Jantarvočuch Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 tak jsem se stejnak nedočetl,jak je to vlastně s těma hadicema....Dokáže někdo odpovědět na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantarvočuch Vloženo 25. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2013 Tak dokáže mi tady někdo říct jak je to s těma hadicema prosím?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misut22 Vloženo 13. Září 2013 Sdílet Vloženo 13. Září 2013 Je tenhle předehřev i u 1,9 TDI kombajn, ASV, r.v.2001, L&K?.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 13. Září 2013 Sdílet Vloženo 13. Září 2013 Zvedni kapotu a uvidíš. Jak to vypadá je na fotce na předchozí stránce. Je to foceno bez kabelů, ale kde to je, kde to hledat, je z toho poznat. Ne, kryt motoru sundávat není třeba. Pepa může mít a Ty třeba ne. Nevím jestli se to psalo taky tady, ale to taky záleží na zemi určení. Motory, které šly na jih to nemusí mít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misut22 Vloženo 16. Září 2013 Sdílet Vloženo 16. Září 2013 Mam auto z Nemecka a mam to taky, kontrola akcnich clenu ve VAGu probehla bez problemu takze predpokladam ze mi to funguje neb jsem to nemeril. Ani nevim jak bych to zmeril kdyz k tomu nejsou podminky pro to aby se to spustilo. Leda snad pres toho VAGa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bibso Vloženo 16. Září 2013 Sdílet Vloženo 16. Září 2013 vcera som sa pozeral pod kapotu a moja octavka ho tiez ma. jedna sa o 1,9 tdi, 2003, ALH. kupovali ste uz niekto nahradne zhavice, popripade ake tam pouzit. pomaly aj zima bude tak preventivne vymenit kedze este neboli menene od vyroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 16. Září 2013 Sdílet Vloženo 16. Září 2013 Ani nevim jak bych to zmeril kdyz k tomu nejsou podminky pro to aby se to spustilo. Leda snad pres toho VAGa. Podmínky nejsou potřeba, kontrola akčních členů je postupně připíná a Ty voltmetrem měříš na jednotlivých svíčkách napětí. A ještě líp když bys měřil proud svíčkou. Páč napětí na svíčce může být, ale pokud by byla přerušená nebude vyhřívat. Takže buď napětí na svíčkách a pak odpor jednotlivých svíc nebo rovnou proud scícema. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jessy Vloženo 13. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2013 (editace) zdravim, tak to aj mna zaujima, ci ozaj su to obycajne zhavize, lebo som sa to rozhodol namontovat ja do svojej felicie uz 1.9 TD, pouzil som to s renault megane scenic, trubka s troma zhavicmy, no ale na nich co boly vyrobne cisla (АЕТ 11721053 ), som podla nich ziadne take zhavice nenasiel, co by som ich kupil, a este k tomu tam bolo napisane na kazdom ze 300w...ale mi pripadaju ako klasicke 1.9 D feliciove, co sa tyka zavitu, len su kus kratsie...takze? diky http://www.renault-c...php/t24269.html tu je nieco pre inspiraciu...cao Uvažoval som , že tam dám tých žhavičov viac, no ak má jeden 300W a pridám k 3 pôvodným ďalšie 3, už to ani nepokryje alternátor. Chcel som to totiž spúšťať manuálne až po naštartovaní, a pre istotu tam hodiť termostat, ktorý by to pri nejakých 50 stup. odpojil. Chcelo by to silnejší alternátor Editováno: 27. Listopad 2013, autor: Jessy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik734 Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 Zdravím, chtěl bych si zapojit předehřev do Fabie TDI , chtěl bych vědět zda můžu do řj motoru zapojit drátky dle schmématu nebo na Fabii se musí dat piny na jiné místo. Napájecí kabel (červený) na přes jakou pojistku to dat nebo to napojit na svorku 30 v autě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
balci Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 poprosím o radu, mám O2 1,9tdi PD 77kw r.v.2005 a diagnostika mi vyhadzuje chybu predohrevu, ale netuším kde to mám vôbec hladať ? ak niekto má skúsenosť a aj foto bol by som vďačný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinZvoník Vloženo 8. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2018 (editace) Zdravím Chci Vám zde všem konečně upřesnit jak přesně funguje přídavný ohřev do vody co mají motory 1,9 TDI - 66kw/81kw i PD 74kw/85kw/96kw, některé auta to z výroby bohužel nemají, vetšinou dovezené z Italie Funkce se dá lehce ověřit/zjistit diagnostikou a logováním skupiny 016 a nejdůležitější pole 2 a 3 Při zapnutí klíče se jednotka načte aktuální teplotu chladicí kapaliny a z té následně vypočítá do které teploty až bude zapnuté žhavení do vody. Například pokud je teplota vody při zapnutí klíčku -5°C žhavení budu od jednotky zaplé žhavení až do doby než překročí teplota vody +80°C. Také se od toho odvíjí kolik svíček bude fungovat (dvě jsou na velký topný odvod a třetí jedna je malý topný odvod) Vždy se konečná hodnota liší od počáteční hodnoty za studena. Po každém vypnutí kličku a opětovném zapnutí se vypočítává nová hodnota. Při teplotě při zapnutí klíčku vyšší +5°C už, ale NIKDY nespustí jednotka žhavení do vody. Naštěstí se dá úpravou v jednotce poladit prahovou hodnotu +5°C na libovolnou jinou hodnotu. Například na svém golfu mk4 1,9 TDI PD 74kw mám naladěno +17°C a vždy aby vypínalo na +80°C. Takže pokaždé když zapnu klíček a je méně než 17°C mi začne fungovat žhavení do vody a musím říct že je to krásně znát hlavně při chladných ránách kdy mi auto začne topit skoro jako benzín :) Pokud by měl někdo zájem o podobnou úpravu jsem ochoten pro členy fóra udělat email: zvonikmartin@seznam.cz Editováno: 25. Říjen 2020, autor: MartinZvoník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stagrik Vloženo 14. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2022 V 8. 10. 2018 na 14:55, MartinZvoník napsal: Zdravím Chci Vám zde všem konečně upřesnit jak přesně funguje přídavný ohřev do vody co mají motory 1,9 TDI - 66kw/81kw i PD 74kw/85kw/96kw, některé auta to z výroby bohužel nemají, vetšinou dovezené z Italie Funkce se dá lehce ověřit/zjistit diagnostikou a logováním skupiny 016 a nejdůležitější pole 2 a 3 Při zapnutí klíče se jednotka načte aktuální teplotu chladicí kapaliny a z té následně vypočítá do které teploty až bude zapnuté žhavení do vody. Například pokud je teplota vody při zapnutí klíčku -5°C žhavení budu od jednotky zaplé žhavení až do doby než překročí teplota vody +80°C. Také se od toho odvíjí kolik svíček bude fungovat (dvě jsou na velký topný odvod a třetí jedna je malý topný odvod) Vždy se konečná hodnota liší od počáteční hodnoty za studena. Po každém vypnutí kličku a opětovném zapnutí se vypočítává nová hodnota. Při teplotě při zapnutí klíčku vyšší +5°C už, ale NIKDY nespustí jednotka žhavení do vody. Naštěstí se dá úpravou v jednotce poladit prahovou hodnotu +5°C na libovolnou jinou hodnotu. Například na svém golfu mk4 1,9 TDI PD 74kw mám naladěno +17°C a vždy aby vypínalo na +80°C. Takže pokaždé když zapnu klíček a je méně než 17°C mi začne fungovat žhavení do vody a musím říct že je to krásně znát hlavně při chladných ránách kdy mi auto začne topit skoro jako benzín :) Pokud by měl někdo zájem o podobnou úpravu jsem ochoten pro členy fóra udělat email: zvonikmartin@seznam.cz Ahoj prosim te nevěděl by jsi o někom kdy by mi to dopojil a zprovoznil do mého agr?Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.