Vladimír Kalandra Vloženo 6. Říjen 2009 Vloženo 6. Říjen 2009 Ahoj, mam maličkou starost. Potřeboval bych vědět kterej drát (kde ho najdu apod) nese signál o otáčkách motoru (mění se napětí, frekvence apod.). Protože kde je na O1 zapalovací cívka nevím bleh.gif páč tam "žádná není (společná). Jakékoliv rady apod. vítány (nemam schema a nikde jsem tu nic nenašel). Octavia 1 1,8T RS AUQ Citovat
TDIfun Vloženo 6. Říjen 2009 Vloženo 6. Říjen 2009 Ahoj, mam maličkou starost. Potřeboval bych vědět kterej drát (kde ho najdu apod) nese signál o otáčkách motoru (mění se napětí, frekvence apod.). Protože kde je na O1 zapalovací cívka nevím bleh.gif páč tam "žádná není (společná).Jakékoliv rady apod. vítány (nemam schema a nikde jsem tu nic nenašel). Octavia 1 1,8T RS AUQ Budiky... Jde tam jeden drat.. Citovat
Vladimír Kalandra Vloženo 7. Říjen 2009 Autor Vloženo 7. Říjen 2009 Budiky... Jde tam jeden drat.. Ja mel za to, ze budiky komunikuji už po sběrnici mezi jednotkami a že se přenášejí "data" a ne i signaly.... -tim lip, ted jeste kterej drat to bude Jinak budiky mam klasicky, s palubakem (NE Maxidot), RS verzi Citovat
rolbař Vloženo 7. Říjen 2009 Vloženo 7. Říjen 2009 (editace) Budiky... Jde tam jeden drat.. Pleteš se do MR00 je to zelenohnědý drát v modré svorkovnici budíků od MR01 je jen do mezistěny, dál do auta už nevede, končí na oranžové svorce, ALE pokud má auto climatronic, tak vede do něj, barva stále stejná. od MR01 jedou otáčky do panelu přístrojů po CANu Editováno: 7. Říjen 2009, autor: rolbař Citovat
Vladimír Kalandra Vloženo 7. Říjen 2009 Autor Vloženo 7. Říjen 2009 Pleteš sedo MR00 je to zelenohnědý drát v modré svorkovnici budíků od MR01 je jen do mezistěny, dál do auta už nevede, končí na oranžové svorce, ALE pokud má auto climatronic, tak vede do něj, barva stále stejná. od MR01 jedou otáčky do panelu přístrojů po CANu Super, tak doufam ze mi to vede tedy i do Climatronicu (MR2001), ja to schvalně prozkoumam jak bude chvilka. Jinak jakej signal se tam objevuje? Mění se napětí nebo střída? Díkys za pomoc, snad to vyjde...Zelenohnědý Citovat
KaJe Vloženo 7. Říjen 2009 Vloženo 7. Říjen 2009 Sice nevím k čemu to potřebuje, ale když jsem potřeboval já pro tempomat údaje o rychlosti vozidla, tak jsem to napojil na svorkovnici autorádia. Na drát co zesiluje autorádio s rostoucí rychlostí. Já se nechtěl hrabat do svorkovnic na budíkách, abych neudělal větší škodu než užitek, ale jestli je to stejné jako na ryhloměr to nevím. Citovat
Vladimír Kalandra Vloženo 8. Říjen 2009 Autor Vloženo 8. Říjen 2009 (editace) Je to dobry, třeba na LPG, alarm, ale i na další věci.... Jinak tachometr a otačkoměr bude rozhodně rozdíl wink.gif Editováno: 8. Říjen 2009, autor: Vladimír Kalandra Citovat
dc2089 Vloženo 28. Únor 2012 Vloženo 28. Únor 2012 Já mám sice jinou motorizaci 1.6 74kW MR99, pro tempomat bych potřeboval signál rychlosti a otáček. Na webu jsem našel zapojení přísrojové desky VW http://vw-polo.com/index.php/polo-6n1/rady-a-navody/205-informace-o-pistojove-desce, není to však Octavia (např.nemám signalizaci otevřených dveří, naopak mám potkávačky). Dle tohoto návodu by se mělo jednat o piny 3, 11. Může mi to někdo potvrdit nebo dát link či schéma na přístrojovku do Oct1 Citovat
Wojnar Vloženo 28. Únor 2012 Vloženo 28. Únor 2012 Tu http://forum.skodahome.cz/topic/83666-servisne-manualy-jak-na-to-apod/page__view__findpost__p__1343162 se proklikej k DP. Citovat
dc2089 Vloženo 29. Únor 2012 Vloženo 29. Únor 2012 Svorkovnice T32a - piny 28 rychlost, 11 otáčky. Díky moc za link Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.