Přejít na obsah

Škubání motoru v nízkých otáčkách


thomas136

Doporučené příspěvky

Prostě jde o to, že si to někdy, většinou z nížkých otáček do vysokých (rozjezd..podřazení..) zaškube (max tak na 2-3 sekundy) ale tak jednou za celý den (100-150km) a nebo také vůbec.

Dělá to jen na teplém motoru a kontrolka se rozbliká jen někdy. Škubání přestane, když sundám nohu z plynu, následné přidání plynu je již bez škubání.

Vag píše pořád dokola to samé :166 84 vynechání zapalování - sporadicky

P0300-001 horníhraniční hodnota překročena- -sporadicky

nebo 166 88 válec 4 zjištěno zapalování vynechává - sporadicky

P0304-001 horníhraniční hodnota překročena- -sporadicky

Servisy mi pořád dokola mění zapalovací cívky a svíčky...když už mě nasral.. a řekl jsem jim, že by asi stačilo je jen přehodit mezi sebou (protože to pořád píše to samé..4 válec)..tak mi řekli, že jsou už bezradní a že by potřebovali, abych s tím přijel, až to bude dělat jinak to nenajdou. Jenom že problém je, že to nedělá trvale!!!

Kluci zkuste mě na něco navést, třeba v jakém bloku hodnot se mám podívat...nebo jak se dá zkontrolovat vstřik..nebo já už nevím

Diagnostik tu kdysi psal, že na tomto motoru měnil vstřik, ale nevím jak se to projevovalo.

Díky za pomoc T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

(motor BLR 20FSI...NAPSAL JSEM TO DO RUBRIKY MOTORU A NIKDO NENAPSAL NIC)

Prostě jde o to, že si to někdy, většinou z nížkých otáček do vysokých (rozjezd..podřazení..) zaškube (max tak na 2-3 sekundy) ale tak jednou za celý den (100-150km) a nebo také vůbec.

Dělá to jen na teplém motoru a kontrolka se rozbliká jen někdy. Škubání přestane, když sundám nohu z plynu, následné přidání plynu je již bez škubání.

Vag píše pořád dokola to samé :166 84 vynechání zapalování - sporadicky

P0300-001 horníhraniční hodnota překročena- -sporadicky

nebo 166 88 válec 4 zjištěno zapalování vynechává - sporadicky

P0304-001 horníhraniční hodnota překročena- -sporadicky

Servisy mi pořád dokola mění zapalovací cívky a svíčky...když už mě nasral.. a řekl jsem jim, že by asi stačilo je jen přehodit mezi sebou (protože to pořád píše to samé..4 válec)..tak mi řekli, že jsou už bezradní a že by potřebovali, abych s tím přijel, až to bude dělat jinak to nenajdou. Jenom že problém je, že to nedělá trvale!!!

Kluci zkuste mě na něco navést, třeba v jakém bloku hodnot se mám podívat...nebo jak se dá zkontrolovat vstřik..nebo já už nevím

Diagnostik tu kdysi psal, že na tomto motoru měnil vstřik, ale nevím jak se to projevovalo.

Díky za pomoc T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Soft není....typ motoru BLR...

Můžeš zkusit jediné, na tomhle motoru se měnily cívky za novější typ: 06F 905 115 F(podle mě je to servisní akce, ale nejsem si 100% jistej)

Pokud je tam nemáš tak se zeptej v servise zda se bude i na tebe vztahovat výměnná akce...já měl auto v záruce a po obrovských bojích jsem si je tam vybojoval. Radši na to ani nechci vzpomínat.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cívky mam vyměněné a jsou to ty novější....dělá to pořád např. ve vesnici na 6 (ale i na 5, nebo 4)když jedu na minimum plynu, tak to pořád poškubává.

Na ten soft se zeptám.

To: Diagnostik dá se nějak poznat vstřik diadnostikou? a nebo vůbec jak se projevuje vstřik?

T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty F- ka tam jsou už déle, ale těma to není...svíčky jsou nové a navíc se prohazovaly mezi sebou..stejně tak i ty cívky. Pořád to píše tu samou závadu na 4.válci.

Už si začínám myslet, že to bude ten vstřik. Potřeboval bych vědět, jestli se dá nějakým způsobem otestovat.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, po dlouhém rozmýšlení jsem včera zakoupil v Trutnově 2.0 FSI, r.v. 06, najeto 71 tis. Dá se říci, tvářilo se to jako nové auto. Tři kilometry před sjezdem na Černý Most si to škublo, blikala kontrolka a zvuk i vibrace jak traktor - po 160 km. No a ráno jsem už nenastartoval. Cesta do servisu na odtahovce, na VAS to hlásilo 1 a 3 válec. V servisu měli jen jednu cívku a tak že objednají druhou, a tak jim říkám, že chci ještě jednu abych měl náhradní. Po čtyřech hodinách čekání dorazily, proběhla výměna, start a zas traktor. Byla vadná i na čtvrtém. No a tak nemám náhradní žádnou. Oprava včetně materiálu 4,5. Tak snad jen blbá náhoda, ale jinak maximální spokojenost. Eddy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak má vyřešený výše zmiňovaný problém.

Byly to vlastně jak se později ukázalo celkem dva problémy najednou.

1) při jízdě se mi totálně roztrhl klima kompresor a kusy se rozlétaly po celém mot. prostoru včetně jeho olejové náplně, která byla plná hliníkových kosíčků (bez jakého koliv varování, které bych pocítil...)

Tak že, výměna za nový a hlavně důkladné vyčištění systému od hliníkových kousíčků, které se roznesly, naplnění atd....cca 15tis.

Kompresor se přidíral, takže to bylo to jemné škubání při nízkých otáčkách na min. plynu

2) vyndal jsem všechny vsřiky a nechal je vyčistit systémem ASNU (diagnistika, zkouška, samotné ultrazvukové čištění v lázni, test vstřiku, konzervace) je to výborná věc a fakt jsem čuměl, jak každý stříká jinak a hlavně v jiném paprsku než by měl....1500,-

Vstřik 4.válce byl na tom nejhůř, tak to byla ta chyba co to psalo

Auto jede jak z praku a spotřeba spadla ani nemluvím....

Škubání naprosto zmizelo, motor ztichnul a kontrolka se nerozvěcí.

Díky za podporu

T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Podle VISu :

Příčina:

seřízení zpoždění vačkových hřídelů, nelze dosáhnout

Postup:

Kontrola nastavení hřídele diagnozou akčních členů

VÍ NĚKDO CO MY ODEŠLO A CO SE BUDE MUSET VYMĚNIT??? Diagnoza mi mím Vagem nejde..tak jsetli už se s tím někdo setkal, tak písněte.

Díky Thomas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se zdá, že závada odstraněna.....vyndal jsem el.magnetický ventil, co ovládá přepouštění oleje do variátoru a dopřál jsem mu dokonalou

dekarbonovou a odmašťovcí lázeň.

Přitom jsem ho přerušovaně připojoval k baterce a krásně se rozběhal... Prostě se vyčistil od bordelu a vše zase maká jak má.

Auto jede krásně plynule a závada se už neobjevila.....

Práce na hodinku.

T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 3 roky později...
  • o 4 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...