Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dnes mi odisla bateria vo Fabii Combi. Je mozne ju vymenit za 50Ah ktoru som nedavno kupoval do Favorita. Fabia je Classic verzia a okrem alarmu a autoradia nema ziadne dodatocne elektrospotrebice. Trochu ma stve startovaci prud - je potrebny vyssi ?? aky by mal byt minimalny??

Dnes mi odisla bateria vo Fabii Combi. Je mozne ju vymenit za 50Ah ktoru som nedavno kupoval do Favorita. Fabia je Classic verzia a okrem alarmu a autoradia nema ziadne dodatocne elektrospotrebice. Trochu ma stve startovaci prud - je potrebny vyssi ?? aky by mal byt minimalny??

cokeby si napisal motorizaciu (1,9 TDI 96kW ci 1,0 37kW, ci 1,2 HTP) a pripadne vybavu (co vsetko mas v elektrike, pripadne subwofer a pod:)

Neviem co mas, ak mas benzin, tak daj 44Ah, ci 60Ah (podla elektrickej vybavy)

  • Autor

je to 1.4MPI 50kw, vybava je classis a autoradio bezi iba na 2ks standard repro k fabii + autoalarm

je to 1.4MPI 50kw, vybava je classis a autoradio bezi iba na 2ks standard repro k fabii + autoalarm

odporucam original baterku AKUMA COMFORT 44Ah

Nieje bezudrzbova, avsak podla normy DIN je bezudrzbova.

To Jest, staci raz pred zimou skontrolovat vsetky clanky, pripadne doliat a v pripade nutnosti dobyt.

Sam mam tuto batreku od vyroby a 3r bez kontroly a stale svieti zelene oko.

Idem ju skontrolovat o dva tyzdne.

44Ah bohate staci staci.

baterku mozes dat akukolvek silnu, limitovany si iba rozmermi kaslika do ktoreho sa baterka vojde, ale je to vyhadzovanie penazi.

Na auto nieje silna ziadna batrka, pokila sa dodrzi napatie, tak kapacita ani startovaci proud autu neublizi.

Jediny dovod preco sa do aut davaju vacsie baterky je vznetovy, dieselovy ci naftovy ak chcete, agregat, ktory vdaka velkym kompresnym tlakom potrebuje vacsie startovacie prudy a kapacitu.

Benzinove fabie maju predpisanu baterku 44 Ah a 60Ah (podla vybavy klima a elektrika).

A i Elegance (HTP) má z výroby 44Ah.

  • Autor

tak som tam dal 50Ah so startovacim prudom 390A a vsetko ide fajn...zatial :-)

Tak mě to taky potkalo, dnes jsem nenastartoval. Odešla náhle po necelých čtyřech letech. Byla tam 44Ah, kterou jsem nahradil bezúdržbovou 50Ah s magickým okem. Jak dlouho vydržela baterka vám?

Tak mě to taky potkalo, dnes jsem nenastartoval. Odešla náhle po necelých čtyřech letech. Byla tam 44Ah, kterou jsem nahradil bezúdržbovou 50Ah s magickým okem. Jak dlouho vydržela baterka vám?

Tohle by se u MPI v Ústí nad Labem určitě nikdy nestalo :p;)

p. M z UnL: -_-;)

ja menil predloni na podzim a letos se dolilo cca deci destilky a f poho..........

Prd2eMu: se dnes nejak nudis ne.......hybaj do prace....... :p;)-_-

Jasně, rozumím, tam autobaterie prochází pečlivou analýzou a mění se preventivne, daleko dřív, než nastane mnou popisovaný stav. :smich: , nehledě na to, že u MPi tento stav zajisté nemůže nikdy nastat. -_-

jinymi slovy......není možná :p

Jasně, rozumím, tam autobaterie prochází pečlivou analýzou a mění se preventivne, daleko dřív, než nastane mnou popisovaný stav. :smich: , nehledě na to, že u MPi tento stav zajisté nemůže nikdy nastat. -_-

přesně tak :p

Skarohlidi :smich:

Nahodou, ja taky dolejval cca litr destilky do baterky, ale ta moje to rozdejchala ;) Ale stejnak to vidim, ze asi po lete zainvestuju do nove.

Jen baterie v 16V a FRS nikdy neodejdou :smich:

"S autobateriemi z FRS a 16V na vecne casy a nikdy jinak" :smich:

Mne vydržal akumulátor originál z fabriky 3 roky. Potom rýchla smrť (pravdepodobne vyskratovaný článok).

Inak pre pokoj v duši, aj do Octavie II s motorom 2,0 FSI a RS s 2,0 TFSI sa dáva v základnej výbave 44 A.h.

  • 3 měsíce později...

Classic 1,4 44kw 5/01 origo bateria.Slape ako ma.

Keby dosla aku znacku odporucate? Rozmyslal som nad Bosch <_<

Já jsem koupil od firmy TAB. Je to nějaká slovinskoitalská firma a baterky jsou prý dost v pohodě. Ta moje má 50Ah, vysoký startovací proud +20%, příměs stříbra (moc tomu nerozumím). Je bezúdržbová, ale má zátky, pod nálepkou, tak půjde bez problému zkontrolovat stav elektrolytu a má i magické oko, což je výhoda. Stála 1 396,- Kč.

Ja som spekuloval nad kadecim a napokon som aj tak kupil bezudrzbovu Akumu.

Já měl z výroby Akumu 44Ah a odeškla po pěti letech. Jako novou jsem dával bezúdržbovou Vartu Blue Dynamic 44Ah .... Při koupi by jse určitě volil nějakou baterii "nové" konstrukce se zvýšeným startovacím proudem se stejnou či mírně větší kapacitou.

!!!! Rozhodně se vyhýbat bateriím v obchodních domech. Baterie tam může vklidu ležet půl roku což má vliv na stav elektrilitu a clkovou stabiltu a výdrž baterie. !!!!

Já měl z výroby Akumu 44Ah a odeškla po pěti letech. Jako novou jsem dával bezúdržbovou Vartu Blue Dynamic 44Ah .... Při koupi by jse určitě volil nějakou baterii "nové" konstrukce se zvýšeným startovacím proudem se stejnou či mírně větší kapacitou.

!!!! Rozhodně se vyhýbat bateriím v obchodních domech. Baterie tam může vklidu ležet půl roku což má vliv na stav elektrilitu a clkovou stabiltu a výdrž baterie. !!!!

A stejne jdou baterky za cca 600 kil primo na dracku jak to sleduju .-)hlavne v zime kdyz uderi mrazy.)by me zajimalo kdyz pominu ze to je smejd jestli takova baterka ze supermarketu je taky bezpecna .)jeste si pamatuju na davna leta a na svoje prvni auti F126P, jehoz baterka na me po otevreni kapoty nejakym kouzlem pri kontrole stavu elektrolytu plyvla elektrolyt, a pamatkou je krasne vyleptana jizva na me ruce.)

Tak to fakt neviem, ale rozhodne by som baterku radšej kupoval v špecializovanej firme a nie v hypermarkete.

Jak píše Martin 16V zatím přes tři roky a pohodka, batery šlape jak má. :p

Jeden pan ktory mi sem tam pomaha so servisovanim povedal,ze on udrzuje baterku fit tak,ze dvakrat destilovana a raz kyselina. ;)

Kluk měnil baterku minulý týden. Po pěti letech zčista jasna odešla do věčných lovišť, asi normál. Více to prostě nevydrží. Výměnu jsme provedli v Akumě, prodloužená záruka atd, atd, dali jsme 55 A, protože má motor 74 kW, cena necelé 2 000 kč. Takže spokojenost.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.