Publikováno Říjen 7, 200915 r Dobrý den , chci se zeptat zda li má někdo zkušenosti s výměnou dvojhmotnostního setrvačníku za obyčejný na Škoda Octavia PD 96Kw, popřípadě co nejlépe doporučit.
Říjen 10, 200915 r Autor Co je lepší ? dvouhmotnostní nebo jednohmotnostní ? na dvouhmotnostnim setrvačníku mám najeto 50000 km a už je v pytli.Nechám si klidně poradit jakou značku (bosch, luk .....) . Díky za odpověd. Co tam chces? novou dvouhmotu nebo jednohmotu???
Říjen 11, 200915 r jednohmota se ti neposere, pokud ti nebudou vadit mozna nejake vybrace tak tam dej jednohzmotu a mas po problemu....
Říjen 11, 200915 r Dobrý den , chci se zeptat zda li má někdo zkušenosti s výměnou dvojhmotnostního setrvačníku za obyčejný na Škoda Octavia PD 96Kw, popřípadě co nejlépe doporučit. dej tam jednohmotku z fabie, kod motoru ATD, či případně z Golf III VR6, já se na to chystám až mi spojka odejde... Ale dvojhmotka pokud nemáš chipováno Ti musí vydržet přes 200 tísíc, tak buď jezdíš jak... a nebo je chyba někde jinde..
Říjen 11, 200915 r Autor v čem jiném by mohla být chyba ? nebo jakou značku doporučit ? protože jak říkam , mam najetou pouze 50000 km a jak prase pokud vím nejezdím . dej tam jednohmotku z fabie, kod motoru ATD, či případně z Golf III VR6, já se na to chystám až mi spojka odejde...Ale dvojhmotka pokud nemáš chipováno Ti musí vydržet přes 200 tísíc, tak buď jezdíš jak... a nebo je chyba někde jinde..
Říjen 11, 200915 r dej tam jednohmotku z fabie, kod motoru ATD, či případně z Golf III VR6, já se na to chystám až mi spojka odejde...Ale dvojhmotka pokud nemáš chipováno Ti musí vydržet přes 200 tísíc, tak buď jezdíš jak... a nebo je chyba někde jinde.. spojka z ATD tam nepůjde a dvouhmotě vadí podtáčení, ne jízda jako prase. Viděl jsem Scouta TDI a po 18000 kaput. Paní dala šestku v obci a pak už si řazení nevšímala....
Říjen 11, 200915 r Autor tak co mi doporučíte ? jakej setrvák a jaký značky ? spojka z ATD tam nepůjde a dvouhmotě vadí podtáčení, ne jízda jako prase. Viděl jsem Scouta TDI a po 18000 kaput. Paní dala šestku v obci a pak už si řazení nevšímala....
Říjen 12, 200915 r tak co mi doporučíte ? jakej setrvák a jaký značky ? Já bych se chtěl zeptat, jak se pozná, že spojka odchází. V servisu mi už před půl rokem říkali, že mi odchází spojka, prý podle zvuku, ale já při ježdění nic nepociťuju. Nabízeli mi jednohmotu, ta prý už auto přežije,ale abyh to zbytečně neuspěchal.
Říjen 12, 200915 r spojka z ATD tam nepůjde a dvouhmotě vadí podtáčení, ne jízda jako prase. Viděl jsem Scouta TDI a po 18000 kaput. Paní dala šestku v obci a pak už si řazení nevšímala.... Proč tam jenom nepůjde? ATD setrvačník jde jen na rotačky?
Říjen 12, 200915 r Ja objednal komplet setrvak+spojku s loziskem ATD z Fabie a uz me ceka jen vymena, jinak na moji 1.9TDi 81kW mi vydrzela dvouhmota (ale uz je citit, v otackach lehce nad volnobehem se motor klepe jak osyka a vydava zvuk jako dvoutakt - dela to zhruba v 1000-1100rpm a uz mi i sem tam hvizdne spojka) pres 210 000km. Znamy uz ATD v 66kW ma a je spokojeny. Jak tu bylo uz receno jednohmota je "nesmrtelna" a nekteri tvrdi, ze dokonce ani velky rozdil ve vibracich nepoznali oproti dvouhmote.
Říjen 14, 200915 r A na Octavii 1,9 PD 96KW 6kvalt pujde namontovat jednohmotnostní setrvák ? Nepůjde, protože jednohmoty jsou myslím jenom 228 mm a v 96 kW PDčku je 240 mm spojka a je i jiný trn v převodovce, 6 kvalt má větší průměr Upraveno Říjen 14, 200915 r od xandercage
Říjen 16, 200915 r Jen pridam nejake poznatky. Jak tu nekdo psal, dvouhmote vadi jizda nizke otacky pri nizke rychlosti a vysokym prevod. stupnem a taky stani v kopci se zarazenym stupnem (nejdriv zaradim a az auto nesjizdi, zabrzdim parkovackou)
Prosinec 19, 201113 r Zdravím,tak to vypadá že mě čeka dvojhmota na OA1 TDI96kw. Memáte někdo zkušenosti s druhovírobou,přece jen original je k ¨nezaplacení¨ Valeo nabízí celou sadu něco kolem 15tis,ale udajně se dělá v Polsku.Nevím jestli tomu mám důvěřovat. Díky David
Prosinec 22, 201113 r kup 1hmotu a máš pokoj cena nějak do 10ti myslim LUK já mám ještě origo 2hmotu (190 tkm) ale až lehne tak dam rozhodně 1hmotu, hodně známejch jí tam dalo a je klid ani řemenice nepadaj - jak se říkalo
Prosinec 26, 201113 r Ja jsem dal jednohmotu a je klid, vysla me na 9000,- kc a to i s preoblozenou lamelou od Renovak , komplet Sachs (setrvak +pritlacak+lamela+lozisko + srouby), Valeo bych ti nedoporucoval - na diesel power foru na to dost plivali, pry malo vydrzi (koni+nm) a nejde kombinovat s jinymi jednohmotami
Prosinec 26, 201113 r tak velka omluva, ty mas 96kw a urcite 6kvalt takze prumer 240 mm , tak tam asi standartni jednohmota nepujde, budes asi muset se prece jen porozhlenout po dvouhmote, zkus to treba tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=83063 ,ja jsem od nej taky kupoval a spokojenost + ma lepsi ceny nez v autorizaku
Prosinec 28, 201113 r me uz to ceka, 2hmota je hotova, tak premyslim, jestli koupit jednohmotu: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038105266agxxx-spojka-se-setrvacnikem-1-9tdi-96kw-fabia-octavia.html trosku se mi nezda lozisko, tohle vypada jak pro normalni spojku na 5q, sice pisou, ze to je na 96kw, udavaji to jako nahradu za 240mm 2hmotu, ale to lozisko je uplne jiny
Prosinec 28, 201113 r Zdravím lidi, trochu blbá otázka, ale jak se pozná, že jde celá spojka do kytek? Když třeba nezabírá nebo prokluzuje nedá se / nestačí vyměnit jen lamalu případně přítlačák? Musí se měnit celá spojka komplet? Mi třeba zabírá spojka docela nahoře, ale nijak s ní problém není. Neprokluzuje, necuká nic jen zabírá až v horní poloze. Proto jsem právě uvažoval, že lamela už bude dost ošolíchaná a tak ji bude třeba vyměnit. A co se ceny týká tak ta stojí jen desetinu ceny celé spojky, takže určitě takhle já uvažuju
Prosinec 28, 201113 r ze jde do kytek 2hmota se pozna, ze se za studena desne klepe motor, kdyz slapnu spojku tak to prestane, kdyz se setrvak ohreje, tak to pak tak hrozny neni horni dil setrvaku se kyve vuci spodnimu, kdyz slapnu spojku, tak se to srovna a je to dobry predpokldam, ze tohle nastane, kdyz odejde casem setrvak, u me nastal problem u puvodniho majitele 6q prevodovky, ten do setrvaku na pritlacak nasrouboval delsi srouby, tim vytahnul lozisko a ted se to cele klepe nevim jestli vracenim dlouhych stroubu to nejak vyresim, srouby se oprou az o spodni cast setrvaku, nevim jestli to muze necemu vadit kazdopadne to bud pomuze a nebo koupim novy jaky setrvak byste doporucovali? ma smysl resit 2hmotu, nebo tam dat 1hmotu z horniho linku? cenove to vyjde uplne na stejno (na 12t)
Prosinec 29, 201113 r Mě se propadá spojkový pedál,v servisu mě vyměnili Hlavní spojkovy válec a problem stále přetrvává,další pruvodní jev je že při řadění pětky,nerbo při brždění motorem(na pátou rychlost) to hučí, dále když je zařazená rychlost (jaká koliv) a chci zmáčknout spojku tak cítím jak se spojka lehce klepe,tak 1cm. Machr v servise mě řek to bude vše souviset s dvojhmotou ta kmitá a tím naráží do hydrauliky a ta odchází.
Prosinec 29, 201113 r pokud by byl problem v hydraulice u spojkoveho loziska, tak by se ti pri propadani pedalu mela ztracet brzdova kapalina, kdyz mas novy vlavni valec me se 2hmota na 100% klepe, kdyz lehce seslapnu spojku tak je to citit na pedalu, kdyz ji slapnu uplne tak se prestane klepat dirou po starteru se da zkusit zahybat horni casti setrvaku s pritlacakem, nemelo by se s tim dat hybat, na pudovni spojce se to ani nehlo (ma za sebou 150tkm) po kolika km tak odchazi 240mm 2hmota? budes davat novou 2hmotu nebo 1hmotu?
Leden 2, 201213 r O to jde že se mě kapalina neztráci,v nadobce kapalina neubívá,HSV je nový. Mám najeto 200tkm spojka je origoš. Asi bych tam dal 2hmotu,při mým ročním nájezdu 20tis,by to mělo vydržet.
Leden 5, 201213 r Tak neviem, ale tiez som pred nedavnom menil komplet dvojhmotu a to, ze za studena mi klepe autom a po vymacknuti spojky to prestane mi robi tiez. Myslite, ze je to suce na reklamaciu?Pri shasinani motora ziadne klepoty ani zvuky nepocut. Upraveno Leden 5, 201213 r od Marchello
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.