Přejít na obsah

Rozjazd bez plynz 1,2 12V


makov

Doporučené příspěvky

Zdravim pani, dnes som voskoval mozno buducemu svokrovi auto a ked som mu ho potom siel odviest zistil som ze na jeho 1,2 12V combi (zohriaty)sa da uplne v pohode rozbehnut bez plynu aj do mieeerneho kopceka.Samo si to pekne zvysilo otacky.A to som pustal nepustal spojku po mm ale uplne normalne. Na svojom hatchbaku tiez 1,2 12V nemam sancu sa tak rozbehnut.Rok vyroby mame rovnaky len som rozmyslal ci tam nieje troska iny soft v RJ motora?

Co vy na to?

Dakujem za duchaplne odpovede.

-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim pani, dnes som voskoval mozno buducemu svokrovi auto a ked som mu ho potom siel odviest zistil som ze na jeho 1,2 12V combi (zohriaty)sa da uplne v pohode rozbehnut bez plynu aj do mieeerneho kopceka.Samo si to pekne zvysilo otacky.A to som pustal nepustal spojku po mm ale uplne normalne. Na svojom hatchbaku tiez 1,2 12V nemam sancu sa tak rozbehnut.Rok vyroby mame rovnaky len som rozmyslal ci tam nieje troska iny soft v RJ motora?

Co vy na to?

Dakujem za duchaplne odpovede.

-_-

no to neviem ti povedat :unsure: no aspon ja nie :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim pani, dnes som voskoval mozno buducemu svokrovi auto a ked som mu ho potom siel odviest zistil som ze na jeho 1,2 12V combi (zohriaty)sa da uplne v pohode rozbehnut bez plynu aj do mieeerneho kopceka.Samo si to pekne zvysilo otacky.A to som pustal nepustal spojku po mm ale uplne normalne. Na svojom hatchbaku tiez 1,2 12V nemam sancu sa tak rozbehnut.Rok vyroby mame rovnaky len som rozmyslal ci tam nieje troska iny soft v RJ motora?

Co vy na to?

Dakujem za duchaplne odpovede.

-_-

neviem co povazujes za "normalne" pustanie spojky ale myslim ze za beznych okolnosti ti auto skape ak by si spojku pustil rovnako ako pri postupe s plynom. mozno je to nejaky zazrak techniky, specialny protoyp jazdiaci na vzduch a kozmicke ziarenie :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím proč by to nešlo, to auto má el. plyn, takže pokud ŘJ zjistí pokles otáček, tak se jej pokouší vyrovat a to při normálním pouštění spojky může dojít až k rozjezdu auta. Nafťáky mají v tomhle výhodu oproti benzínu v krouťáku, u nich to jde úplně normálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim pani, dnes som voskoval mozno buducemu svokrovi auto a ked som mu ho potom siel odviest zistil som ze na jeho 1,2 12V combi (zohriaty)sa da uplne v pohode rozbehnut bez plynu aj do mieeerneho kopceka.Samo si to pekne zvysilo otacky.A to som pustal nepustal spojku po mm ale uplne normalne. Na svojom hatchbaku tiez 1,2 12V nemam sancu sa tak rozbehnut.Rok vyroby mame rovnaky len som rozmyslal ci tam nieje troska iny soft v RJ motora?

Co vy na to?

Dakujem za duchaplne odpovede.

-_-

Taketo nieco som pozoroval na svojej Fabke Combi 1.2 47 kW dost pozorne hned ked som ju kupil . Vtedy som zadaval dotaz v teme s opozdilym plynom . Tam som pisal , ze auto mi ide dalej aj ked som dal nohu dolu z plynu . Odpoved bola , ze je to v podstate normalna vec , ze plyn je elektronicky riadeny a jeho reakcia je trochu opozdila .

Teraz po pol roku som si na to zvykol , tym viac , ze som zistil , ze takto sa plyn sprava len pokial je motor studeny , cize cca 5 minut po nastartovani . Plyn sa sprava ako keby tam bol zapnuty sytic .Avsak ked sa motor zohreje , vsetko sa normalizuje , plyn reaguje prakticky okamzite na pedal .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na volnobeh zaradim jednicku a jedu si pekne bez plynu. Jen mam Octavku 1.6 74 kw a kdyz je ji ouzko v sile tak si prida - to je stejne jako kdyz na miste tocim volanrtem- pocitac motoru si pridava otacky jinak by to chciplo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No spíš je divný jestli to někomu nejde. To je jak kdyby při couvání jste museli dávat plyn :( samo že nemusíte.

A na počtu válcu to nezáleží, protože já se mužu rozjíždět bez plynu i s mím starým karburátorem 1,1 A ten je ještě slabší 8)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host V/// RS
Nevím proč by to nešlo, to auto má el. plyn, takže pokud ŘJ zjistí pokles otáček, tak se jej pokouší vyrovat a to při normálním pouštění spojky může dojít až k rozjezdu auta. Nafťáky mají v tomhle výhodu oproti benzínu v krouťáku, u nich to jde úplně normálně.

Presne tak ako hovori Dundee ;)-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, neni to trosku zbytecna diskuse? Jestli se auto rozjede na volnobeh nebo ne je predevsim vec citlivy prace se spojkou... Tudiz, kdo ma cit v noze, tomu to pujde, kdo ne, muze mit treba i diesel a zdechne mu to...

Nehlede na to, ze motoru to zrovna nesvedci, protoze je zatizenej pri minimalnich otackach, kde to ani poradne nemaze, nehlede na zvyseni namahani klikoveho mechanismu...

HOWGH!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, neni to trosku zbytecna diskuse? Jestli se auto rozjede na volnobeh nebo ne je predevsim vec citlivy prace se spojkou... Tudiz, kdo ma cit v noze, tomu to pujde, kdo ne, muze mit treba i diesel a zdechne mu to...

presne tak, neviem co tu ludia pisu za bludy. bez plynu sa dokaze pohnut kazde auto. favo, felda, dokonca aj ine znacky a stare motory t.j. nie je to vymozenost htp. urcite ale nie ak clovek pusti spojku tak ako keby isiel s plynom. ale to sa uz opakujem. a ak sa dobre pamatam ucil ma to dokonca v autoskole moj instruktor ako jednu z prvych veci pred rokmi. velmi dobra vec pre zacinajuceho vodica na ziskanie citu na spojke. zaroven ale niektori experti ucili cuvat bez plynu - co je jedna z veci ktore su hrubym omylom. ziak sa sice nauci zacuvat na skuskach do garazoveho boxu ale akonahle parkuje v kopci, prip. potrebuje vyliezt na vacsi obrubnik je v koncoch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě taky učily se rozjíždět bez plynu. A je pravda, že mi trvalo dost dlouho po autoškole abych se naučel plynule, nebo i troško rychlejc rozjet.

No ale s tím couváním bez plynu. Tak to potřebuju umět jak s plynem tak bez. Protože to používám tak zhruba 50/50.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě taky učily se rozjíždět bez plynu. A je pravda, že mi trvalo dost dlouho po autoškole abych se naučel plynule, nebo i troško rychlejc rozjet.

No ale s tím couváním bez plynu. Tak to potřebuju umět jak s plynem tak bez. Protože to používám tak zhruba 50/50.

preco to potrebujes vediet bez plynu? ja cuvam zasadne s plynom a nemam problem. aspon sa auto netrapi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak když třeba když couvám do garáže, nebo jen se rovnám k chodníku prostě 20cm tam a zpátky. Tak myslím že jezdím bez plynu, prostě nohy mám na spojce a brzdě.

njn, ked ti to tak vyhovuje, aspon mas istotu ze zabrzdis skor ako budes mat problem ;) ja nejak automaticky odjakziva preslapujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono de o to, že to už dělám tak automaticky, že už ani nevím kdy jedu bez plynu nebo s ním.

Ale kdyby se učilo v autoškolách popojíždět o 5 cm s plynem, tak jsou všechny auta pěkně oťukaný, takže mi to ani nevadí, že je to neučej :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dufam ze nezazijes to co ja ked som videl slecnu co sa snazila vyparkovat auto z radu pozdlzne zaparkovanych aut na chodniku. predok auta oprety o druhe auto a snazila sa pohnut dozadu do kopca - byt to tak moje auto tak vytiahnut - preplieskat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo ale co je menší zlo?

Když se ti o to auto opře při jízdě na nolnoběh nebo, když (jak to teda umí moje sestra z autoškoly, otáčkoměr na 20 a pouštím spojku :D ) se rozjíždí bez citu v nohách a lupne ti do auta??

Vím že na zabití je oboje, ale radši bych ten první případ. A jinak není pochib o tom, že po autoškole nikdo není hotovej řidič. To je jen jakejsi kurz kterej udělá každej, ale naučit se dobře jezdit a pochopit co to auto chce, už musí každej sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U áut, ktoré majú voľnobeh riadený elektronicky nie je problém postupne odradiť až na 5. stupeň a pritom sa nedotknúť plynového pedálu. Chce to len citlivú prácu so spojkou.

Podľa mojich skúseností je aj napriek vyššiemu točivému momentu náchylnejší na zadusenie nafťák. Pravdepodobne to pri voľnobehu nebude tak slávne a ťažšie sprevodovanie to už len dorazí. Náchylnejšie na zadusenie je 1,9TDI/81 než 2,0 MPI/85 a taktiež 2,0 TDI/103 než 2,0 TFSI/147.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...