Jump to content

cena práce -výměna těsnění hlavy valců


kimi99
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Kolik jste platily za přetěsnění hlavy válců?Kolik si mám připravit?

díky

Záleží jak který servis ale počítej kolem 2000-3000 si za to vemou šmejdi :-/ já si měnil ted těsnění na fáčku ... koupil jsem ho za 96 kč :) zašel za sousedem co se kope v autech ten na mě dohlížel nářadí na to bylo tak sem si to udělal práce ani ne na 2 hodinky :) chce to čas a nervy :palec2:

Link to comment
Share on other sites

Určitě to chce nechat srovnat hlavu a dát nové šrouby. Těch je tam dost a nejsou zrovna z nejlevnějších, to tu výměnu prodraží asi nejvíc. Takže já opravu za 96,- Kč nedoporučuji. Já bych to viděl asi takhle - těsnění 100,- Kč, šrouby 500,- Kč, srovnání hlavy 300,- Kč, tesnění výka ventilů 500,- Kč. Práce tak max 1.000,- Kč

Link to comment
Share on other sites

ty srouby bych menil jen kdyz je k tomu duvod,pokud nejsou poskozene tak neni duvod.

nezapomen taky ze pokud sundas hlavu tak musis vymenit i vyfukove / saci tesneni (pokud ji srovnavas tak urcite sundas sani/vyfuk..)

taky docela zalezi co chces pretesnit,na hlave je vice tasneni (velke tesneni spalovacich prostor /vody/oleje, pak taky treba ty saci mezi sanim a hlavou - dost casta chyba motoru 1.3, tesneni ventilu......)

Edited by honzik
Link to comment
Share on other sites

a to jsi tu hlavu ani nesrovnal?

Hlava byla naprosto rovná. Moje byla křivá a tlakovala, tak jsme sehnali jinou a podle jeho speciálního pravítka co si nechal dělat to zkontrolovali a hlava rovná;) na moji hlavě bylo na jednom prostředním válci 5 mm a na druhém prostředním 12 mm. Hlavu co jsem koupil je rovná takže o srovnávání jsem se nestaral :-)

Link to comment
Share on other sites

ty srouby bych menil jen kdyz je k tomu duvod,pokud nejsou poskozene tak neni duvod.

nezapomen taky ze pokud sundas hlavu tak musis vymenit i vyfukove / saci tesneni (pokud ji srovnavas tak urcite sundas sani/vyfuk..)

taky docela zalezi co chces pretesnit,na hlave je vice tasneni (velke tesneni spalovacich prostor /vody/oleje, pak taky treba ty saci mezi sanim a hlavou - dost casta chyba motoru 1.3, tesneni ventilu......)

S těmi šrouby souhlasím ... pokud nejsou nějak poškozené není důvod měnit. Je potřeba na to mít tuším že se to nazývá utahovák teď si nejsem jistý jestli říkám správný název tam si nastavíš tu sílu na kolik se to má dotáhnout a to ti pak samo přeskočí ... ucítiš v rukách

Link to comment
Share on other sites

Srovnání hlavy, výměna šroubů... to je všechno hezký. Ale nikde tady nevidím zmínku o dalším důležitém úkonu a to je kontrola přesahu vložek válců. Jde to udělat ocelovým pravítkem a měrkami, ale to je způsob hodně nouzový a nikdy to člověk nezměří přesně jako s úchylkoměrem.

Link to comment
Share on other sites

Srovnání hlavy, výměna šroubů... to je všechno hezký. Ale nikde tady nevidím zmínku o dalším důležitém úkonu a to je kontrola přesahu vložek válců. Jde to udělat ocelovým pravítkem a měrkami, ale to je způsob hodně nouzový a nikdy to člověk nezměří přesně jako s úchylkoměrem.

Souhlasím :-) taky jsme to měřily ... a ok :)

Link to comment
Share on other sites

Když se dělá jakékoliv sundání hlavy a dání nového těsnění je potřeba dát vždy hlavu na srovnání a na přetlakování.Šrouby je dobré dávat nové,ty staré jsou utažené pod tlakem a povolují je lidé,co dalí golu na to trubku a vohýbají dokud šroub nepovolí.Takže nové a jedině nové.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...