Přejít na obsah

Koroze


Jaspur

Doporučené příspěvky

Tak jsem tak koukal na ty všechny fotky tady a asi na dvou nebo i na víc z nich mi přišlo, jak se tam ten lak víc loupal, že to je bez jakýkoliv základní barvy...Já mam F 2001 a na karosérii jsem nikde korozi nenašel, ale spostu míst, kde byl odkleplej lak asi od kamínků až na pozinkovanej plech,ale nerezlo to. Těch míst bylo snad 30...U všech jsem si nalepil štítek, vyčistil je a pečlivě jehlou nebo špejlí zalakoval ;) Mam metalízu, takže pěkně dvouvrstvě, ale původně jsem koukal, že tam bylo snad 5 vrstev...Ale co mě trápí spíš je podvozek, lépe řečeno ty části podvozku jako například nápravy a ty části, co jsou natřené jen tou černou barvou. Začínají místy rezivět a u kol už jsou slušně prorezlé. Vím že je to masivní kus,ale stejně to časem zeslaábne a... :( A dnes jsem by překvapen, když jsem tak zespoda koukal na motor a vede tam taková trubka.Teď mě budou asi všichni znaci motorů kamenovat, ale tohle místo jsem ještě nijak obzvlášť nezkoumal, tak ani nevím co v ní teče. Nevím jestli chladící kapalina nebo tak něco. Vede dole kolem motoru a výpusti oleje. A ta byla zespodu a z míst od kud je na ní vidět relativně vpořádku bez rzi. Ale ze strany od kola a zezhora je neuvěřitelně rozežraná,že opadávají kusy rzi... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasný, neškodná a povrchová.Ale na některých hranách a svárech už je docela slušně navrstvená a za nějakejch pár let jízdy po posolených silnicích...

Tuto korozi bych taky neřešil. Možná kdo je puntičkář hrkne to ocelákem a přetře konkorem, nebo něčím podobným.

Co bych řešil je únik oleje z převodovky a taký se na detailu vnitřní strany kola tlačí tuk s manžety homokineťáku. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pava: Souhlas, pri prohlizeni fotek jsem mel stejny poznatky.

Zminena koroze je podle meho naprosto normalni, dokonce si myslim, ze pokud na to nekdo bude sahat (drhnout dratenym kartacem a pak natirat), udela vic skody nez uzitku.

To si nemyslím, ocelovým kartáčem se odstraní hrubá koroze, lakované plochy, který jsou v pořádku se nijak nenaruší. Přímo na takto ošetřený povrch se aplikuje nátěr. U většiny takových přípravku je v návodu přímo uvedeno, že je možno aplikovat i na zkorodovaný povrch. O tom, že se takto udělá více škody jak užitku nemůže být řeč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Při mytí auta jsem si všiml, že se mi udělala boulička na zadních dveřích pod vybráním pro SPZ. Lak tam není odlouplý, tzn. že asi to rezne zevnitř, či co.

Jsem 2 majitel, má to servisku, r.v. 2002 - Combi, předchozí majitel ji garážoval, já garáž nemám.

Posílám foto a ptám se: je toto možné uhrát na záruku?

post-3706-1177359684_thumb.jpg

post-3706-1177359709_thumb.jpg

post-3706-1177359725_thumb.jpg

Editováno: , autor: Jack_lib
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel nejde, jelikož jsem původně myslel že SPZ posunu co nejvíc nahoru a když to udělám tak asi 1 cm tam mám vidět přesně obrysy těch vystupů co tůstaly po rámečku

takže rámeček jsem musel nechat, i s SPZ jsem ho posunul co nejvíc to šlo nahoru a podlepil jsem ho měkou oboustrankou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já tyto puchejře mám u světýlek na SPZ + pod rámečkem na SPZ :(:angry::076:wallbash:

rámeček - sundat a zahodit

Nebo podlepit, jak píše Fíla. SPZ (rámeček) pak alespoň při zavírání 5.dveří nedrnčí, což mě hned vadilo u nového auta nejvíc. Origo podlepení se dá sehnat i ve škodovce za pouhopouhých 40,-Kč,-:

Škoda Fabia - Vnější výbavaAntivibrační podložka pod SPZ

- antivibrační podložka z napěněného polyetylenu slouží

k utlumení kmitání držáku SPZ z tvrdého plastu

- upevňuje se na karoserii nalepením dle obr.

Cena s DPH: 39,60 Kč

DPH: 19 %

Cena bez DPH: 33,30 Kč

--------------------------------------------------------------------------------

Objednací číslo: KEA075004

Hmotnost: 0,03 kg

Editováno: , autor: Wassermann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel nejde, jelikož jsem původně myslel že SPZ posunu co nejvíc nahoru a když to udělám tak asi 1 cm tam mám vidět přesně obrysy těch vystupů co tůstaly po rámečku

takže rámeček jsem musel nechat, i s SPZ jsem ho posunul co nejvíc to šlo nahoru a podlepil jsem ho měkou oboustrankou

já jsem to udělal naštěstí ještě včas, u manželčiny Micry je taky už pozdě, ale půjde to rozleštit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po precteni teto diskuze jsem zajel do servisu (spoje mezi blatnikem a prahem a misto nad tim u rohu dveri mam zrezle a take je tam opryskany lak), technik se na to podival a rikal, ze to pujde na zaruku. Nic si nefotil. Takze jsem happy, ze to pujde na zaruku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Igor: kdyz jsem na to koukal tak cena auta byla 150tic tak nejak nalitano prez 150.000km a po nehode to asi bylo protoze kdyz se podivam na svoji fabku jak mam omlacenou haubnu(to mam jen par tisic nalitano) od kaminku a tady na ty modry nic takze po nehode asi bude .. jen ze to ty kur .. servisaci nenapsali ze je havarovaná

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, jo. Koroze dole pod blatníkem. Je to konstrukční problém. Nejčastěji se objevolala pokud měl člověk na autě plastové lapače vody. Byl tam problém s odtokem vody a usazovaním nečistot. Tento problém je už nějaký rok vyřešený změnou spodní hrany blatníku, tak aby mohla voda odtékat. Značkové servisy by o tomhle měly vědět a bez řečí opravovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...