Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

mam jeden dotaz na fabiu 1,4 16V ked bola teplota -20 stupnov a nastartoval som tak volnobezne otacky boli cca 1250-1350. podla mna je to v poriadku pri takej teplote a viem ze je tam automaticky sitic.

ale teraz k veci. auto stoji vonku a teplota je +10 stupnov po nastartovani boli otacky cca 1300. po zahriati motora klesli na normal.

PRETO SA PYTAM, NIE SU ZVYSENE ? PODLA MNA BY NEMALI BYT AZ TAKE VYSOKE VED TEPLOTA UZ JE PRIAZNIVA.

Host Guest_fabka2004
Vloženo

ak je to ako pises, jedna sa o zavadu.

Otacky po nastartovani pri +10°C mozu byt na 5sekund nad 1000ot, avsak po 5sekundach po nastartovani Ti musia klesnut pod 1000ot, a nie az po ohriati motora

Vloženo
ak je to ako pises, jedna sa o zavadu.

Otacky po nastartovani pri +10°C mozu byt na 5sekund nad 1000ot, avsak po 5sekundach po nastartovani Ti musia klesnut pod 1000ot, a nie az po ohriati motora

Přesně tak :D

Vloženo
ak je to ako pises, jedna sa o zavadu.

Otacky po nastartovani pri +10°C mozu byt na 5sekund nad 1000ot, avsak po 5sekundach po nastartovani Ti musia klesnut pod 1000ot, a nie az po ohriati motora

Tak to by som netvrdil.Mne to tiez pri nastartovani skoci na 1250 ot/min a po chvili ustali na 850ot/min. a zavada to nieje .Uz som sa na to pytal v servisoch a tvrdia ze to je normal .

Host Guest_fabka2004
Vloženo
ak je to ako pises, jedna sa o zavadu.

Otacky po nastartovani pri +10°C mozu byt na 5sekund nad 1000ot, avsak po 5sekundach po nastartovani Ti musia klesnut pod 1000ot, a nie az po ohriati motora

Tak to by som netvrdil.Mne to tiez pri nastartovani skoci na 1250 ot/min a po chvili ustali na 850ot/min. a zavada to nieje .Uz som sa na to pytal v servisoch a tvrdia ze to je normal .

chvila je presne definovana ma 90sekund,

a to co popisujes je normalne, tj. po 90sekundach musi byt otacky okolo 850

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ja by som len doplnil, že nie je to celkom presné nazývať to "automatický sytič". Sytič je zariadenie, ktoré obmedzí prísun vzduchu a tým sa obohatí zápalná zmes o palivo. Je to potrebné preto, aby sa zmes vo valci zapálila, keďže časť rozprášenej zmesi sa vyzráža aj na stenách valca. U motorov so vstrekovaním sa už snáď o sytiči ani hovoriť nedá, motor si pripravuje zápalnú zmes vždy podľa mnohých faktorov (teplota nasávaného vzduchu a jeho tlak, teplota chladiacej kvapaliny, poloha škrtiacej klapky, otáčky motora, info zo senzora klepania, poloha plynového pedálu, ...). Proste pri voľnobehu sa vstrekuje presne toľko paliva, aby sa dosiahli požadované otáčky motora.

Vloženo
Ja by som len doplnil, že nie je to celkom presné nazývať to "automatický sytič". Sytič je zariadenie, ktoré obmedzí prísun vzduchu a tým sa obohatí zápalná zmes o palivo. Je to potrebné preto, aby sa zmes vo valci zapálila, keďže časť rozprášenej zmesi sa vyzráža aj na stenách valca. U motorov so vstrekovaním sa už snáď o sytiči ani hovoriť nedá, motor si pripravuje zápalnú zmes vždy podľa mnohých faktorov (teplota nasávaného vzduchu a jeho tlak, teplota chladiacej kvapaliny, poloha škrtiacej klapky, otáčky motora, info zo senzora klepania, poloha plynového pedálu, ...). Proste pri voľnobehu sa vstrekuje presne toľko paliva, aby sa dosiahli požadované otáčky motora.

Diamant: dokonalé, to jsi psal z hlavy, nebo to někde opsal? -_-

Vloženo

tak podla mna je to zavada mne pri nastartovani otacky vystupnu na 1200 a mozno any tolko nie a potom klesnu na 850 tak ze by som to riesil ale mozno je to iba umna 1.2 HTP 40 kw B)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...