Plecháč Tony Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 Tak jsem tak koukal na ty všechny fotky tady a asi na dvou nebo i na víc z nich mi přišlo, jak se tam ten lak víc loupal, že to je bez jakýkoliv základní barvy...Já mam F 2001 a na karosérii jsem nikde korozi nenašel, ale spostu míst, kde byl odkleplej lak asi od kamínků až na pozinkovanej plech,ale nerezlo to. Těch míst bylo snad 30...U všech jsem si nalepil štítek, vyčistil je a pečlivě jehlou nebo špejlí zalakoval Mam metalízu, takže pěkně dvouvrstvě, ale původně jsem koukal, že tam bylo snad 5 vrstev...Ale co mě trápí spíš je podvozek, lépe řečeno ty části podvozku jako například nápravy a ty části, co jsou natřené jen tou černou barvou. Začínají místy rezivět a u kol už jsou slušně prorezlé. Vím že je to masivní kus,ale stejně to časem zeslaábne a... A dnes jsem by překvapen, když jsem tak zespoda koukal na motor a vede tam taková trubka.Teď mě budou asi všichni znaci motorů kamenovat, ale tohle místo jsem ještě nijak obzvlášť nezkoumal, tak ani nevím co v ní teče. Nevím jestli chladící kapalina nebo tak něco. Vede dole kolem motoru a výpusti oleje. A ta byla zespodu a z míst od kud je na ní vidět relativně vpořádku bez rzi. Ale ze strany od kola a zezhora je neuvěřitelně rozežraná,že opadávají kusy rzi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 Jestli spodek rezne nebo ne neumím posoudit. Tady jsem stáhnul z netu fotky spodku auta ročník 2000. Rezavý to je, ale dle mého to je jen povrchová koroze.....neškodná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 next Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 next Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 Jasný, neškodná a povrchová.Ale na některých hranách a svárech už je docela slušně navrstvená a za nějakejch pár let jízdy po posolených silnicích... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Jasný, neškodná a povrchová.Ale na některých hranách a svárech už je docela slušně navrstvená a za nějakejch pár let jízdy po posolených silnicích... Tuto korozi bych taky neřešil. Možná kdo je puntičkář hrkne to ocelákem a přetře konkorem, nebo něčím podobným. Co bych řešil je únik oleje z převodovky a taký se na detailu vnitřní strany kola tlačí tuk s manžety homokineťáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 pava: Souhlas, pri prohlizeni fotek jsem mel stejny poznatky. Zminena koroze je podle meho naprosto normalni, dokonce si myslim, ze pokud na to nekdo bude sahat (drhnout dratenym kartacem a pak natirat), udela vic skody nez uzitku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Presne tak jak pise Maverick.Mozna jedina ochrana je jeste ta, nariznout manzetu od poloosy a rez zmizne pod tim mazivem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 pava: Souhlas, pri prohlizeni fotek jsem mel stejny poznatky.Zminena koroze je podle meho naprosto normalni, dokonce si myslim, ze pokud na to nekdo bude sahat (drhnout dratenym kartacem a pak natirat), udela vic skody nez uzitku. To si nemyslím, ocelovým kartáčem se odstraní hrubá koroze, lakované plochy, který jsou v pořádku se nijak nenaruší. Přímo na takto ošetřený povrch se aplikuje nátěr. U většiny takových přípravku je v návodu přímo uvedeno, že je možno aplikovat i na zkorodovaný povrch. O tom, že se takto udělá více škody jak užitku nemůže být řeč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Jenze na tom obrazku je hlavne zrezla tehlice A tu natirat, nevim, no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 11. Únor 2007 Sdílet Vloženo 11. Únor 2007 Jenze na tom obrazku je hlavne zrezla tehlice A tu natirat, nevim, no A těhlice je co? Sorry za ichtyl dotaz, ale nevím to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jack_lib Vloženo 23. Duben 2007 Sdílet Vloženo 23. Duben 2007 (editace) Při mytí auta jsem si všiml, že se mi udělala boulička na zadních dveřích pod vybráním pro SPZ. Lak tam není odlouplý, tzn. že asi to rezne zevnitř, či co. Jsem 2 majitel, má to servisku, r.v. 2002 - Combi, předchozí majitel ji garážoval, já garáž nemám. Posílám foto a ptám se: je toto možné uhrát na záruku? Editováno: 23. Duben 2007, autor: Jack_lib Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fíla Vloženo 23. Duben 2007 Sdílet Vloženo 23. Duben 2007 já tyto puchejře mám u světýlek na SPZ + pod rámečkem na SPZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 24. Duben 2007 Sdílet Vloženo 24. Duben 2007 já tyto puchejře mám u světýlek na SPZ + pod rámečkem na SPZ rámeček - sundat a zahodit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fíla Vloženo 24. Duben 2007 Sdílet Vloženo 24. Duben 2007 bohužel nejde, jelikož jsem původně myslel že SPZ posunu co nejvíc nahoru a když to udělám tak asi 1 cm tam mám vidět přesně obrysy těch vystupů co tůstaly po rámečku takže rámeček jsem musel nechat, i s SPZ jsem ho posunul co nejvíc to šlo nahoru a podlepil jsem ho měkou oboustrankou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 25. Duben 2007 Sdílet Vloženo 25. Duben 2007 (editace) já tyto puchejře mám u světýlek na SPZ + pod rámečkem na SPZ rámeček - sundat a zahodit Nebo podlepit, jak píše Fíla. SPZ (rámeček) pak alespoň při zavírání 5.dveří nedrnčí, což mě hned vadilo u nového auta nejvíc. Origo podlepení se dá sehnat i ve škodovce za pouhopouhých 40,-Kč,-: Škoda Fabia - Vnější výbavaAntivibrační podložka pod SPZ - antivibrační podložka z napěněného polyetylenu slouží k utlumení kmitání držáku SPZ z tvrdého plastu - upevňuje se na karoserii nalepením dle obr. Cena s DPH: 39,60 Kč DPH: 19 % Cena bez DPH: 33,30 Kč -------------------------------------------------------------------------------- Objednací číslo: KEA075004 Hmotnost: 0,03 kg Editováno: 25. Duben 2007, autor: Wassermann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 25. Duben 2007 Sdílet Vloženo 25. Duben 2007 bohužel nejde, jelikož jsem původně myslel že SPZ posunu co nejvíc nahoru a když to udělám tak asi 1 cm tam mám vidět přesně obrysy těch vystupů co tůstaly po rámečkutakže rámeček jsem musel nechat, i s SPZ jsem ho posunul co nejvíc to šlo nahoru a podlepil jsem ho měkou oboustrankou já jsem to udělal naštěstí ještě včas, u manželčiny Micry je taky už pozdě, ale půjde to rozleštit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 25. Duben 2007 Sdílet Vloženo 25. Duben 2007 Po precteni teto diskuze jsem zajel do servisu (spoje mezi blatnikem a prahem a misto nad tim u rohu dveri mam zrezle a take je tam opryskany lak), technik se na to podival a rikal, ze to pujde na zaruku. Nic si nefotil. Takze jsem happy, ze to pujde na zaruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodemi.:R Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 foceno včera mobilem v jednom bazaru (škoda) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 Kodemi: Tak to je fakt sila! To auto musí mať nalietaných niekoľko stotisíc km, tá predná zásterka tam bola daná len nedávno a je kľudne možné, že je po nejake nehode "odborne" opravované.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodemi.:R Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 Igor: kdyz jsem na to koukal tak cena auta byla 150tic tak nejak nalitano prez 150.000km a po nehode to asi bylo protoze kdyz se podivam na svoji fabku jak mam omlacenou haubnu(to mam jen par tisic nalitano) od kaminku a tady na ty modry nic takze po nehode asi bude .. jen ze to ty kur .. servisaci nenapsali ze je havarovaná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 foceno včera mobilem v jednom bazaru (škoda) Přesně tak to má rezavý kamarád. Fabie r.v. 2000 najeto 198 tis. a nebouraná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eking Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 Jo, jo. Koroze dole pod blatníkem. Je to konstrukční problém. Nejčastěji se objevolala pokud měl člověk na autě plastové lapače vody. Byl tam problém s odtokem vody a usazovaním nečistot. Tento problém je už nějaký rok vyřešený změnou spodní hrany blatníku, tak aby mohla voda odtékat. Značkové servisy by o tomhle měly vědět a bez řečí opravovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodemi.:R Vloženo 2. Květen 2007 Sdílet Vloženo 2. Květen 2007 takže lepe řečeno je fecelift zavodou ? sem rád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 (editace) Měly by začít pomalu vyrábět i plastové dveře i na fabie. Editováno: 13. Květen 2007, autor: martikk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.