Přejít na obsah

Zabudovaný el. příhřev chlad. kapaliny - jak to funguje?


thepich

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zvedni kapotu a uvidíš.

Jak to vypadá je na fotce na předchozí stránce. Je to foceno bez kabelů, ale kde to je, kde to hledat, je z toho poznat. Ne, kryt motoru sundávat není třeba.

 

Pepa může mít a Ty třeba ne. Nevím jestli se to psalo taky tady, ale to taky záleží na zemi určení. Motory, které šly na jih to nemusí mít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani nevim jak bych to zmeril kdyz k tomu nejsou podminky pro to aby se to spustilo. Leda snad pres toho VAGa.

Podmínky nejsou potřeba, kontrola akčních členů je postupně připíná a Ty voltmetrem měříš na jednotlivých svíčkách napětí. A ještě líp když bys měřil proud svíčkou. Páč napětí na svíčce může být, ale pokud by byla přerušená nebude vyhřívat.

Takže buď napětí na svíčkách a pak odpor jednotlivých svíc nebo rovnou proud scícema.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

zdravim, tak to aj mna zaujima, ci ozaj su to obycajne zhavize, lebo som sa to rozhodol namontovat ja do svojej felicie uz 1.9 TD, pouzil som to s renault megane scenic, trubka s troma zhavicmy, no ale na nich co boly vyrobne cisla (АЕТ 11721053 ), som podla nich ziadne take zhavice nenasiel, co by som ich kupil, a este k tomu tam bolo napisane na kazdom ze 300w...ale mi pripadaju ako klasicke 1.9 D feliciove, co sa tyka zavitu, len su kus kratsie...takze? diky

http://www.renault-c...php/t24269.html

tu je nieco pre inspiraciu...cao

 

Uvažoval som , že tam dám tých žhavičov viac, no ak má jeden 300W a pridám k 3 pôvodným ďalšie 3, už to ani nepokryje alternátor. Chcel som to totiž spúšťať manuálne až po naštartovaní, a pre istotu tam hodiť termostat, ktorý by to pri nejakých 50 stup. odpojil. Chcelo by to silnejší alternátor

Editováno: , autor: Jessy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím, chtěl bych si zapojit předehřev do Fabie TDI , chtěl bych vědět zda můžu do řj motoru zapojit drátky dle schmématu nebo na Fabii se musí dat piny na jiné místo. Napájecí kabel (červený) na přes jakou pojistku to dat nebo to napojit na svorku 30 v autě?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravím
Chci Vám zde všem konečně upřesnit jak přesně funguje přídavný ohřev do vody co mají motory 1,9 TDI - 66kw/81kw i PD 74kw/85kw/96kw, některé auta to z výroby bohužel nemají, vetšinou dovezené z Italie


Funkce se dá lehce ověřit/zjistit diagnostikou a logováním skupiny 016 a nejdůležitější pole 2 a 3
Při zapnutí klíče se jednotka načte aktuální teplotu chladicí kapaliny a z té následně vypočítá do které teploty až bude zapnuté žhavení do vody. Například pokud je teplota vody při zapnutí klíčku -5°C žhavení budu od jednotky zaplé žhavení až do doby než překročí teplota vody +80°C. Také se od toho odvíjí kolik svíček bude fungovat (dvě jsou na velký topný odvod a třetí jedna je malý topný odvod) Vždy se konečná hodnota liší od počáteční hodnoty za studena. Po každém vypnutí kličku a opětovném zapnutí se vypočítává nová hodnota.


Při teplotě při zapnutí klíčku vyšší +5°C už, ale NIKDY nespustí jednotka žhavení do vody.

 

Naštěstí se dá úpravou v jednotce poladit prahovou hodnotu +5°C na libovolnou jinou hodnotu. Například na svém golfu mk4 1,9 TDI PD 74kw mám naladěno +17°C a vždy aby vypínalo na +80°C. Takže pokaždé když zapnu klíček a je méně než 17°C mi začne fungovat žhavení do vody a musím říct že je to krásně znát hlavně při chladných ránách kdy mi auto začne topit skoro jako benzín :) 

 

Pokud by měl někdo zájem o podobnou úpravu jsem ochoten pro členy fóra udělat email: zvonikmartin@seznam.cz

Editováno: , autor: MartinZvoník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
V 8. 10. 2018 na 14:55, MartinZvoník napsal:

Zdravím
Chci Vám zde všem konečně upřesnit jak přesně funguje přídavný ohřev do vody co mají motory 1,9 TDI - 66kw/81kw i PD 74kw/85kw/96kw, některé auta to z výroby bohužel nemají, vetšinou dovezené z Italie


Funkce se dá lehce ověřit/zjistit diagnostikou a logováním skupiny 016 a nejdůležitější pole 2 a 3
Při zapnutí klíče se jednotka načte aktuální teplotu chladicí kapaliny a z té následně vypočítá do které teploty až bude zapnuté žhavení do vody. Například pokud je teplota vody při zapnutí klíčku -5°C žhavení budu od jednotky zaplé žhavení až do doby než překročí teplota vody +80°C. Také se od toho odvíjí kolik svíček bude fungovat (dvě jsou na velký topný odvod a třetí jedna je malý topný odvod) Vždy se konečná hodnota liší od počáteční hodnoty za studena. Po každém vypnutí kličku a opětovném zapnutí se vypočítává nová hodnota.


Při teplotě při zapnutí klíčku vyšší +5°C už, ale NIKDY nespustí jednotka žhavení do vody.

 

Naštěstí se dá úpravou v jednotce poladit prahovou hodnotu +5°C na libovolnou jinou hodnotu. Například na svém golfu mk4 1,9 TDI PD 74kw mám naladěno +17°C a vždy aby vypínalo na +80°C. Takže pokaždé když zapnu klíček a je méně než 17°C mi začne fungovat žhavení do vody a musím říct že je to krásně znát hlavně při chladných ránách kdy mi auto začne topit skoro jako benzín :) 

 

Pokud by měl někdo zájem o podobnou úpravu jsem ochoten pro členy fóra udělat email: zvonikmartin@seznam.cz

Ahoj prosim te nevěděl by jsi o někom kdy by mi to dopojil a zprovoznil do mého agr?Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...