit co ? Max. při výměně oleje to nechám zafoukat co ty na to ? Jinak díky moc za radu... Citovat
last.train Vloženo 9. Květen 2009 Vloženo 9. Květen 2009 Tak, tak. Při další výměnně oleje prohlédnout jak ten závit vypadá a vyřešit to, jak radil "juro sdi". Citovat
KaJe Vloženo 9. Květen 2009 Vloženo 9. Květen 2009 Já taky měl kapku oleje na výpustném šroubu a po pečllivé prohlídce jsem zjistil, že tam teče s gufera na klice. Na vaně to přitom skoro vůbec nebylo vidět. Citovat
HanyZ Vloženo 9. Květen 2009 Autor Vloženo 9. Květen 2009 No ale to by byl převodový olej ne ? (jsem amatér ) Ale to co teče (kape) mě , je olej motorový to poznám ještě ... takže neřešit zatím asi co ? Citovat
PROCHY603 Vloženo 9. Květen 2009 Vloženo 9. Květen 2009 Ak ten olej nekvapka-nestrieka len tam je olejovy flak tak bi som to neriesil. Pri vymene oleja bi som vymenil cely vypustny srob za novy aj s novou podlozkou. Ak bi to nepomohlo tak to vyvlozkovat-opravnou sadou na zavity. Vola sa to : HELICOIL. Link: http://www.helicoil.cz/ Citovat
mysko Vloženo 10. Květen 2009 Vloženo 10. Květen 2009 To by nebol prevodovkovy olej. Klukovka je na spodku motora,takze motorovy olej. Citovat
HanyZ Vloženo 10. Květen 2009 Autor Vloženo 10. Květen 2009 Aha, ale i tak - pokud olej tedy neubývá tak to nechám prověřit při příští výměně oleje - není to na urgentní servis ... Citovat
Mr.BuBaK Vloženo 10. Květen 2009 Vloženo 10. Květen 2009 Mal so po kupe pri prvej vymene oleja zniceny zavit, prerezal som ho zavitnikom na vacsi a dal vacsiu skrutku, podlozku neriesim, dam radsej silikonovu pasku pouzivajucu sa v vodarenstve. Po cca 240 tisic km a cca 19 vymenach oleja/ menim po 12 tisic/ ani kvapka po oleji.Plne doporucujem s vlastnej skusenosti silikonovu pasku, robil som to preventivne aj na felde a fave. Citovat
Bak Vloženo 10. Květen 2009 Vloženo 10. Květen 2009 pokud je zavit ok dej teflovovou pásku dávám ji všem když měním olej a dotahuju to s citem Citovat
HanyZ Vloženo 17. Květen 2009 Autor Vloženo 17. Květen 2009 Tak problém vyřešen, v servisu za 200 Kč vypustili olej pod šroub dali silikon a novou podložku a ani kapka Při příští výměně mě ale čeká celá vana = nevíte, kde sehnat nejlevnější ? Citovat
stihacka Vloženo 17. Květen 2009 Vloženo 17. Květen 2009 Proč celá vana? Jestli je vonější závit, tak vyvložkovat nebo zavařit a vyříznout novej závit. Citovat
HanyZ Vloženo 17. Květen 2009 Autor Vloženo 17. Květen 2009 Otázka je, co je finančně náročnější ? Citovat
stihacka Vloženo 18. Květen 2009 Vloženo 18. Květen 2009 Náročnější je určitě celá vana, oprava se dá udělat i bez demontáže vany. Citovat
NO.ID Vloženo 16. Červen 2020 Vloženo 16. Červen 2020 Zdravím všechny, měl jsem stejný problém na mé Fabii 1.4 16V a dnes mi to v autorizáku opravili vložkou. Celková cena s výměnou oleje bez demontáže vany byla za 2 542 Kč. Měl jsem z toho obavu, ale cena je celkem přijatelná... tak jenom pro info, třeba se bude někomu hodit :) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.