kimi99 Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Kolik jste platily za přetěsnění hlavy válců?Kolik si mám připravit? díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bompar Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Kolik jste platily za přetěsnění hlavy válců?Kolik si mám připravit?díky Záleží jak který servis ale počítej kolem 2000-3000 si za to vemou šmejdi :-/ já si měnil ted těsnění na fáčku ... koupil jsem ho za 96 kč zašel za sousedem co se kope v autech ten na mě dohlížel nářadí na to bylo tak sem si to udělal práce ani ne na 2 hodinky chce to čas a nervy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhausek Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 a to jsi tu hlavu ani nesrovnal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaJe Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 Určitě to chce nechat srovnat hlavu a dát nové šrouby. Těch je tam dost a nejsou zrovna z nejlevnějších, to tu výměnu prodraží asi nejvíc. Takže já opravu za 96,- Kč nedoporučuji. Já bych to viděl asi takhle - těsnění 100,- Kč, šrouby 500,- Kč, srovnání hlavy 300,- Kč, tesnění výka ventilů 500,- Kč. Práce tak max 1.000,- Kč Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
honzik Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 (edited) ty srouby bych menil jen kdyz je k tomu duvod,pokud nejsou poskozene tak neni duvod. nezapomen taky ze pokud sundas hlavu tak musis vymenit i vyfukove / saci tesneni (pokud ji srovnavas tak urcite sundas sani/vyfuk..) taky docela zalezi co chces pretesnit,na hlave je vice tasneni (velke tesneni spalovacich prostor /vody/oleje, pak taky treba ty saci mezi sanim a hlavou - dost casta chyba motoru 1.3, tesneni ventilu......) Edited October 31, 2009 by honzik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bompar Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 a to jsi tu hlavu ani nesrovnal? Hlava byla naprosto rovná. Moje byla křivá a tlakovala, tak jsme sehnali jinou a podle jeho speciálního pravítka co si nechal dělat to zkontrolovali a hlava rovná na moji hlavě bylo na jednom prostředním válci 5 mm a na druhém prostředním 12 mm. Hlavu co jsem koupil je rovná takže o srovnávání jsem se nestaral :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bompar Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 ty srouby bych menil jen kdyz je k tomu duvod,pokud nejsou poskozene tak neni duvod.nezapomen taky ze pokud sundas hlavu tak musis vymenit i vyfukove / saci tesneni (pokud ji srovnavas tak urcite sundas sani/vyfuk..) taky docela zalezi co chces pretesnit,na hlave je vice tasneni (velke tesneni spalovacich prostor /vody/oleje, pak taky treba ty saci mezi sanim a hlavou - dost casta chyba motoru 1.3, tesneni ventilu......) S těmi šrouby souhlasím ... pokud nejsou nějak poškozené není důvod měnit. Je potřeba na to mít tuším že se to nazývá utahovák teď si nejsem jistý jestli říkám správný název tam si nastavíš tu sílu na kolik se to má dotáhnout a to ti pak samo přeskočí ... ucítiš v rukách Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alter Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Srovnání hlavy, výměna šroubů... to je všechno hezký. Ale nikde tady nevidím zmínku o dalším důležitém úkonu a to je kontrola přesahu vložek válců. Jde to udělat ocelovým pravítkem a měrkami, ale to je způsob hodně nouzový a nikdy to člověk nezměří přesně jako s úchylkoměrem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bompar Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Srovnání hlavy, výměna šroubů... to je všechno hezký. Ale nikde tady nevidím zmínku o dalším důležitém úkonu a to je kontrola přesahu vložek válců. Jde to udělat ocelovým pravítkem a měrkami, ale to je způsob hodně nouzový a nikdy to člověk nezměří přesně jako s úchylkoměrem. Souhlasím :-) taky jsme to měřily ... a ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkokora Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Když se dělá jakékoliv sundání hlavy a dání nového těsnění je potřeba dát vždy hlavu na srovnání a na přetlakování.Šrouby je dobré dávat nové,ty staré jsou utažené pod tlakem a povolují je lidé,co dalí golu na to trubku a vohýbají dokud šroub nepovolí.Takže nové a jedině nové. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.